Jump to content

cat ulei se consuma bmw E39


vaduva80s

Recommended Posts

Cateodata nu porneste din prima . La a doua porneste la sfert. Daca tin contactul indelung pana porneste , merge infundat si nu trage . Acest lucru se intampla cam 1 data la 6-7 porniri .

Precizez ca masina mea draga este un 520i an 2001 .

Am schimbat garnitura capac culbutori BMW 520i an 2001 . I-mi consuma ulei 1L la 1000 Km. Cat ulei se poate consuma pe la acea garnitura , ca sa stiu daca sa ma mai astept la consum ulei .

Uleiul din motor este BMW LL04 5W30 . Nu stiu daca este chiar asa bun uleiul acesta , dupa 5000 Km de la schimb a inceput sa-l manance.

 

Am schimbat garnitura capac culbutori BMW 520i an 2001 . I-mi consuma ulei 1L la 1000 Km. Cat ulei se poate consuma pe la acea garnitura , ca sa stiu daca sa ma mai astept la consum ulei .

Uleiul din motor este BMW LL04 5W30 . Nu stiu daca este chiar asa bun uleiul acesta , dupa 5000 Km de la schimb a inceput sa-l manance.

Nimeni ,nimic ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ai pete de ulei sub masina ? te-ai aplecat sa vezi pe unde curge ? ( daca curge ) ai bujiile negre ? ai cumva norisori de fum alb cand pornesti motorul ? vezi fa un test de presiune la PCV deschide capacul de ulei si aseaza o foaie de hartie acolo ( ai grija sa nu te stropesti ) ... vezi daca are presiune negativa adica hartia sa stea sub o mica presiune din carcasa culbutorilor ) pot sa fie mai multe lucruri, incepand de la supape ori semeringuri fatza spate ori chiar segmenti uzati ( asta se poate vedea testand motorul cu un tester de presiune )
Link to comment
Share on other sites

ai pete de ulei sub masina ? te-ai aplecat sa vezi pe unde curge ? ( daca curge ) ai bujiile negre ? ai cumva norisori de fum alb cand pornesti motorul ? vezi fa un test de presiune la PCV deschide capacul de ulei si aseaza o foaie de hartie acolo ( ai grija sa nu te stropesti ) ... vezi daca are presiune negativa adica hartia sa stea sub o mica presiune din carcasa culbutorilor ) pot sa fie mai multe lucruri, incepand de la supape ori semeringuri fatza spate ori chiar segmenti uzati ( asta se poate vedea testand motorul cu un tester de presiune )

Consumul acela de ulei era inainte sa schimb garnitura capac culbutori . Ulei se scurgea pe motor de acolo pana pe evacuare , cateodata mirosea a ulei ars. acum nu mai miroase .

Vreau sa stiu cat ulei se putea consuma pe acolo , ca sa stiu daca sa ma mai asteept la consum mare de ulei

 

Consumul acela de ulei era inainte sa schimb garnitura capac culbutori . Ulei se scurgea pe motor de acolo pana pe evacuare , cateodata mirosea a ulei ars. acum nu mai miroase .

Vreau sa stiu cat ulei se putea consuma pe acolo , ca sa stiu daca sa ma mai asteept la consum mare de ulei

Daca pun o foaie de hartie la capac ulei cum trebuie sa se comporte ? Nu stropeste cu ulei ?

Link to comment
Share on other sites

Consumul acela de ulei era inainte sa schimb garnitura capac culbutori . Ulei se scurgea pe motor de acolo pana pe evacuare , cateodata mirosea a ulei ars. acum nu mai miroase .

Vreau sa stiu cat ulei se putea consuma pe acolo , ca sa stiu daca sa ma mai asteept la consum mare de ulei

iti spun sigur ca se putea lua cel putin 1 litru la 1000 de km, eu am avut un BMW 320i si avea ciupita garnitura de la capacul de culbutori si imi stropea pe acolo ulei ... si exact atata puneam si eu ... in jur de 1 litru la 1000 km, pe urma am cumparat o alta garnitura si a fost cu mult mai putin... oricum era neplacut ptr. ca asa cum spui tu iesea fum de ulei ars de sub capota... nu dadea bine deloc in trafic... pe drum lung nu imi pasa ca ramanea in urma mea :thumbsup:

 

LE

stropeste un pic de ulei desigur, dar ai sa vezi daca ai presiune in carcasa adica hartia e tzinuta in presiune inversa ... cam ca la un aspirator

Edited by banateanul
Link to comment
Share on other sites

iti spun sigur ca se putea lua cel putin 1 litru la 1000 de km, eu am avut un BMW 320i si avea ciupita garnitura de la capacul de culbutori si imi stropea pe acolo ulei ... si exact atata puneam si eu ... in jur de 1 litru la 1000 km, pe urma am cumparat o alta garnitura si a fost cu mult mai putin... oricum era neplacut ptr. ca asa cum spui tu iesea fum de ulei ars de sub capota... nu dadea bine deloc in trafic... pe drum lung nu imi pasa ca ramanea in urma mea :thumbsup:

 

LE

stropeste un pic de ulei desigur, dar ai sa vezi daca ai presiune in carcasa adica hartia e tzinuta in presiune inversa ... cam ca la un aspirator

Eu stiu ca teoretic ar trebui sa fie presiune . Deci eu trebuie sa verific dac tine Hartia trasa pe gura de la capacul ulei ?

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca teoretic ar trebui sa fie presiune . Deci eu trebuie sa verific dac tine Hartia trasa pe gura de la capacul ulei ?

da, exact asa, e un test simplu, posibil sa indice ca PCV este infundata, ori nu functioneaza corect, ori vre0un furtun copt/gaurit si trage aer fals

Link to comment
Share on other sites

da, exact asa, e un test simplu, posibil sa indice ca PCV este infundata, ori nu functioneaza corect, ori vre0un furtun copt/gaurit si trage aer fals

daca PCV este infundata sau trage aer fas, cum se comporta hartia .

La service mi-au spus ca au curatat si separatorul de gaze .

Link to comment
Share on other sites

Garnitura aia trebuie montata bine , daca e montata prost curge destul ulei pe langa . Si la mine arunca exact pe evacuare si mirosea urat a ars ...

 

Daca consuma mult ulei ar putea fii si semeringurile de la supape .

dupa ce am schimbato nu a mai mirosit deloc , dar dupa 1500 km am mai completat 1 l ulei. Probabil era mult consumat inainte sa o schimb.

Uleiul Bmw LL04 5w30 e bun pt anul meu , sau e mai bun 5w40 ?

Link to comment
Share on other sites

uite aici 2 poze, care ar trebui fie relevante despre test, odata la joja de ulei si odata la capacul de ulei, cand ccv nu functioneaza bine iti arunca ulei prin ea in mijtura si se arde in camera de ardere, de acolo consumul...

De vreo 3 saptamani pun cate un litru de ulei pe saptamana Castrol 10W40.Tocmai ce am facut testul; tau acum 10 minute si vreau sa spun ca am presiune atau pe capacul de ulei cat si pe joja...Sub masnia nu am avut niciodat ulei...Motorul este curat(nu exista scurgeri de ulei vizibile pe suprafata bloculuisau in zona baii de ulei)...Deci? Test leak down nu? Segmenti,simeringiri supape sau supape...

Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema la un 530i si am rezolvato cu inlocuirea pcv plus toate furtunele, chestia era ca furtunul care duce in partea de jos a jojei era infundat si nu mai cobora uleiu inapoi in baia de ulei. probeaza si joja sa nu fie infundata, este cu perete dublu in partea inferioara

 

 

daca vrei sa te convingi unde ajunge uleiu ala poti sa dai jos admisia unde verifici daca are urme de ulei proaspat, astfel vezi si supapele cum arata, verifici si semeringurile de la supape ....

 

 

spor la treaba ;)

Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema la un 530i si am rezolvato cu inlocuirea pcv plus toate furtunele, chestia era ca furtunul care duce in partea de jos a jojei era infundat si nu mai cobora uleiu inapoi in baia de ulei. probeaza si joja sa nu fie infundata, este cu perete dublu in partea inferioara

 

 

daca vrei sa te convingi unde ajunge uleiu ala poti sa dai jos admisia unde verifici daca are urme de ulei proaspat, astfel vezi si supapele cum arata, verifici si semeringurile de la supape ....

 

 

spor la treaba ;)

+1

PCV/CCV ala e de vina. Poti sa testezi si cu un balon de jucarie pe joja de ulei (sau manusa de cauciuc) . Daca se umfla atunci e valva /furtune adiacente. Iti recomand sa schimbi si furtunele pentru ca e mult de munca de demontat si daca ai vreo fisura , trebuie sa mai desfaci o data masina.

Tot recomandat e sa schimbi si piesa 5 . Are niste o-ring-uri si nu mai etanseaza bine dupa ceva km, plus ca e plina de jeg.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

+1

PCV/CCV ala e de vina. Poti sa testezi si cu un balon de jucarie pe joja de ulei (sau manusa de cauciuc) . Daca se umfla atunci e valva /furtune adiacente. Iti recomand sa schimbi si furtunele pentru ca e mult de munca de demontat si daca ai vreo fisura , trebuie sa mai desfaci o data masina.

Tot recomandat e sa schimbi si piesa 5 . Are niste o-ring-uri si nu mai etanseaza bine dupa ceva km, plus ca e plina de jeg.

Deci daca PCV/CCV nu mai functioneaza bine trebuie sa umfle balonul .

Daca functioneaza bine cum trebuie sa reactioneze ? Suge balonul ?

 

Va rog sa-mi descrieti detaliat cum pot sa testez chestia asta (PCV/CCV) pt. ca chiar vreau sa o fac.

Separatorul de ulei sau charter nu este PCV/CCV , pt ca la service cand mi-au schimbat garnitura capac culbutori au spus ca au curatat si separatorul si ca e totul OK.

 

Astept indicatii . Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Pai ai mai sus 2 solutii cu punga pe capacul de ulei si cu balonul pe joja. Astea acopera cam toata gama de defecte (valva sau furtune fisurate ). Sau daca masina manaca ulei si nu suspectezi probleme mai grave (chiulasa, compresie ), asta e primul pas pe care trebuie sa il faci.

Daca masina are peste150.000 km, e indicat sa o schimbi oricum, pentru ca se colmateaza de la drumuri scurte. Si e o ocazie excelenta sa cureti ce mai e pe sub, DISA, corp acceleratie, etc. Daca schimbi furtune si piesa 5 rezolvi si eventualele probleme cu vacuum-ul ( relanti instabil ,etc).

Din cate stiu exista si o versiune pentru climat rece, de valva si furtune ( au un strat izolator peste care previne condensul). Pe forumurile de afara multi cumpara versiunea asta .

Link to comment
Share on other sites

Pai ai mai sus 2 solutii cu punga pe capacul de ulei si cu balonul pe joja. Astea acopera cam toata gama de defecte (valva sau furtune fisurate ). Sau daca masina manaca ulei si nu suspectezi probleme mai grave (chiulasa, compresie ), asta e primul pas pe care trebuie sa il faci.

Daca masina are peste150.000 km, e indicat sa o schimbi oricum, pentru ca se colmateaza de la drumuri scurte. Si e o ocazie excelenta sa cureti ce mai e pe sub, DISA, corp acceleratie, etc. Daca schimbi furtune si piesa 5 rezolvi si eventualele probleme cu vacuum-ul ( relanti instabil ,etc).

Din cate stiu exista si o versiune pentru climat rece, de valva si furtune ( au un strat izolator peste care previne condensul). Pe forumurile de afara multi cumpara versiunea asta .

Multumesc , am sa verific .

Daca trage balonul e OK , daca unfla balonul e nasol. Am inteles.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ai verificat?? Se umfla balonul sau nu? Ai mai descoperit ceva? Aceeasi problema si la mine. Consum 500grame la 600 KM.

Am verificat cu folie de nylon . Si la joja , si la capac ulei o trage spre interior . Deci e OK , presiune este .

Ajung la concluzia ca uleiul 5W30 nu e potrivit . Urmatorul schimb bag 5W40 .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.