Jump to content

vek_77

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw330xd E01

vek_77's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumesc pentru raspuns , referitor la punctul 1 un mecanic a zis ca ar fi nu stiu ce reductor de la tractiunea integrala , care este foarte costisitor de reparat ( undeva la 1400€ ) dar ca trebuie sa luam asa cum ai zis si tu prin eliminare . Acelasi mecanic referitor la punctul 2 , a zis ca este volanta , un altul a zis ca el nu a auzit sa fie probleme cu volanta la tipul meu de masina , tocmai de aici am si intrat in acest impas , mentionez ca locuiesc in italia si mecanicii de aici nu sunt ca pe la noi sa isi bage nasul , te trimit la reprezentanta bmw , dar sincer imi e frica ca lesin la ce preturi dau astia pe aici . Oricum o sa mai consult si alte 2 - 3 service-uri , inca odata multumesc .
  2. Salutare tuturor. In ianuarie 2017 am achizitionat un BMW 330xD an fabricatie 2006 , cand l-am cumparat avea 232.000 km acum am ajuns la 272.000 , de cand l-am achizitionat si pana in prezent nu am facut nici o verificare amanuntita , am pus-o odata pe tester si nu a dat erori grave si binenteles la un mecanic pentru asi da cu parerea , toate au fost ok pana acum cateva saptamani cand au inceput problemele , fapt pentru care asi dori sa ver si parerile voastre , intrucat din 3 mecanici care si-au dat cu parerea am 3 pareri diferite ((( : 1. Cand rulez la viteze mici , in treapta 1-a la semafor sau in trafic aglomerat se aud sub masina niste batai puternice ( doar cand iau piciorul de pe aceleratie si intra frana de motor ) , acest lucru se intampla numai dupa ce se incalzeste bine masina , rece fiind nu face acelasi lucru , sau cel putin nu se aude atat de puternic ( mentionez ca masina este 4x4 cutie automata ) ; 2. de circa o saptamana a inceput sa se auda un zgomot la motor , ca si cum ar prinde aer , acest lucru il constat doar cand este la relantii , cand accelerez pare ca dispare sau poate este acoperit de zgomotul motorului , cam din acel moment nu mai trage la fel de bine . (((( , au murit din caluti ; 3. Am EGR-ul blocat ( cred ca ii mai spune si clapeta acceleratie , sper sa nu gresesc ) fapt pentru care s-a infundat si FAP , un mecanic mi-a propus sa imi anuleze ambele componente ca in felul asta nu voi mai avea nici odata probleme cu ele , intrebarea este daca cineva a mai facut acest lucru si daca decid sa fac asta pot avea probleme la revizie ? In speranta ca nu v-am plictisit prea tare si cu rugamintea de a ma ajuta cu sfaturi utile va multumesc anticipat .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.