Jump to content

ce ati alege 330i sau 330d


stranger

Recommended Posts

Asa e. E o pacaleala mare.

 

DSF, paradoxal, la cutia cu 8, nu mesteca tot timpul. E foarte bine optimizata, merge super misto.

Plus ca nu simti nimic cand schimba, 95% identica cu DSG ca mod de lucru. Am avut DSG 3 ani jumate.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Ia monteaza-i un Sprin Booster (pe automata) si o sa vezi care e raspunsul acceleratiei!! :laugh:

 

Am incercat unul din ala cu 3 setari. Prietenul de la care l-am luat in probe il avea pe un e60 523 si era ok,ca oricum e lenesa si nu are cuplu la turatie joasa.

 

E caterinca mare pe 545i, parcam cu un picior pe frana si unul pe acceleratie. Pe setarea maxima iesi din parcare pe lateral, ca pe la 40-50 % apasare da kick-down. Periculos tare in trafic bara la bara.

La mine din cate am vazut pleaca cu a-2-a sau a-3-a de pe loc, deci iti dai seama ca la prima atingere cu sprint booster , 2 viteze in jos , 5000 ture si evident becul de la controlul tractiunii in permanenta clipind. Iti trebuie pantofi de balerina sa faci o parcare cu asa ceva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cutia TA, cu 8 trepte, este ...altceva!! (stii bine ce spun!). Si, intr-adevar, Boosterul e pacaleala, in sensul ca "pacaleste" acceleratia! NU ofera putere sau cuplu in plus, fireste! Dar NU a spus nimeni ca-i asa! Dar, m-am obisnuit cu raspunsul rapid al acceleratiei si nu l-as mai lasa! (am mers, pana la masina asta, NUMAI cu cutii manuale)
Link to comment
Share on other sites

Asa e. E o pacaleala mare.

 

DSF, paradoxal, la cutia cu 8, nu mesteca tot timpul. E foarte bine optimizata, merge super misto.

Plus ca nu simti nimic cand schimba, 95% identica cu DSG ca mod de lucru. Am avut DSG 3 ani jumate.

 

 

N-am mers cu nici un BMW in 8 viteze. Doar cu un G-tronic cu 7-8 viteze pe un E-Classe de anul asta si mi s-a parut obosita tare. Un steptronic pe e39 cu uleiul schimbat se misca mai repede.

Ce cutie m-a impresionat placut : un Corvette de prin 83 cu cutie in 4 daca nu ma insel. Zici ca era electrica , 1-2 in oras , nu mesteca 6 viteze ca la mine pana la 60 km/h.

 

Cutia TA, cu 8 trepte, este ...altceva!! (stii bine ce spun!). Si, intr-adevar, Boosterul e pacaleala, in sensul ca "pacaleste" acceleratia! NU ofera putere sau cuplu in plus, fireste! Dar NU a spus nimeni ca-i asa! Dar, m-am obisnuit cu raspunsul rapid al acceleratiei si nu l-as mai lasa! (am mers, pana la masina asta, NUMAI cu cutii manuale)

 

E bun pe diesel booster-ul ala pentru ca se tureaza mai greu. V8 se tureaza al naibii de repede si ce imi trebuie mie e control fin al acceleratie si nu un raspuns mai rapid.

Ziceam mai devreme ca mi se pare aiurea cutia manuala pe V8. De ce: pentru ca in setup-ul standard cu 245 pe spate , rupe aderenta la manuala in viteza 1-2-3 la turatii peste 3500 de ture. Deci fiecare schimbare e urmata de aprinderea DSC-ului si de socul aferent . E foarte obositor sa dai drumul la ambreiaj la viteze superioare foarte usor ca si cum ai pleca de pe loc. Si asta pe uscat, pe ud sau iarna ar fi chin mare cu manuala.

Link to comment
Share on other sites

am mers eu, ce e drept nu mult, doar un drive test. cel putin pe 535i era ok cutia asta in 8 trepte.

Daca te deranja ceva prin oras, ca acolo mai apar probleme, masina avea si padelele alea in spatele volanului ( e vreo 400 de euro optiunea sau ceva de genul asta, face toti banii) , nu trebuia sa schimbi pe manual sau ceva, cand aveai chef trageai de ele si intra in modul manual si schimba cum vroiai.

 

 

Am mers cu un mercedes 7-gtronic, nici proprietarul nu era dat pe spate de loc, nici pe mine nu m-a impresionat.

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sincer imi placea mai mult aia cu 5 viteze de pe e39. Ma enerveaza la culme cand vad ca mesteca prin cutie, Imi inchipui ca la 8 trepte, mesteca tot timpul. Mai ales cad o calci progresiv ( fara sa-i dai kickdown ) , retrogradeaza 1, inca 2 , inca 1.

 

Nu,nu mesteca deloc,are suficienta forta chiar si in a8a,retrogradeaza cat este nevoie doar cand o calci pe coada.

 

N-am mers cu nici un BMW in 8 viteze. Doar cu un G-tronic cu 7-8 viteze pe un E-Classe de anul asta si mi s-a parut obosita tare. Un steptronic pe e39 cu uleiul schimbat se misca mai repede.

Ce cutie m-a impresionat placut : un Corvette de prin 83 cu cutie in 4 daca nu ma insel. Zici ca era electrica , 1-2 in oras , nu mesteca 6 viteze ca la mine pana la 60 km/h.

 

 

Diferenta mare intre noile cutii bmw si G-tronic de pe mert,nici pe mine nu m-au dat pe spate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...

eu am un 330d (245CP) si am un consum de 8 in oras, si nu conduc batraneste. Bine acum nici nu bag piciorul in ea, la 50 de metri de semaforul rosu. Nu stiu de unde scot unii oameni niste consumuri de 12-16% pe 320D...

 

 

Asa iti arata in bord, adica ala mixt! :) Asa si mie imi arata prin oras cand merg cu ea si 6,5%, asta daca am mers vreo 80% prin afara si pe urma ma dau 1km si prin oras, fac poza la cluster si ma laud ca in oras imi ia 6! Sunt expirate discutiile astea si fara nici un rost a ne mai contrazice! Sa fi tu sanatos daca-ti ia doar 8% in oras cu motor de 3000! Cu siguranta ti-au pus si un KERS din fabrica fara ca tu sa stii de el si de aia ai consumul asta asa mic, deh, merge si electric :p

Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum scoateti asa consumuri, la mine motor bmw de 3l diesel consuma 13-16 in buc fara sa ma dau la el. asta si pe seria 3, 5, x5, x6.

cel de 2l diesel ia 10-10.5 in buc la fel indifferent de caroserie.

chiar si asa credeam ca bmw este economic insa mi-am schimbat parearea, cayenne si range rover diesel 3l iau in buc 10.

la intrebarea din topic de acum 100 de ani raspunsul e "cum iti place". la cat consuma diesel in buc poti tine si benzinar. pt oras eu prefer diesel.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un E90 330xd lci...cel cu efficient dynamics. Pot spune ca motorul e senzatie, fac 40000 km pe an din care 30000 in Bucuresti, si nu sare de 11 consumul in oras. Afara, tine mult de stilul de mers...am reusit si 5.5, dar si 7.4 :frantics:

 

Prefer diesel-ul nu numai pentru numarul de km pe care il fac...dar dupa soft masina are 295hp si 700+nm. Nu stiu cum poate o benzina sa bata asa ceva. Am avut 2.0T benzina inainte, pe un GTI, dus tot in jur de 290 hp si chiar nu se compara :)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Eu am un E90 330xd lci...cel cu efficient dynamics. Pot spune ca motorul e senzatie, fac 40000 km pe an din care 30000 in Bucuresti, si nu sare de 11 consumul in oras. Afara, tine mult de stilul de mers...am reusit si 5.5, dar si 7.4 :frantics:

 

Prefer diesel-ul nu numai pentru numarul de km pe care il fac...dar dupa soft masina are 295hp si 700+nm. Nu stiu cum poate o benzina sa bata asa ceva. Am avut 2.0T benzina inainte, pe un GTI, dus tot in jur de 290 hp si chiar nu se compara :)

 

 

E manuala sau automata? Cutia manuala stiu ca suporta maxim 600 Nm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.