Jump to content

E91 2.0d M359


mmneg

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

am revenit cu noutati.

Doar teaser ? Vrem full view :thumbsup:

Upgrade-ul "fundului" la LCI implica doar capota portbagaj + stopuri + codare sau mai e nevoie si de alte "nimicuri" ? Poti oferi mai multe detalii despre costuri ?

 

daca vrei iti spun de unde mi-am luat eu eleronul.este foarte reusit.

Zi-mi mie . Al meu l-am gasit intr-o dimineata cu o crapatura (perfect perpendiculara) si cu o distanta de 1-2 mm intre bucati . Parca nu as da 150 euro pe asta .

Link to comment
Share on other sites

cum ti-am spus si pe mess.....as da jos 325i-ul...e mai sexy asa...in plus stiu ca ai bara de M paket,daca mai "atarni" un eleron M pe portbagaj va fi mult mai frumos fara ele.daca vrei iti spun de unde mi-am luat eu eleronul.este foarte reusit. :thumbsup:

Avand in vedere ca am si trimurile cromate, spatele ar fi mult prea negru fara emblema cu 325i. Sa vezi ce sexy o sa fie cu suspensie si jante la primavara. :shifty:

 

 

Sa inteleg ca esti multumit?:laugh:

Sunt multumit dar am avut mari mari emotii. O sa explic mai jos.

 

:goodjob: Asteptam mai multe poze . Pana la urma ai rezolvat si padelele ?

Mersi. Padelele sut 100% functionale :Devil:

 

Cu pozele sper sa rezolv maine, poate merg si la spalatorie.

Link to comment
Share on other sites

...in plus stiu ca ai bara de M paket,daca mai "atarni" un eleron M pe portbagaj va fi mult mai frumos fara ele.daca vrei iti spun de unde mi-am luat eu eleronul.este foarte reusit. :thumbsup:

Probabil o sa ii pun si un eleron.

 

Doar teaser ? Vrem full view :thumbsup: Upgrade-ul "fundului" la LCI implica doar capota portbagaj + stopuri + codare sau mai e nevoie si de alte "nimicuri" ?

 

In principiu este cum spui tu: capota + stopuri + inversare fire mufe capota portbagaj (ca sa nu mai dai banii pe mufele retrofit) + codare modul FRM DAR:

in cazul meu nu a iesit asa de simplu.

 

Deoarece nu am facut conversie totala la LCI ci doar partiala, in service nu s-a reusit recodarea modulului de lumini a masinii (FRM1 AHL in cazul meu). S-a comandat un modul de lumini pentru LCI (FRM3) dar fara rezultatul scontat. Fiind o operatiune de semi-facelift sunt sigur ca nu au instructiuni pentru a face codare Custom.

 

Simptome:

-cand stingeam pozitiile aveam un efect de stroboscoape pe pozitiile spate (cold weather test)

-lampi de ceata semi aprinse

-semnalizare rapida gen bec ars

-faruri adaptive nefunctionale (xenonul se aprindea)

 

M-am sfatuit cu Alex_wly si m-am dus la Robert .

 

Cum au decurs rezolvarea:

Cand am ajuns la Robert aveam pe masina FRM3, a inceput codarea, totul parea perfect, am inversat firele, s-au stins lampile de ceata dar acum imi ramaneau franele aprinse. A ramas sa vin a doua zi ca sa mai aibe timp sa se intereseze de rezolvare. Cand merg spre casa mi se pare ca farurile bat aiurea rau. Eroare de adaptive. Ma uit mai bine farurile blocate crucis in jos (se uneau razele si bateau in jos)

Vin a doua zi la Robert, monteaza FRM-ul original, recodeaza tot se sting si franele, dar farurile raman blocate in crucis. Deja eram ingrijorat.

A treia zi m-a trimis Robert la Vali si dupa o ora si jumatate s-a reusit deblocarea si aducerea lupelor in pozitie normala.

Deblocarea farurilor s-a facut din alt modul fata de cel pe care s-a intervenit cand s-a recodat stopurile.

In momentul asta totul functioneaza corect.

 

Precizari pentru cei interesati:

Masina mea functioneaza cu FRM1 AHL

FRM3 este util doar in cazul in care se schimba si farurile.

FRM3 este total inutil pentru mine. In cazul meu, daca as vrea sa pun si faruri este nevoie de FRM3 AHL. Sper sa il pot schimba pe ceva mai util.

FRM3 AHL nu functioneaza cu faruri adaptive non-LCI

Exista mi se pare 7 versiuni de FRM3 (in functie de dotarile masinii)

Cine vrea sa schimbe faruri adaptive tot cu faruri adaptive dar de LCI, trebuie sa stie ca motorasele si becurile nu se pot refolosi.

 

Personal nu vreau sa mai trec prin asa ceva.:)

Le multumesc lui Robert, Vali, Alex si prietenului lui Vali de la telefon :) Si celor de pe e90post.com

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

La mine a fost complicat din cauza adaptivelor. Nimeni nu stia cum sa le deblocheze.

 

Si eu am pus LCI pe spate si nu a trebuit inversat nici un fir. masina e din 2006 luna 01.

Ai avut noroc :)

 

Mi-as fi facut si eu spatele LCI dar nu ma incanta gandul sa am fata non-LCI si spatele LCI.

 

Oricum fiecare cu "nebuniile" lui.

Pentru mine sunt mai importante adaptivele decat LCI pe fata. Merg mult noaptea. Si oricum, nu vreau sa mai trec prin codari si incompatibilitati.

Pe langa asta, piesele de LCI au preturi prohibitive.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Precizari pentru cei interesati:

Masina mea functioneaza cu FRM1 AHL

FRM3 este util doar in cazul in care se schimba si farurile.

FRM3 este total inutil pentru mine. In cazul meu, daca as vrea sa pun si faruri este nevoie de FRM3 AHL. Sper sa il pot schimba pe ceva mai util.

FRM3 AHL nu functioneaza cu faruri adaptive non-LCI

Exista mi se pare 7 versiuni de FRM3 (in functie de dotarile masinii)

Cine vrea sa schimbe faruri adaptive tot cu faruri adaptive dar de LCI, trebuie sa stie ca motorasele si becurile nu se pot refolosi.

 

Personal nu vreau sa mai trec prin asa ceva.:)

Le multumesc lui Robert, Vali, Alex si prietenului lui Vali de la telefon :) Si celor de pe e90post.com

O intreaga aventura , dar rezultatul e f frumos . Macar stii ce ai de facut daca e nevoie de vreo recodare . Noteaza bine pasii si nr de tel la care trebuie sa suni :D

Link to comment
Share on other sites

O intreaga aventura , dar rezultatul e f frumos . Macar stii ce ai de facut daca e nevoie de vreo recodare . Noteaza bine pasii si nr de tel la care trebuie sa suni :D

nasol este ca sunt foarte putini care stiu exact ce trebuie sa faca la masina pentru aceste retrofit-uri si se mai ivesc unele probleme pe parcurs.sunt si niste masini pretentioase.

 

mie deja incepe sa mi se ia....

 

vreau farurile de LCI acum,dar dracu sa le ia....daca imi dau si alea bataie de cap ca stopurile si problema cu autoleveling ma foot in ele.trec la logan MCV

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.