Jump to content

cat ulei se consuma bmw E39


vaduva80s

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor!

 

Mi s-a parut interesant ce se discuta aici, asa ca am facut si eu testul cu nylonul la busonul de ulei (la joja nu am facut) :

 

http://www.youtube.com/watch?v=rbg4u0wPNjM

 

-dupa cum se vede ies si aburi cu miros de ulei (iarna pe frig se vad mai bine) ; stiu ca miros a ulei pt ca i-am captat intr-o punguta si am mirosit;

-ce nu se vede in filmulet, e ca am pus o punguta la busonul de ulei, pe care a umflat-o (deci e presiune pozitiva, nu mare, dar e) ;

-filtrul epurator (pasla) e schimbat de asta vara, cand am schimbat si uleiul (Motul LL04 5W40), dar nenea ce a facut operatia nu a curatat si supapa din capacul de plastic; am inteles de la voi ca e o supapa ;

-am observat ca daca pun nylonul, acesta vibreaza ceva de genul sus-jos, nu sta nemiscat in sus sau in jos...;

 

-nu scoate fum pe la esapament, doar in kick; motorul trage ok, zic.

 

Daca aveti pareri, sfaturi, etc, sunt binevenite :)

 

 

L.E. :

-e vorba de 525dA 2002 220000km

-nu consuma ulei

 

Drumuri bune!

Edited by Bayyahe
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Mi s-a parut interesant ce se discuta aici, asa ca am facut si eu testul cu nylonul la busonul de ulei (la joja nu am facut) :

 

http://www.youtube.com/watch?v=rbg4u0wPNjM

 

-dupa cum se vede ies si aburi cu miros de ulei (iarna pe frig se vad mai bine) ; stiu ca miros a ulei pt ca i-am captat intr-o punguta si am mirosit;

-ce nu se vede in filmulet, e ca am pus o punguta la busonul de ulei, pe care a umflat-o (deci e presiune pozitiva, nu mare, dar e) ;

-filtrul epurator (pasla) e schimbat de asta vara, cand am schimbat si uleiul (Motul LL04 5W40), dar nenea ce a facut operatia nu a curatat si supapa din capacul de plastic; am inteles de la voi ca e o supapa ;

-am observat ca daca pun nylonul, acesta vibreaza ceva de genul sus-jos, nu sta nemiscat in sus sau in jos...;

 

-nu scoate fum pe la esapament, doar in kick; motorul trage ok, zic.

 

Daca aveti pareri, sfaturi, etc, sunt binevenite :)

 

Drumuri bune!

si eu am testat cu nylon , dar la la mine-l trage in interior si la bugon si la joja ,ca si cum s-ar face vid.

Vesi sa nu-ti fie infundat un furtun care vine sau pleaca din filtrul epurator .

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns; din cate stiu, epuratorul nu are atasat furtune (foto) ; daca ma insel, corectati-ma; gandind logic, asa e, ceva pare infundat, daca se formeaza presiune; acum imi dau seama de cauza aparitiei unor pete difuze de "praf" in jurul busonului de ulei, pe ornamentul de plastic; initial am crezut ca de... s-a depus praful... dar prea se asezase cu "model" ; cred ca scapa aburi pe acolo, in timpul mersului, cand probabil presiunea e mai mare decat la relanti.

 

Ce am incercuit cu rosu este supapa aia, care ar trebui curatata?

 

...bine ca am citit topicul asta...; am descoperit o problema, pe care o ignorasem; ideea e ca s-a mai discutat aici pe forum (din cate am citit) treaba asta cu aburul la busonul de ulei, dar nu s-a ajuns la o concluzie aprox. clara cu privire la cauze; cel mai invinuit e "breather"-ul/epuratorul; treaba e ca eu l-am schimbat acum 2-3 mii de km; ieseau aburi si inainte si dupa...

 

Weekend placut

post-50419-0-58054000-1315722574_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Mi-am facut schimbul de ulei si filtre . Am pus LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W40 (LL01) si filtre ulei si aer MAHLE .

Primele impresii dupa primii 200 km sunt urmatoarele :

- Motorul se aude foarte putin mai silentios (nici inainte nu era zgomotos dar acum parca merge mai uniform si foarte putin mai silentios)

- la pornirea motorului , becul de la presiunea uleiului se stinge in maxim 2 secunde dimineata la prima pornire , iar pe tmpul zilei , cand folosesc masina se stinge instant - maxim 1 secunda. Timpii i-am cronometrat .

 

Cu uleiul vechi -BMW LL04 5W30 becul se stingea in 3-4 secunde , iar cand l-am scos afara era super negru .

Link to comment
Share on other sites

Mi-am facut schimbul de ulei si filtre . Am pus LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W40 (LL01) si filtre ulei si aer MAHLE .

Primele impresii dupa primii 200 km sunt urmatoarele :

- Motorul se aude foarte putin mai silentios (nici inainte nu era zgomotos dar acum parca merge mai uniform si foarte putin mai silentios)

- la pornirea motorului , becul de la presiunea uleiului se stinge in maxim 2 secunde dimineata la prima pornire , iar pe tmpul zilei , cand folosesc masina se stinge instant - maxim 1 secunda. Timpii i-am cronometrat .

 

Cu uleiul vechi -BMW LL04 5W30 becul se stingea in 3-4 secunde , iar cand l-am scos afara era super negru .

Am aceeasi masina ca si tine, si exact aceleasi probleme. Cati km are masina ta??

Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi masina ca si tine, si exact aceleasi probleme. Cati km are masina ta??

215000 km

 

La prima pornire se stinge in 2 secunde deoarece este mai vascos la rece, si se stinge la 1 sec dupa ce ai pornit motorul pentru ca uleiul este mai subtire. O chestie ce am observat-o la uleiurile special dedicate unei marci auto : sunt foarte proaste. La fel e cu uleiul de la GM - opel, Selenia - alfa, Elf - peugeot.

Pai vreau sa spun ca se stinge mai repede decat cu uleiul BMW 5W30 LL04 (care este mai subtire decat LM 5W40)

Acest lucru se realizeaza datorita faptului ca PRESIUNEA ULEIULUI atinge cota de functionare corecta MAI REPEDE , ceea ce este un lucru BUN.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare la totim

pentru ca nu sunt convins lamurit referitor la testul cu punga sau balonul la capacul de ulei si la joja ,vreau sa imi confirmati voi.

In cazul masini mele se face vid, adica trage in interior punga la amandoua orificiiele, si josa si capac de ulei.

din ce am inteles din discutiile de mai sus este bine/normal asa, sa faca vid! am inteles corect sau nu?

Rau era daca ridica punga in sus?

astept confimarea voastra

multumesc

Link to comment
Share on other sites

salutare la totim

....In cazul masini mele se face vid, adica trage in interior punga ...

trebuie sa traga un pic. daca trage f tare (pare sa vrea s-o traga cu totul...) atunci nu e ok. daca nu trage deloc (ba chiar o sufla) iar nu e ok.

 

mai exista varianta in care trage exact cat trebuie si totusi consuma ulei pt ca e sugrumat/infundat/rupt furtunul care coboara de la CCV la baie (merge la tubul metalic in care intra joja). Ala e furtunul pe unde uleiul recuperat de CCV din gazele de carter ajunge inapoi in baie. Daca e rupt, curge uleiul afara. Daca e gatuit/infundat nu merge uleiul in baie ci umple furtunul cat se poate si in final uleiul ajunge pur si simplu in admisie (si e consumat de motor, evident).

Un test simplu este sa scoti tubul ala care merge de sus de la motor spre CCV si sa sufli (tare) in el. O sa auzi galagie de jos, din baie, ca si cand sufli in paharul cu suc, printr-un pai.. Daca nu se aude nimic inseamna ca e infundat acel furtun (de la CCV la baie).

La mine a fost si mai interesant: suflam si se auzea totul ok. Am fost convins ca CCV-ul e defect si am cumparat altul. Cand l-am dat jos am vazut ca furtunasul ala era inmuiat ca o carpa. Deci puteai sa sufli in el dar cand se facea vacum se sugruma...

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o mica intrebare

cand am oprit motorul mi-a aparut eroarea olstand motor prufen.

cred ca se refera la uleiul motor (asta din poze)

nu am verificat nivelul (motorul este cald, abia l-am oprit)

daca este nivelul scazut inseamna ca am senzor de presiune ulei?

sau nivel?

desteapta masina pt 1996

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o mica intrebare

cand am oprit motorul mi-a aparut eroarea olstand motor prufen.

cred ca se refera la uleiul motor (asta din poze)

nu am verificat nivelul (motorul este cald, abia l-am oprit)

daca este nivelul scazut inseamna ca am senzor de presiune ulei?

sau nivel?

desteapta masina pt 1996

Sonda nivel ulei...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

 

Sunt noul posesor al unui BMW 520i /1997 (ulterior am aflat si eu de problema NIKASIL) si am o mica nelamurire cu acest vid al jojei de ulei. Ieri dimineata am pornit motorul si am scos joja sa vad cam cat ulei are... In urmatoarele secunde motorul s-a "gatuit" si s-a oprit. Am mai incercat acelasi lucru si azi pe zi cand motorul era cald si acelasi rezultat. Este de rau? A mai patit cineva asa ceva? Daca s-a mai discutat si in alte topicuri imi cer scuze.. Probabil le-am omis.

 

O seara buna tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Sunt noul posesor al unui BMW 520i /1997 (ulterior am aflat si eu de problema NIKASIL) si am o mica nelamurire cu acest vid al jojei de ulei. Ieri dimineata am pornit motorul si am scos joja sa vad cam cat ulei are... In urmatoarele secunde motorul s-a "gatuit" si s-a oprit. Am mai incercat acelasi lucru si azi pe zi cand motorul era cald si acelasi rezultat. Este de rau? A mai patit cineva asa ceva? Daca s-a mai discutat si in alte topicuri imi cer scuze.. Probabil le-am omis.

 

O seara buna tuturor.

Nu cred ca e OK . La mine nu se oprea motorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

posibil sa ai problema cu CCV ( Crank Case Valve )

http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=782806

 

uite aici cum arata :

costa numai 58 de dolari plus curierul ...

Mult noroc

 

Sper sa fiu si eu in curand parte din familia E39 !!!

Ma poti ajuta cu codul C.C.V. ,cred ca trebuie sa-l schimb si eu , iar astia la magazin la mine in oras se pierd , in schimb cu acel cod s-ar rezolva mai repede si pot sa dau comanda :pirate:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am spus ca va tin la curent cum se comporta masina BMW 520i din 2001, cu ulei Liqui Moly leichtlauf Hich Tech 5W40.

Consumul s-a diminuat un pic , adica consuma 1L la 1650 km. Ininte cu BMW LL04 5W30 consuma 1L la 1000-1200 Km .

 

Ma scoate din sarite consumul de ulei la BMW-uri . I-mi vine sa-mi bag picioarele in ea de masina si sa-mi schimb marca.

Link to comment
Share on other sites

E foarte mult . Ceva nu-i bine .

 

Al meu consuma asemanator 1000 si ceva de km si litru consumat .

 

Unii zic ca ar fii semeringurile de la supape altii segmentii . Eu n-am mai stat sa verific si am pus alt motor cu care am 5000 km si n-a consumat un gram pana acum .

Link to comment
Share on other sites

au fost destule discutii pe forumul asta despre consumul de ulei al motorului 2.2i. vad ca ti-au scapat.

 

problema ta provine de la segmenti. niste gaurele de pe ei prin care uleiul ar trebui sa se intoarca in baie dupa ce a uns pistonul se infunda, astfel uleiul e trimis in capul pistonului si ars. cunosc problema in detaliu, am deja 2 prieteni cu acelasi tip de motor care l-au desfacut si au schimbat segmentii. problema s-a rezolvat. se pot si curata - desfunda gaurile - ei au preferat sa cumpere noi - vreo 1000 lei doar segmentii.

 

am curatat personal cu un ac un segment. o sa te sperii ce depuneri de calamina vei gasi pe ei daca o sa umbli acolo. am trimis si mail la BMW Germania, stiau de problema asta la acest motor, raspunsul lor a fost sa evitam uleiul LL04. Cica el ar fi responsabil, ar avea nu stiu ce substante care in contact cu benzina noastra si a altor tari unde calitatea e indoielnica, ar favoriza depunerea de calamina. Unul dintre prietenii care au segmentat deja motorul si mergea cu LONG LIFE 04 a ascultat sfatul lor si acum merge pe LONG LIFE 01.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.