Jump to content

DIY - Filtru epurator


Recommended Posts

cine poate sa imi dea niste detalii cu privire la filtrul epurator .in primul rind vreau sa stiu daca pe e 39 la 525d exista asa ceva.in mod normal ar trebui sa fie .daca exista,sa imi spuna si mie cine stie daca exista un interval de schimb,sau pur si simplu se schimba atunci cand inebuneste masina si scoate fu.in al doilea rand,spuneti-mi care este cauza din care acest filtru se infunda,si care ar fi consecintele daca nu se inlocuieste la timp.daca stie cineva un cod original,eventual denumirea exacta dpdv tehnic.multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

pai in primul rand vreau sa stiu daca e asa ceva montat pe modelul asta de masina(525d e39).in al doilea rand vreau sa stiu cum si cand se inlocuieste.cu multumiri

72122[/snapback]

Filtrul epurator exista pe e 39. L-am desfacut eu la a mea. Este facut dintr-un fel de pasla. L-am spalat bine bine in benzina si l-am pus la loc. Nu iti pot da relatii de ce se imbacseste. Locatia lui este in partea din spate a motorului langa carcasa filtrului de aer. Ca sa ajungi la el tb sa dai jos capacele de pe motor (acela pe care scrie mare BMW) Dute pe linkul acesta si ai sa-l vezi http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...316&hg=11&fg=15

Are codul 11. Spor la surubarit!!!

Link to comment
Share on other sites

Filtrul epurator exista pe e 39. L-am desfacut eu la a mea. Este facut dintr-un fel de pasla. L-am spalat bine bine in benzina si l-am pus la loc. Nu iti pot da relatii de ce se imbacseste. Locatia lui este in partea din spate a motorului langa carcasa filtrului de aer. Ca sa ajungi la el tb sa dai jos capacele de pe motor (acela pe care scrie mare BMW) Dute pe linkul acesta si ai sa-l vezi http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...316&hg=11&fg=15

Are codul 11. Spor la surubarit!!!

72186[/snapback]

multumesc mult.inca o intrebare,cum se manifesta la tine.cica pe la bmw la reprezentanta se practica inlocuirea injectoarelor,ca sa se scoata ei mai bine...

la mine scoate fum din cand in cand in ultimele zile....mentionez ca nu a scazut deloc nivelul la ulei...

crezi ca e suficient sa il curat,sau ar fi mai bine sa il inlocuiesc..cica e vreo 40 de euro

multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult.inca o intrebare,cum se manifesta la tine.cica pe la bmw la reprezentanta se practica inlocuirea injectoarelor,ca sa se scoata ei mai bine...

la mine scoate fum din cand in cand in ultimele zile....mentionez ca nu a scazut deloc nivelul la ulei...

crezi ca e suficient sa il curat,sau ar fi mai bine sa il inlocuiesc..cica e vreo 40 de euro

multumesc mult

72206[/snapback]

Esti sigur ca e doar 40 euro? Eu am desfacut preventiv la mine. Eu am gasit filtru de aer SUPER murdar si am spalat tot. Vezi topicul cu mocirla in admisie!!! daca scoate fum s-ar putea sa fie alta cauza. Ce fel de fum? Negru sau albastrui? Daca e negru e posibil sa ai motorina nashpa. Dute la un tester si-ti va spune cum "prasesc" injectoarele.

Link to comment
Share on other sites

sincer,e super curioasa treaba asta cu fumul,pt ca masina nici nu consuma gram de ulei,nici nu are alte simptome.e curios.plus ca am constatat treaba asta si dupa un drum de vreo 500 de km,unde am alergat-o,respectiv pe alocuri blanet.asa ca nu imi explic ce se putea intampla altceva.inca ceva,nu este fum albastru de ulei,nici negru de motorina nearsa..este un fum albicios cu un miros greu de gaze de esapament diesel...si a iesit fix de vreo 3 ori pentru cateva secunde la un interval de cateva zile

niste mecanici de la filaret mi-au spus ca in mod sigur este filtrul epurator,si tot ei mi-au spus cam cat ma costa saracia.sint curios cat de murdar este filtrul cand o sa il desfac.baietii de la filaret au spus ca din cauza acestui filtru,la multe masini cedeaza garniturile datorita presiunii mari de ulei care se face in motor.si este corect rationamentul lor.asa ca sint hotarat sa schimb acel filtru ,pentru a evita eventualele surprize neplacute.

o sa va anunt ce am descoperit si cum am remediat problema.

Link to comment
Share on other sites

gata.s-a rezolvat.am inlocuit filtrul epurator.era pe stok la bavaria,a costat 1,7 mil lei,si s-a inlocuit relativ simplu.cel de pe masina era foarte imbacsit de ulei,si am considerat ca e bine sa il inlocuiesc.

diferenta:acum ,in spatele masinii,in mers,nu mai este gram de fum negru.defapt nu mai este fum deloc.a meritat investitia

Link to comment
Share on other sites

gata.s-a rezolvat.am inlocuit filtrul epurator.era pe stok la bavaria,a costat 1,7 mil lei,si s-a inlocuit relativ simplu.cel de pe masina era foarte imbacsit de ulei,si am considerat ca e bine sa il inlocuiesc.

diferenta:acum ,in spatele masinii,in mers,nu mai este gram de fum negru.defapt nu mai este fum deloc.a meritat investitia

72391[/snapback]

Ai intrebat care e cauza pentru care s-a imbacsit de ulei?? Ar trebui schimbat la un anume interval de timp ca restul filtrelor??

Link to comment
Share on other sites

Ai intrebat care e cauza pentru care s-a imbacsit de ulei?? Ar trebui schimbat la un anume interval de timp ca restul filtrelor??

72436[/snapback]

habar nu am...nu stiu ce sa iti zic,cred ca trebuie schimbat cand iti recomanda mecanicul,dar daca te bazezi pe vreo reprezentanta,probabil ca ti-l vor schimba fara sa stii tu,pe linga un set de injectoare de vreo 2000 de euroi....

daca iti spun o faza va ia capul:am vb cu un bun prieten de la bmw,si el mi-a spus ce are masina...in ziua in care m-am dus sa iau filtrul,m-a intanit cu o alta 'cunostinta' care lucreaza la bmw ,si care m-a intrebat ce caut pe acolo,cu ce treaba....i-am raspuns ce problema am,aia cu filtrul epurator..si ce crezi ca mi-a zis..DOMNLE,ASTA E O CHESTIE A NOASTRA CU'LICENTA'.DE UNDE STII TU DE FILTRU EPURATOR,AI INVATAT SI SMEKERIA ASTA?? :blink:

trageti voi concluzia..probabil ca de aia nu mai e reprezentanata bmw... :)

Link to comment
Share on other sites

@galileo:ce kilometraj are masina ta?

Citind topicul imi amintesc cum am "beneficiat"eu de o schimbare de injector cand masina avea vreo 30000 km.Ba, m-au "gasit", ca am schimbat si debitmetrul si vreo 2 valve!Cand am cumparat injectorul, de la o reprezentanta din Germania, cei de acolo au spus ca e imposibil sa cada un injector la 30000 km, poate la 130000 km!

Link to comment
Share on other sites

habar nu am...nu stiu ce sa iti zic,cred ca trebuie schimbat cand iti recomanda mecanicul,dar daca te bazezi pe vreo reprezentanta,probabil ca ti-l vor schimba fara sa stii tu,pe linga un set de injectoare de vreo 2000 de euroi....

daca iti spun o faza va ia capul:am vb cu un bun prieten de la bmw,si el mi-a spus ce are masina...in ziua in care m-am dus sa iau filtrul,m-a intanit cu o alta 'cunostinta' care lucreaza la bmw ,si care m-a intrebat ce caut pe acolo,cu ce treaba....i-am raspuns ce problema am,aia cu filtrul epurator..si ce crezi ca mi-a zis..DOMNLE,ASTA E O CHESTIE A NOASTRA CU'LICENTA'.DE UNDE STII TU DE FILTRU EPURATOR,AI INVATAT SI SMEKERIA ASTA?? :blink:

trageti voi concluzia..probabil ca de aia nu mai e reprezentanata bmw... :)

72638[/snapback]

Fratilor la noi e o chestie cu reprezentantele astea de te doare capu'. Domnii de acolo au intiparit in creierele lor ca daca au facut niste specializari pe diferite tipuri de masini nu mai e nimeni ca ei. WRONG NENE, WRONG!!!! Noi cei care mergem cu masinile la ei ar trebui sa ni se explice: Domnule client, itrucat esti "dobitoc" si nu stii sa folosesti o masina, ai cauzat urmatoarele defectiuni la masina ...., nu sa ti se bage pe gat tot felul de piese doar de dragul de a le face buzunarele doldora. Ce chestia cu filtrul epurator s-a inventat acum prima oara la BMW si vezi tu clientule ca e mare smecherie cu schimbatul acelui filtru. De ce aceste filtre nu se gasesc in lista de consumabile care se inlocuiesc in mod frecvent???? Trebuie sa ne dam cu capu de toti peretii ca sa ne dam seama ca masina nu merge corect din cauza unui (cenzurat) de filtru??? E complicat oameni buni!!!!

Link to comment
Share on other sites

@galileo:ce kilometraj are masina ta?

Citind topicul imi amintesc cum am "beneficiat"eu de o schimbare de injector cand masina avea vreo 30000 km.Ba, m-au "gasit", ca am schimbat si debitmetrul si vreo 2 valve!Cand am cumparat injectorul, de la o reprezentanta din Germania, cei de acolo au spus ca e imposibil sa cada un injector la 30000 km, poate la 130000 km!

72639[/snapback]

Gluma cu schimbatul injectorului a avut vreo explicatie??? Sau asa pur si simplu: schimbi matale injectorul si valvele ca asa trebuie!!!!! Cum naiba sa schimbi un injector la 30.000 KM????????

Link to comment
Share on other sites

Salut,

La mine masina are un tremurat la relanti, o chestie intermitenta care uneori este insesizabila si alteori putin mai puternica, o fi tot filtrul asta epurator? Si fum scoate doar la turatii mari.

72737[/snapback]

Dupa mine (doar o parere personala) fumul la turatii mari are foarte multe cauze: filtre infundate, motorina proasta, injectoare care "pisha" adica nu mai pulverizeaza corect, iar chestia cu tremuratul poate fi din cauza unui injector sau injectoare care nu lucreaza corect (dar aici cred ca e bine sa consulti masina cu un calculator sa vezi cum lucreaza injectoarele

Link to comment
Share on other sites

Gluma cu schimbatul injectorului a avut vreo explicatie??? Sau asa pur si simplu: schimbi matale injectorul si valvele ca asa trebuie!!!!! Cum naiba sa schimbi un injector la 30.000 KM????????

72781[/snapback]

Sigur ca mi s-a oferit o explicatie, aceea ca am alimentat cu motorina de proasta calitate.La momentul respectiv, nu aveam de unde sa cer si o alta opinie, asa ca m-am conformat,neavand de ales.(Pana nu esti patit, nu apreciezi existenta unui forum ca acesta!)Ce ma intreb si in ziua de azi este ca intr-adevar exista posibilitatea sa fi alimentat cu motorina proasta,dar cu un an inainte sa apara defectiunea, undeva prin Bulgaria.In fine, ce-a fost a fost!

Link to comment
Share on other sites

Sigur ca mi s-a oferit o explicatie, aceea ca am alimentat cu motorina de proasta calitate.La momentul respectiv, nu aveam de unde sa cer si o alta opinie, asa ca m-am conformat,neavand de ales.(Pana nu esti patit, nu apreciezi existenta unui forum ca acesta!)Ce ma intreb si in ziua de azi este ca intr-adevar exista posibilitatea sa fi alimentat cu motorina proasta,dar cu un an inainte sa apara defectiunea, undeva prin Bulgaria.In fine, ce-a fost a fost!

72864[/snapback]

Dupa mine treaba cu alimentatul cu motorina nashpa nu prea sta in picioare, pentru ca motorina inainte de a ajunge in injectoare trece mai intai prin sita din rezevor, prin filtrul de motorina, prin pompa de injectie si apoi in injectoare. De ce a murit doar un injector??? De ce nu a murit si pompa de injectie?? SUnt intrebari la care nu cred ca vom primi raspunsuri pertinente!!

Link to comment
Share on other sites

Dupa mine treaba cu alimentatul cu motorina nashpa nu prea sta in picioare, pentru ca motorina inainte de a ajunge in injectoare trece mai intai prin sita din rezevor, prin filtrul de motorina, prin pompa de injectie si apoi in injectoare. De ce a murit doar un injector??? De ce nu a murit si pompa de injectie?? SUnt intrebari la care nu cred ca vom primi raspunsuri pertinente!!

72894[/snapback]

Poate ca doar de un injector si de un debitmetru aveau nevoie :blink: Oricum,de acum nu mai schimb nimic pana nu adun cat mai multe opinii! :)

Link to comment
Share on other sites

fratilor,pa hai sa va mai zic o povestioara interesanta!

stiti ca la reprezentantele din romania (bmw),ei nu prea stiu care din injectoare nu functineaza corect,si ti le baga pe toate pe gat?e foarte frecvent intanita chestia asta..

aaa,si inca o faza..am fost cu un 520 d la o reprezentanta.,..masina nu mai pornea...si au tras concluzia ca e pompa de injectie dusa,si deja dadusera o suma..1200-1300 de euro...intr-o sclipire de moment,am zis DOMNLE,HAI SA VEDEM DACA VINE MOTORINA IN FILTRU!FRATILORRRRRRR!!!!!!!!!!!!!SURPRIZE-SURPRIZE!!!NU VENEA MOTORINA!!!

concluzia...era arsa pompa de motorina electrica din rezervor....150 de euro!!!!

asa ca m-am cam lamurit cam cu toate reprezentantele bmw din romania...

pai de ce sa ma duc la un prost sa ma coste bani multi,cand pot sa ma duc la unu la fel de prost,dar unde sa ma coste mai putin!asta asa,doar ca sa nu mai ma duc la reprezentanta!!!

Link to comment
Share on other sites

fratilor,pa hai sa va mai zic o povestioara interesanta!

stiti ca la reprezentantele din romania (bmw),ei nu prea stiu care din injectoare nu functineaza corect,si ti le baga pe toate pe gat?e foarte frecvent intanita chestia asta..

aaa,si inca o faza..am fost cu un 520 d la o reprezentanta.,..masina nu mai pornea...si au tras concluzia ca e pompa de injectie dusa,si deja dadusera o suma..1200-1300 de euro...intr-o sclipire de moment,am zis  DOMNLE,HAI SA VEDEM DACA VINE MOTORINA IN FILTRU!FRATILORRRRRRR!!!!!!!!!!!!!SURPRIZE-SURPRIZE!!!NU VENEA MOTORINA!!!

concluzia...era arsa pompa de motorina electrica din rezervor....150 de euro!!!!

asa ca m-am cam lamurit cam cu toate reprezentantele bmw din romania...

pai de ce sa ma duc la un prost sa ma coste bani multi,cand pot sa ma duc la unu la fel de prost,dar unde sa ma coste mai putin!asta asa,doar ca sa nu mai ma duc la reprezentanta!!!

72989[/snapback]

si cred ca te tratau asa ca pe un "novice". Mai clientule ia mai schimba tu vreo cinspemii de injectoare si de pompe .......

Link to comment
Share on other sites

fratilor,pa hai sa va mai zic o povestioara interesanta!

stiti ca la reprezentantele din romania (bmw),ei nu prea stiu care din injectoare nu functineaza corect,si ti le baga pe toate pe gat?e foarte frecvent intanita chestia asta..

aaa,si inca o faza..am fost cu un 520 d la o reprezentanta.,..masina nu mai pornea...si au tras concluzia ca e pompa de injectie dusa,si deja dadusera o suma..1200-1300 de euro...intr-o sclipire de moment,am zis  DOMNLE,HAI SA VEDEM DACA VINE MOTORINA IN FILTRU!FRATILORRRRRRR!!!!!!!!!!!!!SURPRIZE-SURPRIZE!!!NU VENEA MOTORINA!!!

concluzia...era arsa pompa de motorina electrica din rezervor....150 de euro!!!!

asa ca m-am cam lamurit cam cu toate reprezentantele bmw din romania...

pai de ce sa ma duc la un prost sa ma coste bani multi,cand pot sa ma duc la unu la fel de prost,dar unde sa ma coste mai putin!asta asa,doar ca sa nu mai ma duc la reprezentanta!!!

72989[/snapback]

 

Ai si nu ai dreptate ...

Ce te faci daca mecanicul ala "prost" face o greseala si arde calculatorul sau strica filetul la vreo bujie ceva de trebuie sa schimbi chiulasa ? Un defect evaluat la 1500-2000 Euro ?

Ramai cu paguba, ca n-ai cum recupera nimic de la el.

Sant destule operatii care pot fi facute in regim de amator, dar sant si foarte multe care pot fi tratate corect doar la reprezentanta. Mai e vorba si de acces la documentatii, scule speciale, aparate speciale.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

@ paul

sa stii ca eu m-am referit la un service autorizat,cu taride mai mici,nicidecum la un mecanic "de bordura".sint in total dezacord cu lucrarile in garaje,parcari,la bordura si in alte locuri publice...

in legatura c garantia,eu cred ca daca te duci intr-un service autorizat,nu ai cum sa nu beneficiezi de asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Gluma cu schimbatul injectorului a avut vreo explicatie??? Sau asa pur si simplu: schimbi matale injectorul si valvele ca asa trebuie!!!!! Cum naiba sa schimbi un injector la 30.000 KM????????

72781[/snapback]

 

 

M57 a avut o gramada de probleme cu sistemul de injectie.Injectoare defecte,pompe defecte.

Nu mi se pare ceva ciudat sa se schimbe un injector la 30.000km.

Motivele pot fi diverse,benzina in motorina,aditivi,injector defect din fabricatie...etc.

Link to comment
Share on other sites

M57 a avut o gramada de probleme cu sistemul de injectie.Injectoare defecte,pompe defecte.

Nu mi se pare ceva ciudat sa se schimbe un injector la 30.000km.

Motivele pot fi diverse,benzina in motorina,aditivi,injector defect din fabricatie...etc.

73012[/snapback]

Sa intelegem ca motoarele M57 de pe seria 5 sunt "proaste". In germania au avut aceleasi probleme???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.