Noul BMW Seria 5 (G30) (View original topic)



Geme

Posted 14 October 2016 - 17:30

Spectacol noul model G30! :D

Niste poze cu noul BMW Seria 5 cu M Sport Pachet:

http://www.bmwcoop.c...-Package-12.jpg

http://www.bmwcoop.c...t-Package-7.jpg

http://www.bmwcoop.c...Interior-27.jpg

Interiorul pe timp de noapte:

http://www.bmwcoop.c...-Interior-5.jpg

O poza cu motorizarea de pe M550i xDrive (4 secunde de la 0 la 100km):

http://www.bmwcoop.c...es-Engine-3.jpg


Video ce prezinta principalele tehnologii utilizate in acest nou model G30:

https://www.youtube....h?v=4Rp1seVYvkg


Noul 5 este frumos cu un design futuristic, nu putem comenta nimic in privinta asta, dar parca as prefera mai mult un F10. F10-le e mai frumos la interior din punctul meu de vedere. Navigatia la G30 e "scoasa" din bord, proiectoarele au devenit "daylight" cum sunt pe "haudi", manerele de la usi (de la exterior) arata mai urat, etc. Daca vorbim de performanta, jos palaria! A doborat concurenta pentru mult timp de acum inainte :thumbsup:

Colegi, ce parere aveti?

Scorpio 82

Posted 14 October 2016 - 17:53

Si eu sunt de parere ca G30 arata extrem de bine, singurul minus pe care i-l aduc eu, evident din punctul meu de vedere, e navigatia aceea iesita afara din bord care mi se pare ca arata ca si cum ar fi fost desenat tot bordul si la final si-ar fi adus aminte ca au uitat sa integreze si navigatia in bord, si au zis hai ca nu e o problema, o implantam noi acolo cumva :) Am vazut ca asta e trendul de cativa ani incoace si la concurenta (audi, mercedes), navi iesita din bord, dar mie imi da senzatia de kitch displayul acela infipt acolo... iertare-mi fie daca jignesc pe cineva :) din acest punct de vedere E60 si F10 sunt cu un pas mare in fata lui G30, dar gusturile evident ca nu se discuta.

Geme

Posted 14 October 2016 - 18:29

View PostScorpio 82, on 14 October 2016 - 17:53, said:

Si eu sunt de parere ca G30 arata extrem de bine, singurul minus pe care i-l aduc eu, evident din punctul meu de vedere, e navigatia aceea iesita afara din bord care mi se pare ca arata ca si cum ar fi fost desenat tot bordul si la final si-ar fi adus aminte ca au uitat sa integreze si navigatia in bord, si au zis hai ca nu e o problema, o implantam noi acolo cumva :) Am vazut ca asta e trendul de cativa ani incoace si la concurenta (audi, mercedes), navi iesita din bord, dar mie imi da senzatia de kitch displayul acela infipt acolo... iertare-mi fie daca jignesc pe cineva :) din acest punct de vedere E60 si F10 sunt cu un pas mare in fata lui G30, dar gusturile evident ca nu se discuta.


Ce priveliste urata are interiorul daca ne uitam de afara (parerea mea!) :wacko:

http://www.bmwcoop.c...roduction-3.jpg

O fi seria 3 sau 5, totusi?

In schimb au niste angajate faine la fabrica :laugh:

http://www.bmwcoop.c...oduction-38.jpg

ryoraul

Posted 14 October 2016 - 18:31

Asa a zis lumea si de F10 ca e mai fain E60 pana s-au obisnuit asa o sa fie cu G30.

Crysis21

Posted 14 October 2016 - 19:35

Eu unul abia astept sa imi ma urc intr-unul. Design-ul este evolutionar, dar foarte placut. Nu imi pasa ca arata mai ca 3, mai ca 7, important e ca sa imi placa masina ca un intreg.

Mi-as lua una (dar mai am de asteptat sa apara pe mobile.de la un pret decent :( )

mik15

Posted 14 October 2016 - 21:42

e un 7 intrat la apa ca design exterior si interior, tipic trend-ului din ziua de azi :), parca la 7 display-ul e escamotabil, ceea ce mi se pare mai ok fata de asta ce parca pare lipit acolo in ultima instanta, ca si la Merc.

Scorpio 82

Posted 15 October 2016 - 00:12

Si ma intreb si eu, la displayul acela daca din greseala ii dai un cot, oare il culegi de pe jos ?! :) Din lateral privit pica si mai rau, ca nuca-n perete

Di Angelis

Posted 15 October 2016 - 00:35

Mi se pare că duce un pic a Seria 7(doar o parere personala).

Scorpio 82

Posted 15 October 2016 - 00:44

View PostDi Angelis, on 15 October 2016 - 00:35, said:

Mi se pare că duce un pic a Seria 7(doar o parere personala).


Si eu sunt de aceeasi parere


MuscleMike

Posted 15 October 2016 - 06:23

Ce sa duc frate umpic spre seria 7, e un seria 7 mai mic, aproape ca poti sa joci jocul "gaseste diferenta"...e trist...dar cum zice si mik...asta e trendul de azi si nu doar la bmw...trist, trist, trist...

Geme

Posted 15 October 2016 - 09:13

Important e ca a rupt in doua concurenta la performante :devil:

http://www.bmwcoop.c...roduction-5.jpg

http://www.bmwcoop.c...roduction-2.jpg

Exteriorul e superb, dar interiorul ma lasa rece :sick:

coldone

Posted 15 October 2016 - 11:20

View PostMuscleMike, on 15 October 2016 - 06:23, said:

Ce sa duc frate umpic spre seria 7, e un seria 7 mai mic, aproape ca poti sa joci jocul "gaseste diferenta"...e trist...dar cum zice si mik...asta e trendul de azi si nu doar la bmw...trist, trist, trist...

Asta e trendul de azi??
Voi știți modelele precedente?
Asta a caracterizat dintotdeauna mașinile europene.
Mai jos e32 vs e34. Care e care?

PS: de ce sunt 2 thread-uri de G30?
http://www.bmwclub.r...ume-de-cod-g30/


MuscleMike

Posted 15 October 2016 - 21:23

...vezi E39 si E38, vezi E60 si E65...

Vrei sa spui ca merita un 750i aproape 50% in plus fata de pretul unui 550i? Ma indoiesc amarnic...

gowriel1982

Posted 15 October 2016 - 21:37

View Postcoldone, on 15 October 2016 - 11:20, said:

Asta e trendul de azi??
Voi știți modelele precedente?
Asta a caracterizat dintotdeauna mașinile europene.
Mai jos e32 vs e34. Care e care?

PS: de ce sunt 2 thread-uri de G30?
http://www.bmwclub.r...ume-de-cod-g30/


ala negru e seria 5 E34, ca am unul "prin batatura"! :rolleyes:

dar totusi 4 secunde 0-100 km/h?! Daca erau 3 secunde deja era de speriat... astea-s cifre/secunde de motocicleta sport... cel putin acum 10 ani,cam astea erau...
Sper sa fie mai reusit G30 decat E34 :D

coldone

Posted 15 October 2016 - 21:54

View PostMuscleMike, on 15 October 2016 - 21:23, said:

...vezi E39 si E38, vezi E60 si E65...

Vrei sa spui ca merita un 750i aproape 50% in plus fata de pretul unui 550i? Ma indoiesc amarnic...

Nu am spus ca asemănarea dintre modele este o regula.
Ti am argumentat doar ca nu e un trend apărut în prezent, ci a existat și în trecut.

Referitor la preț, presupun ca vine cu alte dotări standard.
Dar ii las le alții sa și bata capul cu prețul seriei 7, nu e în target ul meu :)

RobertWWZ

Posted 17 October 2016 - 12:49

G30 este un adevărat Business Athelte! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Geme

Posted 17 October 2016 - 13:30

https://www.youtube....h?v=c8mPz1okrNI

Geme

Posted 21 October 2016 - 10:25

Video oficial de la BMW:

https://www.youtube....h?v=Prc1KnmFcJw

Geme

Posted 28 October 2016 - 18:35

O lista de videoclipuri cu noul G30:




makeo

Posted 20 January 2017 - 22:41

Seamana cu f10 facelift

PrideR21

Posted 26 January 2017 - 12:47

este un f10 facelift facelift :)))

edit

Posted 02 February 2017 - 16:09

am lipsit vreo 5 ani aproape de pe forumul asta, mare fan audi, venit aici sa va ma distrez aruncand "pastile" din cand in cand. intre timp, in decembrie, mi-am comandat un 520xd G30 :)

RaYn3

Posted 02 February 2017 - 16:14

View Postedit, on 02 February 2017 - 16:09, said:

am lipsit vreo 5 ani aproape de pe forumul asta, mare fan audi, venit aici sa va ma distrez aruncand "pastile" din cand in cand. intre timp, in decembrie, mi-am comandat un 520xd G30 :)


:)) Nu ti-a mai placut haudi? Sau doar ai zis sa mai incerci si altceva? Poate ti s-a facut dor de "Placerea de a conduce"

edit

Posted 02 February 2017 - 16:52

:)
discountul bun a contat.
voiam A5 sportback modelul nou pt ca nici nu ma gandeam ca m-as inscrie la bani pt seria 5, insa Audi nu dadea discount pt modeul nou, spre deosebire de bmw care pe o masina abia lansata, a dat un discount de neimaginat aproape, ajungad cu seria 5 la pret sub A5 sportback, iar alegerea era clara pt ca, in fond, A5 este in clasa cu seria 4 si evident ca masina era cu o prestanta mai mica si in acelasi timp si cu pret mai mare.

ryoraul

Posted 02 February 2017 - 17:18

Si doar pretul te-a facut sa cumperi G30?

edit

Posted 03 February 2017 - 00:15

Nu.

Eu sincer, habar nu aveam cat costa seria 5. Trebuia sa ma inscriu intr-un anume pret si am sunat inatamplator la bmw. vazand ce discount pot obtine, nu am mai stat nicio clipa pe ganduri. Cred ca daca era A5 la maxim 85% din pretul seriei 5 la dotari similare, ceea ce mi-ar fi permis sa bifez motor mai mare pe A5 plus altele, atunci as mai fi luat in calcul A5-ul.
Tinanad cont de discount, am luat seria 5 la dotari similare cu ce as fi putut pune pe A5 si primesc masina din alta liga.

Stormzor

Posted 03 February 2017 - 11:58

De curiozitate cat la suta din pretul final ai obtinut discountul? B)

edit

Posted 03 February 2017 - 12:24

nu stiu daca e relevant pt ca masina e cumparata pe firma, fiind un client cu mai multe masini premium in parc si din acest motiv a fost posibil. oricum, cu foarte mult peste 10%.

six in line

Posted 03 February 2017 - 12:29

Orice dealer iti da din start 15% la orice masina cumperi. Daca e pe stoc sau din showroom minim 18%. Ultima care am luat-o de la Banat Car mi-au dat 25% la un X5 F15

edit

Posted 03 February 2017 - 13:35

bine, six in line.

ia mergi tu si intereseaza-te de un G30 si vezi ce primesti. estimez 12-14% maxim.
sigur ca da, pt vechituri lansate cu ani in urma, se dau discounturi bune.
pt F10 se primeste 30%.
X5-ul tau nu era nou, asa-i? avea vreo 1000-2000km probabil.
G30 are lansarea oficiala la dealeri pe 11 februarie. nu este cazul de stocuri sau ce spui tu.

six in line

Posted 03 February 2017 - 14:36

X5 avea 4 km in bord si cand a fost cumparata avea 2 luni de la lansare si a venit pe platforma din Austria cu 4 km pe bord. A fost vanduta drept masina noua, era din stoc, nu pe comanda. Tu daca ti-ai configurat-o si e pe comanda, s-ar putea sa ai discount mai mic. Nu vreau sa ma laud, dar nu e prima masina noua cumparata din reprezentanta si mereu am avut discounturi mai mari de 15%, dar niciodata nu am cumparat un model care inca nu fusese lansat, poate si asta joaca un rol. In orice caz, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ;)

wolfenstein99

Posted 03 February 2017 - 16:01

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
Asteptam cu interes prezentarea masinii si impresii dupa cateva saptamani de condus.
pls si niste detalii preliminare despre motorizare / dotari / etc, daca nu suntem prea indiscreti :)

mikken

Posted 03 February 2017 - 16:12

View Postedit, on 02 February 2017 - 16:09, said:

am lipsit vreo 5 ani aproape de pe forumul asta, mare fan audi, venit aici sa va ma distrez aruncand "pastile" din cand in cand. intre timp, in decembrie, mi-am comandat un 520xd G30 :)


Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Cand ajunge?

edit

Posted 03 February 2017 - 17:48

Multumesc.
Dupa spusele dealerului, se fabrica in februarie si ar trebui sa ajunga pana la mijlocul lui martie.

Mari dotari nu ar fi
520xd, padele de volan
Linia de echipare sport, jante pe 18, aluminiu satinat la ext, scaune sport, iliminare ambientala la interior, navigatir professional de 10 inch, piele bej, scaune fata incalzite, volan M, cheie cu display si incarcare tel wireless.
Culoare alba,. Stiu ca e de lautar dar costa 1020 euro cea metalizata si chiar sa ii fi avut, puneam difuzoarele Hi-Fi ca am baza(doar 6 difuzoare) si probabil scaune incalzite spate+volan incalzit.
Am xenon, cele led erau 1500

daniel popa

Posted 03 February 2017 - 18:05

View Postsix in line, on 03 February 2017 - 12:29, said:

Orice dealer iti da din start 15% la orice masina cumperi. Daca e pe stoc sau din showroom minim 18%. Ultima care am luat-o de la Banat Car mi-au dat 25% la un X5 F15


Am observat si eu aceasta practica. Intrebarea care mi-o pun: care este defapt pretul real ? Nu ma incalzeste cu nimic daca obtin o reducere de 15-25% dintr-un pret care oricum nu are nicio legatura cu realitatea iar in final tot sa fiu "pacalit" sa platesc mai mult decat face.
As prefera in schimb un discount de 2-5% din pretul real :thumbsup:

Crysis21

Posted 03 February 2017 - 18:21

intrebare: se obtine discount si pentru leasing? nu vorbesc de firma acum. Nu am achizitionat niciodata o masina noua, dar era curios un G30, configurat pe site pe la 86K eur, cat ar ajunge in oferta la dealer.

Cookie

Posted 03 February 2017 - 18:34

Normal ca se obtine.

cavaliere

Posted 03 February 2017 - 18:44

View PostCookie, on 03 February 2017 - 18:34, said:

Normal ca se obtine.



Bavaria Baneasa ofera discount extra pentru doctori sau avocati, mai ales daca o iei pe firma, pfa, cmi etc. Si probabil si alte reprezentante, insa doar doar cu Bavaria am interactionat. Pretul real al masinilor probabil ca permite aceste discounturi cu varf si indesat. Nu mai vorbesc de firmele mari care iau flote, acolo preturile sunt cu totul altele, de aici rezida si una din explicatiile pentru care cotw si alte firme de licitatii vand masini usor sub pretul pietei, ei oricum castigand foarte mult in urma vanzarii.

edit

Posted 03 February 2017 - 19:05

In conditiile in care un F10 se vinde acum cu 30% discount, evident ca producatorii castiga bani foarte multi. Nimeni nu vinde nimic in pierdere.

In opinia mea, un discount bun incepe de la 20% pt un model nou iar cine e client cu traditie sau cumpara o masina extrem de bine accesorizata si cu motor mare, nu ar trebui sa accepte nimic mai putin decat atat pt ca se pacaleste.
Pt un seria 5 g30 de 87k, discountul trebuie sa inceapa de la 20% fie si fara sa fii client de traditie.
A mea a fost 60k la pret de lista inclusiv tva si s-a primit acest discount insa trebuie avut in vedere ca firma la care lucrez este un client destul de bun

Crysis21

Posted 04 February 2017 - 00:24

Mi s-a aprins un beculet. Sper sa se stinga si sa nu fac prostii :)). Trebuie sa recunosc ca m-am gandit la un G30 si l-am tot configurat pe site, dar parca nu imi vine sa ma arunc la o rata asa mare pe luna. Am un PFA in IT si eram dispus sa merg cu o rata spre 700 de EUR, cu un avans de 30-35K eur. Din calculele preliminare, rata imi ajungea undeva la 1000-1100 EUR si nu mi se parea o idee tocmai buna, tinand cont de faptul ca veniturile depind de contracte, sunt mai multe variabile. Multumesc de info.

Tavicu

Posted 04 February 2017 - 00:53

View Postedit, on 03 February 2017 - 13:35, said:

bine, six in line.

ia mergi tu si intereseaza-te de un G30 si vezi ce primesti. estimez 12-14% maxim.
sigur ca da, pt vechituri lansate cu ani in urma, se dau discounturi bune.
pt F10 se primeste 30%.
X5-ul tau nu era nou, asa-i? avea vreo 1000-2000km probabil.
G30 are lansarea oficiala la dealeri pe 11 februarie. nu este cazul de stocuri sau ce spui tu.


La Bavaria am fost sa ma interesez si eu si au spus ca 15% dau din start pentru orice persoana iar pentru cei ce lucreaza in IT (ca si mine) oferta 25%. General valabil pentru toate modelele si pentru masini noi :)

tutorial

Posted 04 February 2017 - 08:28

View Postedit, on 03 February 2017 - 19:05, said:

In conditiile in care un F10 se vinde acum cu 30% discount, evident ca producatorii castiga bani foarte multi. Nimeni nu vinde nimic in pierdere.

In opinia mea, un discount bun incepe de la 20% pt un model nou iar cine e client cu traditie sau cumpara o masina extrem de bine accesorizata si cu motor mare, nu ar trebui sa accepte nimic mai putin decat atat pt ca se pacaleste.
Pt un seria 5 g30 de 87k, discountul trebuie sa inceapa de la 20% fie si fara sa fii client de traditie.
A mea a fost 60k la pret de lista inclusiv tva si s-a primit acest discount insa trebuie avut in vedere ca firma la care lucrez este un client destul de bun


Curios, eu am cumparat pana acum 4 BMW noi de la Bavaria, 3 configurate de mine pe comanda, unul care era in stoc;
Discount-urile au fost de 12-14%; doar la cea de pe stoc a fost 18%; Toate cash;
Cum obtineti voi de la dealer 20% la masina pe comanda?
Nu de alta dar imi iau si eu G30!
La fel si la Porsche, m-am tiganit cat am putut si mai mult de 8% la masina pe comanda nu am obtinut

View PostTavicu, on 04 February 2017 - 00:53, said:

La Bavaria am fost sa ma interesez si eu si au spus ca 15% dau din start pentru orice persoana iar pentru cei ce lucreaza in IT (ca si mine) oferta 25%. General valabil pentru toate modelele si pentru masini noi :)


Care reprezentanta?

six in line

Posted 04 February 2017 - 09:22

View PostCrysis21, on 03 February 2017 - 18:21, said:

intrebare: se obtine discount si pentru leasing? nu vorbesc de firma acum. Nu am achizitionat niciodata o masina noua, dar era curios un G30, configurat pe site pe la 86K eur, cat ar ajunge in oferta la dealer.



Da, se obtine discount si pentru leasing, chiar daca-l faci pe persoana fizica. Avans minim 15% si pleci cu ea acasa.

[quote name='tutorial' timestamp='1486189691' post='2385612']
Curios, eu am cumparat pana acum 4 BMW noi de la Bavaria, 3 configurate de mine pe comanda, unul care era in stoc;
Discount-urile au fost de 12-14%; doar la cea de pe stoc a fost 18%; Toate cash;
Cum obtineti voi de la dealer 20% la masina pe comanda?
Nu de alta dar imi iau si eu G30!
La fel si la Porsche, m-am tiganit cat am putut si mai mult de 8% la masina pe comanda nu am obtinut

Dupa ce iti configurezi masina, ceri oferte de la mai multe reprezentante si ii lasi sa concureze intre ei. Le zici ca de la BMW MHS ai obtinut 10%, de la Banat Car 12% si asa ajungi cu ei la 20%. La plata cash ar trebui sa-ti dea macar 2% in plus discount. Eu am 7 BMW-uri luate pe firma pe leasing operational, adica dau masina inapoi dupa 4 ani de contract. Stiu doar ca la masinile din stoc se ofera discount mai mare decat la cele facute pe comanda. Eu mereu le-am luat din stoc
destul de dotate, dar niciodata full.

Cookie

Posted 04 February 2017 - 09:51

Si mie mi se par extraordinare discounturile obtinute de voi. Nu imi mai amintesc discounturile obtinute la toate negocierile de peste ani dar stiu ca la ultima masina, un Mercedes V-Class, cu oferte luate de peste tot, cand le-am spus la Sibiu ca de la Craiova imi dau 12%, au zis sa o iau fara sa ma gandesc fiindca ei ar insemna sa puna bani de la ei ca sa mi-o dea cu discount de 12%. Am luat de la Craiova masina comandata deja de ei si mi-au dat 12% intradevar dar era asa cum am spus masina comandata deja de ei. 75k inclusiv tva pret intreg fara discount.

six in line

Posted 04 February 2017 - 10:00

Oare sa fie marja de profit mai mare la Leasing Operational ? O fi si asta o chestie, habar n-am. Adica ei la sf de contract iau masina inapoi si o vand si incaseaza alti bani pe ea. Poate de aia le convine sa vanda mai ieftin. Cert e ca ei nu vand niciodata in pierdere.

Cristian.O

Posted 04 February 2017 - 10:04

Stai ca nu inteleg..deci tu cumperi o masina doar pentru 4 ani?dupa o predai inapoi?asa se explica discount de 20-25%.

sm3agol

Posted 04 February 2017 - 10:16

Leasing operational mi se pare super ok - asa sunt cumparate majoritatea masinilor in vest... platesti 3-4 ani la o masina, la expirarea perioadei platesti aceeasi rata +/- pentru o masina noua.
In Romania e mai greu de digerat momentan aceasta modalitate, asta daca nu esti firma.

Nu stiu in ce masura sa cred discountul de 25%, doar sa fie o campanie BMW Romania si ma indoiesc la o masina asa noua.
Reprezentantele ofera in general undeva la 7%, dar daca in ultimii 2 ani ai mai achizitionat un autoturism premium BMW Romania mai adauga 5% discount / daca ai achizitionat in ultimii 3 / 5 ani (nu mai stiu exact) 2 automobile BMW noi, se mai ofera suplimentar 5% - din experienta ajungi undeva la 17% la orice model nou in conditiile astea.

La flote e cu totul si cu totul alta discutie, dar acolo nu poti adauga anumite optionale din ce stiu.

edit

Posted 04 February 2017 - 10:26

Pt parc de minim 5 masini premium, undiferent de producstor, la a 6-a se obtine pret f bun, fie si pt model f nou.
Pe operational se obtine, de asemenea, discount f bun tocmai pt ca marja de profitabilitate este mare si pt ca la sfarsitul contractului, cel care a avut masina in operstional nu o poate cumpara. Ca atare o vand la o valoare reziduala mare...baietii se joaca cu cifrele cum vor ei atunci cand e vorba de operational

daniel popa

Posted 04 February 2017 - 10:40

Sa va dau un exemplu concret ca sa vedeti ce inseamna castig la un leasing operational (nu este bmw dar puteti extrapola)

Asadar - Fiat 500 - contract semnat in Feb 13, 2012 - pret masina 11520EUR (factura)
Rata lunara leasing operational - 422.11EUR

Dupa 4ani, in Februarie 2016
Rate platite catre compania de leasing: 20261.28EUR
Pret cerut pentru achizitie SH la incetarea contractului: 7425EUR

***** FIAT 500 My Life 1.2 69 HP 2012 41000Km 6187,50 EURO fara TVA
Prețul este exprimat in Euro si nu conține TVA 20%. **** detin toate contractele pentru ca am fost interesat in achitizia masinii SH

Asadar, o masina care de noua costa 11520EUR - dupa 4ani de utilizare si 41000Km a costat-o pe firma 20261EUR.
Aceasi masina a adus un castig potential companiei de leasing de: 16166.28EUR = (20261.28(rate)+7425(valoare revanzare)-11520(pret achizitie nou))

Cookie

Posted 04 February 2017 - 11:03

E evident ca doar nu fac munca benevola dar intr-adevar, leasingul operational pare cel mai banos ptr ei.

Intrebare intrebatoare, in rata lunara de 422 euro ai avut inclus ceva? Gen orice fel de reparatie sau schimb de piese, schimburi ulei si filtre etc?

daniel popa

Posted 04 February 2017 - 11:14

View PostCookie, on 04 February 2017 - 11:03, said:

E evident ca doar nu fac munca benevola dar intr-adevar, leasingul operational pare cel mai banos ptr ei.

Intrebare intrebatoare, in rata lunara de 422 euro ai avut inclus ceva? Gen orice fel de reparatie sau schimb de piese, schimburi ulei si filtre etc?


Era all inclusive, sau cum ar spune unii full options :-)
Vezi screenshot din contract


Vlad_E30_E46

Posted 04 February 2017 - 11:24

in general, cel putin in vest(germania), in cazul leasingului operational, intretinerea revine companiei de leasing, ba chiar si reparatii pentruu probleme aparute in afara reviziilor(in functie de contract), cu masina de schimb pe perioada cand a ta e blocata in service...etc...
Majoritatea cunostitelor mele nemti numai asa isi iau masini. Si de exemplu, dupa 4 ani de F10 asa, trec lejer si fara batai prea mari de cap la G30....in acelasi stil.

cornel

Posted 04 February 2017 - 18:02

Experiențele mele cu discounturile BMW:
1. Mașina noua configurată cu livrare 2-3 luni - discount 14-15%
2. Mașina noua pe stoc livrare imediata - discount 18-20% configurații ce insa nu corespundeau gusturilor mele, unele modele ce stau de ceva vreme pe stoc si cu configurații "ciudate" (exemplu la un seria 1, avea HK, ACC insa farurile erau halogen) discountul poate ajunge si la 30%
3. Mașina Premium Selection (km între 6000-15000) - discount 26-35%

Personal am ales de fiecare data varianta 3 considerând-o cea mai eficientă :) atat dpdv financiar cât si a opțiunilor regăsite pe mașini.

mikken

Posted 05 February 2017 - 12:29

@edit: cum ai configurat farurile xenon pe G30? Din ce stiu farurile led sunt in echiparea standard, de serie...cel putin asa a fost la mine.

mike2005

Posted 05 February 2017 - 13:03

Experientele mele cu discounturi Bmw in Benelux:
- 10% discount pe masina comandata(420d) ca achizitie proprie. Pe durata autofestival se ajunge la 18% (pachete extra incluse). Altfel n-am vazut discounturi mai mari la achizitii private. Probabil e posibil mai mult pe alte formule - inchiriere/leasing operational.
- firmele care cumpara de ordinul sutelor pe an au discounturi si de 25%.

Am avut invitatie la lansarea G30 in Belgia acum 2 sapt dar era intr-o vineri seara si nu m-am deranjat pana acolo. Am vazut ceva reviewuri, imi place cu M line si culoarea Bluestone metallic(majoritatea pozelor/reviewurilor) e fantastica. Mi-am config ceva decent 520 M line, cutie manuala pana in 60k. E o masina frumoasa. Ma deranjeaza ca ofera manuala doar la 520d. Clar Bmw devin tot mai mult "White collar" cars. Desi activez intr-un asemenea mediu nu e genul meu de masina. Nu port cravata+camasa. Prefer ceva mai no nonsense. Imi surade un Type R maidegraba.

six in line

Posted 05 February 2017 - 13:18

View PostCristian.O, on 04 February 2017 - 10:04, said:

Stai ca nu inteleg..deci tu cumperi o masina doar pentru 4 ani?dupa o predai inapoi?asa se explica discount de 20-25%.



Eu nu cumpar, practic inchiriez. Dupa 4 ani, dau masina inapoi si iau alt model nou. Avansul e deja platit, rata ramane mai mult sau mai putin la fel, service inclus, garantie pana in 200K km si fara griji. Cand pica ceva la ea, le-o pun in brate si le zic sa ma sune cand e gata. BNP Paribas e obligat sa-mi puna la dispozitie masina pe care eu am contractat-o. Mie imi convine pt ca toate costurile le deduc pe firma si practic pe mine nu ma costa nimic.

View Postcornel, on 04 February 2017 - 18:02, said:

Experiențele mele cu discounturile BMW:
1. Mașina noua configurată cu livrare 2-3 luni - discount 14-15%
2. Mașina noua pe stoc livrare imediata - discount 18-20% configurații ce insa nu corespundeau gusturilor mele, unele modele ce stau de ceva vreme pe stoc si cu configurații "ciudate" (exemplu la un seria 1, avea HK, ACC insa farurile erau halogen) discountul poate ajunge si la 30%
3. Mașina Premium Selection (km între 6000-15000) - discount 26-35%

Personal am ales de fiecare data varianta 3 considerând-o cea mai eficientă :) atat dpdv financiar cât si a opțiunilor regăsite pe mașini.



Exact asa stiam si eu de disconturi la masini din stoc gata sa fie livrate

edit

Posted 05 February 2017 - 23:59

View Postmikken, on 05 February 2017 - 12:29, said:

@edit: cum ai configurat farurile xenon pe G30? Din ce stiu farurile led sunt in echiparea standard, de serie...cel putin asa a fost la mine.



Nu stiu pe ce masina sunt faruri led standard, insa nu pe G30 sau cel putin nu pe variantele de saraci ale lui G30,
g30 pt saraci au xenon. Tre' sa platesti 1520 euro inclusiv tva pt led.
Este posibil ca M550 sa aiba faruri led standard.

Poate tu confunzi cu farurile de ceata care sunt led sau cu pozitiile, acestea fiind si ele led

mikken

Posted 07 February 2017 - 12:55

Este comandata in Romania masina ta? Nu cred totusi sa fie diferente in dotarile standard...

In Germania iti pot spune 100% ca vine cu faruri LED in echiparea standard. Si vorbesc de modelul asta pentru saraci...520d :)

Uite citat de pe site-ul lor: "LED-Scheinwerfer: Abblendlicht, Fernlicht, Standlicht, Tagfahrlicht in LED-Technologie, automatische Leuchtweitenregulierung"

Crysis21

Posted 07 February 2017 - 17:56

observ diferente intre ce optiuni au pachetele pe site-ul DE vs RO, dar in acelasi timp vad ca multe optionale au pret mai mic in DE decat au pe site-ul automobile bavaria.

edit

Posted 07 February 2017 - 19:10

Mikken,
Am gresit! Sunt led standard...m-am interesat astazi. Nu stiu ce fel de led pt ca mai exista unele de 1520 euro si mi s-a parut atat de mare diferenta incat am considerat ca standard e xenon

mase

Posted 07 February 2017 - 19:48

Sunt doua tipuri: cu angel eyes sub forma de cerc si cele similare cu cele care se regasesc pe seria 7.

edit

Posted 08 February 2017 - 09:28

am fost ieri si am vazut pe furis masina la un dealer.
un pic dezamagit de evolutia exteriorului fata de generatia precedenta. ok, masina arata bine, era cu pachetul M dar aveam asteptari mai mari(poate nici culoarea nu era aleasa bine), F10 fiind revolutionar fata de generatia anterioara si la fel E60 fata de E39.
la interior masina arata fenomenal(de regula interioarele de bmw sunt triste, mai ales cu tapiseria neagra, aceasta pe care l-am vazut era o combinatie de negru cu alb). pozitia de condus este extrem de joasa, ceea ce imi place foarte mult. un alt neajuns il consider spatiul de la picioare pt pasagerii spate: la acelasi reglaj al scaunului soferului pe care il am in masina actuala din clasa compacta, la G30 nu ramane spatiu deloc in spate si daca ma uit la toate masinile pe care le-am avut, aceasta este printre cele mai proaste dpdv al spatiului, sub absolut toate masinile din clasa medie sau compacta pe care le-am avut si undeva la nivel comparabil sau un pic peste masinile din clasa mica pe care le conduceam acum 15 ani(fara sa exagerez)

six in line

Posted 08 February 2017 - 10:36

Iti dau dreptate la capitolul loc pentru pasagerii din spate. O sa incepem sa cumparam masini ca in China, gen F30 Long sau A4 Long :D Nici in F15 nu ai loc mult in spate, nici in G30, nici F30. Chestia e ca in 90% cam mergem singuri in masina si rareori 4, dar ar trebui si aia din spate sa aiba ceva confort.

coldone

Posted 08 February 2017 - 12:23

Cu ce mașini de clasa compacta comparați?
De ex in F30 e mai mult loc în spate decât în Seat Leon.
Adăugăm și bancheta care e mult mai lata în BMW, locurile mi se par chiar confortabile.

MihaiCarunta

Posted 08 February 2017 - 12:53

Hai frate, nu aveti loc in seria 5? Da-o-n mama ei de treaba, mie nu mi s-a parut, e loc destul.
Pai ce sa mai zic eu cu seria 1?

edit

Posted 08 February 2017 - 15:02

eu compar cu Jetta, Golf 7.

six in line

Posted 08 February 2017 - 15:09

Compar F15 an 2015 cu E90 an 2008. Ma asteptam ca la o masina de 64K euro fara tva an 2015, sa ai loc in spate intr-un suv de clasa medie spre mare. Daca era X1 mai intelegeam. Eu am 1,70m si cel care statea pe scaun in fata avea 1,75 si niciunul din noi doi nu se lafaia pe scaunul lui. Nu mi se pare ok.

Cristian.O

Posted 08 February 2017 - 15:19

Am solutie!luati e60 ca e loc suficient:)))

Crysis21

Posted 08 February 2017 - 15:28

da, capitolul spatiu m-a dezamagit si pe mine la F10. Mai ales ca la scaunul pasagerului, bordul e coborat intr-o pozitie ciudata si atingi cu piciorul stang destul de usor in el. Daca mai iei si o persoana inalta, e jale, trebuie sa dea scaunul in spate si toti stau chinuiti.

edit

Posted 08 February 2017 - 20:56

Eu am 1.85 :)

georgeg

Posted 09 February 2017 - 12:56

Aceeasi chestie am resimtit-o si eu la locul din spate cand am stat in g30, desi masina per total a crescut in dimensiuni, la loc interior mi se pare mai inghesuita, cel putin locurile din spate. Am comparat exact ca si colegul de mai sus, aceeasi reglare de scaun sofer si apoi mutat in spate, si la f10 si la g30. Surpriza, locul pare sensibil mai mic la picioare la g30. Nu dati cu pietre, asta am observat eu la 1.80m inaltime.

enders

Posted 09 February 2017 - 14:04

Si eu am o placere sa stau in spate la masini, m-am urcat acum o luna intr-o skoda Superb, am ramas socat cat loc poti avea in spate la masina aia, cred ca ai mai mult loc decat intr-un seria 7 si totusi masina este de clasa seriei 5.


Sent from my iPhone using Tapatalk

edit

Posted 09 February 2017 - 16:00

skoda superb este o exceptie pe care eu nu o inteleg. in spate ai loc cat intr-un seria 7, A8, S klasse, long wheel base.

arabu09

Posted 09 February 2017 - 16:17

Depinde si de constructor ce vrea, in charger nu am spatiu cat am avut in chevy-ul anterior si dimensiunile chargerului sunt la fel ca si la seria 7


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

wolfenstein99

Posted 09 February 2017 - 17:07

atentie la lungimea sezutului banchetei spate - e mult mai scurt sezutul de octavia fata de sezutul de seria 3 e90 - si evident spatiul dintre scaune e mai mare.

B-490-RZV

Posted 09 February 2017 - 18:15

F10 sta foarte prost la capitolul spatiu interior. Eu am 1.93 si prietena mea (1.75) nu poate sta comfortabil pe bancheta in spatele meu. De locul din dreapta nici nu mai zic, singura solutie pentru a nu lovi cu piciorul stang in bord este sa dau scaunul aproape la maxim in spate. Nu degeaba taxi-ul preferat prin afara e E-class, e mult mai spatioasa masina.

cavaliere

Posted 09 February 2017 - 19:33

Si la c klass w204 era spatiul interior incomparabil mai mare decat la e90, la fel si w205. Oricum senzatia de claustrofobie e data si de forma bordului si a tunelului median. La o masina de 5 metri lungime e inadimisibil sa ai asa spatiu mic. In fine, noul 5 e foarte frumos, insa parca mai misto e E-ul. Inspira mai mult premium.

mike2005

Posted 09 February 2017 - 22:19

View Postcavaliere, on 09 February 2017 - 19:33, said:

Si la c klass w204 era spatiul interior incomparabil mai mare decat la e90, la fel si w205. Oricum senzatia de claustrofobie e data si de forma bordului si a tunelului median. La o masina de 5 metri lungime e inadimisibil sa ai asa spatiu mic. In fine, noul 5 e foarte frumos, insa parca mai misto e E-ul. Inspira mai mult premium.

Chiar comparam ca dimensiuni habitaclul Bmw seriile 3-4 cu al altor berline FWD. Dimensiuni asemanatoare, totusi berlinele FWD erau mai spatioase. Cum spune colegu tunelul median mananca spatiu si impinge consola centrala in habitaclu. Plus linia geamurilor mai ridicata, parbrizul mai aproape de sofer sporesc senzatia de spatiu "inchis". In timp am trecut peste asta, privesc spre partile pozitive.
Da pb gasesti mai multa eleganta, spatiu, comfort la E class. Dar Bmw ar tb sa fie mai sport oriented. E greu sa le impaci pe toate. Iesi cu ceva mediocru sau f bun dar prohibitiv de scump.

Arata bine G30, ma batea un gand, dar sa dau cat pe un apartament in Bucuresti e cam mult. Plus ca in prezent(parerea mea) Bmw nu se mai distinge asa clar fata de restul plutonului prin ce l-a consacrat: performanta, dinamica de exceptie si stil. Ok poate ceva stil inca are, subiectiv. Raman la seria 4 actual, incap bine la cei 1.87.

makeo

Posted 10 February 2017 - 19:38

F10 iti cumperisa l conduci,

F10 iti cumperi sa l conduci nu sa stai in spate,iar comparatia cu skoda superb....sa fim seriosi ,nu se poate compara la nimic

ADRIAN HD

Posted 10 February 2017 - 19:54

View Postmakeo, on 10 February 2017 - 19:38, said:

F10 iti cumperisa l conduci,

F10 iti cumperi sa l conduci nu sa stai in spate,iar comparatia cu skoda superb....sa fim seriosi ,nu se poate compara la nimic

Nu se compara nici macar la pret😃

makeo

Posted 11 February 2017 - 07:23

Voi ce parere aveti de noul bmw g30,sincer eu ma asteptam la altceva

edit

Posted 14 February 2017 - 08:26

inca o chestier care nu este la locul ei: daca iti reglezi volanul intr-o pozitie normala, iti acopera 10-15% din display si ai doua posibilitati: fie il lasi jos de tot si atunci stai cu volanul pe genunchi, fie il pui intr-o pozitie normala si daca vrei sa vezi si informatiile din partea inferioara a displayului din dosul volanului, iti ridici spatele de pe spatar si iti intinzi gatul ca o gainia care vrea sa se uite peste gard.

CNT

Posted 14 February 2017 - 12:08

o foarte buna comparatie intre f10 lci si g30 : http://www.autobild....u-11302467.html

mikken

Posted 20 February 2017 - 10:25

Pe bune, au problema asta si la g30? Nu ma asteptam, pacat :( Am simtit-o si eu la F30 LCI si chiar ma gandeam ca e mega enervant cu volanul setat corespunzator pentru mine sa nu vad afisajul bordului in partea de jos.

Legat de spatiul in spate toate review-urile spun ca e mai mult loc decat in F10, in special cu scaunele comfort care ocupau multicel.

Anyway, pentru mine asta e cea mai mica problema, nu voi sta ever pe acea bancheta :)

edit

Posted 04 March 2017 - 21:15

Saptamana viitoare, cel mai devreme miercuri, imi vine masina. Mi-am pierdut rabdarea de f mult timp.
Ce ma incanta este ca nu am vazut inca niciuna circuland pe strada, fie si apartinand unui dealer. Imi place mult ideea de a fi printre primii care are harbul asta.
Mi-am mai comandat un A4 b8 in decembrie 2007 cu o luna inainte sa apara in showroom in romania insa imi aduc aminte ca livrarea a fost pe 21 martie si pana in acel moment numarasem 6 bucati pe strada(2 apartinand unui dealer)

Cookie

Posted 04 March 2017 - 21:33

Am vazut eu la mine in parcare acum 3 saptamani un 540i xdrive si azi pe seara inca un g30 prin Corbeanca dar venea din sens invers si nu am apucat sa vad ce motorizare avea. Dar ambele erau acelasi gri inchis cu pachet M.

edit

Posted 04 March 2017 - 22:39

Atata timp cat nu am vazut eu, ma simt bine :)

makeo

Posted 04 March 2017 - 23:05

sa o stapanesti sanatos si asteptam primele impresii

Crysis21

Posted 07 March 2017 - 14:04

Am fost la Banat car si am cerut oferta, pentru un PFA in IT. Pentru leasing financiar imi oferat o reducere de 10% iar pentru cel operational de 18%. A mai cerut cineva oferte la alti dealeri?

mikken

Posted 09 March 2017 - 20:00

View Postedit, on 04 March 2017 - 21:15, said:

Saptamana viitoare, cel mai devreme miercuri, imi vine masina. Mi-am pierdut rabdarea de f mult timp.
Ce ma incanta este ca nu am vazut inca niciuna circuland pe strada, fie si apartinand unui dealer. Imi place mult ideea de a fi printre primii care are harbul asta.
Mi-am mai comandat un A4 b8 in decembrie 2007 cu o luna inainte sa apara in showroom in romania insa imi aduc aminte ca livrarea a fost pe 21 martie si pana in acel moment numarasem 6 bucati pe strada(2 apartinand unui dealer)


Deci...a venit? :)

A mea se livreaza abia miercurea viitoare (tot miercuri :p). Intre timp am reusit sa ajung la un dealer sa o vad live...imi place, desi e drept, cele expuse erau dotate mult mai bine decat a mea.

La prima impresie nu m-a deranjat vizibilitatea ceasurilor, am reusit sa-mi reglez volanul ok, astfel incat sa le vad integral. Deasemenea spatiul la genunchi in spate e ok zic eu, cu scaunele sport setate pentru mine (1.86). Nu-mi place cum e decupat portbagaj-ul, spatiul interior nu e foarte bine gandit...dar probabil va fi suficient in cazul meu.

Ce nu mi-a placut...usile par usoare si firave asa la inchidere, pozitia la volan cu scaunul setat la maxim in jos e parca o idee mai ridicata decat la F10 (pentru mine un minus), daca tii mana dreapta pe volan si cotul sprijinit, ajungi usor la marginea cotierei...ceea ce la F10 nu se intampla deoarece avea prelungirea aia misto in partea dinspre sofer, tumburusii aia de la inchidere usi, precum si gurile de ventilatie par sa fie dintr-un plastic destul de ordinar, nu ma impac deloc vizual cu navigatia aia gen tableta atasata...imi placea mai mult la F10 :(

Cel mai probabil voi trece peste toate nimicurile astea cand o voi conduce, deci ma consolez cu ideea asta :p

mik15

Posted 09 March 2017 - 20:58

nu inteleg care-i faza cu tamburasii aceia si de ce nu se renunta la ei? la ceilalti producatori premium de masini nu mai vezi asa ceva de ani buni, par atat de din alt secol pe o masina din clasa si anul asta...faza cu usile in schimb e prezenta la toti, nici mie nu imi place chestia asta, de la F10 toate par foarte firave si se inchid prea usor, cat de fain era feeling-ul la E39 :)

edit

Posted 10 March 2017 - 08:18

@mikken

din pacate abia astazi ajunge la dealer. am cumparat-o de la un dealer din provincie de la 200km distanta de buc.
spunea tipa ca masina vine doar ansalblata, fara niciun soft scris pe ea si ca dureaza un pic pana o pregatesc de livrare.
daca azi ajunge la dealer in timp util si reusesc sa o faca, ma duc maine dupa ea sa o iau, daca nu, astept sa mi-o livreze ei luni. in cateva ore voi sti ce si cum.

de curiozitate, a ta cand a fost comandata? mai tii minte ziua?

chestia aia cu betisoarele alea care se ridica si coboara la inchiderea usilor mi se pare si mie primitiva rau de tot. stiu ca de ani buni ma miram ca bmw nu umbla la partea asta estetica.
nu stiu cum ai reusit tu sa reglezi scaunul si volanul astfel incat sa vezi tot displayul din spatele volanului. si eu am 1.85, dau scaunul la maxim in jos si singura posibilitate sa vad tot displayul a fost sa cobor volanul pe genunchi. posibil ca tu sa stai cu scaunul tras mai mult in fata si astfel probabil se rezolva problema asta cat si cea a spatiului pt pasagerul din spatele tau

mikken

Posted 10 March 2017 - 10:24

Pe 14 ianuarie a fost comandata...nu mai am rabdare :)

Sincer sa spun, eram un pic euforic atunci cand m-am urcat in ea, deci e posibil sa nu fi fost chiar pozitia mea optima de condus sau sa ma fi inselat cu privire la vizibilitatea ceasurilor. Vom vedea cand ajung...oricum probabil fiecare isi regleaza scaunul si volanul in mod diferit. Eu de obicei tin scaunul jos la maxim, volanul la maxim in fata, spatarul scaunului astfel incat sa am coatele usor flexate cand tin mainile pe volan, dar la reglajul pe inaltime al volanului nu-mi dau seama acum.

Oricum pe mine nu ma intereseaza spatiul in spate, probabil va sta cineva acolo maxim 1% din timp :p

thekosty

Posted 11 March 2017 - 23:42

View PostCNT, on 14 February 2017 - 12:08, said:

o foarte buna comparatie intre f10 lci si g30 : http://www.autobild....u-11302467.html

Intr-adevar, foarte bun link-ul, recomand.

edit

Posted 15 March 2017 - 14:15

a ajuns, in sfarsit. masina este frumoasa, impozanta, filtreaza orice denivelare, silentioasa...conform asteptarilor.
conform asteptarilor este si faptul ca este submotorizata. apesi acceleratia si nu se intampla aproape nimic.


nu pricep de ce imi intoarce imaginea cu susul in jos cand o atasez.


X X L

Posted 15 March 2017 - 15:25

View Postedit, on 15 March 2017 - 14:15, said:

nu pricep de ce imi intoarce imaginea cu susul in jos cand o atasez.

ti-am intors-o eu... probabil asa ai facut poza, cu tel.intors

mikken

Posted 15 March 2017 - 18:19

nice looking ;) hai cu topicul de prezentare si cu impresii

Midas

Posted 15 March 2017 - 22:01

[quote name='edit' timestamp='1489580138' post='2392527']
a ajuns, in sfarsit. masina este frumoasa, impozanta, filtreaza orice denivelare, silentioasa...conform asteptarilor.
conform asteptarilor este si faptul ca este submotorizata. apesi acceleratia si nu se intampla aproape nimic.

Stai ca apar alții și o sa spună ca e racheta motorizarea asta:)))..Oricum frumoasa masina:)

Dragos R.

Posted 15 March 2017 - 22:17

Aspect nota 10, performantele nu se ridica la pretul ei

vilib

Posted 15 March 2017 - 23:05

arata foarte bine nu conteaza cu cine seamana

edit

Posted 16 March 2017 - 10:19

o sa fac un topic insa sa iasa soarele pt ca pozele facute pe vremea asta nu arata in nici un fel cat de frumoasa este masina.
in esenta, nu are sens sa insit pe aspectele placute, mai bine le mentionez pe celelalte, pt ca in rest orice este peste asteptari.

1. clar 190cp si cu xdrive este extrem de putin. sasiul acestei masini are un potential imens. sub 250 cp e bataie de joc. ma enerveaza ca la motorizarile mai mari a aparut deja M performance kit unde cresterea de CP si cuplu este de aprox 10%. vad ca nu sunt semne ca ar aparea in viitor si pt 520D insa clar se merita 1000 si ceva de euro pt ca masina sa devina decenta macar dpdv motorizare.
2. am instalatia audio standard cu 6 difuzoare. sub nicio forma nu recomand asa ceva. se aude prost, incet, distorsioneaza. HIFI este alegerea inteleapta pt 500 euro.
3. spatiul pt pasagerii spate mic
4. partea inferioara a displaylui acoperita de volan
5. betisoarele alea care se ridica atunci cand deschizi usile.

clar pt punctul 1 si 2 masina nu are nicio vina. scoti banul din buzunar si ai ce vrei.


am roti de 245/45R18. poate ar fi aratat mai bine cu 19 insa la soselele pe care le avem, nu are sens. mi s-ar rupe sufletul sa o trantesc intr-o groapa chiar si cu rotile existente...ce sa mai zic de alea pe 19. pe 20 e prostie curata.
ar mai fi varianta pe 18 cu roti mixte adica 245/45 pe fata si 275/40 pe spate, dar la pocnitoarea asta de motor, nu are sens.
iarasi, 225/55R17 mi se pare extrem de putin.. roti subtiri pt volumul acestei masini, balon mare al cauciucului. ridicol dpmdv si pt roti de iarna.

thekosty

Posted 16 March 2017 - 12:08

Ca pret, cat a ajuns ?

bimmer90f30

Posted 16 March 2017 - 12:34

View Postmikken, on 10 March 2017 - 10:24, said:

Oricum pe mine nu ma intereseaza spatiul in spate, probabil va sta cineva acolo maxim 1% din timp :p

Atunci, de ce nu un coupe? ...E o masina mai scurta.. Sau asa cu spune "six in line" motorul de doi litri e prea mic pe seria 5 (aproape) indiferent cata putere ar avea.

six in line

Posted 16 March 2017 - 12:50

520D nu a fost niciodata limuzina cu performante ridicate. Este o masina luxoasa, cu spatiu generos pt sofer si pasagerul din dreapta, dar 2.0d 190cp este varianta economica. Pe orice seria 5, motorul de 2,0 a fost cam prea mic. Unui 5-ar ii sta bine cu 3,0cc si peste 250 de cai. Oricum, cu 2.0d ai un consum bun si o masina confortabila, doar nu faci raliu cu ea. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de e ;)

mikken

Posted 16 March 2017 - 13:54

Am luat in calcul si coupe-uri. In prima faza eram chitit pe C-class coupe ca arata bine, insa nu mi-a placut deloc zgomotul la vant pe autostrada peste 130km/h. Si cum eu preponderent voi folosi masina la drumuri lungi, cu viteze intre 180-220km/h, a fost no-go.

Apoi m-am uitat la 420d coupe (izolarea fonica e ceva mai buna, dar nu grozava), insa configurat similar cu 520d G30 diferenta de pret era mica.

In final am ales varianta confortabila, spatioasa si mai eleganta...in defavoarea sportivitatii si look-ului mai agresiv/tineresc.

Daca ar fi sa aleg in momentul asta iar, as merge 100% pe noul E-class coupe :p

edit

Posted 16 March 2017 - 13:59

@mikken
E klasse coupe este de fapt pe platforma lui C klasse. stii asta, sper? e o modalitate de a da impresia clientilor ca primesc ceva..insa in dosul usii, este altceva.


View Postbimmer90f30, on 16 March 2017 - 12:34, said:

Atunci, de ce nu un coupe? ...E o masina mai scurta.. Sau asa cu spune "six in line" motorul de doi litri e prea mic pe seria 5 (aproape) indiferent cata putere ar avea.



2 litri benzina si 252 cp am vazut pe youtube ca merge de rupe.
si 2 litri diesel twinturbo de 231cp care este actualmente pe x5 si sigur va fi pus pe seria 5 cred ca este o variant serioasa.
personal, nu am prejudecata a 4 cilindri vs mai multi.

mikken

Posted 16 March 2017 - 14:21

Asa era la vechiul E-class...pe platforma lui C. Asta nou este pe platforma noua a lui E-class.

Cauta model C238. Mie mi se pare ca arata fenomenal, atat exterior cat si interior. Gurile alea de ventilatie....wow.

coldone

Posted 16 March 2017 - 14:21

Noul model de E-Klasse coupe este pe platforma de E.

George

Posted 17 March 2017 - 22:34

Azi am avut ocazia sa testez noul serie 5. Nu am avut probleme cu reglarea volanului - "ceasurile" se vedeau f bine. Cu scaunul soferului in pozitia mea de condus spatiul la picioare mi s-a parut cam la limita iar pe verticala e un pic deranjant la modelele cu trapa. Am 1.87 m.
Ce m-a mirat este ca 530i este acum 2.0 in 4 cilindri.

ionut_marius

Posted 20 March 2017 - 11:17

View Postedit, on 16 March 2017 - 10:19, said:


1. clar 190cp si cu xdrive este extrem de putin. sasiul acestei masini are un potential imens. sub 250 cp e bataie de joc. ma enerveaza ca la motorizarile mai mari a aparut deja M performance kit unde cresterea de CP si cuplu este de aprox 10%. vad ca nu sunt semne ca ar aparea in viitor si pt 520D insa clar se merita 1000 si ceva de euro pt ca masina sa devina decenta macar dpdv motorizare.



Ce intelegi prin extrem de puturos ?

Tine cont ca masinile care te rup de realitate odata ce ai inchis usa sau care nu simt viteza, sa zic asa, te fac sa crezi ca sunt puturoase.

edit

Posted 20 March 2017 - 13:12

nu, nu nu are legatura cu izolarea fonica.

am mai precizat: apesi acceleratia si e ca o curca stransa de gat.

mi-e frica sa intru in depasire la golfuri, de teama sa nu calce aia acceleratia.

InSidE

Posted 20 March 2017 - 14:06

edit: daca treci masina pe Sport tot la fel face?

edit

Posted 20 March 2017 - 16:52

bineinteles.

e vorba de acelasi motor. chestiile alea sunt doar marketing. doar nu crezi ca primeste 30-50cp pt ca o trec in sport!

repet, ma bate dumnezeu sa spun ca nu imi place masina. e tot ce mi-am dorit vreodata, insa ar fi fost frumos sa fie mai puternica.

ionut_marius

Posted 21 March 2017 - 16:11

Am in familie un X3 cu vechiul 2.0d 184cp, automat, deci -20NM/-6cp, + 100kg si aerodinamica de sifonier. Din punctul meu de vedere este departe rau de a fi numita o masina puturoasa. Intr-adevar daca ma dau jos de pe 640d si ma urc imediat in X3, mi se pare lenta dar dupa cativa km mi se pare f ok.

Conteaza f mult cu ce masina o compari, ce conduci in viata de zi cu zi, in teste 520d rwd a scos niste rezultate f bune.

mikken

Posted 21 March 2017 - 18:00

Mie mi se pare decenta motorizarea (model rwd). E drept, daca o compar cu fostul 550i, mi se pare o lesinatura :)

In Romania cred ca simti mai acut nevoia de masina mai puternica, te ajuta in depasiri, iti ofera siguranta, chiar si prin Bucuresti e bine sa fii mai agil uneori...stim cu totii cum se conduce.

Intr-o tara cu autostrazi si trafic mai civilizat in orase, nu numai ca nu simti nevoia sa conduci mai agresiv, dar se si penalizeaza serios.

edit

Posted 03 April 2017 - 18:54

Calitate de la bmw: carligul ala pt agatat o eventuala sacosa, in partea stanga a portbagajului este doar asa, just for fun.

Am agatat o sacosa de vreo 12 kg cu niste cumparaturi si cand am accelerat, s-a smuls carligul de acolo cu tot cu suport.
A nu se intelege ca sacosa era suspendata, ci statea pe podea, fiind doar sprijinita in carlig pt a nu se rasturna.

Carligul nu este prins de sasiu ci e prins prin presare in cartonul care imbraca portbagajul.
Ma asteptam la mai mult.
La jetta aveam un carlig dublu, mare, prins sanatos in plafonul portbagajului, plasat undeva destul de central astfel incat sa ancorezi nu doar marfuri grele(estimez si la peste 50kg), ci si voluminoase

greaper

Posted 03 April 2017 - 20:14

View Postmikken, on 16 March 2017 - 13:54, said:

Am luat in calcul si coupe-uri. In prima faza eram chitit pe C-class coupe ca arata bine, insa nu mi-a placut deloc zgomotul la vant pe autostrada peste 130km/h. Si cum eu preponderent voi folosi masina la drumuri lungi, cu viteze intre 180-220km/h, a fost no-go.


Din punctul meu de vedere 2.0 diesel de la bmw nu poate fi considerat un motor slab/puturos...nici in varianta de 116 cai, indiferent de caroserie. Eu consider ca acest motor e gandit pt viteze de croaziera de max 15-160 si in utilizare se simte fain pana in 13-140, nu ca nu poti merge cu 220 cu el. Totusi la vitezele alea 160-220 trebuie sa te gandesti la 3.0 diesel...consumul si elasticitatea il fac de electie. Pt Romania viteze peste 140 mi se par SF. Dar in Deutschland lucrurile stau altfel.

Un prieten care locuieste pe langa Hanovra si face naveta pe autostrada 70km/zi...o naveta mica pt Germania zice el...si-a luat acum 3 ani un F10 520d si de 2,5 ani imi zice ce greseala a facut ca nu a luat 530d.

edit

Posted 03 April 2017 - 21:01

Uite ca eu zic pe dos.

Intr-o tara cu autostrazi, traiesti lejer si cu 120-150 cp pe seria 5.
La o cutie cu 8 trepte, la 3000 ture ai 160-180 km/h si ajungi lejer peste tot relaxat.

Cu motorul de 190cp, la 180km/h, masina pe austrada se descurca la maxim si ai max 3000 ture.

Cu ce te ajuta ca pe autostrada, de la 100km/h la 200km/h, 530 ajunge cu 5 sec mai repede decat 520?!

Ca sa ajung la vaslui, plecand din bucuresti, iti garantez eu ca ajung cu 530d de cel putin 50 de ori la 4500 ture si motorul ala e mult mai omorat decat daca as merge cu 520d pe autostrada


Totusi, cand o iei pe drumurile nationale, trebuie sa faci depasiri ca sa nu stai ca prostu dupa camioane ca e trafic si nu te ajuta motorul, atunci trebuie sa ai de la 530 in sus. Intr-o tara ca romania, un motor puternic este esential.

De la Budapesta la viena castigi juma de ora daca ai m5 si nu 114d.
De la sebes la baia mare castigi minim o ora cu m5-ul

Alex_wly

Posted 03 April 2017 - 21:17

Eu cred ca pt o utilizare de zi cu zi 2.0 177cp pe seria 3 sau variantele mai puternice sunt mai mult decat suficienti.
Discutati de parca soseaua e un circuit sau conduceti numai contra cronometru

greaper

Posted 04 April 2017 - 08:21

Motivatia prietenului meu cand imi zice ca regreta motorul mai puternic este ca autostrada in Germania a dvenit f f aglomerata si lumea in general merge f tare si e greu sa te strecori rapid cu cei 184 cai, adica esti in zona de performanta a unei proportii mari a celor din trafic. Prin urmare forjezi f tare masina si consumul e f mare si implicit exista si oboseala din parta soferului.

A avut ca masini de schimb inchiriate de el, cand f10 era in service, 530d si 640d si mi-a zis ca dupa 8-9 ore de munca motorul mai puternic e mult mai odihnitor!

Scuze de "off topic", dar vb de g30 520d folosit pe autostrada, asa ca am facut o paranteza.

mikken

Posted 04 April 2017 - 13:58

Bine ca stiu, sa nu agat nimic de carligul ala :) Trist oricum ca fac rabat la calitate in asemenea hal.

Legat de motoare, nu cred ca discutia ar trebui sa fie "care e mai bun", pentru ca aici clar 3l diesel e peste 2l la orice capitol. E strans legat de stilul de condus, drumurile pe care le faci preponderent si capacitatea financiara a fiecaruia.

Apar in ecuatie cuvinte precum "suficient" sau "satisfacator"...iar daca te raportezi la asta, e ok si un 520d.

Personal insa, daca ar fi sa aleg din nou, as lua 530d...si cu alte dotari :p

ionut_marius

Posted 05 April 2017 - 17:31

@edit,
520d G30 automat in ultima treapta la 3000rpm are fix 205km/h

In rest totul tine de buget, logic ca 30d-ul este mai bun, mai placut, mai puternic, 35d-ul va fi si mai bun, 50d si mai si. Daca o tinem tot asa ajungem la Porsche turbo s.

Si eu sunt de parere ca in Ro ai nevoie de putere mai mare decat pe autostrazile din traile cu apa calda, dar totusi sa tinem cont ca lumea se descurca si cu motoare de 100cp, iar acest 520d se descurca mai bine decat majoritatea masinilor de pe strada.

80-120km/h:
520da g30 5.8s
525da e60 6.1s (3000cm)
525da e60 7.0s (2500cm)

S-a plans cineva de 525 e60 ?

greaper

Posted 05 April 2017 - 18:54

View Postionut_marius, on 05 April 2017 - 17:31, said:

@edit,
520d G30 automat in ultima treapta la 3000rpm are fix 205km/h

In rest totul tine de buget, logic ca 30d-ul este mai bun, mai placut, mai puternic, 35d-ul va fi si mai bun, 50d si mai si. Daca o tinem tot asa ajungem la Porsche turbo s.

Si eu sunt de parere ca in Ro ai nevoie de putere mai mare decat pe autostrazile din traile cu apa calda, dar totusi sa tinem cont ca lumea se descurca si cu motoare de 100cp, iar acest 520d se descurca mai bine decat majoritatea masinilor de pe strada.

80-120km/h:
520da g30 5.8s
525da e60 6.1s (3000cm)
525da e60 7.0s (2500cm)

S-a plans cineva de 525 e60 ?



Discutia era referitoare la viteze de croaziera de 180-220 in Deutschland, nu vb de gropile noastre. Nu e vb de descurcat, e vb de utilizare intensa a masinii cu 100km/zilnic si 30000km/an minim.

ionut_marius

Posted 06 April 2017 - 08:51

View Postgreaper, on 05 April 2017 - 18:54, said:

Discutia era referitoare la viteze de croaziera de 180-220 in Deutschland, nu vb de gropile noastre. Nu e vb de descurcat, e vb de utilizare intensa a masinii cu 100km/zilnic si 30000km/an minim.


Sincer, cu 640d in nemtia nu am reusit sa merg cu 180-220km/h constant, probabil nu as fi reusit nici cu M6.

cavaliere

Posted 06 April 2017 - 11:39

View Postionut_marius, on 06 April 2017 - 08:51, said:

Sincer, cu 640d in nemtia nu am reusit sa merg cu 180-220km/h constant, probabil nu as fi reusit nici cu M6.


Pai cine merge des prin vest, stie ca pana si in Germania este imposibil sa ai " viteza de croaziera" 180 220, decat daca e noapte sau ai bulan si prinzi mai liber, ca altfel nici vorba de àsemenea viteze constante, poate varfuri de 220 230. In fine, ideea este ca un 520 actual are reprize mai bune decat un 3 litri de acum 10 ani si asta spune multe.

mikken

Posted 06 April 2017 - 11:56

Asa e, sunt demult apuse vremurile cand circulai constant prin Germania cu vitezele astea. Acum sunt foarte multe portiuni in lucru, limitate, iar cand nu e limitare, e foarte aglomerat si iti sar in fata pe banda 2 in ultimul moment de nici nu te astepti...trebuie atentie mare. Nu mai spun ca n-ai voie nici macar sa-i dai un flash sau claxon...sa nu-l sperii sau sa-l "stresezi".

Pana una alta @edit, baga-i si tu un topic de prezentare, ca ma simt singur acolo :p

mike2005

Posted 09 April 2017 - 22:05

View Postmikken, on 06 April 2017 - 11:56, said:

Asa e, sunt demult apuse vremurile cand circulai constant prin Germania cu vitezele astea. Acum sunt foarte multe portiuni in lucru, limitate, iar cand nu e limitare, e foarte aglomerat si iti sar in fata pe banda 2 in ultimul moment de nici nu te astepti...trebuie atentie mare. Nu mai spun ca n-ai voie nici macar sa-i dai un flash sau claxon...sa nu-l sperii sau sa-l "stresezi".

Pana una alta @edit, baga-i si tu un topic de prezentare, ca ma simt singur acolo :p

Merg frecvent prin Germania stand prin apropiere. Aceleasi lucruri le-am observat si eu. Plus ca dupa mine:
- mersul la mai mult de 160 km/h e f obositor, te consuma psihic stand cu ochii ca pe butelie la ce se intampla. Unii abia intra pe bretea, altii merg mai lent, diferentele de viteza sunt prea mari sa-ti permiti sa admiri peisajul. Ma intorceam intr-un an din tara si am prins autostrada A6/A61/A8 aproape goale. Mers aproape constant cu 160 km/h pe cateva sute de km. Rezultatul: am castigat maruntis raportat la cele 10+ ore parcurse in ziua respectiva. Plus oboseala de rigoare. Inteleg sa intarzii la o intalnire ceva si-i dai tare in rest obositor/riscant. Nu castigi mare lucru mai ales in traficul cotidian.
- referitor la motorizare 2.0d 193cp 400nm sunt ok nu ma fac de ras fata de masinile obisnuite pe Autobahn. Chiar si fara modul Sport pot schimba banda destul de lejer. Nu va inchipuiti ca ploua cu 3.0 6l pe acolo. Ciudat poate dar majoritatea masinilor pe care le vad la ei nu sunt chiar bestii ultimul racnet.
- sunt de acord ca la noi pe drumurile nationale ai nevoie de un motor mai puternic pt depasiri. E ok si cel pe care il am dar pt cei mai nerabdatori poate e nevoie de mai mult. Reversul e ca dupa s-ar putea sa stai de vorba/sa ingrasi toti "inteligentii" care stau la panda. Prefer sa stau in banca mea (nu numai in tara). Ii evit la fel ca pe gramezile de ..... de pe strada.
- iar spre 200 km/h daca apare ceva neprevazut e aproape garantat game over. Si cand am austostrada libera nu trec de 160. De obicei merg cu 130.

edit

Posted 11 April 2017 - 13:49

le-am scris celor de la bmw pe site-ul oficial despre M powerkit pt motorul B47 si mi-au raspuns cerandu-mi WIN-ul.
ori ca asta e procedura de a cere WIN-ul masinii chiar daca nu este disponibil un upgrade pt motorul asta ci doar pt cele mari ori chiar este posibil ceva.

astept sa vad ce or sa imi spuna dupa ce le-am dat informatia necesara.