Noua serie 3 BMW G20 2019 (View original topic)



calinbmw2000

Posted 28 March 2018 - 15:17

Anul viitor apare noua serie G20.
Tot ce imi doresc este sa nu arate ca un facelift fata de actuala serie F30 si sa beneficieze doar de mici ajustari( gen emisii de co2 mai bune).
Sper sa aibe un look mai agresiv sa fie mai lat,etc.

https://www.autocar....ision-expansion


P.s.Poll-ul este facut pt simpla opinie fata de motorizarea M3.

claus555

Posted 01 April 2018 - 00:13

Pare mai mare decat f-ul


Sent from my iPhone using Tapatalk

mike2005

Posted 01 April 2018 - 13:12

Din ce-am vazut poze cu masina in teste va adopta design de pe G30(actualul 5). Se pare ca si platforma tehnica.

View Postclaus555, on 01 April 2018 - 00:13, said:

Pare mai mare decat f-ul

Sent from my iPhone using Tapatalk

E bine domn'e. Mai mare mai plina de "full opsans", sufragerie la interior dupa aia se intreaba toti unde-i sportivitatea. Toti vor ca batozele astea de masini noi sa se comporte cat mai fidel posibil ca ursuletu. Pt cine are rabdare sa compare dimensiunile f30/f32/f36 veti vedea ca sunt deja cat E39.

Tavicu

Posted 20 April 2018 - 19:48

Sper sa nu mai foloseasca atata plastic la interior ...

ryoraul

Posted 20 April 2018 - 19:52

Si ai crezut ca o sa puna calitate?

Vlf

Posted 21 April 2018 - 06:11

 9955F27D-210A-4032-B72E-27FBA127BBA0.jpeg (335.81K)
: 397






 EDDEA8E2-E8F1-48AC-843B-C8F8B9341BFB.jpeg (175.39K)
: 422

deeJayOg

Posted 21 April 2018 - 06:54

Oh boy. Iar "linia" aia în spate ce unește stopurile. Ce tot au frate cu designul ăsta? Și Audi face la fel. Nu-mi place deloc faza asta :(

CatalinP

Posted 21 April 2018 - 06:57

E linia de design pentru toata seria G.

deeJayOg

Posted 21 April 2018 - 06:58

Păi G30 nu o are :) Din fericire pt mine.

Crysis21

Posted 21 April 2018 - 09:18

Alea sunt doar ceva randari pe ce isi imagineaza unii si altii, tinand cont de linia de design G. Nu cred ca fundul va arata asa :D

deeJayOg

Posted 21 April 2018 - 10:00

Și eu sper :)

tutorial

Posted 21 April 2018 - 10:53

View PostCrysis21, on 21 April 2018 - 09:18, said:

Alea sunt doar ceva randari pe ce isi imagineaza unii si altii, tinand cont de linia de design G. Nu cred ca fundul va arata asa :D

Putin probabil sa arate asa masina, cel putin este similara cu g30, plus ca mi se pare mai inalt spatele, similar unui seria 3 GT.
Vad o reala problema de personalitate la toate gamele premium nemtesti (BMW, Audi, MB), cel putin la MB, din spate zici ca toate sunt la fel, si din fata daca nu au farurile pornite.
Sper sa nu faca si BMW la fel.
Primele imagini rederate aratau mai bine, parca parea mai agresiva, sper sa fie asa ca prin asta atrage seria 3 plus caracteristicile condusului.
Vom vedea, imi pare ca incet incet se estompeaza caracterul dominant al marcii, poate e doar parerea mea.
Oricum, vorbind de band de la stopuri ce le uneste, am vazut mai multe A7 (ultimul model) seara sau noaptea pe autostrada, intr-adevar, "o vezi din avion" dar arata groaznic. Am fost si la showromm si m-am urcat in ea, interior excelent, fata arata bine, dar spatele e oribil din cauza acelei linii.
Eu cred ca au vrut sa copieze putin Porsche 911, dar au dat-o in bara.
Daca asta va face si BMW, eu cred ca va pierde la design.

calinbmw2000

Posted 22 April 2018 - 02:17

Ma gandesc ca motorizariile pe benzina se vor vinde foarte bine.

In 5 ani de acum piata Diesel(cu mare semn de alarma pt cea SH) va suferi foarte mult.

edit

Posted 24 April 2018 - 15:28

pollul nu are niciun sens. niciodata M3 nu va mai avea 8 cilindri si niciodata nu va mai fi aspirat. nu mai stiu sa fie niciun motor aspirat pe piata actualmente indifferent de producator, numar de cilindri sau capacitatea cilindrica, toate fiind turbo.

bucura-te ca are 6 cilindri actualmente, pt ca la generatia de seria 3 care va fi peste 8 ani(probabil H se va numi), va avea 4 cilindri cu siguranta, alaturi de un boost electric.

actualele masini care sunt purtatoare de 10 sau 12 cilindri vor fi ultimile care se vor fabrica avand un nr de cilindri ata de mare si cilindree pe masura iar asta au spus-o si bmw si Mercede si Audi, probabil moartea lor urmand a fi peste vreo 5 ani.
ulterior vor muri cele in 8 cilindi, modelele noi de masini care vor aparea peste 5-7 ani probabil urmand a fi ultimile care vor avea motor in 8 cilindri(si ma refer la masini de la seria 5 in sus).

asa ca, astepta M3 cu 4 cilindri acusica :)

mike2005

Posted 03 June 2018 - 08:30

Ieri in Friedrickshafen la un semfor m-am pomenit in paralel cu un Bmw camuflat(cum vedem in pozele obisnuite). In interior bordul era acoperit la fel. Soferul mi-a confirmat ca era G20.
De la exterior masina pare clar mai masiva/mare in dimensiuni decat F30. Cei care asteapta o intoarcere la origini a seriei 3 vor fi dezamagiti.

mike2005

Posted 26 June 2018 - 22:59

G20 cu o motorizare superioara din cate se pare.
https://www.youtube....h?v=ni0HC_jwxfA

Totusi vazand cum sta pe viraje, se misca cu gratia unui elefant. Asta e cand faci masini sufragerie si musti din cascaval adaugand cativa cm pe furis cu fiecare generatie sperand sa pacalesti fizica. Masini pline ochi de nspe ornamente, sisteme multimedia, ecrane, leduri, feisbuc, tot felul de chestii, socoteli...

florin71

Posted 28 July 2018 - 11:41

View Postcalinbmw2000, on 22 April 2018 - 02:17, said:

Ma gandesc ca motorizariile pe benzina se vor vinde foarte bine.

In 5 ani de acum piata Diesel(cu mare semn de alarma pt cea SH) va suferi foarte mult.

Datorita noilor tehnologii non poluante de care vor beneficia noile motorizari diesel, acestea vor fi mai active pe piata cel putin 10-15 ani de acum, incolo.

six in line

Posted 01 August 2018 - 12:47

https://bmwblog.ro/p...ata-mod-realist

Moraru Stefan

Posted 01 August 2018 - 12:55

Parca e prea photosopata:) dar se apropie mult.

Oricum nu mai este mult pana ce il vedem:)

Si touringul arata foarte frumos, iar interiorul merge pe liniile g30: https://www.carmagaz...d-g20-revealed/

Moraru Stefan

Posted 16 August 2018 - 13:55

https://www.youtube....h?v=yMlgnNjx5Rg
Se apropie momentul:)

andrei_alin2000

Posted 16 August 2018 - 14:10

Senzatie!!!!

dorubimotoru

Posted 16 August 2018 - 14:30

Au atat vreau sa stiu: este pe 48 volti sau tot pe 12 ?

wolfenstein99

Posted 02 September 2018 - 09:58

un articol mai detaliat, suna destul de interesant; mi-a atras atentia paragraful despre suspensie - introduc standard amortizoare cu 2 zone de compresie.

New tech: the next 3 Series’ double-rated dampers explained
Twin-rated passive dampers of one sort or another are fairly common suspension technology, many working through secondary internal reservoirs. Most of them are ‘frequency selective’, and so the damper switches from lesser to greater resistance rates depending not on the overall size of the bump it’s dealing with but is based in effect on the steepness of the bump’s profile: on how quickly it’s forcing oil to move from one chamber to another.

The 3 Series’ passive shocks are different; they ramp up to a secondary firmer setting progressively and only at one extreme of the suspension strut’s range of travel (the rebound end on the front axle and the compression end at the rear). At the front, the effect is achieved though a secondary ring the damper piston has to push against which is governed by a separate hydraulic circuit; at the rear, the piston runs up against a cone-shaped restrictor at the bottom end of the main reservoir.

https://www.autocar....sport-prototype

Si un filmulet in care se vad volanul si bordul digital
https://www.youtube....3&v=gRkTAE5h0Hk

LYM

Posted 02 September 2018 - 10:14

Interesant de vazut ce schimbari la motoare vor aduce, ca la design va fi un G30 mai mic.

Moraru Stefan

Posted 11 September 2018 - 23:01

Cu pasi statornici...

https://youtu.be/gLn93IfjN0U

Acum pot sa ma culc si sa visez frumos

deeJayOg

Posted 26 September 2018 - 09:43

https://www.youtube....h?v=CNveDeN67eA
Teaser

Injectoru'6

Posted 26 September 2018 - 10:50

Faine masini si futuristice dar cred ca ar trebui un efort sa se realizeze odata masinile zburatoare sau care leviteaza. As vrea sa traiesc sa prind si eu era aceea.
Suntem aproape de 2019. Parca subiectul diesel vs benzina sau 4 vs 6 vs 8 cilindii, devine din ce in ce mai plictisitor

edit

Posted 26 September 2018 - 14:55

pe 2 octombrie va fi prezentata masina pe net.

wolfenstein99

Posted 01 October 2018 - 12:39

http://www.automarke...rman-87177.html

Moraru Stefan

Posted 01 October 2018 - 12:41

Splendid!

Magnusy

Posted 01 October 2018 - 14:38

Mie unul nu imi place atat de mult noua consola de pe x5 si urmatorul seria 3... Parca duce undeva la audi cu butoanele de pe calul central si spre mercedes cu cele de pe bord..

Exteriorul este genial, spatele poate putin putin "boring"

Eugen B

Posted 01 October 2018 - 15:30

Bordul pare de inspiratie Audi/Mercedes....acum nu inseamna ca e ceva negativ, din contra, astazi la interior atat A4 cat si C-class stau mai bine.Oricum, acestea sunt imagini cu modelele echipate ,cutie automata, sa vedem in realitate un 318i de 1500 cmc echipat cu o manuala si faruri halogen, iar in interior scaunele gri de stofa si plasticurile terne.

silent_power

Posted 01 October 2018 - 22:10

Arata bine G20-ul. Parca se merge cu designul exterior spre zona de Mercedes C Klasse.
Interiorul trebuie sa il vad live..inca incerc sa ma obisnuiesc cu noua consola.

Sa vedem si la ce bani iese, motorizari, teste...etc.

calinbmw2000

Posted 02 October 2018 - 00:24

Reclamele cu noua serie 3 sunt haioase rau :)))

Nordschleife

Posted 02 October 2018 - 00:34

Lexus isi vrea designul inapoi.

Fata de 5, laterala de C Klasse si spate de Lexus IS.

Posted Image

seaman

Posted 02 October 2018 - 05:48

Sunt singurul caruia toate trim-urile alea metalice de pe volan, plansa de bord, consola centrala, usi, i se par horror ?

deeJayOg

Posted 02 October 2018 - 06:18

Nu, nu ești :)

Moraru Stefan

Posted 02 October 2018 - 09:24

Gusturile nu se discuta, fiecare e setat cu propriul set de opinii.
Insa, spre exemplu mie noul X5 nu mi se pare ca are cel mai stralucit design la exterior, insa nici nu imi voi cumpara asa ceva vreodata. Eu cred ca Bemewe este o firma serioasa, isi fac temele :D si cerceteaza destul de bine publicul tinta si isi pastreaza loialitatea in ceea ce priveste feelingul diferitelor modele.
Mie interiorul mi se pare mult mai stralucit ca F30(exceptie volan). Spatele parca e putin plictisitor, nu iti sare in ochi ca la e90 lci m spre exemplu. In rest masina e foarte frumoasa, cel putin pentru setul meu de gusturi. Seamana oarecum cu G30, dar, totusi este diferit. Imi pot da seama mult mai usor spre exemplu ca este un seria 3, in comparatie cu seria 5 si seria 7. Nu imi dau seama chiar asa de usor de modelul exact la ultimele 2 :frantics: .
Oricum, abia astept sa vad touringul.

FANATIC

Posted 02 October 2018 - 09:37

Mie imi place .Peste 4 ani o sa am una .

wolfenstein99

Posted 02 October 2018 - 09:49

eu nu sunt prea incantat, sa vedem cum arata si cum se conduce, apoi ma hotarasc daca urmatoarea masina va fi G30 sau G20 Posted Image (prin 2020 vor avea preturi similare la motorizari similare).

FANATIC

Posted 02 October 2018 - 10:03

Eu sunt fan seria 3 asa ca nu conteaza cum arata cand o sa mi-o permit o sa o cumpar.Si G20 si ce o sa fie dupa,Probabil HXX.

X X L

Posted 02 October 2018 - 10:20

Posted Image

click pe foto pt detalii

:thumbsup:

andrei_alin2000

Posted 02 October 2018 - 10:26

Sa vina cu M3-ul!!!!

Nordschleife

Posted 02 October 2018 - 10:49

View PostMoraru Stefan, on 02 October 2018 - 09:24, said:

Gusturile nu se discuta, fiecare e setat cu propriul set de opinii.
Insa, spre exemplu mie noul X5 nu mi se pare ca are cel mai stralucit design la exterior, insa nici nu imi voi cumpara asa ceva vreodata. Eu cred ca Bemewe este o firma serioasa, isi fac temele :D si cerceteaza destul de bine publicul tinta si isi pastreaza loialitatea in ceea ce priveste feelingul diferitelor modele.
Mie interiorul mi se pare mult mai stralucit ca F30(exceptie volan). Spatele parca e putin plictisitor, nu iti sare in ochi ca la e90 lci m spre exemplu. In rest masina e foarte frumoasa, cel putin pentru setul meu de gusturi. Seamana oarecum cu G30, dar, totusi este diferit. Imi pot da seama mult mai usor spre exemplu ca este un seria 3, in comparatie cu seria 5 si seria 7. Nu imi dau seama chiar asa de usor de modelul exact la ultimele 2 :frantics: .
Oricum, abia astept sa vad touringul.


Corect.

X5 este de cel putin o generatie adaptat pietei americane, cu bot cat mai pregnant si spatiu. Deci isi fac temele. Publicul tinta...ma indoiesc, in Europa pietele mari sint flotele de leasing si acolo designul conteaza mai putn decit costurile si echipamentele/pachetele oferite.

Interiorul mie mi se pare kaka. Au vrut ceva futurist si a iesit maca. Asta e cand te strofoci prea tare sa iasa de unde nu este. Au vrut sa fie diferit de bordul full electronic de la VAG sau Daimler, si au lasat niste jumatati de hexagon in colturi. In rest, foarte mult VAG (aproape totul) cu nuante de Daimler in interior (centrul consolei).
Stiu multi fanatici ai marcii care au renuntat la Seria 3 cand a aparut E90. Si singura buba atunci erau farurile din spate, forma lor mai ales.

Per total mi se pare un design foarte adaptat pe cerintele pietei chinezesti.
Si cu 8cm in plus, la 4.71 cam maricica. Deja un sedan serie 2 de 4.40m pare justificabil.

View Postandrei_alin2000, on 02 October 2018 - 10:26, said:

Sa vina cu M3-ul!!!!

2019 in Frankfurt, poate. Automat cu convertor, 4wd decuplabil, 3 litri 6 in linie de vreo 450-460CP, filtru de particule si sunet din boxe.

Acero99

Posted 02 October 2018 - 10:50


Moraru Stefan

Posted 02 October 2018 - 10:53

https://youtu.be/8Q7H8JUON0s
Faruri Led = Standard :frantics: :frantics: :frantics:

Crysis21

Posted 02 October 2018 - 10:56

multumim Acero pentru video.

Pot spune ca este primul seria 3 care imi place de la e46 incoa. Mi se pare ca au investit mai mult timp in design fata de g30, unde au fost nevoiti sa faca un video comparativ F10-G30 ca sa isi dea seama lumea ca au scos un model nou.

mishwall

Posted 02 October 2018 - 10:58

Stopurile imi aduc aminte de Audi A3.

florin83

Posted 02 October 2018 - 11:18

https://bmwblog.ro/c...sedan-revolutia

Tavicu

Posted 02 October 2018 - 11:38

Se poate configura pe bmw.de (https://www.bmw.de/d...igurator.html#/)

FANATIC

Posted 02 October 2018 - 11:54

La blocul de lumini cred ca au gresit.Ca sa apesi pe butoane trebuie sa te uiti la ele.Inainte stiai o treaba,dreapta auto,stanga faruri aprinse.

Magnusy

Posted 02 October 2018 - 11:58

sper ca nu doar alea sunt motoarele... astept un 6 in linie benzinar pt ea

Tavicu

Posted 02 October 2018 - 11:59

View PostMagnusy, on 02 October 2018 - 11:58, said:

sper ca nu doar alea sunt motoarele... astept un 6 in linie benzinar pt ea

Spune in filmulet ca in primul pas astea o sa fie motoarele. Si incepand de anul viitor o sa lanseze noi motoare, varianta hibrid, si m-ul

Nordschleife

Posted 02 October 2018 - 12:02

View PostMagnusy, on 02 October 2018 - 11:58, said:

sper ca nu doar alea sunt motoarele... astept un 6 in linie benzinar pt ea


M 340ix, automat. ~370CP

FANATIC

Posted 02 October 2018 - 13:24

View PostTavicu, on 02 October 2018 - 11:38, said:

Se poate configura pe bmw.de (https://www.bmw.de/d...igurator.html#/)


Tot cu prosteli umbla ,cea manuala consuma mai mult ca cea automata .320d.Ma bucur ca inca mai baga motoarele B47 care sunt foarte bune.

FANATIC

Posted 02 October 2018 - 13:50

Vad ca la preturi sunt cam la fel cu F30 de acum,max 1000 euro in plus.Una cu configuratia mea de acum este 51450 euro.F30-ul de nou a costat 50360 euro.

Eugen B

Posted 02 October 2018 - 13:53

Am configurat si eu una, este pe la 55K, preturile sunt in limitele clasei; acum stau si ma gandesc cat de jos vor merge cu versiunile buget,ce dotari standard vor avea si ce motoare vor pune pe acestea (parca vad 3 cilindri diesel pe 316d)

edit

Posted 02 October 2018 - 13:59

e un pic ciudata la exterior.

adi v

Posted 02 October 2018 - 14:09

Si un video mai detaliat si mai complet!
https://youtu.be/RL06bxa379Y

Tavicu

Posted 02 October 2018 - 14:42

M-am jucat si eu putin configurand si tot pe la 55 ajung :p

Ce imi place este ca pe sport line ai scaune din piele (nici nu mai vorbesc de cum arata! Zici ca sunt de M) si vine cu faruri led standard.

Sunt curios sa vad la ce preturi ajunge in RO :D

FANATIC

Posted 02 October 2018 - 14:52

Eu ma declar multumit de viitoarea mea masina Posted Image cu toate micile chestii care nu-mi plac.

wolfenstein99

Posted 02 October 2018 - 16:00

dupa ce am vazut filmul, parca a inceput sa fie mai digerabila; pana nu o conduc, nu o sa fiu convins sa trec din nou la seria 3.

Cloud92

Posted 02 October 2018 - 17:06

Primul seria 3 care imi place. :) Pot spune ca e chiar superb in M sport trim si pe albastru.

Romulus

Posted 02 October 2018 - 17:43

Au aparut peste tot, dar le pun si eu din kitul de presa BMW Romania.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

ryoraul

Posted 02 October 2018 - 18:10

Frumoasa.

Myx

Posted 02 October 2018 - 21:28

View Postryoraul, on 02 October 2018 - 18:10, said:

Frumoasa.

diferenta mare fata de actualul F30 , sa vedem si calitatea materialelor

LYM

Posted 02 October 2018 - 22:38

Belea masina, deja ma apuc sa strang bani :D Un pic mofturos cu spatele si stopurile alea prea drepte, Passat-gen, dar I could live with that.

mike2005

Posted 02 October 2018 - 23:17

Frumoasa per total.
Cum au spus si alti colegi: linia generala e C-Klasse(din toate unghiurile), stopuri/portbagaj Lexus, bara M aduce a Lexus/AMG package.
Designul pare cam aglomerat. Au inceput ca marcile japoneze sa adauge tot felul de elemente care nu sunt tocmai sinergice. Mi-as dori sa fi continuat designurile clasice - cateva linii dar precis alese dand un caracter aparte.

Parerea mea ca daca mizau pe un design cu elemente retro Bmw 2002(http://www.1zoom.me/...486826/z6773.6/), CSL hommage nu dovedeau sa fabrice suficiente. Cred ca ar tb sa capitalizeze atuurile lor nu sa incerce sa faca ce fac Merc si altii. Masina insa e facuta pentru corporatisti, asta-i publicul tinta care cauta: blazon si premium/glossy/trendy.

Personal nu o voi cumpara. Vine cu prea mult bling/briz-brizuri care nu ma intereseaza. Prefer ceva mai accesibil ca pret si mai driver oriented. Fara materiale pretioase, appz, bipuri, asisturi...

edit

Posted 03 October 2018 - 06:43

da, asta e termenul, design aglomerat.
si da, fix ca la japonezi, cu tot felul de elemente de design care scot in evidenta, psrca, o neinspiratie si o lipsa de idei generala in a scoate dintr-un produs clasic, unul frumos

in principiu, aglomeratia astea prinde la clientul care vrea sa arate vecinului.

Romulus

Posted 03 October 2018 - 06:51

Au fost prezentate doua modele M Sport si Sportline. Cred ca ambele au barile fata si spate mult prea aglomerate. Pentru mine au fost aglomerate toate modelele cu bara sport. Sunt curios cum arata unul cu o bara normala. Oricum cea sportline nu e chiar asa aglomerata.

Posted Image
Posted Image

edit

Posted 03 October 2018 - 07:35

de accord cu tine.
aceasta neagra din poza de mai jos este ridicola.
probabil este del a M440i


mike2005

Posted 03 October 2018 - 07:55

@Romulus
da barile au un design mai curat la celelalte linii
Si la F3x barile M sport sunt prea aglomerate par aftermarket. Uimitor insa, gasesc ca cele M se integreaza mai bine cu restul caroseriei.

@edit
da la M sport ma refeream, prea Lexus like

A si altceva - prezentarea de la salon. Mi s-a parut diletantism - niste fraze invatate pe de rost intr-o Engleza aproximativa. Ca de obicei sefii se baga mereu in fata sa-si traga meritele. Chiar si la nemti, jenant.
Sunt ditamai concernul, aveau resurse sa angajeze pe cineva specializat pe comunicare. Sau macar un manager de produs care sa spuna niste lucruri mai interesante despre masina nu doar "this is the new bmw 3 series, better driver efficiency better performance". Really? Convinge-ma sa cumpar masina. Vazusem acum ceva timp o prezentare cu Albert Biermann la lansarea M3 acolo sa vezi lucruri interesante nu fleacuri.

edit

Posted 03 October 2018 - 09:40

in poza cu masina albastra este linia de echipare M sport.

In poza cu masina neagra postata de mine anterior, cred totusi ca nu este vorba de o linie de echipare ci de un model in sine si anume M340i, practic, prima masina imediat sub M3.

spoilerul din poza albastra il poti avea si pe un 316d, pe cand cel negru este exclusive pt un M340i(am scris eu cresit in postarea anterioara M440i)

Andreit

Posted 03 October 2018 - 09:56

Iata si cum se produce noul G20

https://www.youtube....h?v=KLqDs4JrYCw

six in line

Posted 03 October 2018 - 09:57

Frigerul meu arata mai bine ca BMW_urile alea albe :LMAO:

Eugen B

Posted 03 October 2018 - 09:58

Brand-urile mari sufera cateodata de aroganta; acum sinceri sa fim, masina asta va face furori, si vrem nu vrem, este un model global, poate in Europa ne plac liniile mai simple, pure, dar pentru US sau China, Rusia, etc, masina asta e bibelou, are destule bling-bling ca sa satisfaca orgoliul. AAA, ca e mai evoluata decat modelul precedent, asta e fara doar si poate.Relevante vor fi testele de condus, insa si sportivitatea s-a democratizat, si cei ce au bani acum lucreaza in IT si sunt inconjurati de ecrane, deci o directie moale si Xdrive sunt must have.

Magnusy

Posted 03 October 2018 - 10:13

View PostEugen B, on 03 October 2018 - 09:58, said:

Brand-urile mari sufera cateodata de aroganta; acum sinceri sa fim, masina asta va face furori, si vrem nu vrem, este un model global, poate in Europa ne plac liniile mai simple, pure, dar pentru US sau China, Rusia, etc, masina asta e bibelou, are destule bling-bling ca sa satisfaca orgoliul. AAA, ca e mai evoluata decat modelul precedent, asta e fara doar si poate.Relevante vor fi testele de condus, insa si sportivitatea s-a democratizat, si cei ce au bani acum lucreaza in IT si sunt inconjurati de ecrane, deci o directie moale si Xdrive sunt must have.


Eu lucrez in IT si prefer directia de pe E90 in care aproape ca nu ai servo pe loc si tractiunea spate :-?

chitsro

Posted 03 October 2018 - 10:21

E frumusel, sa speram ca la partea de condus sta la fel de bine + suspensia este mai ferma ca la f30. Am fost socat putin cand am trecut de la e90 la f30 .. prea confortabila..

Moraru Stefan

Posted 03 October 2018 - 10:29

Intr-adevar, are mult prea multe curbe masina.
Dupa parerea mea si a altor specialisti cam de: (2,345*π)sqrt(1/∞)^-1*{G*[(m1*m2)/r^2]}
https://imgur.com/a/QKCo1LX
Ultima clar se distinge prin clasa si rafinament. Simplitate=complexitate, impreuna cu un gust terra-rafinat de sofisticare si bun gust pur si autentic impreuna pentru a crea o simbioza exacerbata.

Conservatorismul este foarte bun.
Habotnicismul nu.

turmentatu

Posted 03 October 2018 - 10:48

Tine doar de gusturi, dar parca actualul f30 are linii curbe mult mai frumoase decat g20. Parca il transforma usor usor in hyundai....

cristy7610

Posted 03 October 2018 - 10:49

Imi place noul look si ma intreb cum va arăta M3-ul sau M4 cu aceste linii.

dismalskin

Posted 03 October 2018 - 11:19

nu stiu daca ati observat capacitatea rezervorului care este "impresionanta"

apoi pe lista de optionale raspunsul

si ca paranteza.... am observat si tendinta in general a constructorilor de a miscora rezervoarele
oficial probabil este pentru greutate ma gandesc, dar oare sa fie si pentru a apropia/egaliza pe viitor distanata maxima cu cea a electricelor ?!


Eugen B

Posted 03 October 2018 - 11:32

View Postdismalskin, on 03 October 2018 - 11:19, said:

nu stiu daca ati observat capacitatea rezervorului care este "impresionanta"

apoi pe lista de optionale raspunsul

si ca paranteza.... am observat si tendinta in general a constructorilor de a miscora rezervoarele
oficial probabil este pentru greutate ma gandesc, dar oare sa fie si pentru a apropia/egaliza pe viitor distanata maxima cu cea a electricelor ?!

pai de unde crezi ca tot apar reducerile de greutate/consumul mai bun? este enervant, si eu am un nissan care are rezervor de 40 de litri, nici nu m-am uitat la chestia asta cand am cumparat masina, iar acum ma scoate din sarite, deoarece fac multi km si stiu ca trebuie sa trec destul de des la benzinarie.

Moraru Stefan

Posted 03 October 2018 - 12:47

Intr-adevar, are si minusuri.
Totusi, sper sa nu interpretez gresit: "Servotronic speed-sensitive power assistance is standard" revine iar directia servo pe seria 3( la F30 este electrica).
Inafara de directie, suspensia si sasiul din cate am reusit sa vad sunt imbunatatie vizibil. Suspensia este si mai confortabila si mai sportiva decat la F30 si sasiul are o ridigizare de 20-30%( sper sa nu gresesc). Deci in sfarsit revine seria 3 inapoi pentru soferi, cel putin pe hartie.
Oricum sper sa fie si in realitate diferentele astea de care tot se lauda :p si astept un review obiectiv de la cineva, desi va trece ceva timp.

LYM

Posted 03 October 2018 - 13:32

Cu siguranta va fi electric servo.

https://www.quora.co...an-F30-LCI-330i

Eugen B

Posted 03 October 2018 - 14:00

Nu putem sa ne ante-pronuntam, insa deja dimensiunile masinii sunt mai mari; sportivitatea va fi decisa de buton, gen mod sport, insa cred ca fi acompaniata de mici artificii gen sunet in boxe, schimbat culoare cadrane, intr-o masura senzatii gen gaming

Moraru Stefan

Posted 03 October 2018 - 15:30

View PostLYM, on 03 October 2018 - 13:32, said:

Cu siguranta va fi electric servo.

https://www.quora.co...an-F30-LCI-330i


Am citit, ce sa zic, speram si eu la o directie destinata celor ce le place sa ia curbele de te baga in scaun.
Vom trai si vom vedea daca aceasta servo-electrica e ceva, desi cred cum va fi, parca nu vreau sa imi stric inima inca :)) .

flori22

Posted 03 October 2018 - 15:49

Arata superb m sport si pot spune ca este singurul seria 3 mai frumos decat e46 in special la interior. Personal nu imi place niciun bmw care nu este m sport.

ciobster

Posted 04 October 2018 - 15:08

2019 BMW 3 Series G20 Production. BMW Plant Munich.

https://www.youtube....h?v=YSO5plXxums :popcorn:

VladE46

Posted 04 October 2018 - 15:19

https://www.youtube....h?v=8Q7H8JUON0s si ceva tehnologie :D Personal imi place mult designul adoptat, e diferenta intre 3 si 5, sper sa le diferentieze pe toate cat mai mult.

enders

Posted 04 October 2018 - 15:28

Dar LED sau LASER nu mai au nevoie de spalator la faruri?

Moraru Stefan

Posted 04 October 2018 - 15:30

Oricum era cam inutila optiunea. Eu am codat sa nu imi mai improaste pe faruri.

enders

Posted 04 October 2018 - 15:40

View PostMoraru Stefan, on 04 October 2018 - 15:30, said:

Oricum era cam inutila optiunea. Eu am codat sa nu imi mai improaste pe faruri.

Si nu le mai spala deloc ?
Eu m-am folosit de spalatorul ala, dupa un drum mai lung,umed plin cu fel si fel de materiale antiderapante + sare, ai sa vezi ca farurile nu mai sunt la fel de puternice si eficiente.La fosta masina fara spalator la faruri ma dadeam jos dupa un drum mai lung sa spal farurile care nu mai luminau deloc.

LYM

Posted 04 October 2018 - 17:15

View PostMoraru Stefan, on 03 October 2018 - 15:30, said:

Am citit, ce sa zic, speram si eu la o directie destinata celor ce le place sa ia curbele de te baga in scaun.
Vom trai si vom vedea daca aceasta servo-electrica e ceva, desi cred cum va fi, parca nu vreau sa imi stric inima inca :)) .

Nu va mai exista servo hidraulic de aici inainte, din cauza normelor de poluare si a reducerii consumului de combustibil. O pompa hidraulica este actionata permanent si, implicit, masina consuma mai mult ca in cazul unei casete electrice.

Moraru Stefan

Posted 04 October 2018 - 18:28

View PostLYM, on 04 October 2018 - 17:15, said:

Nu va mai exista servo hidraulic de aici inainte, din cauza normelor de poluare si a reducerii consumului de combustibil. O pompa hidraulica este actionata permanent si, implicit, masina consuma mai mult ca in cazul unei casete electrice.


Ai si tu dreptate, dar de multe ori cu toata evolutia asta, nu imi vina sa cred cum regresam( cel putin din cateva puncte esentiale, nu suntem roboti) si refuz sa cred.

View Postenders, on 04 October 2018 - 15:40, said:

Si nu le mai spala deloc ?
Eu m-am folosit de spalatorul ala, dupa un drum mai lung...


Pai de asta le-am dezactivat. Rar fac drumuri lungi, iar pentru mine era un element ce ma enerva, iar de ajutor nu imi era.
Acum nu mai scot nici un strop :p si asta facuta cu NCS, fara sa umblu cu furtune si nebunii.

Am cam deraiat de la subiect...
Ontopic, desi laseru e standard, arata cam urat:P
https://www.youtube....h?v=RL06bxa379Y
Cea alba are Led, iar cea albastra Laser. Marketing pur :D:D

AngelHeart

Posted 05 October 2018 - 21:02

Eu unul, de la pisicuta n-am mai avut asa chimie cu un treiar, exceptand M-urile. Chiar frumos.


Samariteanul

Posted 06 October 2018 - 10:29

Stie cineva cand va aparea coupe-ul ?

lucianWRC

Posted 08 October 2018 - 15:04

https://www.4tuning....iune-39696.html

Atomic

Posted 09 October 2018 - 12:51

Foarte frumoasa!

kickazz

Posted 06 November 2018 - 09:49

Laserul e dotat cu infrarosu, va detecta oameni / animale de la distanta de sute de metri, util noaptea. Sau pt unii conteaza doar dotarile care dau bine...

MuscleMike

Posted 06 November 2018 - 10:37

La ce bun e ca vede oamenii sau animalele care merg pe marginea soselei (acelasi lucru il fac si cele cu nightvision, un gimmick degeaba)...pana la urma si daca folosesti faruri cu xenon/led tot vezi la distanta suficienta incat sa poti actiona conform...daca mergi printr-o padure sau un drum care are copaci pe margine si sare din stanga sau din dreapta vreun anmal sau om poti sa ai toate laserele din lume ca tot ii lovesti, farul cu laser e util din punctul meu de vedere strict pentru faza lunga unde se vede cu adevarat o diferenta...

Moraru Stefan

Posted 12 December 2018 - 12:08

https://www.youtube....h?v=Wy1lHtzz7ms

edit

Posted 12 December 2018 - 12:17

a inceput sa imi placa mult mai mult cum arata masina asta.

la inceput mi se parea designul incarcat, insa cred ca e mai bine un pic mai agresiv decat felul cuminte si plictisitor cumva in care arata seriile 5 si 7

Crysis21

Posted 12 December 2018 - 14:51

Am vazut masina in Austria de 1 decembrie intr-o parcare. Era exact culoarea din clipul de mai sus. Pot spune ca este foarte reusita, mi-a placut ce am vazut. Si nu pare chinezerie, asa cum sugereaza pozele.

mike2005

Posted 15 December 2018 - 09:29

Am urmarit o serie de review-uri. Toate spun ca per total - comfort, siguranta, calitate, dotari, design a evoluat.
Cateva dezvaluie faptul ca masina a devenit mai izolata/filtrata, directia chiar daca e precisa ofera mai putin feedback de la suprafata de rulare. E normal daca fiecare generatie creste in dimensiuni, complexitate.
Asemenea masini se adreseaza cumparatorilor din clasa medie superioara. Vor ceva frumos, premium cu pedigree. E normal ca firma sa-si orienteze oferta spre publicul tinta.

Totusi ma intreb ce-ar fi fost daca Bmw oferea un nivel de echipare basic fara toate gadgeturile astea, materiale pretioase, zorzoane. Pe care sa-l configurezi: directie mai putin asistata(macar in modul Sport),cutie manuala, diferential mai performant, suspensii, strut bar, frane m performance. Pacat ca astea-s disponibile doar pe varfurile de gama, cele scumpe.
Sunt producatori care ofera astfel de modele pentru entuziasti care nu costa cat un apartament cu 3 camere in Bucuresti.

wolfenstein99

Posted 27 December 2018 - 16:49

https://www.youtube....h?v=iKHxuvG-X9g

un review detaliat, pt 330i si M340i (pe circuit)

six in line

Posted 27 December 2018 - 17:36

Nu cred ca-s bune ca nu am vazut in trafic, nu prea isi ia lumea.....

edit

Posted 27 December 2018 - 18:50

cred ca am vazut si eu unul acum pt 2 sec pe la piata 1 mai. era alb. nu stiam cs au si inceput livrarile

wolfenstein99

Posted 28 December 2018 - 10:08

sigur nu e luat din Romania, nici nu a fost lansat oficial la noi; eu astept cu mare interes sa fac un drivetest, sper sa aiba versiunea 330i.
se gasesc deja pe mobile.de, un 330i m paket e acum ~65k euro - bani cu care iei un i5 cu rulaj mic sau un G30 M550i 2017

Srb00

Posted 23 January 2019 - 13:02

Ati fost sa vedeti ce oferte primiti? Pentru noul X5, pret configurator de 75400,oferta finala de V-C TVA inclus pe la 64.500 euro, iar la seria 3, un 330i pret catalog de 53000, pret final V-C 45.200 euro
BMW Bucuresti

edit

Posted 07 March 2019 - 13:12

am fost la MHS azi si au acolo un seria 3 albastru cu pachet M.

seria 3 este altceva atat la exterior cat si la interior si mai ales dpdv al afisajului digital...mult mai futurist totul.

desi, parca mai greoi si mai putin intuitiv sistemul de informatii la bord fata de ceea ce am pe seria 5.

acum, prin comparatie, seria 5 mi se pare o masina de mosi obositi.

P.I.M.P.

Posted 07 March 2019 - 13:21

Acuma, prea mare diferenta n-ar trebui sa fie.

Seria 5 mereu a aparut cu 2-3 ani mai devreme, fata de seria 3. Tocmai ca tehnologia (mai scumpa la inceput), sa poata fi transferata la sora mai mica.

Probabil intre 2 masini echipate la fel nu mai sunt asa diferente.

Moraru Stefan

Posted 07 March 2019 - 13:23

Nu e de mirare de ce seria 3 este(inca) cel mai bine vandut. Eu astept sa vad G21 cum va iesi.

edit

Posted 07 March 2019 - 14:42

@pimp

diferenta este fenomenala atat la int cat si la ext iar prin comparatie, seria 5 da impresia de masina depasita vizual. si noul Idrive contribuie ff mult, fiind cu totul altceva dpdv vizual/grafica

era acolo si un seria 5, mult mai bine echipat, dar extrem de banal raportand la seria 3.

Cristian.O

Posted 07 March 2019 - 17:09

Am văzut și eu azi la X cars noul 3,tot albastru cu M packet. Foarte faină mașină,arata extrem de bine,atât exterior cât și interior. Am simțit și eu același aer futurist la ea🙂Mi se par mai calitative materialele interioare fata de f30,pe care le asimilam cu ceva ieftin,plasticos.

wolfenstein99

Posted 07 March 2019 - 17:26

interesant; la Bavaria Baneasa inca nu este.

oare cand incep sa faca drive tests?

deeJayOg

Posted 07 March 2019 - 18:14

Cum să nu fie. Ieri am stat puțin în el acolo. E chiar cel albastru cu pachet M. Per total îmi place. Îmi plac nervurile de pe capotă cum se văd din nou, cam ca la E90 așa. Plus că mașina pare mai masivă per total, inclusiv trapa e mărită.

edit

Posted 07 March 2019 - 19:20

este oare posibil sa discutam despre aceeasi masina, de fapt, iar ei o plimba intre toate locatiile automobile bavaria astfel incat sa o vada toti care intra in fiecare locatie?

wolfenstein99

Posted 07 March 2019 - 19:54

eu am trecut luni pe la bavaria, nu era; e posibil sa fie aceeasi masina; o sa dau maine o fuga, am biroul aproape.

wolfenstein99

Posted 11 March 2019 - 15:47

Am fost azi la Bavaria, intr-adevar au un seria 3 G20 expus - 320xdrive Mpaket interior negru piele sensatec, cu multe dotari.
La o prima impresie (cam un sfert de ora), sunt si bune si mai putin bune:
- exteriorul arata bine per total, dar parca e cam aglomerat, prea multe elemente de design; grila fata cromata nu imi place, si nici evacuarile duble cromate; farurile laser arata bine, iar stopurile 3d arata chiar foarte bine.
- interiorul arata foarte bine, materialele par de calitate; calitatea interiorului - mult peste F30 din toate punctele de vedere - materiale mai bune, imbinari mai bune cu lufturi mici, ergonomie mai buna per total
- navigatia mare e foarte bine integrata, nu mai e o tableta infipta in bord, ci se incadreaza foarte bine in peisaj
- climatizarea are butoanele incluse in grile, care mi se par cam mici si cam jos, probabil ca vor bate in freza oricum le-ai orienta
- volanul M e cel de pe G30 - se simte foarte bine, e mai gros decat cel de pe F10/30 facelift, dar parca acela era mai frumos; chiar si pe loc are un mic joc, probabil ca in mers e destul de moale si vag
- levier cutie automata - interesant, dar cam feminim - mic si cu multe colturi.
- scaunele sport mi s-au parut inguste si cam tari; nu am reusit sa imi gasesc o pozitie perfecta (e drept, am 1.93 si 105kg, dar fara sa fiu corpolent); in scaunele comfort de F10 stau mai bine, iar in cele sport de E90 stateam si mai bine; posibil ca cele alcantara sa fie mai comode; spatiul pe verticala pare ok, cu scaunele ridicate maxim mai raman 3-4cm.
- displayul digital full (6wb) arata foarte bine, mai futurist decat la F10; pe de alta parte, parca sunt prea futuriste, cu niste forme destul de atipice pt ceasuri, si cam multe info afisate; probabil cu timpul m-as obisnui si mi-ar placea.
- trapa e mai mare decat la F10/F30, chiar mi-a placut
- iluminat ambiental - mi s-au parut cam mici, dar sunt de vazut noaptea, clar un pas in fata vs F30, dar sub G30
- spatiul pe locurile din spate - mai mic decat la F30, cel putin pe verticala (eu dau cu capul de plafon, probabil fara trapa e mai mult loc); sezuturile mi s-au parut mai scurte, spatiul pentru picioare mai mare
- portbagajul: mare, dar gura de incarcare cam mica; nu mai exista compartimentul de sub podeaua portbagajului

M-am programat la drive test, sper sa ma cheme in 1-2 saptamani; sunt foarte curios cum se simte pe drum.

In curte erau deja 2 G10 probabil pregatite pentru livrare (una gri inchis cu interior deschis bej, una albastra cu interior cognac - arata foarte bine (am atasat o poza cu ea); poate viitorii posesori ne fac onoarea sa ni le prezinte.

si poza


Luciosu

Posted 15 March 2019 - 12:34

M-am programat si eu la TD. La vara, ma bate gandul sa schimb F30-ul cu asta, in varianta 330. Mai jos poze/


Flaviu1

Posted 15 March 2019 - 13:51

Poze

Magnusy

Posted 15 March 2019 - 13:59

Frumoasa masina dar ma deranjeaza ca are 2 evacuari chiar si la motorul de 2 mii benzina.. ca si cum nu mai inseamna nimic. M'ul cate o sa aiba, 8?

Per total cel mai reusit 3ar in opinia mea

Cristian.O

Posted 15 March 2019 - 14:11

Nu e mai important ca toate G20 ( indiferent de motorizare ) să fie mai frumoase, decât să iasă în evidență cei care au motoare mai potente în fața "săracilor" cu 2.0d?

Magnusy

Posted 15 March 2019 - 14:13

View PostCristian.O, on 15 March 2019 - 14:11, said:

Nu e mai important ca toate G20 ( indiferent de motorizare ) să fie mai frumoase, decât să iasă în evidență cei care au motoare mai potente în fața "săracilor" cu 2.0d?


Daca are 2 tobe, stanga dreapta, e mai frumoasa? Eu zic ca e strict de gust. Cat vine vorba de motoarele mai potente este necesar sa ai mai multe evacuari (sau una mai mare) pentru airflow.

Cristian.O

Posted 15 March 2019 - 15:39

View PostMagnusy, on 15 March 2019 - 14:13, said:

Daca are 2 tobe, stanga dreapta, e mai frumoasa? Eu zic ca e strict de gust. Cat vine vorba de motoarele mai potente este necesar sa ai mai multe evacuari (sau una mai mare) pentru airflow.

Nu,e mai urâtă cu evacuare dublă

mkdan2004

Posted 15 March 2019 - 15:48

Bucurati-va ca are evacuari reale, 2 ,4 cate or fi. Trendul actual este sa foloseasca fake-rui (vedeti Audi, MB, VW).

mike2005

Posted 16 March 2019 - 10:35

View Postmkdan2004, on 15 March 2019 - 15:48, said:

Bucurati-va ca are evacuari reale, 2 ,4 cate or fi. Trendul actual este sa foloseasca fake-rui (vedeti Audi, MB, VW).

Bucurati-va ca inca evacueaza ceva. Ca-n 10 ani marjoritatea vor fi niste electrocasnice. "Sport" va insemna trimuri plastice cu design diferit si alt sunet sintetizat in boxe.

Trist dar deja primul lucru pe care ti-l prezinta la o masina personalul de vanzari sunt "gegeturile". Abia ma abtin sa nu rad de fiecare data. Parca i-as spune: frate masina nu mai are nimic de exceptie decat "calculatorismele" astea?

Moraru Stefan

Posted 16 March 2019 - 10:38

Eu intru in depresie deplina cand ma gandesc la o masina cu propulsie de 300cp si cuplu instant de la motorul electric. Inca putin si dau foc la camasa de suparare exacerbata ce ma copleseste :frantics:

mike2005

Posted 16 March 2019 - 10:43

View PostMoraru Stefan, on 16 March 2019 - 10:38, said:

Eu intru in depresie deplina cand ma gandesc la o masina cu propulsie de 300cp si cuplu instant de la motorul electric. Inca putin si dau foc la camasa de suparare exacerbata ce ma copleseste :frantics:

Ce faci practic cu acel cuplu instant? Vrei sa-ti antrenezi muschii gatului ca Alonzo?

Nu contest performanta electricelor.

Insa sunt gusturi si gusturi. Eu sunt generatia anilor 80. Am crescut cu motoarele termice in jur. Asta inteleg eu prin masina. Vehiculele electrice le asociez cu electrocarele de carat colete prin garile de la noi. Vreau de la o masina si putin sunet de motor, mirosul de esapament, alt feeling. Faptul ca accelereaza mai tare/e mai practica nu-i important pt mine. Pb generatiile mai tinere de soferi (generatile AtomikTV, hi5) prefera lucruri mai avangardiste. Fair enough.

Moraru Stefan

Posted 16 March 2019 - 10:54

Si bunicului meu si bunicului tau ii placea caruta.
Intelege ce poti si ce doreste inimioara ta.

mike2005

Posted 16 March 2019 - 10:57

View PostMoraru Stefan, on 16 March 2019 - 10:54, said:

Si bunicului meu si bunicului tau ii placea caruta.
Intelege ce poti si ce doreste inimioara ta.

Ma bucur c-ai inteles.

Moraru Stefan

Posted 16 March 2019 - 11:08

Bucuria ta imi provoaca bucurie si mie. Foarte utile si constructive sunt conversatiile ce aduc numai bucurii si sentimente pozitive.

Daca esti fan al generatiei 80 si mai bine. Poti sa ramai acolo, nu se supara nimeni.

Tehnica e tehnica, ea evolueaza inspre bine, in mare parte, nefiind influentata de plansete.


Daca nu vrei "gegeturile" ia si arunca-ti si telefonul pe geam, ia-ti tv alb negru, renunta la 70% din puterea si cuplul masinilor actuale, mergi in vacanta cu harta dupa tine, ia 30 de cd-uri samd.

Oricum ar fi nemultumitii ce nici nu vor avea asa o masina, mie imi place si abia astept sa vad g21.

mike2005

Posted 16 March 2019 - 11:33

View PostMoraru Stefan, on 16 March 2019 - 11:08, said:

Bucuria ta imi provoaca bucurie si mie. Foarte utile si constructive sunt conversatiile ce aduc numai bucurii si sentimente pozitive.

Daca esti fan al generatiei 80 si mai bine. Poti sa ramai acolo, nu se supara nimeni.

Tehnica e tehnica, ea evolueaza inspre bine, in mare parte, nefiind influentata de plansete.


Daca nu vrei "gegeturile" ia si arunca-ti si telefonul pe geam, ia-ti tv alb negru, renunta la 70% din puterea si cuplul masinilor actuale, mergi in vacanta cu harta dupa tine, ia 30 de cd-uri samd.

Oricum ar fi nemultumitii ce nici nu vor avea asa o masina, mie imi place si abia astept sa vad g21.

Esti cam surexcitat. Nu face bine la corazon.
Bucura-te de ce ai si nu te mai uita in ograda altora.

In aceeasi ordine de idei. Sunt interesat de progres dar nu doresc sa fiu tester pe banii mei. Cand tehnologia va fi devenit sufiecient de matura/costurile rezonabile o voi considera.

Moraru Stefan

Posted 16 March 2019 - 12:19

Ai ceva de spus despre masina in cauza maestre sau bati campii.

Ia tu si fi destept cu masina sh de 20 ani care a fost testata nu gluma. "Nu te uita si tu in ograda altuia" ( asa interpretezi tu :))) ), limiteaza-te la ograda ta. Pacat sa aspiram, sa ne luptam. E bine asa in coltisorul nostru!

Oamenii ce isi vor lua urmatorul model Koenigsegg sunt cam cei mai prosti de pe fata planetei pt tine. Asa e Romania tara desteptaciunii, ca avem parc auto testat la sange :)))

In privinta evacuarii duble am o parere buna, deasemenea si asupra posibilitatii alegerii unui diferential performant pe oricare dintre motorizari.

Luciosu

Posted 16 March 2019 - 12:56

Guys...can we move on si sa discutam despre masina in cauza?

Romulus

Posted 16 March 2019 - 13:46


!
:popcorn:

Moraru Stefan

Posted 16 March 2019 - 23:58

Nu stiu daca in Romania sunt similare preturile la optionale, insa in alte tari dieselul este cam dezavantajat:
https://youtu.be/9tyEdGJkoKg

Bala

Posted 17 March 2019 - 09:30

View PostMagnusy, on 15 March 2019 - 13:59, said:

Frumoasa masina dar ma deranjeaza ca are 2 evacuari chiar si la motorul de 2 mii benzina.. ca si cum nu mai inseamna nimic. M'ul cate o sa aiba, 8?


+1

Inainte stiam ce motor e dupa teava si dupa trimurile de aluminiu din jurul geamurilor. Acum parca e ceva fake.

La fel si-a pierdut identitatea si M-ul. Pui pachet M, ai tevi multe si plin de embleme cu M.

In rest, e faina masina

raduron10

Posted 17 March 2019 - 10:09

Mie, cel putin, atat de frumos mi se pare noul Seria 3, ca nici unul din generatiile precedente, la care mereu era ceva ce nu imi placea sau imi trebuia timp sa ma obisnuiesc cu designul. La asta nu as schimba absolut nimic, iar pe albastru arata super bine.

Diferentierea motorizarii dupa evacuare, poate se va face ca la G30, adica motorizarile mai mari vor tipsurile diferite.

Moraru Stefan

Posted 17 March 2019 - 12:35

Inclusiv grila fata si barile fata-spate sunt diferite la motorizari mai performante(340i fata 320d/330i).

edit

Posted 17 March 2019 - 12:36

pai cum sunt diferite tipsurile la G30?

eu stiam ca e in functie de echipare, indiferent de motor.

stanga dreapta cate o teava rotunda pt sport si luxury si cate una trapezoidala pt echiparea M

Moraru Stefan

Posted 17 March 2019 - 12:43

Motorul influentiaza desgnul exterior. Aici ma refer strict la diferenta dintre m packet-uri de la diferite motorizari. Se poate cauta g20 340i m packet si se observa o diferenta.

https://www.google.c...f=1552819283973
320d-ul nu arata asa in nici o echipare

Eugen B

Posted 17 March 2019 - 15:04

Am vazut una in trafic, partea frontala pare un pic cam incarcata, parca prea multe linii, prea multe muchii, iar nici dimensiunile nu sunt de neglijat, masina este destul de lunga.in ziua de azi, in care masinile sunt evaluate dupa numarul de ecrane interioare/dimensiunea lor, detalii legate de numarul tevilor de esapament, cat si adevarata motorizare de sub capota vor trece pe planul 2.Generatia millenials ce incepe sa aiba putere de cumparare si care are o componenta "eco-geek" pune mare accent pe conectivitate, asa zisa ecologie, imagine, nu prea ii intereseaza mecanica si performantele mecanice.Deci, daca vizual sunt 4 tevi de esapament(poate doar una functionala) si in habitaclu ai in boxe sunet de v8, flat 6 sau v12, display configurabil, conectivitate si alte chestii, nu mai conteaza foarte mult restul.

Si bmw se alatura timid trendului de a face mai atractive modelele alimentate cu benzina in detrimentul celor diesel, ca asa e moda, si nu poate sta deoparte.

Cristian.O

Posted 17 March 2019 - 16:51

View PostMoraru Stefan, on 17 March 2019 - 12:43, said:

Motorul influentiaza desgnul exterior. Aici ma refer strict la diferenta dintre m packet-uri de la diferite motorizari. Se poate cauta g20 340i m packet si se observa o diferenta.

https://www.google.c...f=1552819283973
320d-ul nu arata asa in nici o echipare

Cum nu arata 320d ca 340i?e identic. Ai văzut fotografiile postate de colegi cu 320d?

RaYn3

Posted 17 March 2019 - 17:00

L-am condus si eu ieri, cei de la Banat Car avand eveniment in Timisoara in acest sens. Din pacate au avut pt test drive doar doua masini, ambele 320d. Eu am vrut sa vad cum merge un 330i, doar ca mi s-a zis ca n-au primit momentan desi ei au cerut. E cererea mare cica pt acest model, ma astept sa fie un best-buy. Chiar si asa, cele doua modele erau destul de bine echipate, cu M paket, ACC, virtual cockpit. Asa cum ma asteptam dupa f multe review-uri urmarite, chiar e rigida masina, lucru care pe mine m-a bucurat destul de tare in comparatie cu F10 care-i ca o barca.

Bala

Posted 17 March 2019 - 19:16

De unde ai aflat de eveniment?

wolfenstein99

Posted 17 March 2019 - 19:35

A fost open day si la Bavaria baneasa, sambata asta intre 10 si 16; am ajuns pe la 12, destul de multa lume, si nu parea sa se poata face drive test cu G20.

Aveau expus noul Z4 (cu pachet M si multe dotari) si seria 8 cabrio (incuiata...).
Z4 arata foarte bine la interior (o clona de G20, cu cateva elemente diferite, gen grilele de la boxe) - neasteptat de spatios, cu scaunul dat in spate la maxim aproape nu ajungeam la pedale (si am 1.93); chiar si portbagajul are ceva spatiu; si la exterior arata foarte bine, fluida; per total, e o masina care mi-a placut, mi-as dori una peste cativa ani.

Moraru Stefan

Posted 17 March 2019 - 21:43

Odata ce o diferenta exista rezulta ca nu sunt la fel.

Am vazut astazi la Vroom Vroom Vlog, asta e avantajul la un oras mai mare:). Totusi 70k pentru un seria 3 mi se pare exagerat, dar cu siguranta cu negociere scade pretul destul de mult.


edit

Posted 17 March 2019 - 21:49

da, exista diferente de design daca vorbim de m340i sau m550i raportand la restul motorozarilor din gama

insa anterior se lasase de inteles ca, la G30, ar fi diferente la tipsurile evacuarii daca vorbim de motorizari diferite si nu de echipari diferite.

raduron spunea asta

raduron10

Posted 17 March 2019 - 21:56

Da, 540i/d are alte tipsuri, cele trapezoidale, chiar si fara pachet M

Bala

Posted 17 March 2019 - 23:19

View PostMoraru Stefan, on 17 March 2019 - 21:43, said:

dar cu siguranta cu negociere scade pretul destul de mult.


NU am inteles de ce trebuie sa negociez...Mi se pare mega trist

Adica vreau sa cumpar o masina. De ce trebuie EU sa ma rog de ei si de ce trebuie EU sa am initiativa.

Dom`le atata costa, atata iti dau.

Bine, la masini electrice am avansul in mana si nu vor sa-l ia deci da...

Myx

Posted 17 March 2019 - 23:36

View PostBala, on 17 March 2019 - 23:19, said:

NU am inteles de ce trebuie sa negociez...Mi se pare mega trist

Adica vreau sa cumpar o masina. De ce trebuie EU sa ma rog de ei si de ce trebuie EU sa am initiativa.

Dom`le atata costa, atata iti dau.

Bine, la masini electrice am avansul in mana si nu vor sa-l ia deci da...



haha , cum iti explici ca ei pot da o masina la juma de pret dupa numai cateva luni sau ceva km . Adaos serios , asa justificam si calitatea pieselor uneori , baraieli si scartaieli la ceva timp de la achizitie . O fi premium dar nu 100 %

edit

Posted 17 March 2019 - 23:44

Bala, ce ai?!

da-mi mie banii care iti prisosesc.

Moraru Stefan

Posted 17 March 2019 - 23:58

Nici eu nu am o placere deosebita sa negociez, simt ca ma tiganesc, dau atata, nu atata, ia atata, hm(privire serioasa uitandu-se la stele ziua etc), dar mna, asta e. Eu cand mai vand cateodata ceva il dau deja la pret negociat :))) sa fiu sigur ca nu am discutii inutile.
Pe site la bmw spre exemplu, masina iese mult mai ieftin, dar ei, reprezentata fiind sunt smecheri :frantics: :frantics: :frantics:
La masina mea cand am luat-o, m-am uitat la an si la optiuni, l-am sunat pe neamt si l-am intrebat trei dotari ce nu aveau cum sa le aiba in anul respectiv, doar 1-2 ani dupa, a zis nu la toate :))) si cam atat, nu m-am lungit prea mult :p.

Bala

Posted 18 March 2019 - 00:06

View Postedit, on 17 March 2019 - 23:44, said:

Bala, ce ai?!

da-mi mie banii care iti prisosesc.


:)

Cand E60-ul devenise vechi, mi-au facut oferta pt F10 fara sa cer eu. Reducerea era mega uau. Vreo 10k eur. Am refuzat pt ca E60-ul se tinea inca bine.

De atunci si eu as merge pe mod agresiv cu ei dar mi se pare cam de kkt.

Acum ca pt urmatoarea am in vedere Hyundai, Nissan si Tesla, pur si simplu mi-e groaza :brr:

Nu imi plac deloc negocierile. Si nici nu ma pricep :(

Moraru Stefan

Posted 18 March 2019 - 00:32

Ai putea sa il chemi deoparte pe vanzator, ii spui frumos: prietene e mult prea mult masina, care e pretul care nu iti va face probleme daca o vinzi si cat vrei pentru deranj. Vezi ce zice :p

App si Buhnici care a avut M5 E60, E91 320d( masina doar pentru cunoscatori), acum si-a luat tesla model 3, cred ca varianta cu tractiune integrala, nu am apucat sa vad videoclipul in totalitate. Eu spre tesla as merge, in plus, un video interesant:
https://www.youtube....h?v=HycUgd6fTWI

ryoraul

Posted 18 March 2019 - 07:07

Dar cine e Buhnici ?

RaYn3

Posted 18 March 2019 - 08:27

View PostBala, on 17 March 2019 - 19:16, said:

De unde ai aflat de eveniment?


De pe farcebook. Au creat eveniment cu vreo 2 sapt, cred, inainte. La 9:30 am avut programare pt schimb de roti in sensul catre aeroport si dupa, in jur de 10:15 eram deja in showroom, iar la 10:20 am plecat in test-drive. A fost fain ca era f putina lume, abia dupa 11:30 incepuse sa se aglomereze.

dorubimotoru

Posted 18 March 2019 - 08:47

Si este primul din seria lui pe 48 volti.....

sm3agol

Posted 18 March 2019 - 09:32

Ca idee toate masinile din seria noua de la BMW care au performance in coada, pe langa putere bla bla, au elemente precum capace oglinzi, contur grile, tips-uri in culoarea gri gun metal (au aparut prima oara pe motorizarile m50d si acum s-au extins).
In schimb daca motorizarile sunt de genul 40i, dar fara performance (vezi g05 de exemplu, unde 50i este performance dar nu se vinde in EU) aceste elemente lipsesc.

Arata foarte bine noul seria 3, singurul lucru care ma deranjeaza la el e schimbatorul, care putea sa aiba macar piele pe el...sau sa permita optiunea crystal. O sa ma bucur si eu de vineri pana luni de unul 320d, revin cu impresii.

Vis-a-vis de discount, toti dealerii ofera in primii ani ai unui model pana la 7%, apoi crescand in functie de suportul oferit de importator. Din experienta stiu ca poti sa te mai si "tiganesti" pentru 1-2% suplimentari. Cand vorbim in schimb de corporate...acolo este alta discutie.

edit

Posted 18 March 2019 - 12:28

nu cred ca e tehnologie pe 48 de volti. bmw ar fi insistat pe asta.

iar chestia cu 48 de volti e pt compressor electric destinat turatiilor mici astfel incat sa atenueze lag-ul turbo. Bmw nu are astfel de motorizari cu compressor electric

wolfenstein99

Posted 19 March 2019 - 10:11

cred ca bmw foloseste circuitul de 48v pt un motor electric integrat in cutia de viteze - masina poate functiona exclusiv electric in anumite conditii.

edit

Posted 19 March 2019 - 10:49

te inseli.

nu foloseste 48 de volti si nu foloseste un motor electric integrat in cutia de viteze.

ca o masina sa functioneze exclusiv pe putere electrica pt o perioada mica de timp, acea masina trebuie sa fie hybrid si sa aiba un motor electric mare de cateva zeci de kW minim. pt asta trebuie si un accumulator.

un mini motor integrat in cutia de viteze foloseste Mercedes si acel motor are intre 10CP si 25CP. deseori in specificatia tehnica Mercedes apare in dreptul puterii motorului 354CP+22CP. bineinteles acel mini motor functioneaza pt perioada mica de timp, la turatiile joase ale motorului termic pt a elimina turbolag-ul. aceasta tehnologie este implementata de Mercedes doar pe motoarele foarte noi(dupa 2017) si mai scumpe, avand nste costuri pe masura care afecteaza costul motorizarilor mici.

A nu se intelege gresit, masina respectiva nu are 354+22=374CP, pt ca impulsul motorasului electric nu se da la turatii mari ale motorului termic, implicit la puterea maxima a acestuia, pt ca apoi implicit sa apara o suma, ci doar la turatii mici, cand poate motorul termic dezvolta poate doar jumatate din puterea maxima.


Audi foloseste o alta solutie tehnica, cu compresorul electric de 48V care baga presiune astfel incat rezultatul este similar cu cel Mercedes.

BMW a ramas in urma si nu foloseste niciuna din cele doua solutii. Oricum, BMW are masinile din generatiile noi (cele Gxx)cu minim 100kg in minus fata de masinile echivalente de la Mercedes si Audi, iar rezultatul final este probabl acelasi.

wolfenstein99

Posted 19 March 2019 - 11:27

eu asa citisem aici
https://x-engineer.o...n-architecture/

poate n-am inteles bine - e vorba de arhitectura de pe noul 740e iPerformance

https://www.x-engine...g?bcf87d


where:
1 internal combustion engine
2 engine disconnect clutch (K0 clutch)
3 electric machine (integrated in the automatic transmission)
4 automatic transmission
5 power electronics
6 high voltage battery
7 rear differential

Eugen B

Posted 19 March 2019 - 11:37

Si marcile mai de volum au introdus acest "mild-hybrid", de exemplu suzuki/kia/honda au asa ceva, motorasul electric ajuta motorul termic, in anumite momente (plecare de pe loc, acceleratii puternice, turbo lag), in fapt este un alternator de 48V care functioneaza cand ca si un motor electric, cand cu functie de alternator.Reversul medaliei este sistemul electric, care necesita un acumulator de 48v.....Un alt avantaj este faptul ca "mai ajuta" motorul termic sa obtina un nivel de emisii scazut, ceea ce face sistemul atractiv pentru producatori.

Bmw nu a ajuns inca la subtilitati de genul asta pentru ca in ultimii ani a vandut foarte bine (cifrele sunt chiar bune), si cred ca si marjele de profit sunt bune, vanzand niste configuratii standardizate (vezi motoarele de 3, 4 si 6 cilindri, ce folosesc acelasi multiplu de 500 cmc).Probabil ca se gandesc sa treaca direct la electrice, deoarece midl hybrid-ul e dor o etapa spre electrificare, sau ce o mai urma....

edit

Posted 19 March 2019 - 13:06

@wolf,

da acolo este vorba de masina hybrid, cu motor electric sanatos, baterie si tot ce trebuie. doar aia poate functiona doar pe curent electric pt perioada mica de timp.
Ai facut tu o confuzie.

@eugen
pai a ava masini electrice in gama, asa cum are bmw acum si va urma sa aiba si mai multe, nu exclude varianta de a avea masini termice, iar cele doua tipuri de motorizari vor functiona ani buni in parallel. sunt ferm convins ca se vor fabrica masini termice si mult dincolo de 2030.

in fond, acest mild hybrid, nici nu reprezinta o varianta intermediara, de trecere spre masini electrice. termenul de 'mild hybrid' este mai mult un nume comercial pt a da un nume pompos unei solutii tehnice de a imbunatati motoarele clasice.

mild hybrid nu are abslout nicio treaba cu hibridul, ci doar cu raspunsul ferm al motorului la turatii joase, nu aduce economie de combustibil asa cum face un hibridul, nu ocupa spatiu in masina etc. doar te ajuta sa ai un motor termic mai misto.

chiar nu stiam ca si marcile de volum au introdus solutia asta.

deeJayOg

Posted 29 March 2019 - 19:47

Astăzi am avut parte de puțină distracție. Ce pot să zic. Îmi place! Iubesc cum se văd nervurile alea pe capotă. Mașina pare foarte masivă de afară. Aproape că zici că e cât F10. Interiorul cere ceva obișnuință dar e plăcut per total.

Motor + cutie nu prea am ce să zic. Sunt B47 + ZF8HP45, la fel ca și pe F30LCI. Nicio schimbare deocamdată.

Partea de infotaintment e la ea acasă însă. Love it.

Ride-ul iarăși nu mă surprinde masiv. Mă simt ca acasă, exceptând că mașina era nou nouță și era normal să fie mai închegată ca bătrânica mea, nu pot să zic că am simțit o diferență majoră, dar e un improvement. Mult mai bine insonorizată ca F30.

Posted Image cu bunica :)))
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

https://youtu.be/nQS7FhrrqFI
https://youtu.be/KSDcUgQEi78

Luciosu

Posted 02 April 2019 - 10:26

vin si eu cu un mic feedback, dupa ce am avut jucaria pe mana pentru cateva zile. Am avut-o de la Bavaria Baneasa, masina cu pachet M si Full, cu tot cu piele :))))))))

Interiorul mult mai avansat decat F30 sau mai corect este mult mai High Tech, mult mai bine inchegata. Pe Confort, acceleratia este mai liniara, chiar si cand faci kick down comparativ cu F30-ul. Consola cu butoane, nu prea ma incanta, par destul de fragile si putin din alt film.
Farurile LASER, nu mi s-au parut wow, in sensul ca nu mi-am dat seama de diferenta, fata de led-urile mele.
Scaunele mai tari, dar mai spatioase si foarte bine profilate.

Antifonarea este excelenta...muuuuuuult mai bine decat la al meu F30.