BMWClub: Cand Bucuria ascunde Tristetea...

Jump to content

View Other Content



Search Articles



Recent Comments


Board Statistics

Total Posts:
1778425
Total Topics:
98654
Total Members:
56528
Newest Member:
calyyn 
Online At Once:
853
02-February 16

Cand Bucuria ascunde Tristetea... **---

Apr 21 2011 18:22 | Adevarul Absolut  in Tutoriale

Cine ar fi crezut ca unui X3 cumparat nou de la dealerul din fata Aeroportului Baneasa, intretinut conform manualului, ii va ceda distributia la numai 57.000 km? Adica la doi ani si 7 luni de la achizitie?
In nici un caz eu, un naiv suficient de ... rupt de realitate (ca sa nu folosesc un limbaj vulgar), incat sa cred ca aceasta reparatie va putea fi efectuata cu succes in service-ul 100% romanesc din fata Aeroportului Baneasa...
Nu stiu daca aici este locul in care obiectivitatea administratorului site-ului este o certitudine, drept pentru care astept acordul lui, pentru a va scrie cea mai incredibila si traumatizanta experienta de service...un service pe ai carui pereti...intr-o ironie maxima ti se explica faptul ca Bucuria este categoric pe urmele tale...
Cu acordul Adminului, voi continua.

95 Comments

  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Krebs 

11 November 2011 - 17:50
cica s-a publicat articolul..

http://www.bmwclub.r...e-tristetea-r24

0

strees 

11 November 2011 - 17:58
Cred eu ca tristetea colegului,este vizavi de comportamentul service`ului si de cum au tratat ei problema!
Treaba cu distributia...hmmm ghinion!
0

d-rive 

11 November 2011 - 18:02
Bun, pana la urma autorul vine sa spuna cu subiect si predicat, clar, despre ce e vorba si ce s-a intamplat?
Nu inteleg ce atatea ifose de donsoara si atatea dari cu presupusul cum ca adminul face si drege cand realitatea e clara.
Nici nu a zis clar ce si cum, si s-a tirat si aia e...

L.E. se mai intampla si la BMW sa pice cate ceva, important e cum isi face servisul datoria fata de om.
Eu stiu de inca doua cazuri cu lantul de distributie in batista la un rulaj similar la X5 3.0d. Cei de la BMW stiu exact care serii sunt cu probleme si in unele cazuri au schimbat preventiv lantul cu unul mai rezistent.
Oricum, la masinile din seria aia nu se pune problema de DACA ci CAND o sa faca trosc. Multe masini vor fi iesite din garantie si... scapa importatorul de o cheltuiala cu toate ca banuiesc ca fabrica plateste inlocuirea.
In fine...
0

DOMI 

11 November 2011 - 18:03
cam asa e, pleci de pe client, il lasi neterminat, nu e treaba asta.. :)
0

kristal_madness 

11 November 2011 - 18:07

View Postd-rive, on 11 November 2011 - 18:02, said:

Bun, pana la urma autorul vine sa spuna cu subiect si predicat, clar, despre ce e vorba si ce s-a intamplat?
Nu inteleg ce atatea ifose de donsoara si atatea dari cu presupusul cum ca adminul face si drege.
Nici nu a zis clar ce si cum, si s-a tirat si aia e...


poate o fi la servici omul.

daca nu a mai zis nimic de 6 ore nu inseamna ca a "fugit".
0

d-rive 

11 November 2011 - 18:09
Ok, il asteptam sa revina la fel de furtunos cum a inceput :D
Speram sa nu fie o furtuna intr-un pahar cu apa.
0

andrewbenito 

11 November 2011 - 18:15
hi hi, postez si eu ca sa fiu anuntat pe email cand revine cu interesanta poveste :popcorn:
0

bedwap 

11 November 2011 - 18:19
;)) puteai da un simplu "Watch this articol"
1

Stefan_e46 

11 November 2011 - 18:29
Mi se reconfirma faptul a nu-stiu cata oara ca masina luata NOUA in ro ti-o alegi nu dupa brandul in sine , ci dupa calitatea serviciilor postcumparare.



:thumbsup:
0

c.sainz 

11 November 2011 - 22:02
Deocamdata, facem speculatii! Daca sfiosul nostru coleg mai apare, ne vom face o impresie cat de cat!
Un lucru, insa, este limpede: service-ul (Auto Bavaria) NU are nicio treaba cu problema asta a garantiei. Orice defect/reparatie in perioada de garantie este aprobata sau respinsa de BMW Grup. Adica, nu Bavaria (sau orcare alt service BMW) schimba sau remediaza ceva in garantie; Bavaria doar constata defectiunea si furnizeaza datele despre masina celor de la BMW Grup.
Am scris asta pt ca am si vazut cativa colegi care au inceput sa dea cu pietre spre service/dealer, fara ca acesta sa aiba vreo putere de decizie!:thumbsup:
0

KIP 

11 November 2011 - 22:08
Te inseli in ceea ce priveste puterea de decizie, crede-ma. Ai tu prea mare incredere in ei si te lasi influentat.
0

c.sainz 

11 November 2011 - 22:10

View PostKIP, on 11 November 2011 - 22:08, said:

Te inseli in ceea ce priveste puterea de decizie, crede-ma. Ai tu prea mare incredere in ei si te lasi influentat.


Nici vorba! Crede-ma ca stiu ce spun; s-a pus problema, la un moment dat, sa schimb s eu ceva in garantie si a fost nevoie de acceptul BMW Grup.
Poate, daca e vb despre o bieleta, mai merge; dar, NU un motor facut praf dupa cedarea lantului de distributie.
0

KIP 

11 November 2011 - 22:17
Ma rog, vorbeam in general. Ti-o trag astia de la noi fara sa mai trimita nimic mai departe. Am asistat la tratarea unei probleme pe garantie chiar cu unul dintre sefi de la una din reprezentante si mi s-a facut pur si simplu scarba.
0

c.sainz 

11 November 2011 - 22:21
Daca ar fi suficienta decizia dealer-ului, ar fi ilogic sa refuze reparatia: ei o fac gratis (in garantie), dar lucrarea (piesele si manopera) este decontata de BMW. Deci, serviceul are tot interesul sa faca reparatii (mai ales cele costisitoare). Deci, care ar fi motivul de refuz al dealer-ului?
0

WLF 

11 November 2011 - 22:21
Eu cred ca nu i s-a rupt lantul, mai degraba s-a intins si nu mai mergea motorul rotund. Mi s-a intamplat si mie la 80 de mii de km , check engine, nu mai tragea motorul, era mai zgomotos, consuma mult. De vina este intervalul de revizie foarte mare (35 de mii), practic o prostie de marketing, vezi doamne necesita mai putina intretinere si deci costuri mai reduse. E vorba de alta marca.
0

Myx 

11 November 2011 - 22:22
deci aflam ceva concret ?
0

KIP 

11 November 2011 - 22:23

View Postc.sainz, on 11 November 2011 - 22:21, said:

Daca ar fi suficienta decizia dealer-ului, ar fi ilogic sa refuze reparatia: ei o fac gratis (in garantie), dar lucrarea (piesele si manopera) este decontata de BMW. Deci, serviceul are tot interesul sa faca reparatii (mai ales cele costisitoare). Deci, care ar fi motivul de refuz al dealer-ului?


Dracu stie ? Habar n-am de ce refuza dar o fac. Daca nu as fi asistat la discutie chiar la marele sef de service in birou nu as fi zis nimic.
0

c.sainz 

11 November 2011 - 22:29
CARE service? Ce marca? BMW?
0

KIP 

11 November 2011 - 22:32
Maruti. :laugh:


BMW, evident. Despre ce vorbim noi aici ? Nu despre BMW ? Service-ul din topic-ul asta.
0

c.sainz 

11 November 2011 - 22:36
Mda. Nu te contrazic ca nu am fost de fata! Dar stiu cum merg lucrurile chiar de pe pielea mea!
Dar, cel mai simplu ar fi sa punem problema/intrebarea chiar deler-ului AG Motors (ei raspund pe forum). Ia sa vedeti ce spun!
0

P.I.M.P. 

11 November 2011 - 22:46

View PostAdevarul Absolut, on 11 November 2011 - 12:18, said:

incat sa cred ca aceasta reparatie va putea fi efectuata cu succes in service-ul 100% romanesc din fata Aeroportului Baneasa...


Pai clar e vorba din nou de Automobile Bavaria. Nu stiu cand le va ridica astora licenta definitiv, eu daca mi-as lua bmw nou, in niciun caz n-as duce-o acolo in ruptul capului. M-as duce frumos in Munchen si le-as explica si de ce, chiar directorului de service. Sa mai fie 5 ca mine, si vor veni nemtii peste ei.

Dar stiti unde e problema mai mare? Ca peste tot e asa, e in natura romanului, am patit si cu garantia la masina de spalat, si cu altele.
0

c.sainz 

11 November 2011 - 22:50
Si eu m-as duce la Munchen daca ar fi langa ..Afumati!:thumbsup:
0

P.I.M.P. 

11 November 2011 - 22:54
Tu poti sa te duci la Bavaria ca e langa afumati. Mie Germania mi se pare aproape, stau in Sibiu, nemtii sunt ca la ei acasa aici. O platforma merita daca problema e grava.
0

KIP 

11 November 2011 - 22:55
Vin pe dracu nemtii peste ei. Si daca faci o sesizare direct acolo, nemtii o redirectioneaza spre solutionare tot la astia de aici. Cat la suta din cei care se duc la ei in service sunt pe forum si sunt nemultumiti astfel incat sa faca scandal, etc ? Foarte, foarte putini. In rest, banii curg la ei in conturi de la restul, conturile nemtilor cresc si ele, asa ca, de ce sa vina peste ei ?
0

P.I.M.P. 

11 November 2011 - 22:57
Ai dreptate, dar daca nemtii vor sa fie nemti, ar face ceva.
0

KIP 

11 November 2011 - 22:59
Probabil ca putinele plangeri care ajung la ei sunt mult sub pragul minim de alerta.
0

c.sainz 

11 November 2011 - 23:01
Nu stiu daca vin sau nu! Dar, ne si place sa vorbim! Nici nu stim ce s-a intamplat , dar ...service-ul BMW este de vina, este de r.....at!
Apoi, discutam cum ducem masinile, in semn de protest si dispret suveran fata de nepriceperea celor de aici, tocmai in Munchen! In timp ce ne facem reviziile si le reparam in garajul din curte !
Nu cumva exageram?

PS. Vad ca, desi a facut asa "tam-tam" si s-a terminat programul de lucru obisnuit, sfiosul coleg "pagubit" de Bavaria a ....amutit! Asa ca, rabdare!
0

KIP 

11 November 2011 - 23:04
Pai vorbeam la modul general. Din proprie experienta si din experientele unor persoane de toata increderea, da, pot sa zic ca service-ul BMW e de r...t ! Daca tu nu ai avut probleme pana acum inseamna ca ai fost mai norocos. Remarca cu garajul din curte e aiurea, nu cred ca a spus cineva asa ceva.
0

P.I.M.P. 

11 November 2011 - 23:04
c.sainz, nimeni nu poate sa isi spuna parerea pe forum ca tu repede sari ca baba plictisita la pensie.

Facem pariu ca e vorba de proasta purtare, lipsa de pricepere si lipsa de profesionalism a celor de la Bavaria?

Suntem la prima poveste de genul asta? Eu am fost in Munchen la reprezentanta cand am luat masina, si am vazut care e treaba. Daca eu vreau o duc si pe luna daca e reprezentanta Bmw acolo. Incearca sa nu ma mai contrazici fara argumente.
0

c.sainz 

11 November 2011 - 23:11

View Postincreatul, on 11 November 2011 - 23:04, said:

c.sainz, nimeni nu poate sa isi spuna parerea pe forum ca tu repede sari ca baba plictisita la pensie.

Facem pariu ca e vorba de proasta purtare, lipsa de pricepere si lipsa de profesionalism a celor de la Bavaria?

Suntem la prima poveste de genul asta? Eu am fost in Munchen la reprezentanta cand am luat masina, si am vazut care e treaba. Daca eu vreau o duc si pe luna daca e reprezentanta Bmw acolo. Incearca sa nu ma mai contrazici fara argumente.


Exact cum banuiam, nu faci diferenta intre o idee si o persoana; nu e cazul sa-ti explic diferenta ca m-as stradui in zadar!
Nu stiu nimic despre tine (si nici nu ma intereseaza!), dar - cand iti vei intretine masina la Munchen (sau, macar la reprezentanta din Sibiu), vino cu idei/propuneri de genul asta. Pana atunci, insa...vorbesti doar "ca o baba plictisita, la pensie". (si cu pensie mica, de la stat :laugh:).
Daca ai fost pana la Munchen sa-ti iei masina si sa faci poze cu sediul BMW, de pe pod, nu inseamna nimic!

Sunt sigur, insa, ca Mihai (KIP) a avut ceva experiente mai putin placute cu Bavaria, si pot intelege asta. (dar nu cred ca a plecat la Munchen sa-si faca reviziile, desi el ar putea :thumbsup:).
Dar, repet, sunt doar supozitii, deocamdata; poate aflam si necazul colegului.
0
You do not have permission to leave comments on this articol
  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4



www.bmwclub.ro trafic.ro