Jump to content

Cristelll

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    316i e46

Cristelll's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare,adeara m-a lĂŁsat iar masina in parcare aceeași poveste, am cumpĂŁrat un senzor ax cu came De la dezmembrĂŁri, cheie si a pornit. Sper sa nu ma mai lase iar, revin cu detalii. Va mulțumesc!
  2. Nu mecanicul mi-a spus sa intreb pe forum.. Am intrebat pr forum pentru ca nu m-a lĂŁmurit, era putin mai ciudat el asa. In speranța ca aici gĂŁsesc oameni cu mai multĂŁ rĂŁbdare si cu dorința de a ajuta. Mersi Am ĂŽnțeles, mersi mult de tot..si totuși de ce i-o fi dat doua erori la senzorul asta? Poate sa fie vorba despre senzorul de la volanta, una din cele doua erori? Mersi mult! Eu din ce am vazut asa din cautarile mele ziceau ca is doi senzori camshaft si unu crankshaft adica de pe volanta..
  3. Salutare, am facut pana la urmĂŁ diagnoza si i-a dat senzor ax cu came.. Pe doua poziții adica doua erori.. Ma gândesc ca ambii senzori. Problema e ca nu stiu unde este poziționat cel de-al doilea, cel de sus de pe motor l-am verificat sa nu fie crĂŁpat sau foarte murdar..am dat cu spray de contacte pe mufĂŁ, Dar celalalt habarnam unde poate fi. Daca mĂŁ poate ajuta careva cu o poza sau sa imi explicați unde este poziționat as fi foarte recunoscĂŁtor. Precizez ca mecanicul a sters eroarea.. Masina merge acum dar ma astept sa ma lase oricând pana imi vine senzorul pe care l-am comandat. Mecanicul mai zicea ca e posibil sa ii arate doua erori si sa fie de fapt senzorul de pe volanta si sa ii arate ca e cel de la axul cu came sau asa ceva.. Sa fie doua erori in tandem. Va mulțumesc si va doresc o seara frumoasa! Va rog daca puteti sa imi spuneti unde este celalalt senzor si cum pot sa ajung la el.
  4. Salutare.. Eu am un 316i e46 motor 1.9 benzina din '99. Am o problema asemĂŁnĂŁtoare.. Doar ca a mea se oprea sau cel putin scĂŁdeau turatiile foarte mult aproape sa moarĂŁ motorul.. Pana ĂŽntr-o zi când nu a mai pornit deloc. Cand am pus contact a i ceput acul de la turometru sa faca in toate felurile.. Si s-a aprins becul de la asc, dat la automat, invartea si nu pornea. Am facut diagnoza si i-a dat senzor ax cu camr.. Pe doua poziții.. Asa a zis.. Adica ambii senOri sau zicea el ca e posibil sa ii arate doua erori pe anezorul ax vu came si de fapt sa fie unul de la ax cu came ai celalalt de pe volanta (crankshaft) intrebarea mea.. Cel de-al doilea camshaft unde e pozitionat el? Ca pe asta de sus de pe motor l-am verificat daca nu e crapat murdar sau ceva si as vrea sa il vad ai pe celalalt dar nu il gasesc nicicum. Daca ma poate ajuta cineva cu o poza sau sa imi explice cum dau de el as fi foarte recunoscĂŁtor! O seara excelenta va doresc. App dupa ce mi-a sters eroarea a doua oara masina merge dar ma aștept oricand sa ma lase undeva Ma scuzați va rog pentru greșeli
  5. Am inteles dar pana la tester am nevoie mare de tot de masina, dispun de bani pot sa cumpar o piesa doar sa am o idee ce piesĂŁ... Apropo, nu am check engine aprins sau alte becuri aprinse prin bord.. Doar triunghiul de la asc care s-a aprins azi.
  6. Salutare tuturor! Dețin un seria 3 din 1999 e46 316i motor 1.9 benzina. Problema mea este urmĂŁtoarea :in ultimul timp am tot avut probleme in sensul ca in timp ce mergeam cu masina si ma apropiam de o intersectie cand scoteam la liber scadea turatia pana la 4-500 de turații, de multe ori murind motorul. La fiecare pornire,la cald sau la rece, nu pornea din prima, ori invartea si nu pornea ori cand dadeam cheie se auzea un fasait lung urmat de un tac mai puternic.. Si trebuia sa incerc din nou, dupa 2 3 chei pornea, mai avea si zile cand pornea din prima.. Dar rar. In urma cu 2 saptamani am pornit masina si dupa vreo 2 minute de stat la relanti fara nici un alt semn a murit motorul. Cand am pus pe contact sa o repornesc s-a aprin becul de la ASC care a ramas aprins si acele de la turometru si vitezometru au luat-o razna.. Si cand dĂŁdeam la automat invartea fara sa porneascĂŁ. Dupa vreo 20 de chei a reusit cu greu sa porneasca si dd atunci nu am mai avut problema asta. Ei, azi dimineațĂŁ cand am urcat in masina sa merg la lucru, am pus contact si au inceput din nou acele de la turometru si vitezometru sa se miste in toate direcțiile si din nou nu porneste, invarte ai nu porneste. Am schimbat recent bujiile uleiul filtrele toate, azi am dat jos senzorul axului cu came, l-am curĂŁțat am dat jos bornele de la bateriw.. Si nimic.. Nu mai vrea sa porneascĂŁ. Pe tester nu pot sa o pun decat sĂŁptĂŁmâna viitoare, diapun de bani dar se pare ca mecanicii din orasul meu nu au timp si eu am mare nevoie de masina. Am cautat pe tot internetul...toatr ducand spre senzorul axului cu came. Va rog din suflet sa imi dați ceva sfaturi ce sa incerc, ce sa fac.. Ce ar putea fi Ce sa cumpar sa pun pe ea ca sa ma pot folosi de mașinĂŁ ca nu am timp pânĂŁ sĂŁptĂŁmâna viitoare. Va respect enorm, va urmĂŁresc de foarte mult timp.. Si as fi foarte recunoscĂŁtor dacĂŁ mi-ați putea da niste sfaturi!!
  7. Salutare tuturor! Dețin un seria 3 din 1999 e46 316i motor 1.9 benzina. Problema mea este urmĂŁtoarea :in ultimul timp am tot avut probleme in sensul ca in timp ce mergeam cu masina si ma apropiam de o intersectie cand scoteam la liber scadea turatia pana la 4-500 de turații, de multe ori murind motorul. La fiecare pornire,la cald sau la rece, nu pornea din prima, ori invartea si nu pornea ori cand dadeam cheie se auzea un fasait lung urmat de un tac mai puternic.. Si trebuia sa incerc din nou, dupa 2 3 chei pornea, mai avea si zile cand pornea din prima.. Dar rar. In urma cu 2 saptamani am pornit masina si dupa vreo 2 minute de stat la relanti fara nici un alt semn a murit motorul. Cand am pus pe contact sa o repornesc s-a aprin becul de la ASC care a ramas aprins si acele de la turometru si vitezometru au luat-o razna.. Si cand dĂŁdeam la automat invartea fara sa porneascĂŁ. Dupa vreo 20 de chei a reusit cu greu sa porneasca si dd atunci nu am mai avut problema asta. Ei, azi dimineațĂŁ cand am urcat in masina sa merg la lucru, am pus contact si au inceput din nou acele de la turometru si vitezometru sa se miste in toate direcțiile si din nou nu porneste, invarte ai nu porneste. Am schimbat recent bujiile uleiul filtrele toate, azi am dat jos senzorul axului cu came, l-am curĂŁțat am dat jos bornele de la bateriw.. Si nimic.. Nu mai vrea sa porneascĂŁ. Pe tester nu pot sa o pun decat sĂŁptĂŁmâna viitoare, diapun de bani dar se pare ca mecanicii din orasul meu nu au timp si eu am mare nevoie de masina. Am cautat pe tot internetul...toatr ducand spre senzorul axului cu came. Va rog din suflet sa imi dați ceva sfaturi ce sa incerc, ce sa fac.. Ce ar putea fi Ce sa cumpar sa pun pe ea ca sa ma pot folosi de mașinĂŁ ca nu am timp pânĂŁ sĂŁptĂŁmâna viitoare. Va respect enorm, va urmĂŁresc de foarte mult timp.. Si as fi foarte recunoscĂŁtor dacĂŁ mi-ați putea da niste sfaturi!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.