Jump to content

M54B22 consum ulei


miu 5er

Recommended Posts

valve cover gasket cum se zice pe romaneste ca am o mica scurgere[m54]

 

Garnitura capac chiulasa.

 

Tocmai ce am terminat de schimbat valva CCV/PCV cu toate furtunele aferente si piesa distribuitorea de pe admisie la 528-ul sora-mi. Cea veche era in stare relativ buna, doar piesa distribuitoare de pe admisie era rupta si lipita amatoristic. Am curatat si tot ce era pe acolo , ICV, debitmetru, clapeta admisie etc.

Nu s-a rezolvat problema consumului de ulei pentru ca am descoperit cauza adevarata. Garnitura dintre corp filtru ulei si bloc motor e dusa si curge pe acolo ca la balamuc.

Din ce am citit pe net e din seria "asa face toate" si nu strica cine are consum mare de ulei sa se uite cu atentie ( trebuie dat filtru de aer jos). Am facut si niste poze ca sa fie mai usor de identificat. Ulei in acelasi loc poate fi si daca vreun furtun de la PCV/CCV e spart. Exact in spatele alternatorului , sub valva CCV. Sunt niste striatii pe bloc si e posibil sa nu curga in scut sau sa se prelinga pe baia de ulei , si cu timpul se intareste de la caldura. ( adica greu de detectat de sub masina).

 

http://media.share.ovi.com/m1/s/3042/6d149f3fca1448c1b2c10d90fb1e7328.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3042/499350c5c2a14e9882dbd65748d685fa.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/3042/920f457c22164637a44e0f4f937377f5.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3042/005f57fc053c4606bfb3336ae3f65c36.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/3042/8442a39854a543eeb07e8bc271a0c630.jpg

 

Asta e un DIY despre garnitura de la corpul filtrului de ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

oricum , uleiul LL04 5W30 nu e indicat la masinile cel putin pana in anul 2002 .

Eu am scris la BMW AG Germania , si pt masina mea 520i din 2001 este recomandat LL01 , nu LL04 , de preferat 5W40

Sunt de acord cu uleiul 5w40, dar care anume CASTROL sau ORIGINAL BMW?? Pe cel original BMW scrie LONGLIFE 98. Daca CASTROL, de care?? MAGNATEC, EDGE??

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu uleiul 5w40, dar care anume CASTROL sau ORIGINAL BMW?? Pe cel original BMW scrie LONGLIFE 98. Daca CASTROL, de care?? MAGNATEC, EDGE??

Nu conteaza asa mult marca , atata timp cat are aprobarea si certificarea LL01 . Eu consider cele mai bune Motul si Liqui Moly. Personal eu voi face urmatorul schimb cu Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W40 , are certificare LL01 , pe langa asta consider ca e cea mai buna marca pt BMW , si au si echipa de concurs WTCC impreuna cu BMW.

 

Nu mai bag Castrol , Ulei BMW sau Mobil pt ca la noi si in mare parte in Europa sunt facute sub licenta in Turcia , Grecia sau alte feluri de tari , dar numai originale nu sunt , sau unele sunt false.

Vezi ca Castrol Edge 5W40 e LL04 , chiar daca e recomandat pe siteul lor.

 

Liqui Moly e facut doar in Germania si Motul nu am auzit sa fie copiat.

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza asa mult marca , atata timp cat are aprobarea si certificarea LL01 . Eu consider cele mai bune Motul si Liqui Moly. Personal eu voi face urmatorul schimb cu Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W40 , are certificare LL01 , pe langa asta consider ca e cea mai buna marca pt BMW , si au si echipa de concurs WTCC impreuna cu BMW.

 

Nu mai bag Castrol , Ulei BMW sau Mobil pt ca la noi si in mare parte in Europa sunt facute sub licenta in Turcia , Grecia sau alte feluri de tari , dar numai originale nu sunt , sau unele sunt false.

Vezi ca Castrol Edge 5W40 e LL04 , chiar daca e recomandat pe siteul lor.

 

Liqui Moly e facut doar in Germania si Motul nu am auzit sa fie copiat.

Ok. Si totusi de ce BMW recomanda CASTROL?? Care este uleiul LL01 5W40 de la CASTROL? Tu ai consum de ulei?

Link to comment
Share on other sites

 

s-ar putea sa nu iti lucre valva PCV si sa-ti bage vaporii de ulei in admisie inapoi si sa ii arda, in loc sa-i condenseze si sa-i deverseze in baia de ulei.

cam asa se explica consumul de ulei mare la M54.

 

la M43 si M50 vaporii sunt trasi in admisie si tot consuma.

 

gaseste alta explicatie!ar trebui sa inchida topicul asta ca de ulei s-a tot discutat.

 

plus ca la M50 nu exista PCV,e un simplu furtun.

 

am scris acum un an pe acest forum ca dupa 4.000km il consuma,pardon il bea.

 

e contrafacut si gata,asta e parerea mea.

 

ma asteptam la un comentariu mai riguros de la @paul moderatorul!

Link to comment
Share on other sites

Ok. Si totusi de ce BMW recomanda CASTROL?? Care este uleiul LL01 5W40 de la CASTROL? Tu ai consum de ulei?

E o chestie de marketing . Nu stiu ce Castrol e LL01.

Sunt reprezentante in strainatate care folosesc alte marci de uleiuri (Mobil , Aral , Valvoline , etc) . Depinde de tara si cu cine are reprezentanta contract pt livrarea lubrifiantilor .

Cu ulei BMW LL04 5W30 si mie-mi consuma. Acum aproximativ o luna am scris catre BMW AG si m-am lamurit , nu e bun pt mine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Simptome si la mine..

 

CHECK ENGINE aprins in bord si fum alb la evacuare. Valva PCV?:D

Salut,

In ce conditii ti-a aparut CHECK ENGINE si fum alb?? Dimineata la rece(prima pornire)?? La cald? Se intampla de cate ori pornesti motorul?? A fost la o diagnoza?? Rezultate??

Descrie putin situatia te rog.

Link to comment
Share on other sites

Brusc astazi dimineata ( ora 10) la prima cheie si in seara asta (acum o ora) 20.00

. CHECK ENGINE aprins in bord si fum ca la balamuc daca o accelerez. La relanti scoate fum dar usor insa sesizabil, cu cat accelerezi e jale. Diagnoza nu am facut inca pt ca am primit informatii clare de la baieti ce s-au lovit de asa ceva. Am incercat si varianta cu scosul jojei de ulei cu motorul pornit, degetul pus in locul jojei si se simte cum aspira usor si bolboroseste ceva acolo, cu un fasait prelung. Probabil aer fals..nush c sa zic, o sa incerc sa o duc in service sa vad despre ce este vorba EXACT.

 

pana atunci mai astept si alte sfaturi.. :D ce aiurea

Edited by tho_klan
Link to comment
Share on other sites

Brusc astazi dimineata ( ora 10) la prima cheie si in seara asta (acum o ora) 20.00

. CHECK ENGINE aprins in bord si fum ca la balamuc daca o accelerez. La relanti scoate fum dar usor insa sesizabil, cu cat accelerezi e jale. Diagnoza nu am facut inca pt ca am primit informatii clare de la baieti ce s-au lovit de asa ceva. Am incercat si varianta cu scosul jojei de ulei cu motorul pornit, degetul pus in locul jojei si se simte cum aspira usor si bolboroseste ceva acolo, cu un fasait prelung. Probabil aer fals..nush c sa zic, o sa incerc sa o duc in service sa vad despre ce este vorba EXACT.

 

pana atunci mai astept si alte sfaturi.. :D ce aiurea

Ar fi totusi bine sa vezi la o diagnoza la ce se refera CHECK ENGINE. Pe de alta parte, poate fi totusi si valva PCV, pentru fumul exagerat(daca se blocheaza in loc sa separe uleiul din gaze capac tacheti, ii baga inapoi in camera de ardere). Dar nu as crede ca defectul valvei PCV ar da eroarea CHECK ENGINE(asta inseamna probleme la aprindere). Poate totusi amestecul bogat in ulei din camera de ardere sa emita aceasta eroare. Sunt curios ce vei gasi la diagnoza. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Salutare baieti! Sunt nou pe forum si nou posesor de bmw e39 520i m54 din 2001.... Ma cam speriati cu discutiile voastre de aici 1l la 1000 de km !!!!!!!!!!!! voi va dati seama ce inseamna asta! totusi vorbim despre BMW, sper sa ma fereasca Dumnezeu sa nu am problema asta, am fugit de la renault laguna 2 ca sa scap de probleme, si nu numai pt asta dar imi place foarte mult e 39 dar eu aveam o impresie ft buna despre bmw....in fine cine stie o mai conta si stilul in care a fost si este condusa masina.... Domnilor ce vroiam sa va intreb am cumparat ieri ulei filtre alea alea ulei Castrol EDGE 5w-30 LL04, si ma gandeam sa bag si un tuf oil nu cred ca i-ar face rau am impresia ca face un pic de galagie un vanos nu foarte rau dar face, tratamentul cu tufoil il voi face in felul urmator voi incalzii motorul voi da drumul la uleiul vechi, adaug vreo 4 l de castrol torn tratamentul care o sa il las inainte in sticla un pic la soare sa il pot golii apoi completez cu ulei si ii dau drumu opresc mai verific odata nivelul repede apoi plec cu masina la drum vreo 30km sa se distribuie bine tufoilul in tot motorul... Vroiam sa va intreb ar putea sa imi afecteze motorul in vre un fel? ca la renault 2.0 16v turbo pe benzina nu i-a facut nimic? astep pareri va rog frumos... Multumesc!!! Edited by mmatey007
Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti! Sunt nou pe forum si nou posesor de bmw e39 520i m54 din 2001.... Ma cam speriati cu discutiile voastre de aici 1l la 1000 de km !!!!!!!!!!!! voi va dati seama ce inseamna asta! totusi vorbim despre BMW, sper sa ma fereasca Dumnezeu sa nu am problema asta, am fugit de la renault laguna 2 ca sa scap de probleme, si nu numai pt asta dar imi place foarte mult e 39 dar eu aveam o impresie ft buna despre bmw....in fine cine stie o mai conta si stilul in care a fost si este condusa masina.... Domnilor ce vroiam sa va intreb am cumparat ieri ulei filtre alea alea ulei Castrol EDGE 5w-30 LL04, si ma gandeam sa bag si un tuf oil nu cred ca i-ar face rau am impresia ca face un pic de galagie un vanos nu foarte rau dar face, tratamentul cu tufoil il voi face in felul urmator voi incalzii motorul voi da drumul la uleiul vechi, adaug vreo 4 l de castrol torn tratamentul care o sa il las inainte in sticla un pic la soare sa il pot golii apoi completez cu ulei si ii dau drumu opresc mai verific odata nivelul repede apoi plec cu masina la drum vreo 30km sa se distribuie bine tufoilul in tot motorul... Vroiam sa va intreb ar putea sa imi afecteze motorul in vre un fel? ca la renault 2.0 16v turbo pe benzina nu i-a facut nimic? astep pareri va rog frumos... Multumesc!!!

 

 

Nu te supara dar suna ca o poveste ce vrei sa faci tu. Nu merita in nici un caz. Schimba uleiul pune ulei bun si cu asta basta. Daca motorul consuma ulei sau nu merge bine are o problema ! care nu o rezolvi aditivi minune sau cine mai stie ce.

Link to comment
Share on other sites

multumesc frumos sincer la laguna nu mi-a facut nimic batea un culbutor cateva secunde dupa pornire in jur de 30 de sec inainte de a baga aditivul dupa aceiasi problema probabil ca aveti dreptate nu are nici un folos sa mai dau 100 lei si pe ala multumesc frumos. inca o intrebare cat ulei intra in cutia de viteze? cutie in 5 trepte m=am gandit sa ii bag 75w80 tot de la castrol.
Link to comment
Share on other sites

cutie in 5 trepte m=am gandit sa ii bag 75w80 tot de la castrol.

te duci la BMW, cumperi 2 L ulei de cutie, intra 1,5 sau putin mai mult in fuctie de model/cutie (manuala), nu baga ulei dupa ureche.

 

edit: ca posesor de M54 pot spune ca imi consuma 1L/5000km insa nu ma deranjeaza, am inteles de la diferite persoane care au cumparat BMW noi cu acest tip de motare ca inca din prima clipa au avut acest consum de ulei. deci se pare totusi ca problema e de la ei

uleiul folosit: BMW 5W30 LL04

Edited by io's
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos dar sunt in anglia si o reprezentanta mai aproape de mine nu prea este. si chiar daca gasesc una astia vor sa mi-l schimbe ei si.... ma saracesc .... Daca m-ai putea ajuta cu cv mai multe informatii nu m-as supara te rog frumos. Foarte tare sloganul puterea bate cuplul !!!!
Link to comment
Share on other sites

te duci la BMW, cumperi 2 L ulei de cutie, intra 1,5 sau putin mai mult in fuctie de model/cutie (manuala), nu baga ulei dupa ureche.

 

edit: ca posesor de M54 pot spune ca imi consuma 1L/5000km insa nu ma deranjeaza, am inteles de la diferite persoane care au cumparat BMW noi cu acest tip de motare ca inca din prima clipa au avut acest consum de ulei. deci se pare totusi ca problema e de la ei

uleiul folosit: BMW 5W30 LL04

la tine e alt motor :D mi se pare mare consumul totusi eu am undeva la 500 grame 7-8000 km sau ma rog pe acolo :)

PS:vezi ca o sa iti folosesc semnatura:P partial

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Consuma ulei atat timp cat uleiul e praf.

 

Sa-mi explice cineva cum cu Castrol si BMW OEM imi halea 1L intre schimburi, iar acum cu LM nu papa gram. Acelasi motor, acelasi indice de vascozitate al uleiurilor, motorul n-a suferit nicio modificare/inlocuire de piese/accesorii.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos dar sunt in anglia si o reprezentanta mai aproape de mine nu prea este. si chiar daca gasesc una astia vor sa mi-l schimbe ei si.... ma saracesc .... Daca m-ai putea ajuta cu cv mai multe informatii nu m-as supara te rog frumos.

din cate stiu eu uleiul la c.v este lifetime, nu vad de ca sa-l schimbi daca cutia merge bine. dar daca tot vrei poti cauta prin gugal echivalentul (parca 75W90 este dar NU sunt convins, daca gasesc ceva te anunt)

 

edit: pe CV ar trebui sa ai un stiker pe care scrie ce ulei trebuie, MTF1 sau MTF2 (Manual Transmision Fluid). in functie de asta cauti ulei.

 

 

edit 2: aaa.. banuiesc ca ai transmisie manuala?!

 

edit 3: uite, baga un ochi pe aici (e la tine din UK :) )

 

http://www.opieoils.co.uk/c-687-bmw-gear-oil.aspx

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.