Jump to content

Care a mai avut problema asta?


Recommended Posts

Ca sa descriu situatia: la inceput se auzea un scartait f fin ca si cum un suport din acela de plastic nu era bine prins de caroserie , insa pe parcurs s-a transformat intr-un huruit , m-am uitat sub masina , am si dat scuturile jos si : inainte si dupa catalizator sunt niste coturi flexibile, intr-o parte , unul dintre coturi s-a rupt in interior si daca sta masina la relantiu face o galagie extraordinar de naspa, va dati seama se bate teava pe teava.

Oare ce sa fac? Imi dau seama ca cel mai bine schimb tot, dar mi-e teama ca tre sa schimb catalizaturl de asemenea.

Caut acum pe realoem sa va pun si poze. Poate a mai avut cineva aceeasi problema.si daca da sunt curios ce solutie a gasit.

 

E vb de un 318 d 2002. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel ala e racordul flexibil...daca e sa fie dus am inteles ca e vreo 700 euroi ca se comanda cu tot cu catalizator. Eu am schimbat finala, si atunci m-am interesat de preturi pentru toate elementele esapamentului...iti cad dintii din gura...toba din mijoc e 16 milioane, finala toata vreo 10 , bine astea-s preturi de original...deci daca-ai vrea sa schimbi tot..te-ar duce undeva la 60 de milioane, numai piesele +manopera...alti bani alta distractie.
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel ala e racordul flexibil...daca e sa fie dus am inteles ca e vreo 700 euroi ca se comanda cu tot cu catalizator. Eu am schimbat finala, si atunci m-am interesat de preturi pentru toate elementele esapamentului...iti cad dintii din gura...toba din mijoc e 16 milioane, finala toata vreo 10 , bine astea-s preturi de original...deci daca-ai vrea sa schimbi tot..te-ar duce undeva la 60 de milioane, numai piesele +manopera...alti bani alta distractie.

146573[/snapback]

 

 

doamne dumnezeule hesus maria :) ala e racordul flexibil.

mersi de raspuns. vad eu cum fac - poate gasesc alta rezolvare mai ieftina , daca nu ... :blink: :) :) nu mai mananc vreo 17 ani :D

Link to comment
Share on other sites

Mai da un search pe forum , tin minte ca au fost persoane cu aceeasi problema , si ziceau ceva de niste service-uri care fac niste improvizatii de cauciuc..acum nu stiu cat de bine merg, dar merita incercat. Racordul asta e sensibil rau, e o problema comuna din cate-am vazut. E aiurea ca nu se schimba separat, ci cu tot cu catalizator si de-asta costa atata, asta nu stiu de ce, trebuie sa fie o logica undeva, ca n-a facut-o neamtul degeaba...
Link to comment
Share on other sites

Mai da un search pe forum , tin minte ca au fost persoane cu aceeasi problema , si ziceau ceva de niste service-uri care fac niste improvizatii de cauciuc..acum nu stiu cat de bine merg, dar merita incercat. Racordul asta e sensibil rau, e o problema comuna din cate-am vazut. E aiurea ca nu se schimba separat, ci cu tot cu catalizator si de-asta costa atata, asta nu stiu de ce, trebuie sa fie o logica undeva, ca n-a facut-o neamtul degeaba...

146769[/snapback]

 

...mda mersi mult de raspuns. o sa mai caut... :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Mai da un search pe forum , tin minte ca au fost persoane cu aceeasi problema , si ziceau ceva de niste service-uri care fac niste improvizatii de cauciuc..acum nu stiu cat de bine merg, dar merita incercat. Racordul asta e sensibil rau, e o problema comuna din cate-am vazut. E aiurea ca nu se schimba separat, ci cu tot cu catalizator si de-asta costa atata, asta nu stiu de ce, trebuie sa fie o logica undeva, ca n-a facut-o neamtul degeaba...

146769[/snapback]

 

 

sincer nu am crezut ca a mai avut cineva problema asta dar dupa ce mi-ai spus tu si am dat search doamne fereste pai sun t miliarde de oameni cu problema asta :)

:)

mersi mult. :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut!..am avut aceiasi problema...cum am facut?? :) super simplu si super ieftin.

De ce se strica racordul flexibil?

Se strica cel mai des la 318 d pt ca are tamponii de motor ft rigizi iar flexibilul crapa.

Cum am facut sa nu mai "huruie"??

Cand am auzit cat costa am innebunit dar mi-a spus cineva ca se gasesc la magazine de evacuari doar flexibilul :blink: asa ca am inceput sa caut..o sa revin cu pretul(super mic nu mai stiu) si cu numele magazinului.

Cum l-am montat??

La un mecanic care avea aparat de sudura in argon..pe PM va dau nr.

Concluzii: E ca noua :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
mersi oserx de pm .... am sa fac si eu ca si voi, am si gasit un baiat care se ocupa cu asa ceva. mersi bajeti de sfaturi .  :blink:

147239[/snapback]

 

Eu am aceeasi problema la E39 din 2001. La rep. BMW mi-au spus ca ma costa 120 euro bucata si tre sa schimb doua.

Cum ati rezolvat problema la un pret civilizat?

Link to comment
Share on other sites

Eu am aceeasi problema la E39 din 2001. La rep. BMW mi-au spus ca ma costa 120 euro bucata si tre sa schimb doua.

Cum ati rezolvat problema la un pret civilizat?

161115[/snapback]

 

 

s'o fi pus AB de carpit ??:blink: sau a aparut inre timp solutia ????

Link to comment
Share on other sites

2,8mil mi'au zis..... racord, 2 ore manopera * 600mii + 2 suduri argon - 100mii/sudura.... deh ce sa'i faci...

 

astia sunt cei ce au fost la piata delfinului parca. pilot auto service... ceva de genu... cine vrea nr il dau... sunt prin voluntari....de la agip nu o iei inainte catre urziceni, ci la intersectia cu agipul faceti stanga pe soseaua cumva paralele cu soseaua bucuresti-urziceni... de la intrare in voluntari cam 5,2 km pe stanga intr'o curte :blink: :)

 

beleaua e ca astia la filaret nu'mi echilibrasera tobele in timp ce mergea masina si s'a cam dus si racordul...parerea mea pt ca scoate un scartiat - ceva de genul !

Link to comment
Share on other sites

2,8mil mi'au zis..... racord, 2 ore manopera * 600mii + 2 suduri argon - 100mii/sudura.... deh ce sa'i faci...

 

astia sunt cei ce au fost la piata delfinului parca. pilot auto service... ceva de genu... cine vrea nr il dau... sunt prin voluntari....de la agip nu o iei inainte catre urziceni, ci la intersectia cu agipul faceti stanga pe soseaua cumva paralele cu soseaua bucuresti-urziceni... de la intrare in voluntari cam 5,2 km pe stanga intr'o curte :blink: :)

 

beleaua e ca astia la filaret nu'mi echilibrasera tobele in timp ce mergea masina si s'a cam dus si racordul...parerea mea pt ca scoate un scartiat - ceva de genul !

163433[/snapback]

Mi se pare cam mult.... in fine... daca vrei mai ieftin te trimit eu undeva ... unde si Vrabiuta a fost si cred ca e multumit ... cred ca vei iesi undeva la jumatate... si e in bucuresti...

Link to comment
Share on other sites

se numeste Florin, e undeva prin Pantelimon si il suni la 0724371367... Ii spui ca ai nr de la Razvan cu 5-erul negru...

 

LE: Am uitat sa mentionez... El de altfel e specializat foarte mult in tobe... deci cred ca te va ajuta si iti va spune cel mai bine care e problema...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

doamne dumnezeule hesus maria :) ala e racordul flexibil.

mersi de raspuns. vad eu cum fac - poate gasesc alta rezolvare mai ieftina , daca nu ...  :blink:  :)  :)  nu mai mananc vreo 17 ani :D

146734[/snapback]

669 de euro costa racordul flexibil cu tot cu catalizator ca face corp comun cu asta.in romania nu gasesti decat original dar vezi ca in germania poti sal gasesti marca "bosal"care costa 400 euroeu lam schimbat acum 2 saptamani ca am avut aceeasi problema mi sa rupt racordul flexibil

Link to comment
Share on other sites

rezistenta in timp la bosal asta... ? ... a racordului...

166532[/snapback]

pai cred ca e la fel de buna ca ala original dar costa mai putin pentru ca nu scrie bmw pe el oricum e cu 250 euro mai ieftin si iti da si garantie pe el,mai ieftin nu cred ca vei gasi racordul ala pentru ca se vinde numai impreuna cu catalizatorul de asta e asa scump.eu lam pus si merge super masina nu mai face nici un zgomot si nu mai am nici gaze.eu am urcat masina pe o rampa si am vazut ca era negru de la fumul de esapament acolo langa racordul flexibil si ca sa fiu sigur ca e ala am mers si la un service unde am platit 100 mii pentru constatare.nu ai alta solutie daca ti sa rupt racordul decat sa iei unul nou si nu mai ai treaba.mai poti sa iei si unul vechi dar e nasol ca nu sti cat tine sau poti sa sudezi undeva o bucata de teava in locul racorului dar astea sunt deja chesti de compromis si nu merita parerea mea.si firma asta bosal e din germania si fi sigur ca nu este de (cenzurat) atat doar ca nu este originala de bmw dar e identica.eu am fost la bmw sa mio monteze si nu au comentat nimica aia ca nu mio monteaza ca nu e de la ei.am platit 1400000 montajul.a durat cam 2 ore.

Edited by sebaolariu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.