Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. A reusit cineva sa activeze pe G30, cu Bimmercode, optiunea 2TB - Sport Automatic Transmission? Tot citesc pe net si dau de informatii contradictorii. Ba ca ar merge, ba ca doar cu E-sys. Dpdv hardware, am ce trebuie, adica padele la volan.
  3. Nu stiu ce aplicatie a folosit baiatul cu diagnoza, mi-a spus doar ca a gasit niste erori vechi stocate dar care nu au legatura cu motorul (ceva cu clima si cu oglinda dreapta) si tot veche una legata de EGR. Mi-a atras atentia la ce a spus userul Godini. Eu credeam ca la o anumita valoare de turatie (de aici si titlul topicului) axul ce manevreaza clapetele e actionat brusc si total pentru ca la mine asa face. Am pus un amic sa accelereze si aproximativ la 2800-3000 ture axul se misca brusc, total si maxim. Pana la valoarea asta sta total nemiscat. Inteleg ca clapetele ar trebui sa se miste progresiv, in functie de turatie. Asa ar fi corect ?
  4. pe modelele mai noi au scos butonul de start/stop de tot. Sport mode stiu ca inca dezactiveaza start stop. Ori Sport mode din buton sau mai simplu din schimbator in sport, doar ca la schimbatoarele si mai noi care sunt o "chestie" de aia mica, nu stiu daca mai suporta.
  5. Today
  6. Atunci o pui in Sport, nu stiam ca nu are start stop. In Sport, sta motorul termic pornit.
  7. Nu stiu la Hibrid cum este. La mild-hibrid fara buton start/stop, daca pun masina in Sport sau Sport individual - nu mai opreste motorul. Tind sa cred ca se aplica si la Hibrid dar nu stiu.
  8. da, dar e deranjant sa tot pornesti motoru, stiu ca aerul ramane pornit nu are start-stop
  9. Si a stat dublu-ridicata? Iar apoi a coboarat doar cat trebuia din slabirea arcurilor?
  10. wow , good advice doar ca nu arw start stop pai aerul poate merge de pe baterie dupa aia nu trebuie sa mearga motorul
  11. Salut, Simplu, apesi pe butonul care dezactiveaza start stop, si ramane "pornita" si poti sa faci ce vrei.
  12. Scurta perioada zici? masurata in ani.. Da, OP garda la sol e data de arcuri nu de amortizoare. Am schimbat arcuri eu pe fata si spate cu Bilstein standard si masina sta(tea) mai sus cu chiar 5cm.. Si da, trec ani si o sa se mai lase, adica arcurile isi mai pieed din tarie sa zic asa, cat au stat pe raft ne-tensionate. Le trebuie ani.
  13. Cum functioneaza exact motorul de BMW x5 50e? Am urmatoarele nelamuriri: - daca am autonomie la baterie si merg in mod Hybrid - in afara orasului - imi da toata putea de 489 cp? daca nu mai am autonomie, am aceeasi putere la accelerare? - daca o trec in modul sport si cutia la fel din D in S, merge doar pe motorul de benzina de 313cp? iar daca din hybrid o trec in S tot 313 cp am? Multumesc!
  14. Salut, Am un bmw x5 50e, iar dupa ce opresc masina pe loc, deschid usa se opreste motorul. As vrea sa ramana motorul pornit, pentru ca sa ziceam, opresc sa platesc parcarea sau intru pana la un magazin si raman persoane in masina cu aerul pornit! Multumesc!
  15. Eu am avut 2 probleme (1 am rezolvat-o, 1 inca o am) cu acest martor de airbag si centura. Trebuie sa faci o scanare sa vezi exact care cod de eroare ii. Problema 1 (cea care am rezolvat-o): e celebra problema cu plasa din sezutul scaunului, care e de fapt un senzor care zice daca cineva sta pe scaun sau nu. plasa se poate schimba, dar e cam scumpa, si mai ales manopera e mai complicata, deci nu merita. cum am rezolvat: am cumparat de pe Ebay 2 cip-uri cu mufa 1 cip e folosit sa "pacaleasca" acea plasa, deci practic masina va crede ca tot timpul sta cineva pe scaun. 1 cip "pacaleste" centura, pt ca daca tot timpul masina crede ca cineva sta pe scaun, atunci tot timpul va da alerta ca sa pui centura. Pacaleala e ca crede ca ai pus centura tot timpul. Deci la final, e important sa iti pui centura, pt ca masina nu te va mai avertiza. gasesti toate informatiile cum se monteaza pe Youtube. atentie! conteaza daca ai E60 pre-LCI sau LCI, ca cica sunt cip-uri diferite. Deci sa ai grija sa cumperi cele corecte. Problema 2 (cea pe care inca o am): din cand in cand, imi apare eroare de la airbag-ul din usa. am scos mufa, am curatat-o cu spray de contacte, am re-conectat mufa. e ok 2 zile, dar apoi apare din nou. asta nu stiu cum sa o rezolv.
  16. Salut! Am un e60, am o problema cu martorul airbag si centura, s-au aprins cam acum 2luni si i-am sters iar acum s-au aprins din nou. Din ce am inteles ar fi ceva la scaun, cum as putea rezolva?
  17. @Eco89909192 a ta fiind LCI cu iD7, o fi alta procedura? Nu stiu, doar ma gandesc. Eu am codat cu Bimmerlink modulele scaunelor fata si a mers. Mersi Baga mare, merita! Pe comfort e stock-ish Fara drone pe autostrada, foarte misto Remus-ul. Cere bâte, ii place :)) Se misca foarte bine si in configuratie stock, am fost placut surprins cand am condus-o prima data.
  18. Acolo nu are ce sa ridice masina Incearca sa vezi cum sunt flansele de ix Din ce stiu eu sunt mai joase
  19. Multumesc pentru raspunsuri. Voi verifica cele spuse cu fuzeta. Dar probabil ca sunt flansele mai inalte. Singura solutie ar fi sa schimb si amortizoarele pe spate.
  20. Norocul meu ca nu pot accesa informatii de genul, ca mi-e frica de ce as putea vedea si eu
  21. din cauza flanselor. Flansele de la sachs sunt un pic mai inalte decat cele originale. A mea a coborat abia dupa 1 an de la montare.
  22. Mulțumesc pentru răspunsuri .
  23. Ca sa le nimereasca accidental la acelasi nivel fara sa fie introduse pana la capat e aproape imposibil Flansa poate avea o inaltime mai mare decat cea stock, mai ales daca e suspensie mtech
  24. O sursa buna este aceasta: https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=VJ11-EUR-11-2019-G02-BMW-X4_20dX&mg=36
  25. @obioan O cauza posibila, dar pe care eu o consider improbabila, este ca amortizoarele sa nu fi fost introduse la maxim in urechea lor din fuzeta (poz "2" din poza de mai jos). Pe corpul amortizorului este sudat un limitator ("1", in poza de mai jos). La instalare, amortizorul trebuie introdus pana cand limitatorul atinge fuzeta. Este foarte usor sa verifici. Dar, repet, este putin probabil; daca aceasta este cauza, inseamna ca cei de la service au lucrat neglijent.
  26. Sincer, M3/M4 X-drive second hand cu faruri laser / scaune bucket carbon pe la 70k $ +/-, o rupi 1-2 ani, nu se va devaloriza asa rau si nu vei regreta
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.