BMWClub: BMWClub Romania

Jump to content

RAR - Istoric Vehicul

User is offline  
deeJayOg 
- 03-21-19 12:51 - 10 comments

http://www.automarke...etri-90533.html

Acum nu știu cât de util e pentru mașinile care ajung în țară cu KM deja modificați. Poate doar pentru mașinile deja inmatriculate, din țară, să fie dificil.

Portal: http://pro.rarom.ro:...ar_vehicul.aspx
Read 627 times - last comment by lowlife     

Ghidul cumparatorului (novice) de BMW

User is offline  
FiveThreeFive 
- 03-05-19 11:38 - 0 comments

Am descis acest topic pentru ca am vazut destul de des pe forum doua spete (aparent distincte) de intrebari.
Pe de o parte, intrebari de la persoane care intentioneaza sa isi cumpere un BMW, avand drept principala motivatie “mirajul” marcii. Pe de alta parte, intrebari de la persoane care au cumparat deja un BMW, dar au facut asta in necunostinta de cauza.
Ca urmare, am considerat util sa sintetizez cateva idei generale, care pot constitui un ghid "neortodox", in special pentru cei din prima categorie de mai sus.

Important: cele de mai jos reprezinta strict o opinie personala. In nici un caz nu sunt adevaruri absolute. Foarte probabil, multe din ideile de mai jos pot fi, sau vor fi, combatute de alti forumisti.

1. A existat o anumita perioada in istorie cand un posesor entuziast, inzestrat cu un bun bagaj de cunostinte tehnice, suficient timp liber si un set rezonabil de scule de uz general, putea sa realizeze de unul singur si la un bun nivel calitativ majoritatea operatiilor de intretinere si reparatie specifice BMW-ului sau. Daca, in plus, avea si acces la un garaj spatios dotat cu groapa de vizitare, atunci mecanicul amator putea repara (aproape) orice.
In cazul automobilelor BMW, aceasta era a apus aproximativ odata cu introducerea seriilor 7er E65, 5er E60 si 3er E90 (+ derivatele respective). Si nu ma refer doar la sistemele electronice, care abunda. Din cauza unei suite de factori - printre care complexitatea tehnica, reducerea costurilor, “planned obsolescence” - motoarele BMW din generatia “N” prezinta frecvent probleme tehnice a caror remediere este de regula costisitoare. Desi sunt prea recent introduse pentru a trage concluzii, ma astept ca acest lucru sa se dovedeasca valabil si pentru motoarele din generatia “B”.
De retinut: cam orice model BMW post-2002 - cu o perioada de tranzitie aproximativ intre 2002-2005, este scump (sau, dupa caz, chiar “foarte scump”) de intretinut si reparat. Fara o buna experienta tehnica privind BMW-urilor moderne, cat si un set de “special tools”, nu veti putea economisi o suma semnificativa efectuand personal intretinerea masinii. Pe de alta parte, modelele pre-2002 sunt deja foarte vechi. In concluzie, “BMW” si “intretinere ieftina” nu mai pot fi utilizate in aceeasi propozitie.

2. In piata apar frecvent BMW-uri second-hand, la preturi foarte atractive (= sub pretul mediu al pietei pentru modelul / anul / rulajul / starea masinii respective). Intretinerea acestor masini, insa, costa proportional cu pretul pe care il aveau cand au fost noi.
Un BMW second-hand este ieftin pentru ca, din cauza uzurii sau a unor defectiuni acumulate, repararea si/sau intretinerea lui au devenit nerentabile pentru posesor. De regula, vanzatorul nu informeaza cumparatorul cu privire la problemele respective. Sunt relativ frecvente cazurile in care masinile scoase la vanzare au fost “cosmetizate” in diverse moduri, cu scopul premeditat de a ascunde defectele si a insela cumparatorul.
De retinut: Este aproape garantat faptul ca, achizitionand un BMW cu un pret (foarte) atractiv, primiti la pachet si o serie de probleme tehnice, sau chiar legale, care se vor dovedi costisitoare.

3. Cu cat rulajul (real) al unei masini este mai mare, cu atat uzura acumulata si probabilitatea de a crea probleme tehnice este mai mare. Unii considera ca, daca motorul unei masini se prezinta in stare tehnica foarte buna la “n” sute de mii de Km, atunci masina respectiva este un deal bun. Gresit. Nu doar motorul se uzeaza, ci si transmisia, suspensia, interiorul, chiar si caroseria (materialul oboseste dupa nenumarate torsiuni in timp, apare rugina, etc.). Toate piesele de plastic si cauciuc imbatranesc.
De retinut: Chiar daca rulajul nu este principalul criteriu in alegerea unui BMW second-hand, este o buna practica sa cautati un automobil cat mai bine intretinut si cu un rulaj real cat mai mic.

4. In prezent, a avea un BMW este mai mult decat oricand un exercitiu de imagine personala, de “show-off”, de afisare a unui statut social (fie el real, sau “wannabe”).
Nu inseamna ca toti posesorii de BMW si-au cumparat masina in acest scop, dar foarte multi se incadreaza in aceasta categorie - deseori fara a recunoaste acest lucru.
(Aproape) orice BMW care nu face parte din portofoliul curent de productie, sau din generatia imediat anterioara celei curente, este un model invechit. Exceptie fac modelele speciale / deosebite, care au fost produse in putine exemplare, precum si modelele care au deja statut de masina clasica.
Acei “wannabes” care circula in prezent prin tara cu BMW-uri cu volan pe dreapta, si/sau inmatriculate in Bulgaria, de regula si intr-o stare tehnica proasta, nu mai atrag nimic altceva decat zambete ironice.
De retinut: daca vreti sa va luati un BMW din motive de imagine, aceasta presupune implicit ca masina sa fie pe de o parte cvasi-noua, iar pe de alta parte intr-o stare estetica si tehnica foarte buna.
Daca sunteti in situatia de a “stoarce” bugetul (fie la cumparare, fie la intretinere) pentru a va permite un BMW, atunci poate ar trebui sa analizati obiectiv daca nu cumva o alta marca de autoturism se potriveste mai bine nevoilor voastre reale.

5. O exceptie la pct. 4 de mai sus o reprezinta cei care isi cumpara un BMW pentru modul in care se conduce acesta, pentru anumite caracteristici tehnice disparute din gama BMW, sau pentru placerea de a efectua acasa diverse reparatii in stil “old school”. Spre exemplu, un serie 5 E34 525i poate fi interesant pentru ca ofera soferului posibilitatea de a conduce o masina dinamica (la vremea ei) si echilibrata, fara sisteme electronice de asistare.
In general, este o expresie a pasiunii pentru modelele exclusiviste sau clasice. Ceea ce nu inseamna deloc ca este o pasiune ieftina; dimpotriva. Masina clasica nu inseamna in nici un caz “rabla”, iar intretinerea poate fi mai costisitoare decat in cazul unei masini noi.
De retinut: analizati cu sinceritate daca va incadrati in mod real in acest tip de exceptie, sau in fapt vreti un BMW pentru motivul exprimat la pct. 4 de mai sus, dar nu va permiteti mai mult decat o vechitura.

6. Unii dintre noi, in speta cei care au trecut de jumatatea teoretica a vietii, au cunoscut BMW ca fiind producatorul care fabrica automobile sportive si fiabile, a caror tinuta de drum si performante tehnice (raportate la clase de caroserie si motorizari echivalente) erau intotdeauna deasupra concurentei. Doar Porsche mai umbrea, din cand in cand, aceasta stare de fapt.
BMW este insa acum o cu totul alta firma. Astazi, BMW produce o groaza de modele Sport Activity Vehicle (X1, X3, X5, mai nou X7), Sport Activity Coupe (X2, X4, X6). Aici se mai adauga “blasfemii” precum 2er Active Tourer, care prin forma de caroserie, motorul montat transversal si tractiunea fata parca si-a propus sa nege orice caracteristica fundamentala a modelelor de altadata. Sa mai mentionez i3?
De retinut: Oricat de mult ar stramba din nas “puristii”, cea mai mare parte a modelelor BMW din prezent au foarte putin ADN in comun cu modelele clasice, care au consacrat marca. Aceasta pentru ca BMW traieste si se dezvolta datorita acelor clienti care in primul rand cumpara masini noi, iar in al doilea rand ulterior cumpararii le intretin la reprezentantele BMW. Cumparatorii de BMW second-hand, si in special cei care isi intretin masinile in afara retelei BMW, sunt, in esenta, neinteresanti pentru companie.

7. Soselele din ziua de azi sunt foarte aglomerate. Nu numai in Romania (cu problemele sale arhi-cunoscute de infrastructura), dar si practic in orice alta tara europeana. De asemenea, in cam toate tarile Politia utilizeaza tot felul de echipamente moderne de supraveghere a traficului. Cu execeptia (dis-de-) diminetilor de weekend si a unor situatii deosebite care confirma regula, in mod uzual este aproape imposibila conducerea unui BMW modern, pe drumurile publice, aproape de maximul capabilitatilor sale dinamice.
La prima vedere, dilema de a alege intre un M5 si un 520i are o solutie evidenta pentru orice pasionat. Dar, luand in considerare pe de o parte costurile aferente unui M5 (achizitie, intretinere, consum, taxe, devalorizare) si pe de alta parte cvasi-imposibilitatea de a pune in valoare M5-ul in traficul curent, altfel decat mergand iresponsabil si riscand amenzi uriase, optiunea M5 nu mai este atat de evidenta - poate cu exceptia obisnuitilor circuitelor de viteza.
De retinut: in utilizarea de zi cu cu, modelele BMW moderne, cu motorizari din zona de jos a gamei, sunt uneori o alegere mai practica decat cele de varf de gama.
Read 326 times - make a comment     

Cine plătește ?!

User is offline  
FlorysLzz 
- 02-24-19 23:11 - 17 comments

Buna seara tuturor, azi am avut ghinionul să mi rup 2 jante aliaj, 2 cauciucuri taiate, bucse, directie...totul din cauza unei groapi foarte mare. Pot sa recuperez paguba produsă? Cu asigurarea ( nu am casco ) sau sa pun plângere pe undeva ? Am sunat la 112 si mi sa zis sa depun la inspectorat o plângere ( martori, poze si sa atașeze facturi se reparație ).
Read 627 times - last comment by hellker     

BMW Widens Recall of Vehicles With Fire Risk

User is offline  
zaza 
- 10-24-18 08:15 - 16 comments

Nu stiu daca s-a intamplat si la noi sa avem un caz de masina care sa ia foc, dar se pare ca in Corea sunt oficial semnalate deja 40 de cazuri.
Stie cineva mai multe informatii, ce modele sunt afectate, din stire reiese ca doate modelele echipate cu motoare diesel cu 4&6 cilindri produse intre 2010 si 2017 ar fi afectate?
Is curios cum o sa decurga camapnia la noi, la "Romaniaca"
Cateva stiri pe aceats tema:
- https://www.bloomber...-6-million-cars
- https://www.cnbc.com...-fire-risk.html
- https://www.usatoday...les/1736962002/
- https://www.digi24.r...ui-auto-1018967
- http://www.business2...ii%21&utm_campa
Read 1130 times - last comment by Kidoo     

BMW X7 iese de dupa cortina !

User is offline  
X X L 
- 10-17-18 14:25 - 18 comments

Noul BMW X7 aduce pentru prima data agilitatea specifica Sports Activity Vehicle (SAV) intr-un nou segment.

[click pe imagine pentru detalii]

Posted Image
Read 1176 times - last comment by Romulus     

Articol: Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide un spațiu cultural-artistic

User is offline  
Romulus 
- 09-14-18 19:36 - 0 comments

<h2>Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide un spațiu cultural-artistic, în showroom-ul din București - Băneasa.</h2>
Schmidt Premium Cars, divizia de automobile de lux a MHS Holding – singura reprezentanță Rolls-Royce din România și regiunea de sud-est a Europei, marchează dăruirea mărcii pentru excelența creativă, deschizând un spațiu cultural-artistic permanent, în salonul Rolls-Royce din showroom-ul Automobile Bavaria Băneasa. Astfel, este pusă în lumină moștenirea definitorie pe care marca o are de mai bine de 100 de ani.
"Am înființat acest spațiu dedicat artei, ca o formă de aniversare a angajamentului istoric al Rolls-Royce pentru artă, în multele sale forme. Pentru inaugurare, am ales o sculptură, având în vedere tradiția mărcii și spiritul ei. Mai exact, ne-am gândit la moștenirea lăsată de ‘The Spirit of Ecstasy’, emblematica scupltură, care a împodobit în mod grațios capota fiecărui Rolls-Royce din 1911 până în prezent. Atunci, sursa de inspirație a fost o poveste despre mister, fascinație și o iubire interzisă, petrecută la începutul erei auto. Artistul și sculptorul Charles Robinson Sykes a fost însărcinat să creeze o operă care să transmită spiritul Rolls-Royce, și anume: viteză însoțită de liniște, absența vibrațiilor, captarea misterioasă a unei mari energii și crearea un organism perfect, înzestrat cu o grație superbă.", a declarat Michael Schmidt, Președinte al MHS Holding și Schmidt Premium Cars.
Având în vedere această moștenire artistică și lunga tradiție de mari sculptori a României, Schmidt Premium Cars l-a invitat Ion Iancuț, un sculptor și pictor foarte apreciat, să expună două lucrări, în salonul Rolls-Royce, începând cu data de 28 august 2018 până la 31 martie 2019. O sculptură, "Fiul risipitor", și o pictură, "Căutătorul de stea", vor fi expuse în salonul Rolls-Royce, situat în showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa.
Cu o vocație descoperită timpuriu, cultivată continuu de-a lungul anilor, Ion Iancuț a construit un discurs inconfundabil în sculptura contemporană. Opțiunea sa pentru morfologii cu o deosebită sarcină imaginativă are rațiuni adânci, întemeiate pe aderența la cultura arhaică care își caută drum prin neîncetatele expierențe ale actualității. Artistul plaseaza forma sculpturală (în general, elemetele demersului artistic, aparținând regimului volumetric, discursului pictural sau grafic) în punctul central al unei discuții despre om, despre condiția umană, în perspectivă existențială și filozofică. Cu numeroase expoziții personale, începând cu anul 1974, până în prezent, Ion Iancuț are o carieră impresionantă, participând la expoziții de grup și simpozioane de artă, din țară și străinătate, adunând multe premii, pe parcursul carierei sale impresionante.
<p>
<h3>Despre Schmidt Premium Cars</h3>
Schmidt Premium Cars detine sucursale în România și Germania: în București, singurul centru de service Rolls-Royce din Europa de Sud-Est iar în München, un dealer Rolls-Royce, care oferă întreaga gamă de servicii exclusiviste distinșilor proprietari de automobile.
Cele două centre de service, din București și München, asigură cele mai înalte standarde din domeniul automobilistic pentru a oferi servicii excepționale clienților din regiunile specifice.<p>
<h3>Despre Rolls-Royce</h3>
Încă din anul 1904, experiența Rolls-Royce combină măiestria meșteșugărească cu tehnologia avansată și cele mai bune materiale de construcție, creând un amestec unic de rafinament, dinamism și calitate, transformând modelele mărcii în adevarate simboluri ale excelenței automobilistice, la nivel mondial. Modelele Rolls-Royce sunt vândute în aproape 50 de țări din întreaga lume printr-o rețea globală de 138 de dealeri, cu o tradiție de peste 114 de ani.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Click here to view the _RLS_
Read 659 times - make a comment     

Recall EGR Cooler

User is offline  
CatalinP 
- 09-10-18 09:30 - 8 comments

Saptamana trecuta a aparut in reteaua oficiala din RO un Recall pentru Racitorul EGR. Nu cunosc toate motorizarile afectate, insa N57 se afla cu siguranta printre ele.

Banuiesc ca este vorba de o rechemare in legatura cu incidentele din Coreea de Sud, cand o gramada de BMW-uri au luat foc.
Read 1152 times - last comment by bomb3009     

Am nevoie de parerea voastra

User is offline  
s1nk 
- 09-02-18 15:50 - 4 comments

Salutare tuturor, este primul meu post pe acest forum, va urmaresc de ceva vreme pentru ca da, BMW-ul e masina mea de suflet(chiar daca eu momentan am un Ford :D ) si m-am gandit sa postez aici pentru ca poate se va gasi cineva sa ma lamureasca.
Dupa cum am zis si mai sus, momentan conduc un Ford Focus 2007 1,6 benzina si a cam venit vremea sa o schimb. Am un prieten cu un BMW E91 320d din 2011 si cere pe el 6.500€; masina are 220.000km, cutie automata, dublu climatronic,navigatie, bi-xenon si m-am indragostit de ea de cand mi-a dat-o sa o testez(diferenta imensa intre Focus-ul meu si 320d-ul lui). Acum dilema mea este daca ar merita achizitia sau daca ar fi mai bine sa mai pun ceva bani sa aduc un F30 din Germania, cu mai putini km cum ar fi: https://www.autoscou...c07c1?cldtidx=2

https://www.autoscou...a0fa5?cldtidx=9

https://www.autoscou...3fdf?cldtidx=12

PS: are cam multi km dupa parerea mea acel E91 de care v-am spus, pe Focus am abia 75.000, si mi se par cam multi 220.000km. Astept orice parere/sfat. Multumesc!
Read 1611 times - last comment by Pizdel     

Alessandro Zanardi - surpriza BMW la cursa DTM de la MISANO

User is offline  
X X L 
- 08-23-18 08:37 - 1 comments

Peste cateva zile, mai exact in perioada 24-26 august 2018 (adica in acest weekend), BMW vine cu o surpriza mult-asteptata la etapa DTM care va avea loc pe circuitul Marco Simoncelli de la Misano, pe timp de noapte.

Protagonisti: BMW M4 DTM si Alessandro Zanardi

click pe imagine pt detalii

Posted Image
Read 795 times - last comment by X X L     

Bmw f10 senzor de parcare

User is offline  
Goldenballs 
- 07-26-18 23:44 - 3 comments

Salut !
Inainte sa merg la mecanic as dori daca ma puteti ajuta cu cateva pareri .
In momentul in care cuplez cutia in marsarier ® pe navigiatia masinii apare camera dupa care urmeaza eroarea “no parking assistance.please park unaided” dupa ce apas ok senzorii de parcare ai masini nu apar .
Precizez ca masina este dotata si cu park assistance , nu ma pricep dar poate are legatura. Multumesc
Read 1194 times - last comment by wolfenstein99     

Sfat achiziție f30 2014

User is offline  
Cosmin ionascu 
- 07-18-18 19:42 - 19 comments

Buna seara,
Doresc sa achiziționeze BMW 320D EfficientDynamics AUTOMAT 8+1 TREPTE, 164cp din 2014. Pana acum am testat f10, audi a6 si un f30 320d 184cp, din cauza bugetului mai redus(16000 euro) am decis să raman la f30. Ce ziceti de modelul eficientDynamics? Masina pe care am testat-o are 198k km si e din 2014 pun aici un anunt https://www.olx.ro/o...bt-IDaXqGj.html, are istoric in reprezentanta bmw si arata destul de bine,nu am simtit diferențe dintre versiunea de 164cp si 184, singurul lucru care nu imi place este ca nu are oglinzi electrice. Merita pretul pe care il are? A zis ca o lasa la 15500 euro.
Multumesc
Read 1743 times - last comment by deeJayOg     

Baterie e 46

User is offline  
Catalin318i 
- 07-17-18 09:03 - 0 comments

Salut! De câți amperi sa iau baterie pentru e46 2003 benzina 2.0 valvetronic? Cei care aveti manualul masinii de cat este recomandat?Mulțumesc
Read 822 times - make a comment     

DPF OFF = Amendă?

User is offline  
deeJayOg 
- 07-12-18 08:03 - 85 comments

https://www.digi24.r...-service-962035

Articolul în stilul clasic Digi, dar e totuși o problemă reală. Un DPF la N47 de exemplu este peste 6000 RON. Odată înfundat, poți încerca una alta, dar nimic nu face magie. Asfel, datorită costurilor mari, mulți fac DPF-Off.

Susținem că nu "face fum" - ok. Dar noxele nu stau numai în partea vizuală.
Da, sunt alte mașini (în special dube și camioane) care rup în două cu fum și poluare cu mult peste ce ar face un Euro 5-6 cu DPF Off. Sunt mașini EURO 1 2 pe stradă care iarăși sunt varză.

Eu personal n-aș face DPF Off însă. Nu, nu sunt nici disperat după salvarea mediului, dar consider că e o evoluție normală spre civilizație și viață mai bună pe termen lung.
Read 7458 times - last comment by OPaul     

Noul BMW X5 G05

User is offline  
CatalinP 
- 06-05-18 19:38 - 66 comments

Sursa: http://indianautosbl...d-online-306747

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Trecand peste designul care e oricum subiectiv, eu as fi dorit 2 lucruri functionale:

- o modalitate de a proteja camerele video cand nu sunt folosite
- prelungirea in jos a portierelor, peste praguri, astfel incat sa nu se mai colecteze toata mizeria pe pantalonii pasagerilor, de cate ori se urca sau coboara din masina. (sunt multe SUV-uri mai ieftine care au rezolvat problema asta)
Read 6251 times - last comment by edit     

BMW - vulnerabilități în fața hackerilor

User is offline  
deeJayOg 
- 05-25-18 07:51 - 14 comments

https://www.digi24.r...-hackeri-934895

E legit știrea. Alte surse:
https://thehackernew...ar-hacking.html
https://www.digitalt...vulnerabilties/
14 vulnerabilităţi au descoperit hackerii la mai multe modele de BMW. Este vorba despre maşini din gamele i, X, seriile 3, 5 si 7. Sistemul informatic al maşinilor poate fi atacat prin introducerea de stickuri USB infectate.

Hackerii pot influenţa maşinile de la sute de metri, chiar şi atunci când sunt în mers şi le pot bruia inclusiv sistemul de navigaţie şi computerul de bord. Descoperirea a fost făcută de angajaţii unei firme IT chinezeşti, care a oferit informaţiile companiei auto la începutul acestui an, pentru a remedia problemele, urmând a le face publice abia anul viitor.

Compania germană le-a recomandat proprietarilor de BMW să fie atenţi la actualizările de soft şi la eventualele anunţuri de rechemare din următoarele luni.


Deci atenție de pe unde vă luați update-urile de navigație până una alta.
Read 1855 times - last comment by neo_andersson     

Articol: Automobile Bavaria: oferte service 10 mai - 30 iunie 2018

User is offline  
Romulus 
- 05-21-18 08:46 - 0 comments

O noua oferta de service Automobile Bavaria

Posted Image

Click here to view the articol
Read 1032 times - make a comment     

bmw recheama in servicele din anglia pentru probleme

User is offline  
florinpancrat 
- 05-12-18 21:47 - 5 comments

BMW recalls 300,000 cars that risk stalling completely

A recall alert has been issued for BMW 1 Series, 3 Series, Z4 and X1 petrol and diesel models made between March 2007 and September 2011. There is a risk of an electrical fault that has been linked to a fatal crash.

BMW has not advised to stop driving these vehicles and plans to contact affected owners directly.

You can find a list of the affected models here, plus details on a new car checker recall tool to see if your car has any outstanding recalls on it.


BMW recall

Last year, BMW recalled 36,410 of these cars in the UK. So drivers will be asking why it took so long for BMW to fully recall these potentially dangerous cars.

The government must ensure that the Driver & Vehicle Standards Agency has the powers that it needs to hold manufacturers to account and protect road users from the dangers of unsafe vehicles.
Read 1260 times - last comment by CRiSTi267     

Evacuare dubla 520d F10

User is offline  
John92 
- 04-29-18 20:24 - 15 comments

Salut baieti! In ultimul timp tot caut o solutie viabila sa imi schimb evacuare la al meu 520d cu una dubla. Nu ma intereseaza sunetul sau performante, ideea este doar de aspect.
Am gasit o singura oferta: https://www.olx.ro/o...-5-ID7uLma.html
Problema e ca zice ca se potriveste doar pe 525....
Astept solutii daca aveti ceva sfaturi. Poate chiar unii dintre voi ati facut asta.
Multumesc anticipat!
Read 2684 times - last comment by John92     

Noua serie 3 BMW G20 2019

User is offline  
calinbmw2000 
- 03-28-18 15:17 - 168 comments

Anul viitor apare noua serie G20.
Tot ce imi doresc este sa nu arate ca un facelift fata de actuala serie F30 si sa beneficieze doar de mici ajustari( gen emisii de co2 mai bune).
Sper sa aibe un look mai agresiv sa fie mai lat,etc.

https://www.autocar....ision-expansion


P.s.Poll-ul este facut pt simpla opinie fata de motorizarea M3.
Read 15530 times - last comment by Luciosu     

CONCURS - vrei sa il cunosti pe parintele BMW Motorsport?

User is offline  
X X L 
- 03-18-18 10:20 - 0 comments

BMW Group Romania a dedicat in mod special un proiect lui Jochen Neerpasch, pe care il va avea ca invitat joi, 29 martie a.c., la Mall Baneasa, la Grand Cinema Entertainment, de la ora 16:00. Accesul se face EXCLUSIV pe baza de invitatie !

Poti castiga o invitatie, intrand in CONCURS !


(Click pe imagine pentru detalii)

Posted Image
Read 1258 times - make a comment     



April 2019

  M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Latest Discussions



www.bmwclub.ro trafic.ro