Jump to content

myhayx

Members
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    sibiu

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46

myhayx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Ăntre ghilimele "martor". Ma referam la joja respectiv semnul de maxim de pe vasul de expansiune. Știu ca ai ceva experiențĂŁ dar și tu faci greșeli. Ești sigur ca are uleiul contaminat cu antigel? Sunt curios cum ți-ai dat seama. Ai verificat personal? Ți-a trimis mostre cu uleiul și l-ai verificat ĂŽn laborator? Aaa dupĂŁ descrierea lui. Omul poate și subliniez poate nu are pic de experiențĂŁ vorbește și el ce a citit pe forumuri.. Eu nu vreau sa intru ĂŽn discuții aiurea pe aici și sĂŁ mĂŁ cert. Am ĂŽntâlnit cazul lui la vreo 3 modele de e46. Ăn staționare nu pierdea niciun gram de antigel și nu se vedea nimic sub mașinĂŁ iar când porneau motorul și accelerai din cauza unor fisuri ĂŽn radiator "dispĂŁrea" lichidul de rĂŁcire. Știu personal mecanic care au dat jos chiulasa tot așa dupĂŁ ureche. Pierdea omul și apa și ulei gata e garnitura hai sĂŁ-ți luĂŁm banii ca dupĂŁ sa constate ca are aceeași problemĂŁ dupĂŁ care a mai schimbat filtru epurator termoflotul câteva furtunuri fĂŁrĂŁ succes. I-a rezolvat-o un bĂŁiat ĂŽn fața blocului. Avea radiatorul spart și turbina defectĂŁ. Deoarece avea filtru de particule nu vedea fum... (specific e90 ca sĂŁ nu mai zici sĂŁ-ți arat filtru de particule la e46 cum ai zis cu martorii) Erau 2 lucruri diferite... Sa ne spui dupĂŁ ce rezolvi problema, chiar sunt curios care este cauza.
  2. Eu cred ca sunt 2 lucruri diferite care n-au legĂŁturĂŁ: Antigelul ĂŽl pierzi cel mai probabil radiator fisurat sau un furtun fisurat etc. Uleiul de când nu l-ai mai verificat? Te-ai gândit ca poate a mai scĂŁzut nivelul din cauza uzurii mașinii, pe la turbina... e normal la vârsta mașinii sa mai pierzi ulei și sa completezi de la un schimb la altul. Ești sigur ca uleiul era ca apa? Nu prea are logica ce zici ca intrĂŁ ulei ĂŽn antigel sau invers deoarece unul din martori de la ulei sau lichid de racire trebuia sa arate peste nivel nu sub.
  3. Am avut și eu o problema asemĂŁnĂŁtoare, numai ca la mine dupĂŁ ce ĂŽnchideam mașina se aprindeau aleatoriu lĂŁmpile de semnalizare, câteodatĂŁ și stopurile. Rezolvarea a fost sa inlocuiesc modulul de lumini.
  4. Bujiile se pot verifica foarte simplu cu un multimetru. Sunt câteva tutoriale pe YouTube.
  5. Am luat MAHLE și pe el scrie BEHR. Trebuia? Da pentru ca cel de pe mașinĂŁ e dus complet trece aerul fĂŁrĂŁ sa se opunĂŁ nimic. Acuma ĂŽntrebarea mea era dacĂŁ trebuie sau nu sa treacĂŁ puțin aer. Nu prea conteazĂŁ ce marca am luat și dacĂŁ trebuie schimbat.
  6. Salut. Am achiziționat termostatul de la Egr pentru a-l ĂŽnlocui pe cel vechi și vreau sa menționez ca am ĂŽncercat sa suflu pe cel nou și nu e ĂŽnchis perfect,iese puțin aer dar nu foarte mult. Va rog dacĂŁ știe cineva sigur sĂŁ-mi zicĂŁ dacĂŁ este normal sau ma duc sĂŁ-mi dea altul? Eu am mai ĂŽntrebat câteva persoane și pĂŁrerile sunt ĂŽmpĂŁrțite. Uni zic ca e normal alții ca trebuie sa ma duc sĂŁ-mi dea altul. Menționez ca temperatura la care l-am testat era de aprox. 21 grade deoarece eram ĂŽn casĂŁ când am suflat.
  7. Ăți lipsește amplificatorul ("stația"). Cablurile groase sunt pentru alimentare, RCA-urile se folosesc pentru semnal audio de la casetofon/CD/DVD-player sau ce ai tu pe mașinĂŁ și restul firelor am bĂŁnuit ca sunt de la boxe dar trebuie sa verifici. Dintr-o simpla poza nu știe nimeni cu exactitate ce ĂŽți lipsește. DacĂŁ nu ai cunoștințe minime pentru a diagnostica misterul cel mai bine te duci la un specialist ca altfel riști sa ma strici vreun modul sau chiar sa dai foc mașinii.
  8. Amplificatorul. Se vad cablurile de alimentare izolate cu banda și ĂŽncĂŁ vreo 4 fire de izolate... BĂŁnuiesc ca alea merg la boxe
  9. Am scris mai sus ca mai e puntea redresoare a alternatorului care poate sa facĂŁ figuri ĂŽn cazul ĂŽn care se strĂŁpunge vreo dioda și nu mai anuleazĂŁ una din alternante, pozitiva sau negativa. Am ĂŽntâlnit cazuri ĂŽn care alternatorul mergea perfect când era rece și la temperaturi ridicate o lua prin "ceapa". Pe lângĂŁ puntea redresoare trebuie verificate (dacĂŁ au uzura mare) inelele colectoare de pe rotor. BaftĂŁ! Si ĂŽncĂŁ o chestie asa pentru tine la curent continuu nu se folosește termenul de "ĂŽmpĂŁmântare" ii zice "masĂŁ" sau "minus"
  10. Schimba alternatorul cum ai zis dacĂŁ nu poate sa fie reparat. Cel mai probabil de la alternator e problema. O dioda din puntea redresoare a alternatorului se strĂŁpunge doar când temperatura depĂŁșește o anumita valoare și atunci e logic de ce funcționeazĂŁ doar la rece. Electricienii di service care ți-au reparat alternatorul ți-au schimbat doar releul de incarcare fĂŁrĂŁ sa verifice diodele din puntea redresoare. Sa ne zici dupĂŁ ce rezolvi problema ca sunt tare curios care a fost cauza.
  11. Eu cred ca ai termostatul respectiv. Daca il ai, recomandarea mea este sa-l schimbi mai intai pe acela de sus (de langa unde a fost EGR-ul) e mult mai simplu si e si mai ieftin. In cazul in care nu functioneaza cum trebuie schimbi si termostatul principal. Daca nu stii care e pune o poza poate reusim sa ne dam seama sau zi-ne ce model de masina ai.
  12. Salutare, este vorba de un e46 320d 150 cp 2004. Am facut o diagnoza cu ISTA si apar urmatoarele erori: - 000070 MRS: Seat occupancy detector - 00000A MRS: Head airbag (ITS), right - 00000D MRS: Airbag, driver, stage 2 - 000006 MRS: Side airbag, front right. Ciudat este faptul ca becul de la airbag nu sta aprins ca sa semnaleze ca ar fi vreo eroare. Sunt erori grave si s-ar putea ca airbag-urile sa nu lucreze in caz de accident?
  13. DacĂŁ dupĂŁ ce ai schimbat injectoarele face asa, eu m-aș gândi ca nu lucreazĂŁ ĂŽn parametrii. Pune testerul si vezi ce zice.
  14. Ai desfĂŁcut capacul de la ulei sa vezi dacĂŁ se vede și pe el chestia aia maronie? Eu zic sa nu te arunci direct la garnitura și sa desfaci motorul ca ai toate sanșele sa nu-l mai faci cum trebuie, plus de asta te costa și ceva bĂŁnuți. Ăn ceea ce privesc pierderile de lichid de racire știu vreo trei e46 care au aceeași problemĂŁ inclusiv al meu (completez foarte puțin odatĂŁ la 3 luni) și nu am gĂŁsit cauza. Sfatul meu este sa aduci uleiul și lichidul de racire la nivelul care trebuie și sa urmĂŁrești din când ĂŽn când cu motorul rece sa vezi ce se ĂŽntâmplĂŁ. DacĂŁ ĂŽți crește nivelul de ulei și lichidul de rĂŁcire scade atunci e clar ca ai o problemĂŁ la garniturĂŁ. Spor
  15. Cel mai probabil pompa nu se alimenteaza. Daca nu ai aparat de masura si nu te pricepi la partea electrica pune pe cineva sa actioneze maneta de la spritiere si tine mana pe pompa ar trebui sa simti ceva vibratii cand porneste. Daca nu se simte nimic inseamna ca pompa nu se alimenteaza cu energie electrica sau e defecta, altfel furtunuri infundate. Spor!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.