BMWClub: BMWClub Romania

Jump to content


Sfat achizitie bmw

User is offline  
Phoenix1 
- 06-09-20 21:34 - 2 comments

Salut. Am si eu nevoie de parerile voastre in ceea ce priveste achizitionarea unei masini in limita a 14k euro.

Am gasit 2 oferte care mi-au atras atentia in mod special si vreau sa stiu pe care dintre cele 2 ati alege-o.

Acestea sunt:
- bmw 525 xdrive 2012 210k km 14000 euro
2.0 218 cai, bi-turbo.. cam toate dotarile posibile pe planeta asta :))

- bmw 318d 2016 120k km, 2.0 136 cai tractiune spate, 13500 euro
Nimic special, e cam chel

Ambele masini par foarte bine intretinute.

Mentionez ca seria 5 l-am gasit la un dealer autorizat care se lauda ca ofera 6 luni garantie, iar seria 3 la o persoana fizica, masina proprie. Ambele sunt aduse din afara.
Read 74 times - last comment by Eugen B     

Noul logo BMW

User is offline  
deeJayOg 
- 03-03-20 16:14 - 26 comments

Pare că odată cu noul i4 BMW devine mai transparent. Cel puțin ca logo. Și mai plat. Design minimalist.

Posted Image

Și sigla M și i devin mai plate.
Read 2590 times - last comment by dan33     

Avertizare in bord usi deschise

User is offline  
Franz 
- 02-09-20 10:26 - 0 comments

Buna ziua.Sunt nou venit pe forum.

Am un BMW 320d 2008 E91 si pe bord imi apare o avertizare galbena cu sonor acustic,ca usile sunt deschise.Rand pe rand apare fiecare usa,cel din fata apoi cel din spate si asa mai departe.Toate usile se inchid normal din telecomanda si din cheie.Dupa mai mlte zile de cautari pe forum bmw am gasit ca ar fi vina angel eyes.Mentionezi este din fabrica original.Cel din dreapta la pornire clipeste si are un pic lumina mai mica decat celalalt.Adevarul este ca dupa ce am taiat cablul de alimentare la angel eye problema cu usile sa remediat.Nu-mi mai apare avertizarea pa bord.Ce pot sa fac?
Read 0 times - make a comment     

noul bmw seria 7

User is offline  
edit 
- 01-04-20 23:49 - 0 comments

https://www.motor1.c...7-series-spied/

se pare ca deja se testeaza pe strazi folosindu-se caroseria actualului model.
practic, ceea ce e vizibil si evident neimportant e de la actualul model, iar masina propriuzis sa ascunsa sub formele actuale.

a se remarca intr-una din poze ca si bmw va trece la fake exhaust...probabil asta ajuta la respectarea normelor de poluare
Read 0 times - make a comment     

Autobytel-united

User is offline  
Razvan Vlaicu 
- 12-19-19 16:32 - 4 comments

Salutare domnilor,

Am o intrebare, ati auzit vreodata de Autobytel-united?
Ideea este in felul urmator, am gasit o masina de cumparat pe site-ul mobile.de, am luat legatura cu persoana care o vindea, aceasta mi-a spus ca ea a lasat masina la acest dealer / intermediar, toate bune si frumoase.
Masina sub pretul pietei, super dotata, imi place mult! anyhow....

Din cate am citit, politica lor este daca vrei sa cumperi o masina, tot ce trebuie sa faci este sa completezi un formular online, ei te conteacteaza pentru a clarifica unele detalii si sa mergi mai departe in proces.
Urmatorul pas este ca, cuparatorul sa faca transferul de bani intr-un cont "neutru" spun ei, care se numeste Klarna Group, faci dovada ca ai bagat banii in contul ala, dupa care ei iti trimit masina in fata portii (2-4 zile), in momentul in care ai primit masina, confirmi catre Klarna Group ca ai primit-o si ei fac transferul catre vanzator.
Dupa ai o perioada de proba de 5 zile, daca masina nu se ridica la nivelul descrierii sau este ceva in neregula, o poti returna fara niciun cost din partea ta.

In fine, ati auzit vreodata de practica asta? sau ca practica asta sa fie legala sau nu stiu.... sunt in dilema, daca ma puteti ajuta cu un sfat, as ramane recunoscator.

Razvan
Read 301 times - last comment by six in line     

Sfat achiziție X5

User is offline  
Vida 
- 11-01-19 15:21 - 7 comments

Salut, de maine voi fi posesorul unui bmw x5 din 2002 3.0D automat, cu aproape 250.000 km la bord. Cunosc vânzătorul si nu a tras de ia . A mai avut cineva? Cum se comporta ?
Read 708 times - last comment by Vlf     

Am nevoie de pareri

User is offline  
bmwiosif 
- 09-09-19 00:41 - 32 comments

Salut, am vazut la cineva trim-uri vopsite cu spray rosu gloss, ce parere aveti? Estetic e ok? Isi mentine luciul in timp sau se decojeste? As vrea sa le fac si eu asa.

https://ibb.co/nsFTBYr

https://ibb.co/X29Bmjm

https://ibb.co/dJWXKyC

https://ibb.co/93YqTg1

https://ibb.co/NK8z48k
Read 1833 times - last comment by Catalin Paraschiv     

BMW Motorsport castiga iar in DTM la Hockenheim cu Marco Wittmann

User is offline  
X X L 
- 05-06-19 14:03 - 0 comments

Dupa o cursa pe ploaie plina de acrosari si surprize pe clasament, BMW turbo face figura ...

Posted Image
Read 892 times - make a comment     

RAR - Istoric Vehicul

User is offline  
deeJayOg 
- 03-21-19 12:51 - 10 comments

http://www.automarke...etri-90533.html

Acum nu știu cât de util e pentru mașinile care ajung în țară cu KM deja modificați. Poate doar pentru mașinile deja inmatriculate, din țară, să fie dificil.

Portal: http://pro.rarom.ro:...ar_vehicul.aspx
Read 1867 times - last comment by lowlife     

Ghidul cumparatorului (novice) de BMW

User is offline  
FiveThreeFive 
- 03-05-19 11:38 - 3 comments

Am descis acest topic pentru ca am vazut destul de des pe forum doua spete (aparent distincte) de intrebari.
Pe de o parte, intrebari de la persoane care intentioneaza sa isi cumpere un BMW, avand drept principala motivatie “mirajul” marcii. Pe de alta parte, intrebari de la persoane care au cumparat deja un BMW, dar au facut asta in necunostinta de cauza.
Ca urmare, am considerat util sa sintetizez cateva idei generale, care pot constitui un ghid "neortodox", in special pentru cei din prima categorie de mai sus.

Important: cele de mai jos reprezinta strict o opinie personala. In nici un caz nu sunt adevaruri absolute. Foarte probabil, multe din ideile de mai jos pot fi, sau vor fi, combatute de alti forumisti.

1. A existat o anumita perioada in istorie cand un posesor entuziast, inzestrat cu un bun bagaj de cunostinte tehnice, suficient timp liber si un set rezonabil de scule de uz general, putea sa realizeze de unul singur si la un bun nivel calitativ majoritatea operatiilor de intretinere si reparatie specifice BMW-ului sau. Daca, in plus, avea si acces la un garaj spatios dotat cu groapa de vizitare, atunci mecanicul amator putea repara (aproape) orice.
In cazul automobilelor BMW, aceasta era a apus aproximativ odata cu introducerea seriilor 7er E65, 5er E60 si 3er E90 (+ derivatele respective). Si nu ma refer doar la sistemele electronice, care abunda. Din cauza unei suite de factori - printre care complexitatea tehnica, reducerea costurilor, “planned obsolescence” - motoarele BMW din generatia “N” prezinta frecvent probleme tehnice a caror remediere este de regula costisitoare. Desi sunt prea recent introduse pentru a trage concluzii, ma astept ca acest lucru sa se dovedeasca valabil si pentru motoarele din generatia “B”.
De retinut: cam orice model BMW post-2002 - cu o perioada de tranzitie aproximativ intre 2002-2005, este scump (sau, dupa caz, chiar “foarte scump”) de intretinut si reparat. Fara o buna experienta tehnica privind BMW-urilor moderne, cat si un set de “special tools”, nu veti putea economisi o suma semnificativa efectuand personal intretinerea masinii. Pe de alta parte, modelele pre-2002 sunt deja foarte vechi. In concluzie, “BMW” si “intretinere ieftina” nu mai pot fi utilizate in aceeasi propozitie.

2. In piata apar frecvent BMW-uri second-hand, la preturi foarte atractive (= sub pretul mediu al pietei pentru modelul / anul / rulajul / starea masinii respective). Intretinerea acestor masini, insa, costa proportional cu pretul pe care il aveau cand au fost noi.
Un BMW second-hand este ieftin pentru ca, din cauza uzurii sau a unor defectiuni acumulate, repararea si/sau intretinerea lui au devenit nerentabile pentru posesor. De regula, vanzatorul nu informeaza cumparatorul cu privire la problemele respective. Sunt relativ frecvente cazurile in care masinile scoase la vanzare au fost “cosmetizate” in diverse moduri, cu scopul premeditat de a ascunde defectele si a insela cumparatorul.
De retinut: Este aproape garantat faptul ca, achizitionand un BMW cu un pret (foarte) atractiv, primiti la pachet si o serie de probleme tehnice, sau chiar legale, care se vor dovedi costisitoare.

3. Cu cat rulajul (real) al unei masini este mai mare, cu atat uzura acumulata si probabilitatea de a crea probleme tehnice este mai mare. Unii considera ca, daca motorul unei masini se prezinta in stare tehnica foarte buna la “n” sute de mii de Km, atunci masina respectiva este un deal bun. Gresit. Nu doar motorul se uzeaza, ci si transmisia, suspensia, interiorul, chiar si caroseria (materialul oboseste dupa nenumarate torsiuni in timp, apare rugina, etc.). Toate piesele de plastic si cauciuc imbatranesc.
De retinut: Chiar daca rulajul nu este principalul criteriu in alegerea unui BMW second-hand, este o buna practica sa cautati un automobil cat mai bine intretinut si cu un rulaj real cat mai mic.

4. In prezent, a avea un BMW este mai mult decat oricand un exercitiu de imagine personala, de “show-off”, de afisare a unui statut social (fie el real, sau “wannabe”).
Nu inseamna ca toti posesorii de BMW si-au cumparat masina in acest scop, dar foarte multi se incadreaza in aceasta categorie - deseori fara a recunoaste acest lucru.
(Aproape) orice BMW care nu face parte din portofoliul curent de productie, sau din generatia imediat anterioara celei curente, este un model invechit. Exceptie fac modelele speciale / deosebite, care au fost produse in putine exemplare, precum si modelele care au deja statut de masina clasica.
Acei “wannabes” care circula in prezent prin tara cu BMW-uri cu volan pe dreapta, si/sau inmatriculate in Bulgaria, de regula si intr-o stare tehnica proasta, nu mai atrag nimic altceva decat zambete ironice.
De retinut: daca vreti sa va luati un BMW din motive de imagine, aceasta presupune implicit ca masina sa fie pe de o parte cvasi-noua, iar pe de alta parte intr-o stare estetica si tehnica foarte buna.
Daca sunteti in situatia de a “stoarce” bugetul (fie la cumparare, fie la intretinere) pentru a va permite un BMW, atunci poate ar trebui sa analizati obiectiv daca nu cumva o alta marca de autoturism se potriveste mai bine nevoilor voastre reale.

5. O exceptie la pct. 4 de mai sus o reprezinta cei care isi cumpara un BMW pentru modul in care se conduce acesta, pentru anumite caracteristici tehnice disparute din gama BMW, sau pentru placerea de a efectua acasa diverse reparatii in stil “old school”. Spre exemplu, un serie 5 E34 525i poate fi interesant pentru ca ofera soferului posibilitatea de a conduce o masina dinamica (la vremea ei) si echilibrata, fara sisteme electronice de asistare.
In general, este o expresie a pasiunii pentru modelele exclusiviste sau clasice. Ceea ce nu inseamna deloc ca este o pasiune ieftina; dimpotriva. Masina clasica nu inseamna in nici un caz “rabla”, iar intretinerea poate fi mai costisitoare decat in cazul unei masini noi.
De retinut: analizati cu sinceritate daca va incadrati in mod real in acest tip de exceptie, sau in fapt vreti un BMW pentru motivul exprimat la pct. 4 de mai sus, dar nu va permiteti mai mult decat o vechitura.

6. Unii dintre noi, in speta cei care au trecut de jumatatea teoretica a vietii, au cunoscut BMW ca fiind producatorul care fabrica automobile sportive si fiabile, a caror tinuta de drum si performante tehnice (raportate la clase de caroserie si motorizari echivalente) erau intotdeauna deasupra concurentei. Doar Porsche mai umbrea, din cand in cand, aceasta stare de fapt.
BMW este insa acum o cu totul alta firma. Astazi, BMW produce o groaza de modele Sport Activity Vehicle (X1, X3, X5, mai nou X7), Sport Activity Coupe (X2, X4, X6). Aici se mai adauga “blasfemii” precum 2er Active Tourer, care prin forma de caroserie, motorul montat transversal si tractiunea fata parca si-a propus sa nege orice caracteristica fundamentala a modelelor de altadata. Sa mai mentionez i3?
De retinut: Oricat de mult ar stramba din nas “puristii”, cea mai mare parte a modelelor BMW din prezent au foarte putin ADN in comun cu modelele clasice, care au consacrat marca. Aceasta pentru ca BMW traieste si se dezvolta datorita acelor clienti care in primul rand cumpara masini noi, iar in al doilea rand ulterior cumpararii le intretin la reprezentantele BMW. Cumparatorii de BMW second-hand, si in special cei care isi intretin masinile in afara retelei BMW, sunt, in esenta, neinteresanti pentru companie.

7. Soselele din ziua de azi sunt foarte aglomerate. Nu numai in Romania (cu problemele sale arhi-cunoscute de infrastructura), dar si practic in orice alta tara europeana. De asemenea, in cam toate tarile Politia utilizeaza tot felul de echipamente moderne de supraveghere a traficului. Cu execeptia (dis-de-) diminetilor de weekend si a unor situatii deosebite care confirma regula, in mod uzual este aproape imposibila conducerea unui BMW modern, pe drumurile publice, aproape de maximul capabilitatilor sale dinamice.
La prima vedere, dilema de a alege intre un M5 si un 520i are o solutie evidenta pentru orice pasionat. Dar, luand in considerare pe de o parte costurile aferente unui M5 (achizitie, intretinere, consum, taxe, devalorizare) si pe de alta parte cvasi-imposibilitatea de a pune in valoare M5-ul in traficul curent, altfel decat mergand iresponsabil si riscand amenzi uriase, optiunea M5 nu mai este atat de evidenta - poate cu exceptia obisnuitilor circuitelor de viteza.
De retinut: in utilizarea de zi cu cu, modelele BMW moderne, cu motorizari din zona de jos a gamei, sunt uneori o alegere mai practica decat cele de varf de gama.
Read 1631 times - last comment by mgi     

Cine plătește ?!

User is offline  
FlorysLzz 
- 02-24-19 23:11 - 18 comments

Buna seara tuturor, azi am avut ghinionul să mi rup 2 jante aliaj, 2 cauciucuri taiate, bucse, directie...totul din cauza unei groapi foarte mare. Pot sa recuperez paguba produsă? Cu asigurarea ( nu am casco ) sau sa pun plângere pe undeva ? Am sunat la 112 si mi sa zis sa depun la inspectorat o plângere ( martori, poze si sa atașeze facturi se reparație ).
Read 1841 times - last comment by Coscho     

BMW Widens Recall of Vehicles With Fire Risk

User is offline  
zaza 
- 10-24-18 08:15 - 16 comments

Nu stiu daca s-a intamplat si la noi sa avem un caz de masina care sa ia foc, dar se pare ca in Corea sunt oficial semnalate deja 40 de cazuri.
Stie cineva mai multe informatii, ce modele sunt afectate, din stire reiese ca doate modelele echipate cu motoare diesel cu 4&6 cilindri produse intre 2010 si 2017 ar fi afectate?
Is curios cum o sa decurga camapnia la noi, la "Romaniaca"
Cateva stiri pe aceats tema:
- https://www.bloomber...-6-million-cars
- https://www.cnbc.com...-fire-risk.html
- https://www.usatoday...les/1736962002/
- https://www.digi24.r...ui-auto-1018967
- http://www.business2...ii%21&utm_campa
Read 2212 times - last comment by Kidoo     

BMW X7 iese de dupa cortina !

User is offline  
X X L 
- 10-17-18 14:25 - 18 comments

Noul BMW X7 aduce pentru prima data agilitatea specifica Sports Activity Vehicle (SAV) intr-un nou segment.

[click pe imagine pentru detalii]

Posted Image
Read 2281 times - last comment by Romulus     

Articol: Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide un spațiu cultural-artistic

User is offline  
Romulus 
- 09-14-18 19:36 - 0 comments

<h2>Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide un spațiu cultural-artistic, în showroom-ul din București - Băneasa.</h2>
Schmidt Premium Cars, divizia de automobile de lux a MHS Holding – singura reprezentanță Rolls-Royce din România și regiunea de sud-est a Europei, marchează dăruirea mărcii pentru excelența creativă, deschizând un spațiu cultural-artistic permanent, în salonul Rolls-Royce din showroom-ul Automobile Bavaria Băneasa. Astfel, este pusă în lumină moștenirea definitorie pe care marca o are de mai bine de 100 de ani.
"Am înființat acest spațiu dedicat artei, ca o formă de aniversare a angajamentului istoric al Rolls-Royce pentru artă, în multele sale forme. Pentru inaugurare, am ales o sculptură, având în vedere tradiția mărcii și spiritul ei. Mai exact, ne-am gândit la moștenirea lăsată de ‘The Spirit of Ecstasy’, emblematica scupltură, care a împodobit în mod grațios capota fiecărui Rolls-Royce din 1911 până în prezent. Atunci, sursa de inspirație a fost o poveste despre mister, fascinație și o iubire interzisă, petrecută la începutul erei auto. Artistul și sculptorul Charles Robinson Sykes a fost însărcinat să creeze o operă care să transmită spiritul Rolls-Royce, și anume: viteză însoțită de liniște, absența vibrațiilor, captarea misterioasă a unei mari energii și crearea un organism perfect, înzestrat cu o grație superbă.", a declarat Michael Schmidt, Președinte al MHS Holding și Schmidt Premium Cars.
Având în vedere această moștenire artistică și lunga tradiție de mari sculptori a României, Schmidt Premium Cars l-a invitat Ion Iancuț, un sculptor și pictor foarte apreciat, să expună două lucrări, în salonul Rolls-Royce, începând cu data de 28 august 2018 până la 31 martie 2019. O sculptură, "Fiul risipitor", și o pictură, "Căutătorul de stea", vor fi expuse în salonul Rolls-Royce, situat în showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa.
Cu o vocație descoperită timpuriu, cultivată continuu de-a lungul anilor, Ion Iancuț a construit un discurs inconfundabil în sculptura contemporană. Opțiunea sa pentru morfologii cu o deosebită sarcină imaginativă are rațiuni adânci, întemeiate pe aderența la cultura arhaică care își caută drum prin neîncetatele expierențe ale actualității. Artistul plaseaza forma sculpturală (în general, elemetele demersului artistic, aparținând regimului volumetric, discursului pictural sau grafic) în punctul central al unei discuții despre om, despre condiția umană, în perspectivă existențială și filozofică. Cu numeroase expoziții personale, începând cu anul 1974, până în prezent, Ion Iancuț are o carieră impresionantă, participând la expoziții de grup și simpozioane de artă, din țară și străinătate, adunând multe premii, pe parcursul carierei sale impresionante.
<p>
<h3>Despre Schmidt Premium Cars</h3>
Schmidt Premium Cars detine sucursale în România și Germania: în București, singurul centru de service Rolls-Royce din Europa de Sud-Est iar în München, un dealer Rolls-Royce, care oferă întreaga gamă de servicii exclusiviste distinșilor proprietari de automobile.
Cele două centre de service, din București și München, asigură cele mai înalte standarde din domeniul automobilistic pentru a oferi servicii excepționale clienților din regiunile specifice.<p>
<h3>Despre Rolls-Royce</h3>
Încă din anul 1904, experiența Rolls-Royce combină măiestria meșteșugărească cu tehnologia avansată și cele mai bune materiale de construcție, creând un amestec unic de rafinament, dinamism și calitate, transformând modelele mărcii în adevarate simboluri ale excelenței automobilistice, la nivel mondial. Modelele Rolls-Royce sunt vândute în aproape 50 de țări din întreaga lume printr-o rețea globală de 138 de dealeri, cu o tradiție de peste 114 de ani.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Click here to view the _RLS_
Read 1451 times - make a comment     

Recall EGR Cooler

User is offline  
CatalinP 
- 09-10-18 09:30 - 8 comments

Saptamana trecuta a aparut in reteaua oficiala din RO un Recall pentru Racitorul EGR. Nu cunosc toate motorizarile afectate, insa N57 se afla cu siguranta printre ele.

Banuiesc ca este vorba de o rechemare in legatura cu incidentele din Coreea de Sud, cand o gramada de BMW-uri au luat foc.
Read 2222 times - last comment by bomb3009     

Am nevoie de parerea voastra

User is offline  
s1nk 
- 09-02-18 15:50 - 4 comments

Salutare tuturor, este primul meu post pe acest forum, va urmaresc de ceva vreme pentru ca da, BMW-ul e masina mea de suflet(chiar daca eu momentan am un Ford :D ) si m-am gandit sa postez aici pentru ca poate se va gasi cineva sa ma lamureasca.
Dupa cum am zis si mai sus, momentan conduc un Ford Focus 2007 1,6 benzina si a cam venit vremea sa o schimb. Am un prieten cu un BMW E91 320d din 2011 si cere pe el 6.500€; masina are 220.000km, cutie automata, dublu climatronic,navigatie, bi-xenon si m-am indragostit de ea de cand mi-a dat-o sa o testez(diferenta imensa intre Focus-ul meu si 320d-ul lui). Acum dilema mea este daca ar merita achizitia sau daca ar fi mai bine sa mai pun ceva bani sa aduc un F30 din Germania, cu mai putini km cum ar fi: https://www.autoscou...c07c1?cldtidx=2

https://www.autoscou...a0fa5?cldtidx=9

https://www.autoscou...3fdf?cldtidx=12

PS: are cam multi km dupa parerea mea acel E91 de care v-am spus, pe Focus am abia 75.000, si mi se par cam multi 220.000km. Astept orice parere/sfat. Multumesc!
Read 2491 times - last comment by Pizdel     

Alessandro Zanardi - surpriza BMW la cursa DTM de la MISANO

User is offline  
X X L 
- 08-23-18 08:37 - 1 comments

Peste cateva zile, mai exact in perioada 24-26 august 2018 (adica in acest weekend), BMW vine cu o surpriza mult-asteptata la etapa DTM care va avea loc pe circuitul Marco Simoncelli de la Misano, pe timp de noapte.

Protagonisti: BMW M4 DTM si Alessandro Zanardi

click pe imagine pt detalii

Posted Image
Read 1607 times - last comment by X X L     

Bmw f10 senzor de parcare

User is offline  
Goldenballs 
- 07-26-18 23:44 - 3 comments

Salut !
Inainte sa merg la mecanic as dori daca ma puteti ajuta cu cateva pareri .
In momentul in care cuplez cutia in marsarier ® pe navigiatia masinii apare camera dupa care urmeaza eroarea “no parking assistance.please park unaided” dupa ce apas ok senzorii de parcare ai masini nu apar .
Precizez ca masina este dotata si cu park assistance , nu ma pricep dar poate are legatura. Multumesc
Read 2169 times - last comment by wolfenstein99     

Sfat achiziție f30 2014

User is offline  
Cosmin ionascu 
- 07-18-18 19:42 - 19 comments

Buna seara,
Doresc sa achiziționeze BMW 320D EfficientDynamics AUTOMAT 8+1 TREPTE, 164cp din 2014. Pana acum am testat f10, audi a6 si un f30 320d 184cp, din cauza bugetului mai redus(16000 euro) am decis să raman la f30. Ce ziceti de modelul eficientDynamics? Masina pe care am testat-o are 198k km si e din 2014 pun aici un anunt https://www.olx.ro/o...bt-IDaXqGj.html, are istoric in reprezentanta bmw si arata destul de bine,nu am simtit diferențe dintre versiunea de 164cp si 184, singurul lucru care nu imi place este ca nu are oglinzi electrice. Merita pretul pe care il are? A zis ca o lasa la 15500 euro.
Multumesc
Read 2892 times - last comment by deeJayOg     

Baterie e 46

User is offline  
Catalin318i 
- 07-17-18 09:03 - 0 comments

Salut! De câți amperi sa iau baterie pentru e46 2003 benzina 2.0 valvetronic? Cei care aveti manualul masinii de cat este recomandat?Mulțumesc
Read 1589 times - make a comment     


Online Users

12 members, 453 visitors and 0 anonymous users

Google, danypop, andreispl, ingineru', wtww, danc50, octaviancj, cristianf102014, Alexandru', Facebook, neo_andersson, sandi, tibii, BOASKA


July 2020

  M T W T F S S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Latest Discussions



www.bmwclub.ro trafic.ro