Jump to content

M54B22 consum ulei


miu 5er

Recommended Posts

E bun daca l-ai folosi exact cum scrie in specificatii, under extreme conditions.

Pe oil-guide nu apare niciun 10W pt M54. Eu as incepe sa ma uit daca e vreo problema la semeringurile de la supape, sau in alta parte.

 

salut... eu am un e34 192cp... foloseam castrol 10w40 dar imi consuma 1 litru / 1500km... un mecanic mi-a sfatuit sa folosesc castrol 15w40.. este o tampenie ce zice? mersi

Link to comment
Share on other sites

Da, iti consuma f mult. Decat o reparatie, mai bine un ulei mai gros, sau un aditiv, cam asta zice el. Deci clar motorul asta are ceva, concret sa zic nu stiu.

Poti schimba uleiul, cu un Liqui Moly tot 10w40, dar oricum trebuie sa cauti o solutie sa-l repari, pe cineva care stie ce sa caute (semeringuri supape sau ceva).

 

Un alt tip de ulei ar mai fi liqui moly cu MoS2, adica asta vine direct aditivat. Stiu persoane care puneau 15w40 cu MoS2, de consumat nu mai consuma, dar si termina motorul.

Link to comment
Share on other sites

Da, iti consuma f mult. Decat o reparatie, mai bine un ulei mai gros, sau un aditiv, cam asta zice el. Deci clar motorul asta are ceva, concret sa zic nu stiu.

Poti schimba uleiul, cu un Liqui Moly tot 10w40, dar oricum trebuie sa cauti o solutie sa-l repari, pe cineva care stie ce sa caute (semeringuri supape sau ceva).

 

Un alt tip de ulei ar mai fi liqui moly cu MoS2, adica asta vine direct aditivat. Stiu persoane care puneau 15w40 cu MoS2, de consumat nu mai consuma, dar si termina motorul.

citeam pe aici ca daca are probleme valvula PCV poate sa consume mai mult... se poate verifica asta?

eu adeocamdata am castrol 15w40 pe masina... consumul a scazut la 1l/3000km dar nici nu vreau sa-mi strice motorul

 

pai numai piesele au costat in jur de 1000 lei ... garnitura la _chiulasa_, simeringuri, ulei, filtru, antigel, garnitura la vanos, la capac culbutori ....am muncit 3 zile la el

eu cauteam piese azi pe autokarma si erau mult mai scumpe.... unde le ai luat?

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura valva PCV cu consumul de ulei. Dar ea se poate da jos, verifica, curata etc. Problema la tine e mai mare putin, din pacate, trebuie desfacut motorul si vazut exact.

pai ziceau colegii mai sus ca valva pcv influenteaza consumul de ulei, bine dar in cazul de fata si eu zic ca e de la semeringuri... parca cam mult 1 litru/2-3mii km, probabil valva nu influenteaza chiar asa ... sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Link to comment
Share on other sites

salut... eu am un e34 192cp... foloseam castrol 10w40 dar imi consuma 1 litru / 1500km... un mecanic mi-a sfatuit sa folosesc castrol 15w40.. este o tampenie ce zice? mersi

 

Dupa cum spui si tu, este o tampenie sa bagi ulei mai gros, tot il va consuma. Verifica , compresia pe toti cilindrii ( sa fie peste 13.5 bar , la mine spre ex. la 150.000 km are 14.2) daca iese ok si fara diferente mari intre ei inseamna ca de la simeringurile supapelor mananca ulei. Eu le-am inlocuit la a mea preventiv, nu iti pot spune daca consuma ulei pt ca nu prea mersesem cu masina inainte dar acum imi ia cam 500 ml /10.000km (ulei "BMW" 10W40) , incepe sa manance dupa primii 6-7000 km, se mai subtiaza uleiul.

De asemenea, verifica si eventualele scurgeri, la vechimea ei incep sa cedeze simeringurile de la arbore, garnituri etc.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura valva PCV cu consumul de ulei. Dar ea se poate da jos, verifica, curata etc. Problema la tine e mai mare putin, din pacate, trebuie desfacut motorul si vazut exact.

daca PCV-ul e cea din poza de mai jos, cea din masina mea nu are nici o membrana e doar un tub gol fara nimic in el. Asa trebuie sa fie sau cum?

 

post-44486-0-11048400-1359901321_thumb.jpg

daca PCV-ul e cea din poza de mai jos, cea din masina mea nu are nici o membrana e doar un tub gol fara nimic in el. Asa trebuie sa fie sau cum?

Link to comment
Share on other sites

citeam pe aici ca daca are probleme valvula PCV poate sa consume mai mult... se poate verifica asta?

eu adeocamdata am castrol 15w40 pe masina... consumul a scazut la 1l/3000km dar nici nu vreau sa-mi strice motorul

 

 

eu cauteam piese azi pe autokarma si erau mult mai scumpe.... unde le ai luat?

te pot ajuta numai daca vi in Petrosani jud. Hd aici am un prieten mecanic care aduce piese de calitate destul de buna uneori chiar mai buna decat cele originale, la preturi bune

P.S. ofera si garantie!!!

 

Eu zic ca influenteaza si PCV consumul de ulei deoarece preia gazele din capac printr-un furtun si aceea piesa transforma vaporii de ulei in ulei. La mine cand am desfacut motorul pt schimbarea semeringurilor am descoperit aceel furtun rupt care preia gazele din cpacul culbutorilor.... sincer cred ca cei de la bmw si-au cam luat teapa cu semeringuri , garnituri de la cine stie ce exportator.. prin anii 97 04, pica destul de usor la motoarele facute in anii respectivi

Edited by mmatey0071
Link to comment
Share on other sites

te pot ajuta numai daca vi in Petrosani jud. Hd aici am un prieten mecanic care aduce piese de calitate destul de buna uneori chiar mai buna decat cele originale, la preturi bune

P.S. ofera si garantie!!!

 

Eu zic ca influenteaza si PCV consumul de ulei deoarece preia gazele din capac printr-un furtun si acea piesa transforma vaporii de ulei in ulei. La mine cand am desfacut motorul pt schimbarea semeringurilor am descoperit acel furtun rupt care preia gazele din cpacul culbutorilor.... sincer cred ca cei de la bmw si-au cam luat teapa cu semeringuri , garnituri de la cine stie ce exportator.. prin anii 97 04, pica destul de usor la motoarele facute in anii respectivi

 

Spune-ne si noua de unde ia piese mai bune decat cele originale, se potrivesc de la o marca si mai premium gen RollsRoyce pe BMW? Duamneeee....

Link to comment
Share on other sites

Nu toata lumea isi permite sa mearga numai pe original.... Valeo nu cred ca face piese asa de rele... sau de exemplu mi-am schimbat discurile si placutele fata spate de la brembo care sunt mult mai bun decat cele de la bmw si sunt si mai ieftine...Astea sunt numai cateva ... ai inca ceva piesele sunt probate pe multe alte masini iar clientii sunt foarte multumiti, nu degeaba ofera si garantie....si nu mai fa comparatii RollsRoyce vs BMW suntem pe un forum BMW, cu multi fani BMW...

P.S. nu am zis ca sunt mai bune decat originalele am zis uneori....

Edited by mmatey0071
Link to comment
Share on other sites

cand e fisurata membrana din PCV ar trebui sa scoata un sunet!!!

Si Valva PCV nu arata asa ca in pozele de mai de sus ... cautati si voi sunt atatea filmulete pe youtube care arata in detaliu cum se schimba cum arata valava respectiva

Edited by mmatey0071
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am si eu o problema la un e46 cu motor de 2.2L ,am facut schimbul de ulei si mi l-a mancat pe tot in aprox 2000-2500 de km.Am observat ca masina cam scoate fum alb si nu prea trage ,merge cam gatuit.Un mic sfat va rog care ar putea fi problema?

Motoare de cacat fabricate de vestita companie BMW , vandute 10 ani cu eroare de fabricatie . In 2010 au modificat capul la supape sa nu mai consume ulei la toate motoarele 6 cilindri benzina.

in concluzia mea BMW-companie de cacat.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Motoare de cacat fabricate de vestita companie BMW , vandute 10 ani cu eroare de fabricatie . In 2010 au modificat capul la supape sa nu mai consume ulei la toate motoarele 6 cilindri benzina.

in concluzia mea BMW-companie de cacat.

 

Ai cumva mai multe detalii despre aceasta modificare? Link-uri, explicatii?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare la toți.

Am cumpĂŁrat un bmw e39 2.2 benzina an 2002 km 240000 și consuma foarte mult ulei. Când am cumpĂŁrato iam facut schimb de ulei castrol 5w40 și ĂŽmi consuma 2-3l cam la 500-600km pierderi de ulei exterioare nu se vĂŁd motorul trage destul de bine. Singura simToma care o are este ĂŽn timpul mersului sau ĂŽn staționare câteodatĂŁ nu tot timpul scoate fum albastru spre alb și ĂŽntrerupe un pic dupĂŁ care ĂŽși revine . Aspirație ĂŽn motor este când scot bușonul de umplere la ulei se simte vacumul și motorul ĂŽși schimba comportamentul un pic. Am desfĂŁcut toate bujiile și am gĂŁsit ulei pe bujie la pistonul 1 și pistonul 5 celelalte bujii erau uscate și aveau un pic de calamità pe ele. Va rog sa ĂŽmi dați un rĂŁspuns cei care știu despre ce este vorba. Ar putea fi dus dus segmenți? ???? Sau semeringuri supape??? Mentionez faptul ca ĂŽnainte am avut un bmw e34 520i 150cp timp de 5 ani și consuma 1l la 6000km avea 230000km și nu scotea fum deloc.

Va mulțumesc! !! Orice informație e binevenIta ca sa știu la ce mĂŁ astept😔😔😔😔

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.