Jump to content

M54B22 consum ulei


miu 5er

Recommended Posts

Daca nu-ti consuma ulei, nu o schimba. Am citit multe cazuri in care a fost schimbata preventiv, probabil pe producator, si cu cea noua masina a inceput sa consume ulei.

 

Normal nu are ce. E doar o membrana si o camera pe peretii careia se depun vaporii de ulei si se produce separarea, excesul curgand inapoi prin joja in baia de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, e o membrana actionata de vacuum, dar are un arc pentru echilibrare. Din punctul meu de vedere singurul motiv pentru consumul de ulei dupa schimbare poate fi calibrarea aiurea a arcului respectiv.

 

L.E.: odata cu schimbarea PCV-ului, daca va hotarati sa faceti asta, comandati si furtunele aferente, de obicei sunt obosite/intepate si pot cauza scapari de vacuum => functionare aiurea a valvei

Edited by ZyZ
Link to comment
Share on other sites

Daca nu-ti consuma ulei, nu o schimba. Am citit multe cazuri in care a fost schimbata preventiv, probabil pe producator, si cu cea noua masina a inceput sa consume ulei.

pt 158 lei se merita oe...

 

Ai dreptate, e o membrana actionata de vacuum, dar are un arc pentru echilibrare. Din punctul meu de vedere singurul motiv pentru consumul de ulei dupa schimbare poate fi calibrarea aiurea a arcului respectiv.

 

L.E.: odata cu schimbarea PCV-ului, daca va hotarati sa faceti asta, comandati si furtunele aferente, de obicei sunt obosite/intepate si pot cauza scapari de vacuum => functionare aiurea a valvei

bun e o membrana, dar totusi cum influenteaza asta consumul de ulei?

Link to comment
Share on other sites

pt 158 lei se merita oe...

 

 

mai pui inca atat pretul furtunelor

 

bun e o membrana, dar totusi cum influenteaza asta consumul de ulei?

e simplu...in valva PCV se colecteaza gaze ce contin si vapori de ulei de "sub capac", iar rolul ei e sa "condenseze" vaporii de ulei-de aceea este un furtun care merge spre baia de ulei, iar restul de gaze merge inapoi in motor prin admisie; de aceea o valva nefunctionala fie va introduce in admisie gazele cu tot cu vapori de ulei, de unde si faptul ca in final se consuma ulei prin ardere, fie motorul nu mai functioneaza in parametri.

Link to comment
Share on other sites

Si eu credeam ca sunt de vina pt. consum semeringurile de la supape,dar era de vina piesa nr.15,din link care este un furtun capsat, si garnitura de la baia de ulei. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NA31&mospid=47750&btnr=11_2170&hg=11&fg=15

 

S-a vazut din prima ca era crapata conducta aia ? sau cum ti-ai dat seama...

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am dat seama din prima deoarece era crapat in partea inferioara.Eu m-am pregatit sa schimb semeringurile alea,am cumparat si o garnitura de _chiulasa_,dar mecanicul meu cand a desfacut admisia a descoperit furtunul ''intepat'' in zona de capsare.
Link to comment
Share on other sites

pai numai piesele au costat in jur de 1000 lei ... garnitura la _chiulasa_, simeringuri, ulei, filtru, antigel, garnitura la vanos, la capac culbutori ....am muncit 3 zile la el

am inteles ca este un baiat in Bucuresti care schimba (la motorul n42 de pe e46) fara sa dea _chiulasa_ jos...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.