Jump to content

Vamaiot

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320 i e90

Vamaiot's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare forum.nu ii mai dau de cap masinii mele.problema pe care o are este: In primul rand,este un benzinar,motor 2 l,fabr 2005,e90.cu gpl pe ea.cand am luat-o avea checkul aprins.am luat-o de la un prieten pt ca ii stiam istoricul si era masina ingrijita. Am un carly,cu full license si i-am tot facut diagnoza.imi tot dadea eroare din imaginea screenshot-1 si 2.am decis sa ii schimb sondele de pana in catalizatoare dupa cercetari pe net.precizez ca pana sa le schimb,mi-a facut de cateva ori figuri la pornirea la rece...am verificat mufa de la senzorul excentric..si era ulei.curatat,si nu am mai avut probleme.prezizez ca nu a avut erori de senzor. Dupa ce am schimbat sondele au inceput belele.una din sondele vechi era dusa sigur..cea de pe bank 2...se auzea ceva zdranganind in ea. Asa...apoi am avut erorile ca in screenshot 3...adica doar pe bank 1... Ei...si de aici distractia...a inceput sa faca mai rau decat un tractor la pornirea la rece...adica -porneste la sfert...sta cateva secunde la aproape 1500 rpm...apoi scade sub 1000 si incepe sa se scuture toata mai ceva ca un tractor...si se opreste...sta in relanti doar daca o tin putin turata la aprox 1500 rpm...cca 1 minut...sa zicem 2...si apoi nu mai am probleme....ma rog...mai fluctueaza relantiul din cand in cand... Am fost la un tip in campina,eu fiind din ploiesti,si i-a dat aceeiasi eroare ca si la mine....2C45...dar...cu specificatia pe heating circuit...adica ori e fir impuscat...am verifixat sigurantele de la cutia ecm,sunt ok,ori sonda de noua dusa... Am mai verificat-o si eu azi cu carly dupa pornirea mai rau ca de tractor...si din obd scan mi-a dat eroarea P0130...cea din titlul topicului...dar de asta din ce am citit tin multe... -vacuum leaks...map sensor..etc... Am verificat solenoizii azi...si sunt curati...valvetronicul si garniturile supape si distrib facuta in 2018.. Ce anume are de se comporta asa la rece?tin sa precizez ca asta e singura eroare.sa fie motorasul de relanti? Cine s-a mai confruntat cu problema asta...va rog...un help Multumesc
  2. Fara catalizator si sonde,nu mai ies noxele in veci,indiferent pe benzina sau gpl.am gasit sa iau catalizator si il schimb.chestia cu softul...nu prea e de noi.la cum am vazut rarul de sta la panda...si m-am documentat,iar eliminarea catalizatorului implica inlocuirea lui cu un muffler,nu e asta problema.dar...se pierde din cuplu la turatii mici...sunt multe aspecte pe care le-am gasit pe forumuri de specialitate.catalizatorul creeaza o contrapresiune a gazelor de evacuare.merge la e36...e30...dar deja la generatii mai noi...nu prea... Asa ca schimb catalizatorul si iau sonde noi.si sper sa se rezolve.
  3. Am gasit la bucuresti sa anulez catalizatoarele si sondele.150 euro toata treaba,dar apoi nu mai iese la noxe. Am mai gasit si catalizatoare sh,am pe cineva care se ocupa cu dezmembrarile,dar si aici e la ghici.daca si astea sunt duse...ca doar sunt piese de schimb. Niste pareri? Multumesc
  4. Inca ceva...pot anula sondele din soft?si catalizatoarele?este cineva de a facut asa ceva? Intreb pentru ca in seara asta mi-a spus in prieten care este mecanic,ca are pe cineva de face asa ceva.eu stiu ca doar dpf merge anulat...egr...dar e deja diesel.la benzina stiu ca merge doar cu management separat al motorului.cu vems pus de exemplu.am avut la pisica mea.am scapat de sonde si debitmetru. Dar la e90 nu stiu daca se poate. Am sch azi hartile de gpl,deja se simte altfel masina in mers pe gpl,dar tot se aprinde checkul.parerea mea...cei de la agr bucuresti au reglat gpl ca dracu,si cred ca din cauza unui amestec prea bogat mi-a prajit catalizatoarele.inclusiv a nenorocit si sondele. Daca este cineva care chiar a renuntat din softa la sonde si catalizatoare ...hit me up Sunt curios daca se poate...o sa fie ok pe gpl apoi?
  5. Salutare tuturor.am o problema care ma freaca pe creieri si nu ii dau de cap.am erorile din topic,am un carly,este programul full,si imi da urmatoarele erori: Faultcode: (0x29F5) CDKKAT2 - Catalyst Conversion (Bank2)   Faultset 1:   (appeared at: 174456.0km)      Exhaust gas mass flow filtered Bank2 (msabg2):       24.00 kg/h      Exhaust temperature Kat. Of model B2 (tikatm2):       750.00 °C      Lambda actual value Vcat Bank2 (lamsoni2_u):       1.00 -      relative Luftfuellung (rl):       37.50 % Faultcode: (0x29F5) CDKKAT2 - Catalyst Conversion (Bank2)   Faultset 2:   (appeared at: 524280.0km)      Exhaust gas mass flow filtered Bank2 (msabg2):       1020.00 kg/h      Exhaust temperature Kat. Of model B2 (tikatm2):       1225.00 °C      Lambda actual value Vcat Bank2 (lamsoni2_u):       15.94 -      relative Luftfuellung (rl):       191.25 % Faultcode: (0x29F5) CDKKAT2 - Catalyst Conversion (Bank2)   Faultset 3:   (appeared at: 524280.0km)      Exhaust gas mass flow filtered Bank2 (msabg2):       1020.00 kg/h      Exhaust temperature Kat. Of model B2 (tikatm2):       1225.00 °C      Lambda actual value Vcat Bank2 (lamsoni2_u):       15.94 -      relative Luftfuellung (rl):       191.25 % Faultcode: (0x29F4) CDKKAT - catalytic conversion   Faultset 1:   (appeared at: 174456.0km)      Exhaust gas mass flow filtered (msabg):       28.00 kg/h      Exhaust temperature Kat. From model (tikatm):       745.00 °C      Lambda actual value Vcat (lamsoni_u):       0.94 -      relative Luftfuellung (rl):       37.50 % Faultcode: (0x29F4) CDKKAT - catalytic conversion   Faultset 2:   (appeared at: 524280.0km)      Exhaust gas mass flow filtered (msabg):       1020.00 kg/h      Exhaust temperature Kat. From model (tikatm):       1225.00 °C      Lambda actual value Vcat (lamsoni_u):       15.94 -      relative Luftfuellung (rl):       191.25 % Faultcode: (0x29F4) CDKKAT - catalytic conversion   Faultset 3:   (appeared at: 524280.0km)      Exhaust gas mass flow filtered (msabg):       1020.00 kg/h      Exhaust temperature Kat. From model (tikatm):       1225.00 °C      Lambda actual value Vcat (lamsoni_u):       15.94 -      relative Luftfuellung (rl):       191.25 % Faultcode: (0x2CA2) CDKHSVSA - Heating lambda probe before Kat (shear stress)   Faultset 1:   (appeared at: 175264.0km)      Flue gas temp. v. Kat from model (tabgm):       645.00 °C      VehicleModel speed (vfzg_u):       51.00 km/h      LSU-voltage Vcat (ADC) (uulsuv_u):       2.36 V      Voltage LS-heating v. Kat (uhsv):       0.00 V Faultcode: (0x2CA2) CDKHSVSA - Heating lambda probe before Kat (shear stress)   Faultset 2:   (appeared at: 524280.0km)      Flue gas temp. v. Kat from model (tabgm):       1225.00 °C      VehicleModel speed (vfzg_u):       255.00 km/h      LSU-voltage Vcat (ADC) (uulsuv_u):       4.98 V      Voltage LS-heating v. Kat (uhsv):       4.97 V Faultcode: (0x2CA2) CDKHSVSA - Heating lambda probe before Kat (shear stress)   Faultset 3:   (appeared at: 524280.0km)      Flue gas temp. v. Kat from model (tabgm):       1225.00 °C      VehicleModel speed (vfzg_u):       255.00 km/h      LSU-voltage Vcat (ADC) (uulsuv_u):       4.98 V      Voltage LS-heating v. Kat (uhsv):       4.97 V Faultcode: (0x2CA3) CDKHSVSA2 - Heating lambda probe before Kat (shear stress) Bank 2   Faultset 1:   (appeared at: 175264.0km)      Flue gas temp. v. Kat from model Bank2 (tabgm2):       650.00 °C      VehicleModel speed (vfzg_u):       51.00 km/h      LSU-voltage Vcat Bank2 (ADC) (uulsuv2_u):       2.54 V      Voltage LS-heating v. Kat Bank2 (uhsv2):       0.00 V Faultcode: (0x2CA3) CDKHSVSA2 - Heating lambda probe before Kat (shear stress) Bank 2   Faultset 2:   (appeared at: 524280.0km)      Flue gas temp. v. Kat from model Bank2 (tabgm2):       1225.00 °C      VehicleModel speed (vfzg_u):       255.00 km/h      LSU-voltage Vcat Bank2 (ADC) (uulsuv2_u):       4.98 V      Voltage LS-heating v. Kat Bank2 (uhsv2):       4.97 V Faultcode: (0x2CA3) CDKHSVSA2 - Heating lambda probe before Kat (shear stress) Bank 2   Faultset 3:   (appeared at: 524280.0km)      Flue gas temp. v. Kat from model Bank2 (tabgm2):       1225.00 °C      VehicleModel speed (vfzg_u):       255.00 km/h      LSU-voltage Vcat Bank2 (ADC) (uulsuv2_u):       4.98 V      Voltage LS-heating v. Kat Bank2 (uhsv2):       4.97 V Am apelat la pruetenul google si am gasit urmatoarele https://z4-forum.com/forum/viewtopic.php?t=111286 Aici tipu asta spune ca ar fi gaurite cat-urile.intr-adevar...este putin galagioasa cand ii dau forja. https://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=1295593#/topics/1295593?page=1 Aici...tipu spune ca la el problema a foat de la bobine.ar fi ieftin sa scap asa Unii mai spun ca sunt duse katurile...am mai gasit ceva de crankcase ventilation adica valva pcv.dar a fost schimbata. Bineinteles pot fi si sondele.dar...nu prea ma incumet sa le cumpar,nu ca nu imi permit,dar imi e frica sa le schimb si sa nu se schimbe nimic.sondele au fost schimbate in 2015,pe original. Cine a mai patit asa ceva?si cum i-a dat de cap? Precizez ca masina are gpl montat.asta sa fie de vina?sa fi nenorocit katurile daca nu a fost reglat bine?a fost reglat la agr bucuresti,oricum maine ma duc sa il reglez la cineva foarte bun la ploiesti. Un sfat de la cine s-a lovit de asa ceva. Precizez ca masina este intr-o stare de functionare foarte buna.adica tot ce trebuia facut la un pacatos de valvetronic ca asta a fost facut. Atasez si pdf dupa diagnoza cu carly. Poate a mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta cum sa ii dau de cap. Multumesc Diagnostics Report 3 (E90) (2005)_Nov 04 '19 15:03:29.pdf
  6. Am schimbat uleiul cu un prieten de lucreaza la un service la brasov.am mai scos aproape 4 l de ulei din cutie...negru ca zmoala.a respectat procedurile aferente si acum schimba asa lin cutia...nici nu se simte.deci la service-urile asa zis specializate...nu stiu de capul lor.aia fac adaptari ale cutiei.adica tr sa inveti apoi cutia sa mearga.este foarte simplu de schimbat uleiul la cutie.se poate inchide topicul.
  7. In legatura cu adaptarile...se face doar cu inpa...si e cam complicat. Am programare luni la Service Scream (Tezparii) pt schimb ulei,si schimb lichid de frana,dar sincer nu m-as duce.am gasit procedura de la zf de schimb ulei,este foarte simpla,dar astia nu soun nimic de adaptarile parametrilor. Resetarea,da,.e ok,si se face foarte simplu.pui contactul,apesi acceleratia si o ti 30 secunde.o poti tine si chiar 1 minut sa fi sigur.si gata.cutia apoi va invata sa schimbe in functie de talpa ta.dar adaptari,asta este cu totul altceva. Am atasat pasii de urmat pt adaptare valori. Nu stiu anume ce fac astia de la Service Scream (Tezparii).daca o sa imi reseteze sau sa adapteze. Daca o sa zica ca o sa adapteze,nu o sa ii las.pt ca nu se face asa dupa ureche.
  8. Am gasit procedura de la zf. O atasez aici Din ce am mai vazut pe aici,cutia isi reseteaza singura valorile la fiecare pornire. Se poate schimba acasa? Conform procedurii din clipul de mai sus?
  9. Am vorbit cu aia de la Service Scream (Tezparii).se vede ca sunt ciobani.ma prostea pe fata ca in convertizor ramane doar 3-400 ml de ulei. Am gasit in schimb la campina,un prieten mi-a recomandat baietii astia si mi-au cerut 1800 lei cu tot cu ulei filtru garbitura...manopera....ziceau ca scot si uleiul din convertizor.aparatul asta il au acolo.
  10. Salut.as dori si eu o recomandare pentru schimbarea uleiului la cutie hidramata pt un e90.ca tot am vazut topicuri pe aici si parerile sunt impartite. Multunesc
  11. Eu am gasit in tulcea.la 1500 lei.dar nu stiu cat de profi sunt.pt ca dupa schimbarea celor 4 rulmenti si a semeringurilor trebuie reglat pinionul de atac.si aici nu am incredere ca se face ca la carte
  12. Cauciucurile sunt noi,dot 2017.stiu cum suna un zgomot de cauciuc.asta este un sunet metalic.am cautat pentru reconditionare grup si am gasit ceva pe la tulcea.a mai reconditionat cineva acolo?sunt profesionalisti?ca stiu ca e ceva arta in a schimba si conditiona un grup.mai ales in a potrivi pinionul de atac si la jocuri.stiu ca sunt multe washere si trebuie masurata foarte bine toleranta.atasesz si cum se aude Multumesc
  13. Salutare grup.sunt nou pe aici si no7 posesor de e90,2.0 benzina 143 caluti.masina este achizitionata de la un prieten,este fabricatie 2005,si a investit foarte mult in ea.problema ei este aceasta...in rulare se aude un vajait...ca de rulment...sau de la grup.stiu ca astea au mai fost cu probleme.ce vreau sa intreb. Peste 2 saptamani cand ma intorc de la munca o ridic pe canal pe un cric hidraulic,ca cel de la statiile itp o pun in drive si vad de unde este zgomotul. Exista kit de reparatii pentru grup?eu am gasit ceva la 700 lei...rulmentii,semeringuri...etc.am mai vazut ca unii baieti pe aici au trimis in anglia...contra sumei de 450 euro. Poate ma ajuta cineva cu un sfat. Eu banui asa: Rulment roata,dar nu se incinge niciuna,rulment intermediar de la cardan,dar daca ar fi asta ar tr sa bata cardanul...si ultimul...grupul Am si un filmulet din masina cum se aude...dar nu pot atasa. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.