Noul BMW X5 G05 (View original topic)



CatalinP

Posted 05 June 2018 - 19:38

Sursa: http://indianautosbl...d-online-306747

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Trecand peste designul care e oricum subiectiv, eu as fi dorit 2 lucruri functionale:

- o modalitate de a proteja camerele video cand nu sunt folosite
- prelungirea in jos a portierelor, peste praguri, astfel incat sa nu se mai colecteze toata mizeria pe pantalonii pasagerilor, de cate ori se urca sau coboara din masina. (sunt multe SUV-uri mai ieftine care au rezolvat problema asta)

OPaul

Posted 05 June 2018 - 20:09

Ai avut probleme cu camerele ?

anormal

Posted 05 June 2018 - 20:12

Cel putin in poze, narile alea par de neam prost...

Eugen B

Posted 05 June 2018 - 20:46

Are ca target piata nord americana si bineinteles pe cea chineza, de aceea design-ul a evoluat spre ceva mai "impozant".....dar orice masina isi are cumparatorul sau, nu trebuie sa placa la toata lumea.

Crysis21

Posted 05 June 2018 - 20:53

e drept ca botul imi place mai mult la modelul actual, dar interiorul e super fain. Ma surprinde faptul ca nu este cel din G01 intins pe verticala :rolleyes:

CatalinP

Posted 05 June 2018 - 20:54

View PostOPaul, on 05 June 2018 - 20:09, said:

Ai avut probleme cu camerele ?


Pe vreme ploioasa, camerele de sub oglinzi se murdaresc la fiecare viraj, cand rotile arunca apa si noroi aproape pana la geamuri.
Camera posterioara se murdareste si mai des, cam ca la orice SUV / Hatchback, aerodinamica nu ajuta.

S-ar fi putut gasi o solutie de a masca aceste camere cand nu sunt folosite...

Si inca o poza:

Posted Image

silent_power

Posted 05 June 2018 - 20:57

Nu inteleg ce au facut cu grilele alea de aer din interior, pe mijloc...
Apoi IC pare a fi in tendinta de la majoritatea producatorilor, sa puna TV/afisaj multifunctional in loc de ceasuri.
Pana nu o vad live, imi pare a fi un noul X3 modificat.

mkdan2004

Posted 05 June 2018 - 21:11

Mie imi place designul atat exterior cat si interior. 100% de acord cu protectia camerelor. Pana si la VW Golf camera de marsarier este ascunsa sub emblema si sta curata. As vrea sa vad mai multe detalii despre IC, desi nu pare customizabil ca cel de pe MB sau Audi/VW. Ar fi de bun simt ca scaunele comfort sa vina cu optiune de masaj. Se pare ca incarcatorul wireless pentru telefon este in continuare in cotiera si mi se pare foarte nefericita amplasarea. Interior Lightning with six colors - RGB ce avea? Iar va fi nevoie de Bimmercode/Esys etc ca sa-ti setezi o culoare mai potrivita.

CatalinP

Posted 05 June 2018 - 21:27

Scaune cu functie de masaj nu cred ca va avea, intrucat nu e disponibila nici pe seria 5 (G30). Ma tem ca va fi o dotare rezervata pentru X7 (G07).

OPaul

Posted 05 June 2018 - 21:30

E cam complicat cu alea din oglinzi sa le faci retractabile , in plus de asta mai este inca un rahatel de motoras ce poate sa cedeze (si cum e tactica ,motorasul nu o sa vina separat de camera :D )

Ceva nu imi place la ecran , poate nu vad bine din poza , dar am impresia ca au copiat de la Mercedes prelungirea aia cu ecranul din bord. Pe langa ca este urat si la Mercedes, astia de la BMW l-au facut si mai hidos...

CatalinP

Posted 05 June 2018 - 21:35

 BMW-X5-G05_1.jpg (179.8K)
: 156

Stormzor

Posted 05 June 2018 - 21:35

Navigatia vine ca nuca in perete incercand sa o lege de ceasuri,
La mercedes da mai bine fiind totul dintr-o bucata cu plansa bord...

OPaul

Posted 05 June 2018 - 21:51

Schimbatorul e misto , cam atat imi place din interior .... aaa ,si controlerul de la iDrive :D
Restul zici ca are un design de asiatice...

Moraru Stefan

Posted 05 June 2018 - 22:08

Daca reusesc sa strice si G20-u trec pe Hyundai sau mai stiu eu ce(asiaticii fac eforturi sa faca masini pe placul europenilor, iar europenii fac masini pe placul altor neamuri... numai nu din Europa. Evolutie clara).

ckh

Posted 05 June 2018 - 22:18

Bani sa ai...ca acum abia asteptai sa vina Octombrie sa poti sa o cumperi :sweat: :sweat: :sweat:

Romulus

Posted 05 June 2018 - 22:21

Cat timp a trecut de la vechiul X5? Ca parca e prima oara cand nu sunt "traditionalii" 7 ani cu 3,5 ani facelift...

CatalinP

Posted 05 June 2018 - 22:22

F15 a fost lansat in a doua jumatate a lui 2013.

ckh

Posted 05 June 2018 - 22:24

Ce trece timpul... :mellow:

Stormzor

Posted 05 June 2018 - 22:40

Chestia e ca f15 nu a avut facelift, zic eu un lucru inbucurator sa vina model dupa model.

OPaul

Posted 05 June 2018 - 22:55

Se cam vede ca nu prea mai au ce sa aduca nou de la un timp (diferenta de performanta dintre motoare este din ce in ce mai mica intre modele) si incearca sa iti vanda aceasi branza doar in alt ambalaj, iti mai baga cate o chichita (gesture control , butoane cu touch in loc de fizice) care pana la urma actioneaza tot acelasi sistem ca si in 2010 (ventilatia in scaune , incalzirea , clima , etc) Cutia automata ZF8hp este in proportie de 90% tot asa ca si cand a debutat in 2009 ...

MuscleMike

Posted 06 June 2018 - 06:11

Masina nu e urata, nici la interior nici la exterior...va trebui sa ma obisnuiesc cumva cu spatele ala...e ciudat.
P.S. F15 le e outdated deja...wow...acum 3 saptamani ma refeream la el ca la “noul X5”...incredibil cum zboara timpul...

sm3agol

Posted 06 June 2018 - 07:39

Din punctul meu de vedere masina vine cu multe functii noi - o parte din ele chiar utile
Si o prezentare: https://www.youtube....h?v=4EWtHO-FdP8

edit

Posted 06 June 2018 - 07:58

645 litri portbagajul.
au lungit si latit masina cu f multi centimetri si a reiesit un portbagaj mai mic. astept generatia urmatoare peste 7 ani. acum exista alte alternative mult mai bune pe piata.

partea frontal, la fel ca si la noul X3, mi se pare ciudata. in rest, parca arata bine.

Moraru Stefan

Posted 06 June 2018 - 08:41

View Postckh, on 05 June 2018 - 22:18, said:

Bani sa ai...ca acum abia asteptai sa vina Octombrie sa poti sa o cumperi :sweat: :sweat: :sweat:

In toamna o arata si se poate cumpara deabia de anul viitor. @ G20
Nu sunt fan al SUV-urilor, dar parca E70 si f15 arata totusi ca o masina, macar mai bine decat concurenta. Noul X5 frontal parca e, scuzati limbaju, o vaca:/.
Gusturile clar sunt subiective. La interior nu am ce zice de rau, din punctul meu de vedere arata bine:).
Acum vom vedea cum va fi dpdv a fiabilitatii.

Crysis21

Posted 06 June 2018 - 09:51

Dupa ce am vazut clipul, mi se pare mai frumoasa decat in pozele de prezentare. Au acordat ceva atentie portbagajului :)

six in line

Posted 06 June 2018 - 09:59

Astept cu nerabdare lista de motorizari: 0,3l ala economic, 0,5l ala standard si 2L ala pe X5M :LMAO:

edit

Posted 06 June 2018 - 10:21

mi se pare ca se misca frumos modelul 40i cu 340cp

5.5s pana la 100km/h pt x5
6.2s pt cayenne(6.0S cu sport chrono package)

e drept ca mai importante sunt reprizele si cat de repede incepe masina sa gafaie...ceea ce poate de pe la 60km/h pana pe la 160km/h fiind mai important.

viteza maxima e identica.

mishwall

Posted 06 June 2018 - 10:25

Se pare ca usor-usor contopesc cele doua sectiuni ale grilei. Daca designul va evolua tot asa, in timp vor face o grila dintr-o bucata si va disparea si ultimul element clasic BMW.

Moraru Stefan

Posted 06 June 2018 - 10:37

Ca la conceptul Bmw I Vision, macar acolo le-a iesit mai bine.

andrei_alin2000

Posted 06 June 2018 - 10:40

Fata e foarte misto.
Mie personal, nu-mi plac stopurile. Cam de Renault Kadjar par.

mkdan2004

Posted 06 June 2018 - 10:47

Nici mie nu mi-au placut stopurile la inceput. Mie imi amintesc de SUV-uri americane gen Dodge Durango dar le-am vazut aprinse in clipul de la autogefuhl si chiar sunt ok.

z1r3n

Posted 06 June 2018 - 12:13

Spatele seamana cu grand cherokee iar botul pare asiatic cum a mai zis cineva aici...desi f15 e outdated mi se pare personal mai frumos.

CatalinP

Posted 06 June 2018 - 12:35

View Postsm3agol, on 06 June 2018 - 07:39, said:



Daca stergi "s" din linkul cu "https", atunci apare embedded:


sm3agol

Posted 06 June 2018 - 13:00

@CatalinP mersi de info

In SUA se poate deja comanda masina.
In Romania cred ca se poate comenda momentan pe acele liste excel, dar din informatii in luna iulie o sa apara configuratorul nou pe bmw.ro si dau drumul si la comenzi oficial.
Livrarile incep din luna Octombrie, ceea ce inseamna livrari in Romania la sfarsit de Noiembrie sau inceput de Decembrie.

Moraru Stefan

Posted 06 June 2018 - 20:11

Deci daca cineva mai zice ca masina e urata, seama cu animale sau mai stiu eu ce( nu stiu cine poate zice asa ceva), le puteti zice elegant ca acest mastodontozaur este mai aerodinamic ca McLaren F1:).
Gusturile sunt clar subiective, dar am vazut ce tinuta are in mers, sincer m-a impresionat.

arabu09

Posted 06 June 2018 - 20:34

View Postmkdan2004, on 06 June 2018 - 10:47, said:

Nici mie nu mi-au placut stopurile la inceput. Mie imi amintesc de SUV-uri americane gen Dodge Durango dar le-am vazut aprinse in clipul de la autogefuhl si chiar sunt ok.


La durango chiar nu sunt urate stopurile spate unite, de fapt cam toate doagele au stopurile unite pe spate si luminate
On
Spatele la modelul prezentat pare unul comun, daca dai jos sigla habar nu ai ce masina e, fata nici ea nu exceleaza, navi e chiar inestetica, a fost probabil cam ametit cel care a desenat modelul asta de X5


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Eugen B

Posted 06 June 2018 - 21:23

Acum, caa si in cazul acesta, partea frontala aduce a scania sau iveco e parerea mea, dar macar stopurile parca mai spun ceva audi...cam asta e tendinta in design, iar clientii, or sa se obisnuiasca cu acest nou stil:


https://www.carwow.c...lease-date-2827

Myx

Posted 06 June 2018 - 22:40

un clip mai realist

https://www.youtube....h?v=smmhHXSHKf4

Chestie de gusturi ca intotdeaua , interiorul imi place , moaca e cam de hamster , in rest ...se va vinde in draci

seaman

Posted 06 June 2018 - 22:53

E greu sa gasesc ceva sa-mi placa la masina asta ca design . Interiorul ,cel putin, mi se pare horror cu toate unghiurile alea. Ma face sa ma gandesc la ceva masina coreeana. Farurile fata frumoase sunt stricate de grilele alea imense si gaurile enorme din bara. Spatele mai e cumva , dar prea Audi. Profilul nu e nicicum .

m15a

Posted 06 June 2018 - 22:57

Sincer mi se pare cu fiecare model nou devine tot mai hidos. Grila de neam prost, prea imensă, decupajele alea unde sunt farurile de ceață, iarăși prea mari.

Vlf

Posted 07 June 2018 - 06:37

http//m.youtube.com/watch?v=smmhHXSHKf4

OPaul

Posted 07 June 2018 - 08:47


MihaiCarunta

Posted 07 June 2018 - 09:21

Frumos noul model de Kia...ah stai!

RIP 2017 X5

Romulus

Posted 07 June 2018 - 09:36

Serios, iti pare Kia??

sm3agol

Posted 07 June 2018 - 09:46

Acelasi detaliu care supara pe multi (inclusiv pe mine) sunt grilele foarte mari in fata.
Cred ca BMW are o logica, personal am observat la X3-ul G01 ca stau inchise permanent in timpul mersului acele grile (din motive de reducere a consumului) si doar cand opresti masina (contact tot) deschide grilele si porneste ventilatoarele. Probabil in timp modul asta de abordare o sa aiba influente negative si asupra bateriei...

seaman

Posted 07 June 2018 - 11:23

Nu stiu cum functioneaza la modelele astea noi , dar nu vad legatura cu consumul cand motorul e in regim normal . La E60 erau controlate cu un electromagnet in functie de temperatura motorului. Ajutau ca motorul sa se incalzeasca mai repede si sa mentina temperatura iarna. Cand temperatura crestea se deschideau.

adi v

Posted 07 June 2018 - 11:51

View Postsm3agol, on 07 June 2018 - 09:46, said:

Cred ca BMW are o logica, personal am observat la X3-ul G01 ca stau inchise permanent in timpul mersului acele grile

Scuze de offtopic, dar...sunt curios cum "ai observat personal":)))

andrei_alin2000

Posted 07 June 2018 - 13:04

Astept s-o conduc!
Inca nu m-a convins sa plece F15-le inapoi la reprezentanta.
Nici un film inca nu a reusit sa ma faca sa-mi placa noul spate :(

Astept noiembrie sa vad X7-le

CatalinP

Posted 07 June 2018 - 14:02

View Postseaman, on 07 June 2018 - 11:23, said:

Nu stiu cum functioneaza la modelele astea noi , dar nu vad legatura cu consumul cand motorul e in regim normal . La E60 erau controlate cu un electromagnet in functie de temperatura motorului. Ajutau ca motorul sa se incalzeasca mai repede si sa mentina temperatura iarna. Cand temperatura crestea se deschideau.


Aerodinamică.

seaman

Posted 07 June 2018 - 14:34

View PostCatalinP, on 07 June 2018 - 14:02, said:

Aerodinamică.

Mai facut praf . Adica facem flapsuri la grilele alea cat casa, dar le tinem inchise tot timpul pt aerodinamica . Si racim motorul a doua zi dupa scriptura.
Oare nu ar trebui sa punem flapsuri si la racirea franelor si sa le tinem inchise si pe alea tot pt aerodinamica ?

CatalinP

Posted 07 June 2018 - 14:42

Flapsurile alea se deschid doar atunci cand motorul are nevoie de racire suplimentara (trafic bara la bara). In rest stau inchise. E asa greu de priceput?

"Mai facut praf" se scrie "M-ai facut praf".

Moraru Stefan

Posted 07 June 2018 - 14:42

View PostMoraru Stefan, on 06 June 2018 - 20:11, said:

Deci daca cineva mai zice ca masina e urata, seama cu animale sau mai stiu eu ce( nu stiu cine poate zice asa ceva), le puteti zice elegant ca acest mastodontozaur este mai aerodinamic ca McLaren F1:).
Gusturile sunt clar subiective, dar am vazut ce tinuta are in mers, sincer m-a impresionat.

Ma auto-citez:)
Da, ajuta la aerodinamica acele flapsuri la grila. Cand motorul este incalzit, se deschid, de altfel, cand este rece, se închid.
Cand motorul e rece, acele flapsuri se inchid... nepermitand aerul din exterior sa intre sa il raceasca... se incalzeste mai repede, prin urmare consum mai mic odata ce motorul atinge temperatura de functionare mai repede. Odata ce ajunge acea temperatura, se inchid, imbunatatind oarecum.... aerodinamica, astfel, din nou fiind un criteriu ce micsorea consumul, prin urmare si noxele.
Are ceva ani optiunea asta.

six in line

Posted 07 June 2018 - 14:44

Ce de ingineri pentru hidrotehnica si aerodinamica aici :hyper:

Romulus

Posted 07 June 2018 - 14:45

Oarecum? Am citit ca G05 are coeficientul aerodinamic mai bun ca McLaren F1. Eu spun ca "oarecum" e putin prea timid.

Moraru Stefan

Posted 07 June 2018 - 14:51

View Postsix in line, on 07 June 2018 - 14:44, said:

Ce de ingineri pentru hidrotehnica si aerodinamica aici :hyper:

Ms Ms:D:D
Pai grila aia cu flapsurile obturand aerul nu face toata aerodinamica. Efectul aerodinamic este vizibil, insa nu este unul wow, nu are cum.

seaman

Posted 07 June 2018 - 14:57

View PostCatalinP, on 07 June 2018 - 14:42, said:

Flapsurile alea se deschid doar atunci cand motorul are nevoie de racire suplimentara (trafic bara la bara). In rest stau inchise. E asa greu de priceput?

"Mai facut praf" se scrie "M-ai facut praf".

Corect in ce priveste greseala gramaticala - din cauza vitezei.
Deci flapsurile alea Nu stau tot timpul inchise , pt aerodinamica . Exact cum am explicat pt E60, se deschid in functie de temperature motorului , nu doar in trafic ci oricand este nevoie.

edit

Posted 07 June 2018 - 15:00

este normal sa aiba coeficientul aerodynamic mai bu ca MCLaren F1.
il are mai bun si decat Porsche GT3RS si asta pt ca masinile care se presupune ca ajung pe circuit au nevoie de apasare aerodinamica pentru a se aseza pe curbe.

OPaul

Posted 07 June 2018 - 15:21

McLaren F1 are un coeficent aerodinamic de 0.32,pe cand vechiul model de X5 F15 are un coeficent aerodinamic de 0.34-0.32 (depinde de sursa) asa ca nu este de mirare sa aiba G05 un coeficent mai mic de 0.32 .

Romulus

Posted 07 June 2018 - 17:12

Cauta. Are 0.31. Mai mic decat McLaren F1.

Gandese-te ca G30 are 0.22. Avansurile tehnologice in aerodinamica au facut minuni in ultimii ani.

OPaul

Posted 07 June 2018 - 17:13

Cine are 0.031 ?

Romulus

Posted 07 June 2018 - 17:19

Nu stiu ce inseamna 0.031. Eu vorbeam de G05 X5 care are un Cx de 0.31, mai mic decat cel de la McLaren F1. Stiu, pare ciudat si ilogic. Intreaba pe nea Gogu.

View PostOPaul, on 07 June 2018 - 15:21, said:

McLaren F1 are un coeficent aerodinamic de 0.32,pe cand vechiul model de X5 F15 are un coeficent aerodinamic de 0.34-0.32 (depinde de sursa) asa ca nu este de mirare sa aiba G05 un coeficent mai mic de 0.32 .


Acum am vazut negatia. Ca ai spus ca NU e de mirare. Imi cer scuze. Am citit in graba, ca te mirai ca G05 are Cx mai mic decat McLaren F1.

OPaul

Posted 07 June 2018 - 17:33

Așe :D ...

Mercedes a facut o masina in 1934 ce a avut un coeficent de 0.23 daca tin bine minte si un Top Speed de 313km/h ...

PS: Un picur de ploaie are coeficentul de 0.04 , asa ca daca vrem sa scada coeficentul trebuie sa mai renuntam la linile astea frumoase si sa facem o masina in forma unei picaturi de apa.

Masina cu un coeficent aerodinamic de 0.05 (virgula ceva)

Posted Image

edit

Posted 07 June 2018 - 17:56

eh, g30 are coeficientul cel mai mic dintre toate masinile care s-au produs in serie sau se produc actualmente, cu 0.22.

parca vw XL1 avea 0.17 insa, din cate stiu, nu era o masina de serie

danypop

Posted 08 June 2018 - 17:55

https://www.olx.ro/o...b4-IDbe38r.html
Și aici varianta cabriolet😂

Eugen B

Posted 08 June 2018 - 22:31

off topic: ca tot vorbim de aerodinamica, si de forma aproape verticala a partii frontale , de fapt uite unde seva ajunge:

http://romaniancar.c...dinamica-persu/