Jump to content

Schimbare volan de pe dreapta pe stanga la E46. Costuri piese, manopera si cine face?


tonyto333

Recommended Posts

Am mutat eu la cateva e46 si e39 ,si cutie automata si mauala si nu este greu....manopera zero ca am facut eu si piese 500 euro. manopera pt cine este interesat 300 euro cu mutat instalatie electrica cu tot si pot asigura si piesele in 500 euro Edited by firemanb
Link to comment
Share on other sites

eu am facut la e38 740i automat :p am avut nevoie de fete de usi, coaja de bord, mochete, consola centrala, panouri din plastic de la stalpii laterali (cel din stanga include si maneta pt deschiderea capotei, cutie pt calculatoare, conducte de la pompa de frana pana la pompa ABS, pompa hidraulica de directie, suport motor...

Daca iei piesele la pret rezonabil eu zic ca merita!

 

Partea electrica e apa de ploaie :p tai, lungesti, izolezi ;) si asta e! Asa ca cei care au facut sa nu se mai planga :p

 

La mine mi s-a parut mai greu la partea mecanica...V8 e mare si nu prea ai loc sa lucrezi!

Link to comment
Share on other sites

Felicitari celor care au facut conversia !

 

Ce vreau eu sa va intreb , la M3 E46 merge facuta conversia ? Imi spunea cineva ca are niste ramforsari sub bord pe undeva si nu merg mutate.

 

Daca da , toate piesele necesare conversiei se potrivesc de pe e46 normal sau trebuie si de M ?

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Eu as invalida omologarea daca schimbarea nu s-a facut in anumite centre.

Are perfecta dreptate. Schimbarea volanului de pe o parte pe alate este o operatie extrem de importanta, care afecteaza in mod direct si indiscutabil siguranta. O modificare facuta prost poate conduce la accidente.

 

Nu ma itnereseaza nici o omologare.Ma intereseaza mai mult sa fie facuta ca la carte lucrarea.

Poate pe tine nu te interseaza, ca-ti place sa traiesti periculos. Dar pe ceilalti participanti la trafic ii intereseaza in mod sigur daca tu ramai fara frana sau directie ca urmare a unei improvizatii.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot citesti , citeste tot . eu am spus : "Nu ma itnereseaza nici o omologare.Ma intereseaza mai mult sa fie facuta ca la carte lucrarea."

 

Nu stiu ce exeperienta de viata ai tu cu omologari , acte , semnaturi , dar eu iti pot spune ca am vazut aprobari date pe spagi.relatii etc , in concluzie daca nu ma poti ajuta cu un raspuns pertinent la intrebarile mele , te`as ruga sa ma scutesti cu sfaturile tale civice.

 

P.S. Chiar nu-mi place sa traiesc periculos.

Link to comment
Share on other sites

Are perfecta dreptate. Schimbarea volanului de pe o parte pe alate este o operatie extrem de importanta, care afecteaza in mod direct si indiscutabil siguranta. O modificare facuta prost poate conduce la accidente.

 

 

Poate pe tine nu te interseaza, ca-ti place sa traiesti periculos. Dar pe ceilalti participanti la trafic ii intereseaza in mod sigur daca tu ramai fara frana sau directie ca urmare a unei improvizatii.

Comentariile astea in necunostinta de cauza duc la dezinformarea userilor! Nu exista nici un risc, de nici un fel, sunt pastrate piesele originale iar cela care se monteaza sunt tot originale de pe alta masina donatoare! NU se modifica structura de rezistenta a masini si nici nu se fac improvizati.

Se vede din potarile tare facute aici ca habar nu ai ce vorbesti despre modificarea asta, nici macar nu ai idee ce piese anume se schimba la masina si ce trebuie modificat.

Link to comment
Share on other sites

@CosminE46 - NU scrie nicaieri in acte (nici in cele din alte tari) ca este LHD sau RHD, insa dupa seria de sasiu iti apare cum a fost construita masina. Ma gandesc ca la o verificare/autentificare inginerii (inspectorii) pot sesiza daca masina a fost modificata si atunci cred ca vor sa vada ceva doveditor ca modificarea este omologata. ...zic si eu :D

...................

 

Nu vad ce improvizatii ai putea face la sistemul de franare. Se schimba pompa de frana dintr-o parte in cealalta si se pun conducte de la varianta cu volan pe stanga, care sa ajunga de la pompa de frana la unitatea abs. Se face aerisirea si asta e!

 

Nici la directie nu e complicat. ;)

....................

 

@bmwise - eu cred ca poti folosi o mare parte din piese de E46 normal. Verifica pe realoem sau pe http://bmwfans.info/parts/catalog/E46 si vezi ce difera intre un E46 coupe si un E46 M3 coupe.

Ma gandesc ca mocheta; coaja de bord torpedoul si trimurile; consola centrala (calul) si imbracamintea din piele de la maneta schimbatorului de viteze; suportul pt bord (cadrul metalic); poate chiar si suportul pt pedale; conductele de la pompa de frana pana la unitatea abs; mecanismul pt stergatoare; consola pt reglarea oglinzilor; clapeta/parghia pt deschiderea capotei; unele elemente de plastic le poti lua de pe un E46 normal care are interiorul in aceleasi culori ca si M3-ul la care te gandesti.

Ar fi bine sa poti lua si cateva fire care sa fie de aceeasi culoare si grosime ca si firele care vor fi taiate si prelungite

 

Cred ca ai nevoie obligatoriu de caseta de directie M3; oglinzi si faruri.

Daca are cutie manuala mai e ceva de lucru pe la "slave cilinder" (de pe cutia de viteze) care actioneaza furca/parghia din interior. Ai putea folosi o conducta mai lunga care sa ajunga de la master cilinder pana la slave cilinder si atunci nu mai modifici nimic pe la cutie ;)

 

Despre ranforsarile de sub bord nu stiu ce sa zic pt ca nu am vazut niciodata cum arata. E posibil sa fie ceva simetrie pe acolo ;)

 

De pe M3 poti pastra ceasurile, doar ca afisajul va fi in mile (se poate schimba din tester), difera consumul instant (mpg in loc de l/100km), vitezometrul este atat in mph cat si in Km/h; pedalele (s-ar putea ca si suportul pt pedale sa se potriveasca); posibil pompa de frana (?); maneta de la frana de mana (daca sunt gauri in caroserie ca sa o muti pe partea stanga); volanul + ansamblul de la coloana de directie; airbag-ul de la pasager; elementele de pe consola centrala (panou clima, casetofon/navigatie, BC, butoane geamuri el si alte optiuni).

 

Multi vor spune ca trebuie sa schimbi si scaunele...in acest caz prelungesti firele de la fiecare mufa ca sa ajunga din dreapta in stanga si invers.

 

Cam atat imi vine in minte deocamdata...

 

Poti sa faci o lista cu piesele necesare si sa intrebi diversi baieti care dezmembreaza pt a-ti face o idee despre preturi.

Mai adaugi pretul masinii, manopera, materiale/consumabile necesare si vezi cum iesi mai bine per total ;)

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

@CosminE46 - NU scrie nicaieri in acte (nici in cele din alte tari) ca este LHD sau RHD, insa dupa seria de sasiu iti apare cum a fost construita masina. Ma gandesc ca la o verificare/autentificare inginerii (inspectorii) pot sesiza daca masina a fost modificata si atunci cred ca vor sa vada ceva doveditor ca modificarea este omologata. ...zic si eu :D

...................

 

Nu vad ce improvizatii ai putea face la sistemul de franare. Se schimba pompa de frana dintr-o parte in cealalta si se pun conducte de la varianta cu volan pe stanga, care sa ajunga de la pompa de frana la unitatea abs. Se face aerisirea si asta e!

 

Nici la directie nu e complicat. ;)

....................

 

@bmwise - eu cred ca poti folosi o mare parte din piese de E46 normal. Verifica pe realoem sau pe http://bmwfans.info/parts/catalog/E46 si vezi ce difera intre un E46 coupe si un E46 M3 coupe.

Ma gandesc ca mocheta; coaja de bord torpedoul si trimurile; consola centrala (calul) si imbracamintea din piele de la maneta schimbatorului de viteze; suportul pt bord (cadrul metalic); poate chiar si suportul pt pedale; conductele de la pompa de frana pana la unitatea abs; mecanismul pt stergatoare; consola pt reglarea oglinzilor; clapeta/parghia pt deschiderea capotei; unele elemente de plastic le poti lua de pe un E46 normal care are interiorul in aceleasi culori ca si M3-ul la care te gandesti.

Ar fi bine sa poti lua si cateva fire care sa fie de aceeasi culoare si grosime ca si firele care vor fi taiate si prelungite

 

Cred ca ai nevoie obligatoriu de caseta de directie M3; oglinzi si faruri.

Daca are cutie manuala mai e ceva de lucru pe la "slave cilinder" (de pe cutia de viteze) care actioneaza furca/parghia din interior. Ai putea folosi o conducta mai lunga care sa ajunga de la master cilinder pana la slave cilinder si atunci nu mai modifici nimic pe la cutie ;)

 

Despre ranforsarile de sub bord nu stiu ce sa zic pt ca nu am vazut niciodata cum arata. E posibil sa fie ceva simetrie pe acolo ;)

 

De pe M3 poti pastra ceasurile, doar ca afisajul va fi in mile (se poate schimba din tester), difera consumul instant (mpg in loc de l/100km), vitezometrul este atat in mph cat si in Km/h; pedalele (s-ar putea ca si suportul pt pedale sa se potriveasca); posibil pompa de frana (?); maneta de la frana de mana (daca sunt gauri in caroserie ca sa o muti pe partea stanga); volanul + ansamblul de la coloana de directie; airbag-ul de la pasager; elementele de pe consola centrala (panou clima, casetofon/navigatie, BC, butoane geamuri el si alte optiuni).

 

Multi vor spune ca trebuie sa schimbi si scaunele...in acest caz prelungesti firele de la fiecare mufa ca sa ajunga din dreapta in stanga si invers.

 

Cam atat imi vine in minte deocamdata...

 

Poti sa faci o lista cu piesele necesare si sa intrebi diversi baieti care dezmembreaza pt a-ti face o idee despre preturi.

Mai adaugi pretul masinii, manopera, materiale/consumabile necesare si vezi cum iesi mai bine per total ;)

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mc_crbl ! Apreciez efrotul de a-mi raspunde la intrebari atat de punctual.

 

Am sa ma uit prin uk sa vad cam la ce preturi mai sunt m3-urile , e 46.

 

Tu cat crezi ca ar ajuge distractia cu conversia , vad ca ai ceva experienta in ale dezmembrarilor :)

 

Cheers !

 

toffefe , ce pofta mi`ai facut :)Din romania nu mi-as lua niciodata un m3 care prin definitie e o masina de forja , iar in restul europei sunt foarte scumpe :)

Edited by bmwise
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu preturile pt piese din dezmembrari pt e46... eu am avut e36 si in prezent un E38 740i... Nu ma ocup cu dezmembrari.

Conteaza ft mult daca iei mai multe piese dintr-un loc pt ca mai poti negocia. Conteaza si daca masina de pe care iei piesele e mai noua (2004-2005)

 

Asa in mare cred ca piesele te vor costa in jur de 800-1000euro; manopera cam 500euro...si asta e.

 

Pe langa pretul masinii ar trebui sa mai ai 1500-2000euro pt conversie.

Vezi si tu cum iesi mai bine per total. ;)

 

Nu stiu preturile pt piese din dezmembrari pt e46... eu am avut e36 si in prezent un E38 740i... Nu ma ocup cu dezmembrari.

Conteaza ft mult daca iei mai multe piese dintr-un loc pt ca mai poti negocia. Conteaza si daca masina de pe care iei piesele e mai noua (2004-2005)

 

Asa in mare cred ca piesele te vor costa in jur de 800-1000euro; manopera cam 500euro...si asta e.

 

Pe langa pretul masinii ar trebui sa mai ai 1500-2000euro pt conversie.

Vezi si tu cum iesi mai bine per total. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.