de invatat din patania mea.am cumparat un x6,an 2012,la 90.000 kilometri,biturbo,306 c.p.toate bune si frumoase.la 100.000 kilometri,in fiecare dimineata,baterie slaba(high batery discharge).meseriasi cu nemiluita,pareri care mai de care,forum,etc,si nimic.schimbat baterie noua,la fel a doua zi.norocul mi-a suras si am dat peste "taticul"in bmw-uri.la prima diagnoza efectuata de el,mentionez ca are tester original cu soft bmw,nu piraterii,etc.,mi-a iesit releu bujii nefunctional,si senzor masa mort.a fost suficient ridicarea capotei,dezechipare rapida motor si au inceput problemele.a gasit racitorul de gaze blocat,cele doua role,intinzatoare si simpla varza,cablu de masa din dreapta motorului in partea de jos,oxidat si verde,releu bujii nefunctional.Precizez faptul ca masina nu prea tragea in parametrii ei.am alergat repede dupa piese,toata actiunea a costat 4200 lei,fara manopera.racitorul pe Mahle 2500 lei.toate piesele schimbate,schimb antigel hepu culoare albastru.admisia arata bine fara incarcatura.mi-a facut o resoftare generala si o regenerare filtru particule.am plecat din service,satisfacut,masina trage de rupe,bateria nu se mai descarca,totul ok.drumuri bune sa aveti.