Noul BMW X3 2017... Pasiune la cote maxime ! [FOTO - VIDEO] (View original topic)



X X L

Posted 26 June 2017 - 18:08

Din 2003 si pana in prezent, generatiile lui BMW X3 au incalzit spirite si au generat pasiuni dominante... Nici noul model G01 nu se lasa mai prejos !


click pe imagine pentru detalii

Posted Image

B754FIC

Posted 26 June 2017 - 19:11

Imi place si nu prea, e un x1 cu dimeansiuni de x5, la interior mult plastic (posibil de proasta calitate). Anyway, doar la testdrive pot face comparatie mai exacta.

camdigital

Posted 26 June 2017 - 20:12

O sa ajunga si astia ca Audi, toate la fel.

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 06:44

Comentariile inutile nu isi au rostu.......nu e pentru oricine.....e belea rau...

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 08:58

B754FIC said:

1498497065[/url]' post='2406002']
Imi place si nu prea, e un x1 cu dimeansiuni de x5, la interior mult plastic (posibil de proasta calitate). Anyway, doar la testdrive pot face comparatie mai exacta.


Si x3 ul actual nu are mult plastic la interior si el de proasta calitate? Sa fim seriosi, x3 f25 e mult calitativ sub seria 5 f10 de ex. Din poze arata bine, la spate se merge pe trendul de la x4. Inauntru e un progres evident, pana si volanul e mai misto decat la modelul precedent. Per total nu avea cum sa fie schimbat radical, probabil noul seria 3 o sa semene cu seria 5. E un trend normal, asa a fost dintotdeauna.

X X L

Posted 27 June 2017 - 09:26

View Postcavaliere, on 27 June 2017 - 08:58, said:

Si x3 ul actual nu are mult plastic la interior si el de proasta calitate?

:nea:

il confunzi cu Duster :console:

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 09:51

View PostX X L, on 27 June 2017 - 09:26, said:

:nea:

il confunzi cu Duster :console:

Cam asa.....a innebunit lumea asta.... :frantics:

BMG e46 320d

Posted 27 June 2017 - 09:53

Din punctul meu de vedere, arata senzatinal. M-a uimit.
Singurul lucru ce imi "displace", daca as putea sa ma exprim asa, este volanul.
Concret, personal, nu imi plac plasticele de pe volan ce inconjoara comenzile. Mai mult imi place volanul de M3, negru.
Repet, parerea mea, nu am nevoie de contraziceri .


In rest, este foarte, foarte frumoasa. :heart:

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 10:27

View PostX X L, on 27 June 2017 - 09:26, said:

:nea:

il confunzi cu Duster :console:


Eram ironic, in sensul ca daca x3-ul nou are plastice multe si proaste, asta vechi cum le-o avea? Dar totusi, f25 calitativ e sub f10, sau nu?

X X L

Posted 27 June 2017 - 10:57

View Postcavaliere, on 27 June 2017 - 10:27, said:

Eram ironic, in sensul ca daca x3-ul nou are plastice multe si proaste, asta vechi cum le-o avea?

pai aici e problema, ca asta nou cica are materiale de calitate superioara -> lux...

Quote

Dar totusi, f25 calitativ e sub f10, sau nu?

Mie nu mi se pare

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 12:09

View PostX X L, on 27 June 2017 - 10:57, said:

pai aici e problema, ca asta nou cica are materiale de calitate superioara -> lux...


Mie nu mi se pare


Mie asa mi se pare, tie poate ca nu pentru ca detii unul sau pur si simplu pentru ca fiecare poate avea o parere.
Sunt curios daca a mai crescut iar in dimensiuni cum este trendul la toti producatorii in ultimii ani cand vine modelul nou.

X X L

Posted 27 June 2017 - 12:29

cred ca pana in prezent am testat majoritatea modelelor BMW, de la 2002 incoace, pana la G30 inclusiv...

si inca nu am tras concluzia ca la Spartanburg se lucreaza cu mai mult plastic decat la Dingolfing, ori ca materialele sunt mai bune in fabricile germane... pur si simplu, cred ca cel mai mult conteaza dotarile masinii, functie de care "feeling-ul calitatii" te incearca mai mult sau mai putin...

:popcorn:

Cosminbad

Posted 27 June 2017 - 12:43

uau............stiu pentru ce muncesc, am gasit o tinta. E superb!

edit

Posted 27 June 2017 - 12:46

x3 arata foarte bine, in acelasi "design language" introdus recent de bmw. totusi, mi se pare ca la interior ar trebui sa existe diferente notabile fata de seria 7, pt ca in felul acesta se dilueaza voloarea seriei 7. de ce sa platesti 100.000 pe seria 7 cand te poti urca in x3 de 50.000 si te simti la fel?!

eu personal nu prea inteleg rostul suvurilor. lumea le cumpara ca un symbol, pt statutul pe care acestea le ofera deoarece nimeni nu iese de pe sosea cu ele.

in principiu, daca suv-ul reprezinta un simbol, cred ca semnatura mai buna decat range rover nu exista.
nu exista rationamet pt care cineva ar cumpara X5 in dauna range rover sport sau X3 in dauna velar.

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 13:35

View Postedit, on 27 June 2017 - 12:46, said:

x3 arata foarte bine, in acelasi "design language" introdus recent de bmw. totusi, mi se pare ca la interior ar trebui sa existe diferente notabile fata de seria 7, pt ca in felul acesta se dilueaza voloarea seriei 7. de ce sa platesti 100.000 pe seria 7 cand te poti urca in x3 de 50.000 si te simti la fel?!

eu personal nu prea inteleg rostul suvurilor. lumea le cumpara ca un symbol, pt statutul pe care acestea le ofera deoarece nimeni nu iese de pe sosea cu ele.

in principiu, daca suv-ul reprezinta un simbol, cred ca semnatura mai buna decat range rover nu exista.
nu exista rationamet pt care cineva ar cumpara X5 in dauna range rover sport sau X3 in dauna velar.

Uite eu iti pot spune de ce am ales un f25 in dauna unui 5-ar......pentru o sansa cat de mica acolo unde poate cu o masina mica sau joasa acea sansa nu exista,si pentru prestanta bineinteles....
PS..Gandeste-te ca in locul ML-ului Huidu avea un logan....cam cum ar fi aratat scena aia...??

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 14:09

View PostRomaryo36, on 27 June 2017 - 13:35, said:

Uite eu iti pot spune de ce am ales un f25 in dauna unui 5-ar......pentru o sansa cat de mica acolo unde poate cu o masina mica sau joasa acea sansa nu exista,si pentru prestanta bineinteles....
PS..Gandeste-te ca in locul ML-ului Huidu avea un logan....cam cum ar fi aratat scena aia...??




E mai mare prestanta in x3 decat in seria 5?:))
Daca in locul Ml-ului avea E klasse, nu ar fi aratat la fel scena? Comparam mere cu pere.

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 14:15

View Postcavaliere, on 27 June 2017 - 14:09, said:

E mai mare prestanta in x3 decat in seria 5?:))
Daca in locul Ml-ului avea E klasse, nu ar fi aratat la fel scena? Comparam mere cu pere.

Da...e mai mare prestanta........asta e sigur.....iar daca era intr-un logan sau un e-klasse se termina urat si pentru Huidu....nu vroiam sa ajung la comparatii de genul.....totul era ca intr-o masina mica si joasa avea mai putine sanse....dar aici tine si de noroc,sansa cum vrei sa ii spui....

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 14:32

View PostRomaryo36, on 27 June 2017 - 14:15, said:

Da...e mai mare prestanta........asta e sigur.....iar daca era intr-un logan sau un e-klasse se termina urat si pentru Huidu....nu vroiam sa ajung la comparatii de genul.....totul era ca intr-o masina mica si joasa avea mai putine sanse....dar aici tine si de noroc,sansa cum vrei sa ii spui....


E sigur pt tine ca e mai mare prestanta. Cat despre siguranta la impact, e strict parerea ta ca intr-un seria 5 iesi mai nesifonat decat intr-un x3. si gata, scuzati offtopicul.:)

CodMedia

Posted 27 June 2017 - 14:43

View PostRomaryo36, on 27 June 2017 - 14:15, said:

Da...e mai mare prestanta........asta e sigur.....iar daca era intr-un logan sau un e-klasse se termina urat si pentru Huidu....nu vroiam sa ajung la comparatii de genul.....totul era ca intr-o masina mica si joasa avea mai putine sanse....dar aici tine si de noroc,sansa cum vrei sa ii spui....


In ritmul asta si cu acest mod de gandire o sa ajungem in 10 ani sa ne luam toti tiruri.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 14:53

trendul asta a aparut odata cu suv-urile :thumbsup:

Fiecare alege in viata ce vrea,ce ii place si in primul rand ce isi permite....si da ....eu ma simt mai in siguranta intr-un suv,sav decat in vechiul meu E90.......si nu e doar parerea mea.....
PS.era aici pe forum un topic dedicat accidentelor cu bmw....nu tin minte sa fi vazut ceva foarte grav cu suv-uri implicate in mod direct....
PS2....asta e parerea mea personala....eu de asta am ales x3....e un topic dedicat x3...noului....

mircea_b

Posted 28 June 2017 - 11:16

View PostCodMedia, on 27 June 2017 - 14:43, said:

In ritmul asta si cu acest mod de gandire o sa ajungem in 10 ani sa ne luam toti tiruri.

:thumbsup: +1
Siguranta mai mare la SUV-uri e un lucru relativ. Categoric, psihic pentru sofer e mai buna. Dar cam atat. Orice impact e diferit, si marimea poate fi un bumerang uneori.

X-urile sunt (dinamic vorbind) superioare concurentei on-road. Cine a condus un X si alte marci stie despre ce vorbesc. Pe circuit poate ca cele de la Porsche sunt peste, dar si diferenta de pret e mare.

Imi place noul X3. Chiar nu stiam cu ce sa o schimb pe actuala :rolleyes: . Ma batea gandul la noul X1.

B754FIC

Posted 28 June 2017 - 15:09

View Postcavaliere, on 27 June 2017 - 08:58, said:

Si x3 ul actual nu are mult plastic la interior si el de proasta calitate? Sa fim seriosi, x3 f25 e mult calitativ sub seria 5 f10 de ex. Din poze arata bine, la spate se merge pe trendul de la x4. Inauntru e un progres evident, pana si volanul e mai misto decat la modelul precedent. Per total nu avea cum sa fie schimbat radical, probabil noul seria 3 o sa semene cu seria 5. E un trend normal, asa a fost dintotdeauna.

Are mult plastic insa, inca iti mai da feelingul de premium. Totusi sper sa ma surprinda placut la testdrive.

camdigital

Posted 28 June 2017 - 20:29

Dar ce-i cu luminile alea ambientale de prost gust, mai nou toti au instalatie de pom inauntru.
Ce dracu, iei masina sa arate ca o tastatura Razer?

Kitch ordinar gen Autovit tunning best.

X X L

Posted 30 June 2017 - 13:52


costinlogin

Posted 05 July 2017 - 13:24

Mda ... in primul rand nu mai comparati calitatea X3 cu asamblarea la seria 5. X3 se compara cu seria 3 cum X5 se compara cu seria 5 la nivelul de calitate al materialelor, asamblarii, optiunilor etc. Clar noul G01 e un progres incontestabil atata calitativ cat si dinamic INSA ...nu pot sa nu observ dezamagit cum multe din simbolurile estetice si de design prin care puteai deosebi un BMW in trafic dispar incet incet :( Si ma refer aici la "angel eyes" (acum arata ca niste caractere din alfabetul arab) , stopurile asazise 3D imi lasa o senzatie de Nissan (pina si "mustatile" de la E60-ul lui Bangle au avut o logica). Ca sa nu mai spun de argintiul asta prezent peste tot la bord. Imi da asa o senzatie de material de proasta calitate :( Total neinspirat. Bine c-au pus schimbatorul de pe serie 5 nou. Ma temeam c-o sa-l tranteasca pe cel de X1 ...arata "best"-ial. Un alt lucru misto care s-a pierdut de ex de la primul X3 ar fi trapa panoramica, care la F25 si G01 nu se mai poate deschide si partea de deasupra pasagerilor spate. Nici macar ca optiune nu exista. Poate sunt eu prea conservatorist dar asta simt asta scriu despre noul X3 ...la prima vedere :)

dragos.i

Posted 05 January 2018 - 16:15

Am inteles ca deja au fost livrate mai multe G01 in Romania. Exista cumparatori pe forum? Sunt in mom de fata indecis intre un X3 M40i si un MacanS/GTS si m-ar ajuta sa aud feedback de la cei care detin deja G01.

six in line

Posted 05 January 2018 - 16:23

View Postdragos.i, on 05 January 2018 - 16:15, said:

Am inteles ca deja au fost livrate mai multe G01 in Romania. Exista cumparatori pe forum? Sunt in mom de fata indecis intre un X3 M40i si un MacanS/GTS si m-ar ajuta sa aud feedback de la cei care detin deja G01.


Fa un test drive cu ambele si convinge-te singur!

ionut_marius

Posted 08 January 2018 - 22:17

View Postdragos.i, on 05 January 2018 - 16:15, said:

Am inteles ca deja au fost livrate mai multe G01 in Romania. Exista cumparatori pe forum? Sunt in mom de fata indecis intre un X3 M40i si un MacanS/GTS si m-ar ajuta sa aud feedback de la cei care detin deja G01.


Nu cred ca are rost comparatia. Macanul la capitolul tinuta de drum este cu mult peste seria 6, pe viraje efectiv este considerabil mai rapid.

cavaliere

Posted 08 January 2018 - 22:34

View Postionut_marius, on 08 January 2018 - 22:17, said:

Nu cred ca are rost comparatia. Macanul la capitolul tinuta de drum este cu mult peste seria 6, pe viraje efectiv este considerabil mai rapid.


Pe langa asta, nu sufera comparatie nici la calitate, sa fim seriosi, Porsche e peste Bmw din orice pozitie. Interiorul la Macan arata intr-un fel. Dar si pretul e cum e.

ionut_marius

Posted 08 January 2018 - 22:55

View Postcavaliere, on 08 January 2018 - 22:34, said:

Pe langa asta, nu sufera comparatie nici la calitate, sa fim seriosi, Porsche e peste Bmw din orice pozitie. Interiorul la Macan arata intr-un fel. Dar si pretul e cum e.


Nici la frane sau diectie, din punctul meu de vedere eeste un 911 inaltat. Bmw-ul va puncta mai bine la sist. multimedia si confort suspensie dar cand te uiti la GTS vs M40i conteaza altceva.

sm3agol

Posted 08 January 2018 - 23:11

Iar avem disputa bmw vs porsche?
Eu maine am livrarea la un G01 3.0d, dar nu judec din perspectiva de fanboy.
Porsche are tinunta de drum putin mai buna si aspectul exterior (interior cui ii place), in schimb pierde la pret si la calitatea pielii la interior (are un prieten un macan diesel s cu piele bej si este varza - crapata si stearsa in numai 60.000km si nu vorbesc doar de scaunul soferului...)
BMW il vad ca un compromis ok din punct de vedere tinuta de drum, aspect, performante etc cel putin clar este peste audi/mercedes la gama asta. Consider sistemul infotainment superior in BMW, stiu ca in general pielea este slaba si in BMW in ultimul timp; noul x3 foloseste pentru prima data (pt bmw) piele vernasca care nu se stie cum o sa se comporte in timp.
Nu am condus decat 2.0d si 3.0d pe x3, dar am auzit M40i si se aude suuuuperb, din punctul meu de vedere peste M4 ca sunet.
Singurul motiv pentru care nu m-am mai aruncat la un M40i a fost faptul ca mai am in garaj o masina puternica pe benzina si riscam sa o uit acolo daca alegeam cu inima.
PS: cu 65k + tva ai un M40i full option.

View Postionut_marius, on 08 January 2018 - 22:55, said:

Nici la frane sau diectie, din punctul meu de vedere eeste un 911 inaltat. Bmw-ul va puncta mai bine la sist. multimedia si confort suspensie dar cand te uiti la GTS vs M40i conteaza altceva.


E o prostie sa spui ca e un 911 inaltat, totusi ne luam un suv pentru practicalitate, pozitie la volan, siguranta, sa avem putere intr-o depasire... nu cred ca iti iei macan sau x3 sa mergi cu viteze pe serpentine ca oricat de echilibrat ar fi, garda inalta la sol o sa isi spuna cuvintele.

Changing

Posted 08 January 2018 - 23:14

Unii vor practibilitate si siguranta fara sa piarda din sportivitate. Si atunci isi iau un suv Porsche.

ionut_marius

Posted 08 January 2018 - 23:29

View Postsm3agol, on 08 January 2018 - 23:03, said:


Porsche are tinunta de drum putin mai buna


Eu compar 640-ul meu (ii vireaza inclusiv spatele) cu un Macan S 3.0d, nu GTS. Nu vreau sa fiu rautaios, dar pe viraje bate rau 6er-ul si la frane, cam asta este diferenta. Atentie, compar un coupe lipit de asfalt, mai usor, cu un suv.

Sa o stapanesti sanatos !

danwmb

Posted 09 January 2018 - 23:38

View Postdragos.i, on 05 January 2018 - 16:15, said:

Am inteles ca deja au fost livrate mai multe G01 in Romania. Exista cumparatori pe forum? Sunt in mom de fata indecis intre un X3 M40i si un MacanS/GTS si m-ar ajuta sa aud feedback de la cei care detin deja G01.

Da fratele meu are din noiembrie G01 2.0d

kalinka

Posted 09 January 2018 - 23:43

m-am urcat eu recent intr-un x3 2017 si este mult mai mare decat modelul vechi. este undeva intre u x6 nou si vechi. aprox.
in rest, absolut superb. interior lux, comod, sportiv. le imbina pe toate.
vorba unei amice bune de ale mele : " stii de ce imi plac BMW-urile? pt ca sunt in acelasi timp si agresive si elegante"
si daca ma uit bine cam la orice model de bmw, trebuie sa ii dau dreptate.
asadar, noul X3 : superb.

edit

Posted 10 January 2018 - 09:48

View Postionut_marius, on 08 January 2018 - 23:29, said:

Eu compar 640-ul meu (ii vireaza inclusiv spatele) cu un Macan S 3.0d, nu GTS. Nu vreau sa fiu rautaios, dar pe viraje bate rau 6er-ul si la frane, cam asta este diferenta. Atentie, compar un coupe lipit de asfalt, mai usor, cu un suv.




vorbesti serios? mi se pare chiar exagerat. cum naiba sa stea atat de bine un macan care are centrul de greutate cu 20cm mai sus?
eu nu am condus suv-uri si mereu am avut prejudecata greutatii mari, tinutei de drum mai proaste in raport cu un sedan, franelor mai proaste si riscului mare de accidente de toate tipurile cauzat tocmai de lipsa de dinamica a masinii.

am un amic care a trecut de pe A6(modelul pana in 2011) pe X5(modelul pana in 2013) si in prima jumatate de an a intrat in spatele a 3 masini, tocmai pt ca estima un anumit timp de franare obisnuit fiind cu un sedan si dadea gres.

mkdan2004

Posted 10 January 2018 - 10:37

Asta suna cam aiurea. Eu am a doua masina un Golf V GT si am avut intre timp 3 SUVuri (E70, ML350 si F15) si inca nu am ajuns pe nimeni din spate, sunt sigur ca Golful este mai usor decat un A6 deci nu prea cred argumentul ca e prea grea masina.

dragos.i

Posted 10 January 2018 - 13:01

Am reusit sa testez motorizarea 2.0 pe X3 si mi s-a parut ca are franele foarte bune, de Macan nu mai zic. Nu inteleg de unde ideea cu franele mai proaste.

Referitor la a testa X3 M40i este foarte greu, nici un dealer in Bucuresti sau imprejurimi nu o are la test, doar ca masina de showroom la Cobalcescu si Bavaria. Am inteles ca este o masina la importator dar inca n-am reusit sa primesc acces la ea. Maxim contrast cu Porsche unde stau aliniate 5-6 Macan-uri in 6cyl chiar in fata reprezentantei.

ionut_marius

Posted 11 January 2018 - 10:33

View Postedit, on 10 January 2018 - 09:48, said:

vorbesti serios? mi se pare chiar exagerat. cum naiba sa stea atat de bine un macan care are centrul de greutate cu 20cm mai sus?
eu nu am condus suv-uri si mereu am avut prejudecata greutatii mari, tinutei de drum mai proaste in raport cu un sedan, franelor mai proaste si riscului mare de accidente de toate tipurile cauzat tocmai de lipsa de dinamica a masinii.

am un amic care a trecut de pe A6(modelul pana in 2011) pe X5(modelul pana in 2013) si in prima jumatate de an a intrat in spatele a 3 masini, tocmai pt ca estima un anumit timp de franare obisnuit fiind cu un sedan si dadea gres.


Nu exagerez, Macan-ul imi bate seria 6-le la fundul gol pe virage si frane, la directie diferenta nu este chiar atat de mare. In ciuda faptului ca este mult mai inalt, mai greu, Macan-ul se simte mai usor, nu isi arata nici greutatea, nici inaltimea. Nu are nicio treaba cu niciun suv, nici macar cu Cayenne, este 911 cocotat, fara pic de exagerare.

Legat de experienta amicului tau, in principiu este bine sa se faca comparataii pe masini noi si intretinute doar cu piese originale. Am X5 e70 FL (putin peste 90k km), comparat cu 640-ul (putin sub 60k km), iti spun sincer ca nu sunt diferente notabile la franare, mai ales la viteze normale. Apropo, Cayenne-ul, franeaza mai bine decat 640-ul. Singurele SUV-uri premium care franeaza prost sunt cele facute de Range Rover. Sport si Discovery, la ultimile modele ma refer, se comporta ca niste camioane, probabil si Vogue este la fel. F-Pace si Evoque sunt ceva mai rasarite.

X X L

Posted 11 January 2018 - 14:27

View Postedit, on 10 January 2018 - 09:48, said:

am un amic care a trecut de pe A6(modelul pana in 2011) pe X5(modelul pana in 2013) si in prima jumatate de an a intrat in spatele a 3 masini, tocmai pt ca estima un anumit timp de franare obisnuit fiind cu un sedan si dadea gres.

inseamna ca amicul tau e un sofer foarte slab [no offence :flowers: ]... fiecare masina (chiar si in cazul modelelor identice) are propria dinamica si propriul comportament la franare... trebuie doar sa te adaptezi la ele.

amicul tau e ca si in poanta aia... un tip e aruncat/cade de pe cal, iar cand il intreaba unul:
- pai cum ai cazut? n-ai zis ca ai mai calarit?
el raspunde:
- e ba da, dar nu era cal, ci o bicicleta!" :console:

mike2005

Posted 20 January 2018 - 21:01

- Referitor la disputa asta cu securitatea in masinile mai inalte. Citeam pe undeva o statistica a accidentelor care spunea ca riscul fatalitatii creste in cazul rasturnarilor. Cele mai multe rasturnari erau la masinile de teren. Ok ai sisteme electronice, dar ce faci cand datorita centrului de greutate mai ridicat masina se dezechilibreaza mai usor chiar si in urma unui impact lejer(sa spunem a fost doar "agatata"). Sau ca intri in derapaj in acostamentul denivelat. Conducatorii de suv de la noi care se comporta pe sosele de parca conduc un Ferrari sunt inconstienti. La 2 tone si centru de greutate ridicat iti dai seama cat de agila e masina intr-o situatie limita.
- Ca fapt divers in vest vad cam 3/4 suv-uri(mai ales cele mari X-5, GLS, Cayenne) conduse de femei. Pb e feeling-ul de securitate. Inutil de spus ca cele mai multe sunt fully loaded mall patrols.
- SUV-urile sunt un compromis. Eu sunt adeptul specializarii. Daca as merge des in locuri mai inaccesibile mi-as lua o masina facuta pentru off-road. Decat un 530d de exemplu prefer un seria 3 si un off-road veritabil. E doar o alegere.