Jump to content

Bmw e60


mdln

Recommended Posts

Bilstein, sachs, boge.. ceva de genul astanu neaparat in ordinea asta, desi impresia mea si ce am mai citit pe forumuri de afara bilstein se pare ca sunt cele mai aproape de OEM dintre toti producatorii la BMW, se pare ca se pupa cel mai bine.

Daca vrei sport schimbi cu tot cu arcuri, un kit mai de doamna ajuta, la e60, bate la un 800 si ceva de euro..

 

Depinde ce dotari si ce optiuni mai ai legate de suspensie..mtechnik, dinamic drive, EDC, caz in care lucrurile se complica un pic. si devin si sensibil mai costistoare.

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Bilstein am gasit, pe fata Bilstein B8 la 1020 lei bucata pe fata, si 745 buc/spate..+ arcuri eibach pro kit la 912 ron..Mi se pare putin cam scump, ajunge la 1000 euro..Ma mai uit sa vad ce gasesc.

 

Mersi @domi.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot ma pun sa schimb amortizoarele, am zis sa o si las mai jos, sa arate mai bine, fara arcuri, doar amortizoarele, ar fi 3500 lei, bilstein, daca ziceti ca sunt bunicele, cred ca o sa merg pe bilstein.

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

nu mai stiu cat vine in lei dar pentru masina ta, daca nu ai EDC, toate 4 sunt undeva la 700 de euro. EU zic sa mai cauti si alti vanzatori de piese.

Si m-ai pierdut putin. Daca vrei masina un pic mia joasa trebuie sa umbli la arcuri in primul rand.

Amortizoarele nu influenteaza garda la sol, doar arcurile.

Exista kitul eibach pro, care coboara cu 2-3 cm maxim si poti sta cu amortizoare standard.

Daca vrei sa stai cu arcuri originale, si vrei setari la valve un pic mai dure mergi pe amortizoare bilstein B6..

Suspensie schimbata toata Amortizoare B8 sprint si arcuri.. Eibach pro sau chiar mai joase, desi nu recomand. Intre in altele, si nu ma refer la borduri.. o sa ai body roll mare si te apuci si de bari stabilizatoare etc..

Ce iti recomand coboara 2-3 cm maxim, fix ca un M, si ala sta binisor. Iti dai seam ca la M la cum e caroseria si centrul de greutate daca folosea sa sa le coboare 5 cm il cobora BMW 5 cm. Dat toate M-urile din istoria BMW au fost cu 2 cm mai joase decat cele stock. MAi jos nu inseamna neaparat mai stabil, e ceva mai complicat.

In vizinea mea ai 3 optiuni in afara de a o mentine stock.

Amortizoare B6, merg cu arcurile stock. setari la valve ceva mai dure.

Amortizoare stoc cu un kit de arcuri moderat 2-3 cm. ajuta mia mult la aspect.

Sau mergi full. pe kit pro +amortizoare B8. Daca pui B8 pe arcuri stock nu iti merge nimic.

Diferenta la tine intre orice amortizoare sport si cel stock ar fi un jur de 60 de euro pe fata si vreo 20-30 pe spate/buc.

Parerea mea e ca daca e masina de zi cu zi km multi si in Romania, sa o tii stock, sau cel mult niste amortizoare idee mai dure, B6.

Oricum are o tinuta de drum foarte buna e60, cu conditia sa fie in mintile lui. O sa vezi o schimbare majora doar ca ai amortizoare noi.

Si paradoxal, desi multi cred contrariul, conform tuturor studiilor cea mia mare influneta asupra calitatii tinutei de drum o au amortizoarele, nu arcurile si cat e de lasata. Asa ca orice solutie alegi, sa te asiguri ca iei cel putin amortizoare de calitate.

 

In Germania cel putin, Bilstein sunt singurii care dau garantie 100k km, toti ceilalti inclusiv Sachs, doar 50k.km, eu zic ca asta spune ceva de calitatea lor.

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Din ce mi-ai spus tu aici, cred ca o sa raman la varianta armotizoare stock si un set de arcuri sport, sa o las maxim 3 cm mai jos, ar fi suficient 3 cm... Daca zici ca merge sa o las mai jos putin 2-3 cm doar din arcuri si sa raman cu amortizoare stock, atunci asa fac, macar nu o sa fie asa rigida, la ce drumuri avem.. :banghead: .

 

Mersi de sfat.

Link to comment
Share on other sites

deci ar veni niste arcuri eibach pro un set la e60 e cam 180 de euro, coboara 3 cm/ fata spate, sunt progresive ca si cele de m-tech, si un set de Bilstein b4 , ar veni cam 2x160 fata si 2x120 spate..cam astea sunt preturile aproximative, +/- 10 euro..

Eu zic sa schimbi si flansele daca tot desfaci acolo si sa fii atent amortizoarele sa vina cu protectii, am observat ca in ROmania dintr-un motiv care imi scapa se vand fara, probabil sa mai ciupeasca niste lei de aiurea..

Faza mai nasoala e ca te programezi sa le montezi si te trezesti ca nu le ai si alergi dupa ele. in ultima clipa..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost si am umblat sa vad ce gasesc, Bilstein nu gasesc nicaieri,doar pe net, am gasit Sachs..Din cate am inteles Sachs sunt si alea originale? Asa ziceau astia de la piese auto..Unde ai vazut arcuri Eibach Pro la 180 Euro? Mi se pare un pret bun,da-mi un pm unde gasesc, sa ma pun sa imi comand.

Mersi

Link to comment
Share on other sites

bilstein nu e foarte cunoscuta in Romania, in schimb prin DE, UK, US cand zici BMW si amortizoare > Bilstein e no.1.

Eu am luat un kit eibach pro - amortizoare B8 pentru a mea, a fost ceva mai ieftin ca la tine, a mea e mai batrana :) .. cam 670 de euro in total., bine cu flanse, manopera.. etc.nu iti mai zic.cam la 1200 m-am dus..

 

Cred ca pot aduce colegii de pe forum, poate intrebi pe la cei care vand piese la mica publicitate, poate te ajuta , claudiu bwr, grozadan, sau la firme de tuning, am auzit de nick racing sau ceva de genul au preturi decente, similare ce cele din DE sau chiar ceva mai jos. Gasesti la astia si amortizoare poate chiar obtii un discount daca iei tot pachetul..

Pe ebay.de atata e un kit, 180 de euro pentru e60.

http://www.racingnick.ro

 

Daca nu cauta o firma prin DE/Uk care expediaza in Romania..sunt o groaza, desi cu coletaria e posibil sa fiece ceva mai scump decat ce gasesti in Ro daca sapi un pic..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

La racingnick am intrebat si mi-ai spus 912 ron.Cu amortizoarele am iesit foarte bine, le-am luat cu reducere pt ca lucrez cu firma care mi le-a adus, si le'am luat la 21 mil toate 4, sachs.Decat sa tot caut pe ebay, ma pun si imi comand de la racingnick arcurile, si ajung in 3-4 zile.

 

Mersi domi de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

de ce ai schimbat fulia?

 

 

Masina avea un mic scartait la pornire, si intr-o zi cand am dat sa plec , nu am mai avut servodirectie, mai bine zis nu se mai invartea volanu,era intepenit, mirosea a cauciuc ars, asta doar cand puneam cutia in D, daca o lasam in P, mergea volanul.Si cand am mers la service cu ea, mi-au spus ca este de la fulie, am schimbat-o si nu am mai avut probleme de atunci.

Edited by mada13
Link to comment
Share on other sites

Masina avea un mic scartait la pornire, si intr-o zi cand am dat sa plec , nu am mai avut servodirectie, mai bine zis nu se mai invartea volanu,era intepenit, mirosea a cauciuc ars, asta doar cand puneam cutia in D, daca o lasam in P, mergea volanul.Si cand am mers la service cu ea, mi-au spus ca este de la fulie, am schimbat-o si nu am mai avut probleme de atunci.

 

 

te-am intrebat de fulie pentru ca si la mine scartaie un pic, cand o pornesc si tot la ea m-am gandit. este scumpa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am pus ieri masina pe tester si mi-a aparut eroare la senzorul de temperatura de la galeria de evacuare. Imi poate spune cineva cam ce rol are acel senzor ? Maine am programare sa imi schimb bujiile si releul, si sa schimb si senzorul daca tot ma duc, dar vreau sa stiu si eu ce rol are acel senzor. Mersi..
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

De ceva vreme, am observat ca se aude un suierat/fluierat foartee enervant, mai ales cand mootorul este rece.. Se aude cel mai tare pana in 1500 rpm.. Se aude destul de tare, chiar ieri am fost cu cineva in masina si m-a intrebat daca vine salvarea :laugh: sau ce se aude...Stie cineva care ar putea fi problema? Unii spuneau ca turbo, desi nu stiu ce sa zic.. Sper sa nu fie turbo, l-am mai schimbat 1..

Mersi..

 

Si cateva poze de sezon.. La ce mizerie este pe drum , masina arata intr-un "mare fel"( jegoasa rauu )..

post-24640-0-56723600-1329768633_thumb.jpg

post-24640-0-31320200-1329768645_thumb.jpg

post-24640-0-72561000-1329768722_thumb.jpg

Edited by mada13
Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme, am observat ca se aude un suierat/fluierat foartee enervant, mai ales cand mootorul este rece.. Se aude cel mai tare pana in 1500 rpm.. Se aude destul de tare, chiar ieri am fost cu cineva in masina si m-a intrebat daca vine salvarea :laugh: sau ce se aude...Stie cineva care ar putea fi problema? Unii spuneau ca turbo, desi nu stiu ce sa zic.. Sper sa nu fie turbo, l-am mai schimbat 1..

Mersi..

 

Si cateva poze de sezon.. La ce mizerie este pe drum , masina arata intr-un "mare fel"( jegoasa rauu )..

 

La e39, fluieratul ãla apare când este alternatorul pe ducã, ai avut probleme cu pornirea ?

Link to comment
Share on other sites

Da, chiar am avut, si am schimbat si bateria.. Ca era si aia pe duca, am pus una noua, si tot nu porneste cum trebuie.. Bujiile si releul de bujii si alea sunt schimbate.. Sa fie fluieratul ala de la alternator si la e60? Este foarte enervant.. Edited by mada13
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masinuta!

O ai deja de 7 ani ... cum e? :)

 

Multumesc..

da , o am de 7 ani imediat, in vara se fac 7.. sincer sa fiu, m-am cam plictisit de ea , dar cand vad la ce preturi au ajuns e60-urile(din pacate), nu prea imi vine sa o dau..

Edited by mada13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.