Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Nu știam ca e pentru mine întrebarea, eu am G01 și la mine se ridica fără sa-i fac nimic. Am gasit thread-ul ala și am zis ca poate te ajuta.
  3. Da. Alea. La fel ca orice browse pe net cand trebuie sa dai 2984798324729 clickuri de ok, asa e si la masina. extrem de aberant
  4. Today
  5. @goangaus pai te-am intrebat si ti-am pus si o poza si nu ai mai spus nimic.
  6. Astazi a primit bobine (OEM Delphi) si bujii (OE Bosch) noiii! Bujiile vechi aratau ft ft ok, semn ca arderea este buna. Next on the list: niste bucse/bucsi? de la bratele fata si XHP Stage 3 pentru cutie
  7. Fix asta o am eu, partea aia cu auto hybrid fix asa este, ceea ce mi se pare foarte stupid. In mare parte auto hybrid este EV only, doar daca da ii dai pedala fund baga si termic dar dupa imediat il inchide, de asta mai mereu la drum lung o bag in sport mode. Oricum el spune ca face doar 10-15 km pe electric ceea ce e total aberant , bateria are capacitate de 14.4 kWh net, 10 km inseamna un consum de 144 kWh/100 km. Eu iarna fac cam 25-30 km si vara 40-45. Pe mine cel mai tare la masina m-a deranjat un zgomot de la plastice, pur si simplu imi manca nervii, mie imi place sa merg fara muzica uneori si vreau sa fie liniste, acela s-a rezolvat cu vreo 3, 4 drumuri la reprezentata. Daca si la urmatoare masina ma noroc de greieri trec la bicicleta Te referi la ala cu drepturile remote ?
  8. Am vazut parte din clip. Eu clar nu mi-as cumpara PHEV. Dar imi place interiorul. Ma termina psihic acele tablete. Ma enerveaza ori de cate ori ma urc in a mea. Ah si prostia maxima: acel ok pe care il dai cand pleci de pe loc. Nu mi-am dat seama daca e si aici. Daca esti tu, daca esti de acord sa pleci cu masina, daca iti place in masina. Etc. Cretinismul suprem.
  9. Am dat jos cardanul în partea din spate lângă grupa, am desfăcut capul acela ca de planetară și am mai pus vaselină, încă face, dar total diferit, mai puțin și mai ușor… nu mai știu ce să cred cale să fac, cred ca iau un cardan SH.
  10. La al meu G01 se ridica ușor, ca orice alt ștergător. @Romulus te-ai uitat la pozele din topicul pus mai sus? Spunea cineva acolo de o piesa de plastic care impiedica ridicarea stergatorului.
  11. Asa e si la X3 G01, trebuie fortat un pic sa ridici stergatorul, dar nu foarte tare sa nu-l rupi... dozezi forta la fix Thanks BMW!
  12. Nu am găsit problema, însă am repoziționat rulmentul intermediar să fie pus drept, nu era drept pus, însă face la fel, poate mai rău. O să mai încerc să l pun exact cum era și cel vechi, însă sunt cam sigur ca nu se rezolva. Vibrează destul de rău. Îmi e să nu fie de la faptul ca piesa este aftermarket, deși nu am auzit pe nimeni de problema de genul. Mă voi uita să încerc să văd cu mașina pe elevator, să văd dacă îmi dau seama de unde pleacă vibrația. În cel mai rău caz, trebuie dat jos, dar îmi e ca îl dă jos și stă și se uită la el și nu știe ce are :)). Edit:cu bucșă ruptă 90% nu era nici o vibrație și cu ea bună tremura de o ia dracii, mașina :)). Tremura între 1800-3000 rpm în accelerare, parcă azi dimineață tremura doar când era subturata în accelerare.
  13. Pe vremuri, adica candva am folosit cu succes pasii din link, dar din nou nu-mi amintesc de preload mentionat: https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/TRANS-Driveshaft_Bearing_Replacing/TRANS-Driveshaft_Bearing_Replacing.htm Acuma, probabil preload e tocmai ceea ce se face cand se pune in exact aceiasi pozitie.. (Ce am patit eu, a fost ca din greseala am pus suportul exact pe partea cealalta decat pe cea care trebuie pentru ca ale naibii aripi sunt pozitionate nu pe axa din centru ci putin off-center.. dar mi-am dat repede seama de eroare..)
  14. Bine ca ai trecut cu bine de rodaj. Eu m-as avanta sa spun ca poate acei 250 ml nu i-a "consumat" efectiv. Ci mai degraba, pt ca motorul a fost desfacut complet, acel ulei a intrat acolo prin toate lagarele etc., lucru care la un schimb normal de ulei nu se intampla, pt ca deja exista ulei acolo, cine stie... Deci sa fim optimisti
  15. Eu am schimbat la E90 acel rulment de pe cardan dar nu a trebuit sa preload nimic. M-am uitat din nou in TIS acum dar nu am gasit nimic despre preload. In schimb, recomandarea a fost sa il pun exact in aceiasi pozitie cu vechiul suport. Deci nu a trebuit decat sa marchez cu marker permanent pe caroserie pozitia suportului. (In TIS spune clar ca cardanul trebuie remontat in exact aceiasi pozitie daca se desface in doua..) In unghi fata de axul cardanului sigur nu se pune..
  16. In opinia mea, conteaza doua aspecte: preload-ul sa se realizeze conform cu specificatia BMW (vezi exemplele de mai sus privind distanta pe care trebuie impins rulmentul; aceasta difera de la model la model, deci trebuie sa gasesti valoarea specifica pentru E60); rulmentul sa nu faca unghi fata de cardan.
  17. Mulțumesc frumos! Cu siguranță problema este de acolo, procedura aceasta nu s a făcut. Partea “ciudată” este ca prinderile rulmentului intermediar (da acela este) sunt diforme, adică un șurub era prins mai în spate, și unul mai în față, nu sunt uniform pe aceeași poziție. El nu știu cum le a prins, cu siguranță nu a respectat procedura de preload pentru ca nu lucrează pe BMW uri. Voi desface astăzi din nou scuturile și ne vom uita. Întrebarea este? Să îl pun pe cel nou exact sub forma celui vechi sau să efectuez procedura de preload cu suruburile perfect paralele? Poate nici înainte nu era pus cum trebuie cel vechi, însă nu avea vibrații.
  18. @WIN60 In primul rand, este necesar sa specific ca prin rulment intermediar eu inteleg rulmentul de la mijlocul cardanului, care se fixeaza de caroserie. Nu cunosc cum e la E60, dar la modelele mai vechi de BMW rulmentul intermediar trebuie "preloaded" (adica, montat intr-o pozitie in care sa existe o forta axiala asupra lui). Spre exemplu, la E34/ E32 aceasta se realiza impingand rulmentul 4-6mm catre cutia de viteze, si strangand suruburile in aceasta pozitie. La E28 / E24 erau 2mm. Trebuie sa gasesti specificatia pentru E60. Evident, daca mecanicul care a schimbat rulmentul a efectuat corect operatiunea de "preload", informatia de mai sus iti este inutila. In caz contrar, merita sa verifici preload-ul; un rulment intermediar instalat fara preload este o cauza foarte probabila a vibratiilor pe care le reclami.
  19. Uleiul în grup era ok ca nivel/culoare. Problema a fost de la bucșă rulmentului intermediar, care era ruptă. Flansa din păcate nu s a potrivit (cică era mică), deși am luat o pe cod, deci a rămas a veche, avea crăpături, însă nu era ruptă. Piesele au fost luate pe Febi, pentru ca nu eram sigur ca este de acolo problema și nu voiam să investesc de probă o sumă mare. Problema acum este ca mașina trepideaza când este subtitrată, cu cat e mai subturata cu atât este mai rău. Ce putea să facă greșit cel care a umblat? Zice ca a dat semn peste tot și l a pus pe același semne. Sa fie din cauza ca este rulmentul intermediar pe after? Îl iau pe original, nu e problemă, dar poate fi de acolo? Să fie din cauza flansei care a rămas, cea veche? Să fie din cauza strângerii mai tari a șurubului de unde se desface cardanul pentru schimbarea rulmentului? De asemenea, respectivului i am dat să schimbe și o bucșă mica (26117526611) din capul cardanului dinspre flansa care spune ca s a chinuit sa o schimbe, a reușit cu presa intr un final. Cardanul prezintă un joc foarte mic în cruce, totuși cred ca ceva nu este ok pentru ca înainte nu vibra caroseria deloc.
  20. neatza, @patrutalex ! te rog, de unde pot cumpara un cod fsc cu 10 euro ? multumesc !
  21. Yesterday
  22. La naiba, eu am biroul in mancave, la 3m de usa de la garaj, ma duc sa o verific maine.
  23. Decat sa te chinui mai bine iei un cod fsc cu 10 euro si esti mai linistit
  24. Într-adevăr trebuie tras mai tare în sus acel arc e destul de tare ...cel puțin asa e la mine la e91
  25. In Romania nu stie semafoarele, acordarea de prioritate si adaptarile de viteza.
  26. Cumpar janta f10 style 609 8jx18 et is 30
  27. Pai cred ca semafoarele nu stie, ca restul stie. Am sa chiar incerc.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.