Jump to content

CNVC & Rally


Stefan_e46

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Stefan daca imi permiti. :)

 

 

S-a intamplat sa fiu prin zona(in concediul de primavara),si am profitat de ocazie sa ajung la prima etapa a editiei a-36-a raliului ''Rally 1000 Miglia'' .

 

http://www.rally1000miglia.it/index.php?lang=en

 

 

Am fost prezent la Shakedown-ul de la Botticino si speciala de la Autodromo di Franciacorta unde a plouat destul de tare, iar timpi scosi de piloti au fost cu secunde bune in plus fata de anul precedent.

Pot sa spun ca am ramas placut surprins de evolutia modelelor Peugeot 207 si Skoda Fabia.Cat despre modelul Reanault Twingo nu pot sa spun decat ca este o racheta pe asfalt ...daca ar iesi la fel de tunate direct de pe poarta fabrici .. :w00t:

 

Nu am fost la astfel de competitii prea des ,de acea sunt putin entuziasmat si doresc sa va impartasesc din experienta mea.O sa atasez si cateva poze.

 

P.S.Stefan ....nu concurezi la astfel de competitii(din afara tarii)?

 

Poze..

 

....

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Cel cu Renault-ul albastru a fost singurul care chiar a facut un drift mai serios cu tractiunea fata (am fost si pe faza cu aparatul foto).Restul care mai de care ridicau roata stanga spate .Iar cei cu masini 4x4 intradevar mai mergeau dea latu.

P.S..Un ''mini drift ''gresit te poate costa timp pretios.

Link to comment
Share on other sites

scuze eu vorbeam de cea mai puternica clasa de 4x4

 

pai aia toti merg dea latul, la noi rar sau deloc, nu pricep de ce, si nu e neaparat pentru spectacol, e cel mai rapid mod de a lua un ac de par intr-o masina de raliu, si totusi la noi nu este asa ceva, oare nu pilotii nu sunt chiar asa piloti? intreb si eu

Link to comment
Share on other sites

salut baieti ,frumoase pozele calin , anul asta concurez intern si sper macar 1 etapa 2 in campionatul european

 

viper05,la raliu este altceva fata de coasta unde concurez eu,vitezele sunt mult mai mari fata de raliu 220+ km/h,lucru ce face un pic imposibil mersul de-a latu.

 

Eu nu merg de-a latu , in 1 rand pentru ca e un stil defectuos si pierzi timp controland masina.

 

 

in al 2-lea rand eu sunt fan circuit ,deci rareori vei vede astfel de situatii(poate decat la Sinaia unde e un traseu strans si ingust)

 

Orice abatere de la trasa ideala ,insemnand derapaj necontrolat te costa timp la sfarsitul cursei, la raliu ai probe mai lungi ,se merge murdar prin santz, se taie curbele , si mult mai incet( vb comparativ raliu asfalt vs coasta).

 

Asa e intr-adevar multi nici nu stiu , si e mult mai greu sa derapezi controlat pe slick care ofera aderenta maxima fata de cauciucul de raliu care iti permite astfel de iesiri datorita compozitiei suprafetei de rulare.

 

Exemplu de cum se merge in European, clasa mare.

 

 

PS: ca sa numai zic ca daca mergi de-a latu distrugi cauciucurile in cateva sesiuni de urcari. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

au fost multi fara rollcage.dupa cum se stie,la ACR regulile sunt mai permisive

 

organizarea slabuta,ca de obicei

 

dar aspectul pozitiv e faptul ca se pot da si baieti fara posibilitati tehnice si financiare deosebite :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Vad ca baietii merg mult prin sant, cred ca de acolo si mizeria scoasa pe drum.

 

Eu nu-i inteleg cateodata nici pe organizatorii astia de la coasta, dc nu securizeaza ca lumea traseul, inteleg ca nu sunt bani, ca e nasol, dar cateva cauciucuri puse la interioarele pe unde taie baietii ralyisti rezolva problema.

 

Am pierdut deseori timp din cauza celor care mergeau in fata mea, fiindca trebuia sa merg si eu prin sant, inclusiv la Straja(alba) anul trecut.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate,cel putin astia cu integrale taiau curbele luand santul destul de serios

 

bine,si drumul e foarte ingust pe alocuri si virajat

 

dar astia de la acr nici macar nu se oboseau sa mature putin drumul intre sesiunile de urcare,era plin de bolovani si nisip

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

E complet noua.caroserie, scaune, electronica serie deocamdata scoate 400 cp/1320 kg.electronica diferential GEMS,fete usi oglinzi si aerisitor de carbon, downpipe si evacuare Borla 76mm.

 

Frane mari gr N brembo omologate 360mm front/ 330 mm back.frana de mana hidraulica Gatmo + transmisie Gatmo, difs ralliart.

Deocamdata mergem pe interne stock 1.9 bari presiune in turbo cu benzina de pompa. :thumbsup:

 

pS: mai trebuie sa-mi vina repartitorul de frana si cam asta e.:D

Edited by Stefan_e46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.