BMWClub: Noutati

Jump to content

View Other Content



Search Articles



Recent Comments


Board Statistics

Total Posts:
1852303
Total Topics:
104587
Total Members:
64627
Newest Member:
Atyland 
Online At Once:
853
02-February 16

   

Noutati

Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide ...

Sep 03 2018 03:25 | Romulus in Noutati
<h2>Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide un spațiu cultural-artistic, în showroom-ul din București - Băneasa.</h2>
Schmidt Premium Cars, divizia de automobile de lux a MHS Holding – singura reprezentanță Rolls-Royce din România și regiunea de sud-est a Europei, marchează dăruirea mărcii pentru excelența creativă, deschizând un spațiu cultural-artistic permanent, în salonul Rolls-Royce din showroom-ul Automobile Bavaria Băneasa. Astfel, este pusă în lumină moștenirea definitorie pe care marca o are de mai bine de 100 de ani.
"Am înființat acest spațiu dedicat artei, ca o formă de aniversare a angajamentului istoric al Rolls-Royce pentru artă, în multele sale forme. Pentru inaugurare, am ales o sculptură, având în vedere tradiția mărcii și spiritul ei. Mai exact, ne-am gândit la moștenirea lăsată de ‘The Spirit of Ecstasy’, emblematica scupltură, care a împodobit în mod grațios capota fiecărui Rolls-Royce din 1911 până în prezent. Atunci, sursa de inspirație a fost o poveste despre mister, fascinație și o iubire interzisă, petrecută la începutul erei auto. Artistul și sculptorul Charles Robinson Sykes a fost însărcinat să creeze o operă care să transmită spiritul Rolls-Royce, și anume: viteză însoțită de liniște, absența vibrațiilor, captarea misterioasă a unei mari energii și crearea un organism perfect, înzestrat cu o grație superbă.", a declarat Michael Schmidt, Președinte al MHS Holding și Schmidt Premium Cars.
Având în vedere această moștenire artistică și lunga tradiție de mari sculptori a României, Schmidt Premium Cars l-a invitat Ion Iancuț, un sculptor și pictor foarte apreciat, să expună două lucrări, în salonul Rolls-Royce, începând cu data de 28 august 2018 până la 31 martie 2019. O sculptură, "Fiul risipitor", și o pictură, "Căutătorul de stea", vor fi expuse în salonul Rolls-Royce, situat în showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa.
Cu o vocație descoperită timpuriu, cultivată continuu de-a lungul anilor, Ion Iancuț a construit un discurs inconfundabil în sculptura contemporană. Opțiunea sa pentru morfologii cu o deosebită sarcină imaginativă are rațiuni adânci, întemeiate pe aderența la cultura arhaică care își caută drum prin neîncetatele expierențe ale actualității. Artistul plaseaza forma sculpturală (în general, elemetele demersului artistic, aparținând regimului volumetric, discursului pictural sau grafic) în punctul central al unei discuții despre om, despre condiția umană, în perspectivă existențială și filozofică. Cu numeroase expoziții personale, începând cu anul 1974, până în prezent, Ion Iancuț are o carieră impresionantă, participând la expoziții de grup și simpozioane de artă, din țară și străinătate, adunând multe premii, pe parcursul carierei sale impresionante.
<p>
<h3>Despre Schmidt Premium Cars</h3>
Schmidt Premium Cars detine sucursale în România și Germania: în București, singurul centru de service Rolls-Royce din Europa de Sud-Est iar în München, un dealer Rolls-Royce, care oferă întreaga gamă de servicii exclusiviste distinșilor proprietari de automobile.
Cele două centre de service, din București și München, asigură cele mai înalte standarde din domeniul automobilistic pentru a oferi servicii excepționale clienților din regiunile specifice.<p>
<h3>Despre Rolls-Royce</h3>
Încă din anul 1904, experiența Rolls-Royce combină măiestria meșteșugărească cu tehnologia avansată și cele mai bune materiale de construcție, creând un amestec unic de rafinament, dinamism și calitate, transformând modelele mărcii în adevarate simboluri ale excelenței automobilistice, la nivel mondial. Modelele Rolls-Royce sunt vândute în aproape 50 de țări din întreaga lume printr-o rețea globală de 138 de dealeri, cu o tradiție de peste 114 de ani.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Read story →    0 comments    -----

Concurs BMWClub cu premii - 2018

Jun 25 2018 10:49 | Romulus in Noutati
Am decis ca tema concursului BMWClub sa fie "Parfum de epoca". Voi adauga regulile in curand.

Premiul I - voucher 120 euro in magazinele lifestyle din reteaua de dealeri BMW
Premiul II - voucher 50 euro in magazinele lifestyle din reteaua de dealeri BMW
Premiul III - voucher 30 euro in magazinele lifestyle din reteaua de dealeri BMW

Intrarile in concurs se vor trimite incepand cu 20 iulie 2018 pe adresa de email "admin at bmwclub punct ro" pana cel tarziu 20 august 2018.

Fiecare intrare in concurs trebuie sa cuprinda cel putin 1 fotografie cu tema "Parfum de epoca" in care sa apara un BMW (de preferinta cel propriu) precum si o cladire de epoca (castel, conac, cladire istorica, etc) ambele trebuind sa fie vizibile si usor de identificat. Nu conteaza modelul sau anul de fabricatie atata timp cat este identificabil ca fiind marca BMW.

Nu postati intrarile in concurs singuri, toate le voi posta eu in urma primirii lor prin email in perioada de mai sus. Regulamentul de concurs va fi postat saptamana aceaasta.

Intrarile anonime vor fi votate de catre membrii bmwclub aici pe forum.

Posted Image

Orice obiectii, nelamuriri sau intrebari le discutam aici.

Mentionez ca inca nu am discutat cu nimeni pentru cumpararea de vouchere, dar imediat ce o fac, postez detalii. Premile sunt sponsorizate de doar de buzunarul propriu, nu au nici un feld e legatura cu nimeni altcineva.
Read story →    51 comments    -----

BMW i

Mar 01 2011 12:43 | Romulus in Noutati
BMW i

BMW a lansat de curând o nouă sub-marcă a grupului, numită BMW i. Sub această siglă, BMW dorește să lanseze automobile cu un nou design, o nouă interpretare a ce înseamnă mobilitate premium dar și o sustenabilitate ecologică mai mare.

Această independență față de marca mamă BMW, va fi subliniată prin noi culori, motive și tonalități. Spre exemplu ornaj va sublinia apartenența organică la o lume vie, iar albastru va reprezenta electricitatea, avansul tehnologic și puterea.

BMW i va încerca noi modalități de a ajunge la clientul final, în special comunicațiile digitale și va încerca să devină parte integrantă din viața unui client.

Rămâne să vedem toate aceste lucruri puse în practică. Au anunțat pentru 2013, două mașini BMW i: i3 o mașină destinată transportului urban și i8 o mașină sport, puternică și cu o eficiență energetică crescută.
Read story →    16 comments    -----


www.bmwclub.ro trafic.ro