Jump to content

probleme suspensie e46 touring


Recommended Posts

acum 6 luni am cumparat un e46 touring 2.0d din 2001

acum ceva timp am vazut ca am arcurile pe spate rupte (cate o spira la fiecare)fiind foarte lasata de spate

am incercat urmatoarele :

1. am cumparat arcuri SH (intregi, bune) de e46 touring iar dupa montaj tot lasata statea

2. am demontat din nou si am inlocuit arcurile cu niste arcuri care au aceeasi prindere si sus si jos, arcuri mai mari cu 2 spire, acelasi diametru al spirei si aceeasi grosime a fierului din care e facut arcul si tot degeaba ... tot lasata sta ... in ambele cazuri la fel ca atunci cand aveam arcurile rupte ... poate o idee mai sus ... 1 cm sau ceva de genul asta !

din cate stiu eu garda la sol e data de arcuri si nu de amortizoare care oricum isi fac treaba asa cum trebuie.

amortizoarele sunt relativ noi toate 4, fata Monroe iar spate Sachs.

azi am cumparat niste distantiere pentru arcuri, modelul care se baga intre spire.

ajutati-ma cu ceva sfaturi, idei, pareri

o sa atasez si cateva poze mai pe seara sa vedeti cam cum sta

multumesc

Link to comment
Share on other sites

acum 6 luni am cumparat un e46 touring 2.0d din 2001

acum ceva timp am vazut ca am arcurile pe spate rupte (cate o spira la fiecare)fiind foarte lasata de spate

am incercat urmatoarele :

1. am cumparat arcuri SH (intregi, bune) de e46 touring iar dupa montaj tot lasata statea

2. am demontat din nou si am inlocuit arcurile cu niste arcuri care au aceeasi prindere si sus si jos, arcuri mai mari cu 2 spire, acelasi diametru al spirei si aceeasi grosime a fierului din care e facut arcul si tot degeaba ... tot lasata sta ... in ambele cazuri la fel ca atunci cand aveam arcurile rupte ... poate o idee mai sus ... 1 cm sau ceva de genul asta !

din cate stiu eu garda la sol e data de arcuri si nu de amortizoare care oricum isi fac treaba asa cum trebuie.

amortizoarele sunt relativ noi toate 4, fata Monroe iar spate Sachs.

azi am cumparat niste distantiere pentru arcuri, modelul care se baga intre spire.

ajutati-ma cu ceva sfaturi, idei, pareri

o sa atasez si cateva poze mai pe seara sa vedeti cam cum sta

multumesc

 

te pot ajuta cu placere.....tu mai departe iti alegi producatorul

LESJĂFORS KME 4208432 sau KME 4208445 Varianta heavy-duty

sau

KAYABA KYB RJ6201

ambele sunt luate din program pt BMW 3 Touring (E46), 320 d

sper sa-ti fie de ajutor

Link to comment
Share on other sites

am tot cautat variante ... si am gasit urmatoarele :

1. inaltatoarele ramase de la o suspensie sport pe care am avut-o la un opel astra ... am facut proba pe o spira de la arcurile vechi si ar merge. nimic sigur pana maine sau poimaine cand o sa si demontez.

2. inaltatoare din cauciuc care se baga intre spirele arcului. prin asta cumva blochezi 2 spire ale arcurile ramanand oarecum fixe si dupa lasarea masinii pe sol.

3. inaltatoare facute la strug dintr-un aluminiu ... ceva in genul celor pe care le au masinile cu pachetul de drumuri grele ... in general la grupul VAG am vazut! asta ramane ca ultima solutie dar pentru orice eventualitate, pentru ca nu ma costa mai nimic ... o sa mi le faca cineva de maine sa le am cand demontez.

o sa verific amortizoarele sa ma asigur ca sunt cele care trebuie ... de cate ori am demontat alea acolo nu mi-a trecut prin cap ca ar putea avea cursa mai mica decat trebuie ... ar fi una din culmi ! :)

Link to comment
Share on other sites

am flansele alea din cauciuc care vin sub arc mai groase originale bmw(le-am comandat din greseala,nestiind ca sunt de 2 feluri).

ovy318i - sunt interesat si eu de unde ai luat acele flanse mai groase. astept un pm.

 

 

in legatura cu ceea ce spune userul BIZ - cat de lasata sta masina ? poze...

Link to comment
Share on other sites

 

 

uitasem de poze ... asa sta masina cu rotile de iarna pe 15, anvelope 195/65.

rotile de vara sunt tot pe 15 insa cu anvelope 205/60/15.

am verifica azi amortizoarele si mai au cursa mai mult decat suficient si isi fac si treaba cum trebuie !

am sa incerc sa fac rost de poliamida sa fac 2 inaltatoare, cu cele de cauciuc intre spire am inteles ca nu rezolv nimic !

Edited by B I Z
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

cea de pe masina are 2 mm grosime,asta are 15 mm.

eu am aduso,am magazin de piese .

salut, poti sa imi zici cat costa o flanse din aia cu grosimea de 15 mm. eu am pe fata arcuri cu 3 puncte de vopsea rosie, banuiesc ca sunt din pachetul de drumuri rele/grele. pe spate am arcuri standard marca Sachs cod 996 732. cum e mai bine: sa ii schimb arcurile sau sa ii pun flanse din astea mai groase??? sau sa o las asa cum e??!!

Edited by Cosmin Andrei
Link to comment
Share on other sites

Asa cum sta masina e foarte bine(sta dreapta), daca vrei sa inalti spatele(asta cred ca vrei sa faci), poti sa cumperi suporti de cauciuc mai groase si se va inalta probabil 1-2cm.Orice masina se lasa cand are greutate in spate, atata timp cat ai rotile corecte si nu iti freaca nu vad care e problema.Daca simti ca masina are balans mare atunci verifica/schimba amortizoarele.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.