Noul BMW X3 2017... Pasiune la cote maxime ! [FOTO - VIDEO] (View original topic)



X X L

Posted 26 June 2017 - 18:08

Din 2003 si pana in prezent, generatiile lui BMW X3 au incalzit spirite si au generat pasiuni dominante... Nici noul model G01 nu se lasa mai prejos !


click pe imagine pentru detalii

http://www.bmwclubmagazine.com/cutenews/data/upimages/bmw_x3_2017_mic.jpg

B754FIC

Posted 26 June 2017 - 19:11

Imi place si nu prea, e un x1 cu dimeansiuni de x5, la interior mult plastic (posibil de proasta calitate). Anyway, doar la testdrive pot face comparatie mai exacta.

camdigital

Posted 26 June 2017 - 20:12

O sa ajunga si astia ca Audi, toate la fel.

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 06:44

Comentariile inutile nu isi au rostu.......nu e pentru oricine.....e belea rau...

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 08:58

B754FIC said:

1498497065[/url]' post='2406002']
Imi place si nu prea, e un x1 cu dimeansiuni de x5, la interior mult plastic (posibil de proasta calitate). Anyway, doar la testdrive pot face comparatie mai exacta.


Si x3 ul actual nu are mult plastic la interior si el de proasta calitate? Sa fim seriosi, x3 f25 e mult calitativ sub seria 5 f10 de ex. Din poze arata bine, la spate se merge pe trendul de la x4. Inauntru e un progres evident, pana si volanul e mai misto decat la modelul precedent. Per total nu avea cum sa fie schimbat radical, probabil noul seria 3 o sa semene cu seria 5. E un trend normal, asa a fost dintotdeauna.

X X L

Posted 27 June 2017 - 09:26

View Postcavaliere, on 27 June 2017 - 08:58, said:

Si x3 ul actual nu are mult plastic la interior si el de proasta calitate?

:nea:

il confunzi cu Duster :console:

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 09:51

View PostX X L, on 27 June 2017 - 09:26, said:

:nea:

il confunzi cu Duster :console:

Cam asa.....a innebunit lumea asta.... :frantics:

BMG e46 320d

Posted 27 June 2017 - 09:53

Din punctul meu de vedere, arata senzatinal. M-a uimit.
Singurul lucru ce imi "displace", daca as putea sa ma exprim asa, este volanul.
Concret, personal, nu imi plac plasticele de pe volan ce inconjoara comenzile. Mai mult imi place volanul de M3, negru.
Repet, parerea mea, nu am nevoie de contraziceri .


In rest, este foarte, foarte frumoasa. :heart:

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 10:27

View PostX X L, on 27 June 2017 - 09:26, said:

:nea:

il confunzi cu Duster :console:


Eram ironic, in sensul ca daca x3-ul nou are plastice multe si proaste, asta vechi cum le-o avea? Dar totusi, f25 calitativ e sub f10, sau nu?

X X L

Posted 27 June 2017 - 10:57

View Postcavaliere, on 27 June 2017 - 10:27, said:

Eram ironic, in sensul ca daca x3-ul nou are plastice multe si proaste, asta vechi cum le-o avea?

pai aici e problema, ca asta nou cica are materiale de calitate superioara -> lux...

Quote

Dar totusi, f25 calitativ e sub f10, sau nu?

Mie nu mi se pare

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 12:09

View PostX X L, on 27 June 2017 - 10:57, said:

pai aici e problema, ca asta nou cica are materiale de calitate superioara -> lux...


Mie nu mi se pare


Mie asa mi se pare, tie poate ca nu pentru ca detii unul sau pur si simplu pentru ca fiecare poate avea o parere.
Sunt curios daca a mai crescut iar in dimensiuni cum este trendul la toti producatorii in ultimii ani cand vine modelul nou.

X X L

Posted 27 June 2017 - 12:29

cred ca pana in prezent am testat majoritatea modelelor BMW, de la 2002 incoace, pana la G30 inclusiv...

si inca nu am tras concluzia ca la Spartanburg se lucreaza cu mai mult plastic decat la Dingolfing, ori ca materialele sunt mai bune in fabricile germane... pur si simplu, cred ca cel mai mult conteaza dotarile masinii, functie de care "feeling-ul calitatii" te incearca mai mult sau mai putin...

:popcorn:

Cosminbad

Posted 27 June 2017 - 12:43

uau............stiu pentru ce muncesc, am gasit o tinta. E superb!

edit

Posted 27 June 2017 - 12:46

x3 arata foarte bine, in acelasi "design language" introdus recent de bmw. totusi, mi se pare ca la interior ar trebui sa existe diferente notabile fata de seria 7, pt ca in felul acesta se dilueaza voloarea seriei 7. de ce sa platesti 100.000 pe seria 7 cand te poti urca in x3 de 50.000 si te simti la fel?!

eu personal nu prea inteleg rostul suvurilor. lumea le cumpara ca un symbol, pt statutul pe care acestea le ofera deoarece nimeni nu iese de pe sosea cu ele.

in principiu, daca suv-ul reprezinta un simbol, cred ca semnatura mai buna decat range rover nu exista.
nu exista rationamet pt care cineva ar cumpara X5 in dauna range rover sport sau X3 in dauna velar.

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 13:35

View Postedit, on 27 June 2017 - 12:46, said:

x3 arata foarte bine, in acelasi "design language" introdus recent de bmw. totusi, mi se pare ca la interior ar trebui sa existe diferente notabile fata de seria 7, pt ca in felul acesta se dilueaza voloarea seriei 7. de ce sa platesti 100.000 pe seria 7 cand te poti urca in x3 de 50.000 si te simti la fel?!

eu personal nu prea inteleg rostul suvurilor. lumea le cumpara ca un symbol, pt statutul pe care acestea le ofera deoarece nimeni nu iese de pe sosea cu ele.

in principiu, daca suv-ul reprezinta un simbol, cred ca semnatura mai buna decat range rover nu exista.
nu exista rationamet pt care cineva ar cumpara X5 in dauna range rover sport sau X3 in dauna velar.

Uite eu iti pot spune de ce am ales un f25 in dauna unui 5-ar......pentru o sansa cat de mica acolo unde poate cu o masina mica sau joasa acea sansa nu exista,si pentru prestanta bineinteles....
PS..Gandeste-te ca in locul ML-ului Huidu avea un logan....cam cum ar fi aratat scena aia...??

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 14:09

View PostRomaryo36, on 27 June 2017 - 13:35, said:

Uite eu iti pot spune de ce am ales un f25 in dauna unui 5-ar......pentru o sansa cat de mica acolo unde poate cu o masina mica sau joasa acea sansa nu exista,si pentru prestanta bineinteles....
PS..Gandeste-te ca in locul ML-ului Huidu avea un logan....cam cum ar fi aratat scena aia...??




E mai mare prestanta in x3 decat in seria 5?:))
Daca in locul Ml-ului avea E klasse, nu ar fi aratat la fel scena? Comparam mere cu pere.

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 14:15

View Postcavaliere, on 27 June 2017 - 14:09, said:

E mai mare prestanta in x3 decat in seria 5?:))
Daca in locul Ml-ului avea E klasse, nu ar fi aratat la fel scena? Comparam mere cu pere.

Da...e mai mare prestanta........asta e sigur.....iar daca era intr-un logan sau un e-klasse se termina urat si pentru Huidu....nu vroiam sa ajung la comparatii de genul.....totul era ca intr-o masina mica si joasa avea mai putine sanse....dar aici tine si de noroc,sansa cum vrei sa ii spui....

cavaliere

Posted 27 June 2017 - 14:32

View PostRomaryo36, on 27 June 2017 - 14:15, said:

Da...e mai mare prestanta........asta e sigur.....iar daca era intr-un logan sau un e-klasse se termina urat si pentru Huidu....nu vroiam sa ajung la comparatii de genul.....totul era ca intr-o masina mica si joasa avea mai putine sanse....dar aici tine si de noroc,sansa cum vrei sa ii spui....


E sigur pt tine ca e mai mare prestanta. Cat despre siguranta la impact, e strict parerea ta ca intr-un seria 5 iesi mai nesifonat decat intr-un x3. si gata, scuzati offtopicul.:)

CodMedia

Posted 27 June 2017 - 14:43

View PostRomaryo36, on 27 June 2017 - 14:15, said:

Da...e mai mare prestanta........asta e sigur.....iar daca era intr-un logan sau un e-klasse se termina urat si pentru Huidu....nu vroiam sa ajung la comparatii de genul.....totul era ca intr-o masina mica si joasa avea mai putine sanse....dar aici tine si de noroc,sansa cum vrei sa ii spui....


In ritmul asta si cu acest mod de gandire o sa ajungem in 10 ani sa ne luam toti tiruri.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Romaryo36

Posted 27 June 2017 - 14:53

trendul asta a aparut odata cu suv-urile :thumbsup:

Fiecare alege in viata ce vrea,ce ii place si in primul rand ce isi permite....si da ....eu ma simt mai in siguranta intr-un suv,sav decat in vechiul meu E90.......si nu e doar parerea mea.....
PS.era aici pe forum un topic dedicat accidentelor cu bmw....nu tin minte sa fi vazut ceva foarte grav cu suv-uri implicate in mod direct....
PS2....asta e parerea mea personala....eu de asta am ales x3....e un topic dedicat x3...noului....

mircea_b

Posted 28 June 2017 - 11:16

View PostCodMedia, on 27 June 2017 - 14:43, said:

In ritmul asta si cu acest mod de gandire o sa ajungem in 10 ani sa ne luam toti tiruri.

:thumbsup: +1
Siguranta mai mare la SUV-uri e un lucru relativ. Categoric, psihic pentru sofer e mai buna. Dar cam atat. Orice impact e diferit, si marimea poate fi un bumerang uneori.

X-urile sunt (dinamic vorbind) superioare concurentei on-road. Cine a condus un X si alte marci stie despre ce vorbesc. Pe circuit poate ca cele de la Porsche sunt peste, dar si diferenta de pret e mare.

Imi place noul X3. Chiar nu stiam cu ce sa o schimb pe actuala :rolleyes: . Ma batea gandul la noul X1.

B754FIC

Posted 28 June 2017 - 15:09

View Postcavaliere, on 27 June 2017 - 08:58, said:

Si x3 ul actual nu are mult plastic la interior si el de proasta calitate? Sa fim seriosi, x3 f25 e mult calitativ sub seria 5 f10 de ex. Din poze arata bine, la spate se merge pe trendul de la x4. Inauntru e un progres evident, pana si volanul e mai misto decat la modelul precedent. Per total nu avea cum sa fie schimbat radical, probabil noul seria 3 o sa semene cu seria 5. E un trend normal, asa a fost dintotdeauna.

Are mult plastic insa, inca iti mai da feelingul de premium. Totusi sper sa ma surprinda placut la testdrive.

camdigital

Posted 28 June 2017 - 20:29

Dar ce-i cu luminile alea ambientale de prost gust, mai nou toti au instalatie de pom inauntru.
Ce dracu, iei masina sa arate ca o tastatura Razer?

Kitch ordinar gen Autovit tunning best.

X X L

Posted 30 June 2017 - 13:52


costinlogin

Posted 05 July 2017 - 13:24

Mda ... in primul rand nu mai comparati calitatea X3 cu asamblarea la seria 5. X3 se compara cu seria 3 cum X5 se compara cu seria 5 la nivelul de calitate al materialelor, asamblarii, optiunilor etc. Clar noul G01 e un progres incontestabil atata calitativ cat si dinamic INSA ...nu pot sa nu observ dezamagit cum multe din simbolurile estetice si de design prin care puteai deosebi un BMW in trafic dispar incet incet :( Si ma refer aici la "angel eyes" (acum arata ca niste caractere din alfabetul arab) , stopurile asazise 3D imi lasa o senzatie de Nissan (pina si "mustatile" de la E60-ul lui Bangle au avut o logica). Ca sa nu mai spun de argintiul asta prezent peste tot la bord. Imi da asa o senzatie de material de proasta calitate :( Total neinspirat. Bine c-au pus schimbatorul de pe serie 5 nou. Ma temeam c-o sa-l tranteasca pe cel de X1 ...arata "best"-ial. Un alt lucru misto care s-a pierdut de ex de la primul X3 ar fi trapa panoramica, care la F25 si G01 nu se mai poate deschide si partea de deasupra pasagerilor spate. Nici macar ca optiune nu exista. Poate sunt eu prea conservatorist dar asta simt asta scriu despre noul X3 ...la prima vedere :)