Jump to content

ce ati alege 330i sau 330d


stranger

Recommended Posts

Toata discutia se reduce, de fapt la.....COSTURI!!! (cam de altfel si pretul masinilor second hand si ...cam toate in Romania! :laugh: ).

Daca nu ar fi costuri ridicate la un "benzinar", cine si-ar lua diesel??!!! Fireste ca nu se compara un 330i (si, mai ales, un 335i) cu un diesel! Dar, ..costa sa-l "hranesti"! Asa ca, multi au/am optat pentru varianta "safe": DIESEL-ul! :laugh:

 

 

sunt un adept convins al benzinei.ai dreptate in principiu daca vorbesti de masinile stock

 

daca ne referim la posibilitatile de modificare,dieselurile moderne resoftate cam surclaseaza la toate capitolele benzinarele de aceeasi capacitate

Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar asa!! Daca ne referim STRIcT la BMW, un "benzinar" turbo bate dieselul fara drept de apel!! Un 335i cu 400 cp si 500 nm (din "fabrica"!!) nu se compara cu 335 d!! Sa fim seriosi! L-as lua cu ochii inchisi! (daca s-ar pune problema sa-l IAU si nu sa-l....CUMPAR!!! :LMAO: )
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce,eu nu m-am speriat niciodata de consumul unei masini(probabil daca as avea un 760i,atunci da...probabil...),insa prietenii mei ce au dieseluri toti sunt terorizati de benzinarul meu parca ar fi sperietoare...Poate si din cauza ca nu fac km multi intr-un an,cred ca de aceea nu prea ma intereseaza consumul,si sunt sigur ca nici un motor de 3000-3500(tot benzina) nu m-ar speria.

Ca o paranteza,avea tatal meu acum vreo 3 ani o troaca de cazan 1310(primele modele) :senile: dupa-n 92'(cred),si mi-o daduse mie sa ma carut de colo colo(el are un pick-up cu care-si face treaba). Cred ca a fost singura masina de care m-am speriat in legatura cu consumul,nu-mi ajungea 30-40 de lei(uneori si 50 lei) zilnic sa ma duca de colo-colo(numai in oras),la un moment dat ajunsesem sa muncesc pt benzina :bashwall: . Facusem un calcul si ajunsese sa consume 12-13l/100km(uneori depasea)...si mi se pare exagerat de mult raportat la consum/performante(de confort nici nu mai zic ca ala nu exista). Intr-adevar se "infigea" bn pt o rasnita,dar n-am mai putut si i-am dat-o inapoi tatalui meu sa se spele cu ea pe cap... :censored: . Si vreau sa spun ca nu as fi fost chiar asa de "terorizat" daca as fi avut o masina mai de doamne-ajuta cu motor mai mare,performante demn de o masina buna,confort,siguranta,etc...dar o panarama de dacie mi s-a parut exagerat.

Link to comment
Share on other sites

cred ca dacia ta avea probleme la carburator :rolleyes:

Dr(e)acu s-o ia ca EA era o problema...pt ca inca mai exista pe pamantul asta! :D . Oricum ii cadea tabla si rotile si...tot de pe ea.(cred ca si joja-n baie ii cadea :download: ).

 

Nu ma sperii de consum, dar nici nu pot fi "indragostit" de un consum de peste 20 l/100 km, prin Bucuresti! (un 335i de 400 cp cam atat consuma). Asa ca .... :frantics:

Cum eu nu depasesc 10-11000km/an,nu cred ca m-ar speria nici consumul asta;insa daca as depasi 20000km ar deveni o problema si pt mine :shifty:

Link to comment
Share on other sites

In business-ul meu ,am facut intr-un an si 4 luni cu masina vreo 60.000 de km, :frantics: motor 2,5 benzina ,iar cand a implinit 360.000 km(daca or fi reali) a crapat. :banghead: Am schimbat la el doar cei doi senzori si o sonda lambda /Acum am pus altul tot de 2,5 si regret enorm ca nu am pus de 2,8.Probabil sunt nebun? :locomotive: Ce de bani am mai bagat la pompa..... :download:

Concluzia mea :BMW = BENZIN

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

In business-ul meu ,am facut intr-un an si 4 luni cu masina vreo 60.000 de km, :frantics: motor 2,5 benzina ,iar cand a implinit 360.000 km(daca or fi reali) a crapat. :banghead: Am schimbat la el doar cei doi senzori si o sonda lambda /Acum am pus altul tot de 2,5 si regret enorm ca nu am pus de 2,8.Probabil sunt nebun? :locomotive: Ce de bani am mai bagat la pompa..... :download:

Concluzia mea :BMW = BENZIN

Cum adica a crapat?ce anume s-a stricat?

Link to comment
Share on other sites

Am avut 525, apoi 525i, apoi 525d.

La "d" i-am fĂŁcut resoftare Âşi, dupĂŁ 2 ani, maÂşina nu are nicio problemĂŁ.

Acum, dupã dyno, motorul are aproape 200cp, cât avea cel de 2.5i de pe e34.

Cuplul e aproape dublu.

DacĂŁ vorbim de benzinar aspirat vs. diesel turbo, eu aÂş lua diesel.

Link to comment
Share on other sites

Am avut 525, apoi 525i, apoi 525d.

La "d" i-am fĂŁcut resoftare Âşi, dupĂŁ 2 ani, maÂşina nu are nicio problemĂŁ.

Acum, dupã dyno, motorul are aproape 200cp, cât avea cel de 2.5i de pe e34.

Cuplul e aproape dublu.

DacĂŁ vorbim de benzinar aspirat vs. diesel turbo, eu aÂş lua diesel.

Asta ce mai era,i sau d,ca n-ai specificat...

 

un 2,8 este cea mai buna solutie. :rolleyes: cu admisie de m50 si resoftare.

Nea(nu) :nea: ....cea mai buna solutie ar fi un 5.0 ca sa nu fiu nesimtit si sa spun 6.0l :superblue:

Link to comment
Share on other sites

Pretul!

Ma costa 150 euro,nu asta e problema.Nu stiu ce riscuri am?Am inteles ca la benzinare creste consumul cu mult.Ce se intampla cu cutia automata in cazul asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.