Jump to content

CNVC & Rally


Stefan_e46

Recommended Posts

M-am gandit ca ar trebui insufletita aria de motorsport a forumului nostru si cu participarile din competitiile interne , nu numai de afara.

 

Vreau sa precizez ca nu este o reclama personala si nici publicitate vreunui alt tip de masina decat bmw,am bmw dar nu corespunde specificatiilor unde se desfasoara competitiile, respectiv viteza in coasta si raliu , pe viitor sper circuit.

 

M-am apucat de motorsport relativ tarziu la 22 de ani ,sa spunem datorita unei impotriviri in familie cauzate de gradu mare de risc dat de acest tip de sport si sa spunem in mai mica masura de catre buget.

 

Anul trecut am concurat cu un Renault Megane de gr A3 2.0 aspirat cutie cu craboti(pentru cei care nu stiu ce inseamna cutie cu craboti ea functioneaza pe acelasi principiu ca la motociclete,sincroanele sunt dispuse drept fata de modul inclinat, pentru a facilita o schimbare cat mai rapida, dar in acelasi timp si o uzura prematura),axa cu came de gr A,autoblocant,repartitor de frana, puterea se situeaza in jurul la 170 de cai.

 

Fapt ce mi-e permis clasarea pe locul 3 la gr A3 si Juniori,cu o masina net inferioara Seaturilor tdi de aproape 200 cp- turbo.Diferenta fata de ele a persistat pe tot parcursul sezonului intre 1-3s,pe ud diferenta fiind aproape nesemnificativa.

 

Printre alte activitati, sunt student la ANEFS anul 2 sectia natatie,slujba nu am pentru ca timpul nu imi permite si oricum sunt platit de catre sponsori.

 

Am mai avut participari pe circuit la Nurburgring,prima data pentru a testat jaguar xfr si xkr si apoi ca pilot de teste, pe monopost Formula Ford pe cirucuitul din sudul Frantei Ledenon si pe circuitul Maison Blanche din cadrul Le Mans cu mai multe modele de Porsche.

 

Anul acesta concurez pe o masina tripla ca putere fara de cea de anu trecut , un Mitsubishi Lancer Evo 9 de gr N de aproximativ 450cp.

Ca obiectiv sezonul acesta ramane Viteza in Coasta si acomodarea cat mai rapida cu masina si sper clasarea pe podium la fiecare etapa.

In CNR ,particip doar pentru experienta si imbunatatirea tehnicilor de pilotaj, clasarea fiind mai putin importanta.

 

Prima etapa de Viteza in Coasta va avea loc dupa Paste, 29 aprilie-1 mai la Campulung,relativ aproape de Bucuresti cat si Raliul Targu Muresului 6-7 mai ,pentru amatorii de motorsport va astept pe probe, unde sper sa fac o figura frumoasa.

 

Si acum cateva poze: :drinks:

post-7502-0-33880300-1303110458_thumb.jpg

post-7502-0-47686200-1303110481_thumb.jpg

post-7502-0-06865200-1303110496_thumb.jpg

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Poti sa te dai in aceeasi masura cum se dau si cei din european, dar la ei coastele mai ca sunt ca niste circuite, la noi nici nu se pune problema de asa ceva.

De exemplu la noi s-a dat Horatiu Ionescu Cristea pe monopost Osella pe 911 Gt3, hora pe Lola f3000, deci se poate,dar masinile fac viteza doar pe linie dreapta, pe viraje trebuie sa incetineasca foarte mult.

 

http://www.youtube.com/watch?v=zyXWa3SygOY&feature=player_embedded

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

spectaculos se misca Osella aia motor 3 litri BMW parca :lol: ma "manca"si pe mine acum cativa ani sa iau un urs si sa il arunc la VTM dar m-am lasat rapid pagubas,acum cativa ani era si un M3 E46 dar nu a facut mare branza din ce tin eu minte.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nWRdqabMIEM

 

asta e cel mai frumos film unde vezi ce se poate face cu un RWD+ceva nebunie din partea pilotului.(un fel de exceptie care confirma regula)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Da, era inutila masina, se batea cu ea pe viraje,mai ales in urcare unde ai nevoe de tractiune foarte mult mai putin de propulsie.

 

Mergi pe ceva integral un Subaru N11 , s-au ieftinit foarte mult, si la grupa Nai majoritatea pieselor stock cu exceptia transmisie si suspensiei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tocmai m-am intors de la Muscel Racing Contest etapele 1-2 ale CNVC.

 

Clasament Vineri 29 aprilie: Loc 2 Juniori , Loc 2 Echipe ,Loc 5 gr N5 cu probleme la turbina doar 0.5 bar , timpul de referinta 2min 52 s.

 

Clasament Duminica 1 mai : Loc 2 juniori, Loc 2 echipe , Loc 5 gr N5 , datorita problemelor probabil ca timpul s-ar fi imbunatatit dar, timpul de referinta cu masina la intregul potential 2.42.s

 

Am avut probleme si in mansele cronometrate sarinf furtunul la turbo am reusit sa parcurg numai 1000 m.

 

Si echipa Autothenica

post-7502-0-78295500-1304361350_thumb.jpg

post-7502-0-43130700-1304361358_thumb.jpg

post-7502-0-80248600-1304361362_thumb.jpg

post-7502-0-99348600-1304361366_thumb.jpg

post-7502-0-54491300-1304361371_thumb.jpg

post-7502-0-98763700-1304361376_thumb.jpg

post-7502-0-85908500-1304361387_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc.Sper ca pana la sfarsitul campionatului sa-l prind din urma cel putin pe Nistoran,campionul , si macar sa-i creez niste probleme.

 

Pana atunci ne acomodam cu noul material de concurs care este foarte potent si lucram la reglaje atat la pilot :sorcerer:http:// cat si la masina :thumbsup:

 

Va astept la urmatoarea etapa care se va desfasura la Straja 21-22 mai .ALba Iulia

Link to comment
Share on other sites

Benzina de strada OMV. Nu e cazul inca de E85.

 

Nu e o problema in folosirea lui dar trebuie schimbate toate traseele conductele , la coasta nu merita folosirea bio-etanolului, pe probele lungi de raliu 20-30 de km unde racirea motorului este importanta insa , da.

Link to comment
Share on other sites

FELICITARI!

nu pare ca mergi tare.. se vede ca o iei prudent.. si asta e un lucru chiar foarte bun pt cineva care inteleg ca e ..relativ la inceput, dar mai ales ca trebuie sa te acomodezi cu noua masina si diferenta de putere.

in rest.. din partea mea ai tot respectul si.. tine-o pe asfalt.

Si sa nu uit.. ce coleg de echipa ti-ai tras... Paul Andronic.. super tare;) sunt sigur ca vom mai auzi de tine;)

Edited by Diesel Power
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Da , este primu sezon de integrala, e ceva nou pentru mine si vreau ca evolutia sa fie treptata.

 

Sunt adeptul unui mers gen circuit, nu foarte spectaculos,un mers ca pe sine,multi din campionat au mers si pe la raliu si e mult mai spectaculos din afara.

 

Sper sa ma pot imprieteni cat mai repede cu noua masina si mai sper sa scada si ecartul fata de urmaritori.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.