BMWClub: schimbare simeringuri supape - BMWClub

Jump to content

  • 42 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

schimbare simeringuri supape e46 316i valvetronic Rate Topic: ****- 5 Votes

#21 User is offline   Rhaziel 

  • Raspopit
  • Group: Members
  • Posts: 4107
  • Joined: 30-October 08
  • Gender:Male
  • Location:x=r-d => 2a-x=a-r+a-d

Posted 05 August 2011 - 20:01

View PostASs, on 05 July 2011 - 16:17, said:

Foarte greu doar ??? ...eu zic ca e de-a dreptu' IMPOSIBIL !

se pot schimba, in functie de complexitatea motorului si spatiul, practic se blocheaza supapele pe interior apoi se "lucreaza" in partea de sus a supapei, pe rand.

doar ca e cu dus si-ntors... in functie de scula si indemanare, la ultima supapa poti gresi sa o scapi si tot la demontat chiulasa ajungi... :laugh:



This post has been edited by Rhaziel: 05 August 2011 - 20:03

-1

#22 User is offline   malex1 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 28-January 11
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 16 August 2011 - 13:50

View Postbatory, on 05 August 2011 - 19:30, said:

si acum dupa ceva timp de atunci esti multumit de rezultat?

de cand am schimbat simeringurile am facut aprox 1500 de km fara nici o problema
uleiul este la semn,fum nu mai scoate deloc,toate sunt in regula
manopera cam scump ce-i drept dar a meritat
baiatul care mi-a schimbat simeringurile, 90 la suta din mecanica face chiulase asa ca nu am avut niciun dubiu cand mi-a desfacut motorul

View PostRhaziel, on 05 August 2011 - 20:01, said:

se pot schimba, in functie de complexitatea motorului si spatiul, practic se blocheaza supapele pe interior apoi se "lucreaza" in partea de sus a supapei, pe rand.

doar ca e cu dus si-ntors... in functie de scula si indemanare, la ultima supapa poti gresi sa o scapi si tot la demontat chiulasa ajungi... :laugh:

cum crezi tu ca poate scapa supapa? unde sa scape?
intr-adevar este un motor complicat cu acces greoi la simeringuri dar daca mecanicul are ce-i trebuie se rezolva
1

#23 User is offline   Sibianul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1226
  • Joined: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Hermannstadt
  • Interests:i don't have

Posted 16 August 2011 - 15:30

View Postmalex1, on 16 August 2011 - 13:50, said:

de cand am schimbat simeringurile am facut aprox 1500 de km fara nici o problema
uleiul este la semn,fum nu mai scoate deloc,toate sunt in regula
manopera cam scump ce-i drept dar a meritat
baiatul care mi-a schimbat simeringurile, 90 la suta din mecanica face chiulase asa ca nu am avut niciun dubiu cand mi-a desfacut motorul


cum crezi tu ca poate scapa supapa? unde sa scape?
intr-adevar este un motor complicat cu acces greoi la simeringuri dar daca mecanicul are ce-i trebuie se rezolva

da-mi si mie nr de telefon al mecanicului respectiv ,,daca nu e deranjul prea mare,,
0

#24 User is offline   Eugen B 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 897
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 22 September 2011 - 19:07

Ca sa nu se considere reclama, trimite-mi si mie un PM cu datele celui care a facut toata operatiunea si spune-i si mie cat a durat inlocuirea.

Multumesc
1

#25 User is offline   doctoringiner1 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 02-April 12

Posted 02 April 2012 - 20:11

View Postbatory, on 16 August 2011 - 15:30, said:

da-mi si mie nr de telefon al mecanicului respectiv ,,daca nu e deranjul prea mare,,

salut, am si eu aceeasi problema si as vrea sa schimb simeringurile de la supape,dar nu gasesc un mecanic bun...te rog poti sa imi dai nr de telefon sau cum dau de mecanicul asta.merci
0

#26 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10045
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 30 May 2012 - 22:50

Ok revin eu cu un update aici , se poate sa schimbi semeringurile fara sa dai chiulasa jos , e o operatie destul de grea dar exista mecanic f priceput in bucuresti, mai exact cel recomandat de initiatorul topicului . Dureaza 4 ore . Vedeti in poze diferenta intre semeringuri uzate si cele noi , a trebuit sa apelez si eu la el pt ca aveam un consum de ulei exagerat .Uleiul se scurge pe langa semering si ajunge in capul pistonului , e ars , eliminat in ture sau se aduna dupa stationari dese , mers in coloana .Deci 2 mecanici , 4 ore si tester pt repozitionare valvetronic . Si totul e in regula . Mentionez ca am facut lucrarea dupa ce am schimbat si valva CCV , care initial era blocata , facea vacuum in carcasa si elimina si vapori de ulei in admisie .Deci in prima faza pt cei cu probleme se verifica valva CCv cu testul cu plastic la busonul de ulei , trebuie sa faca un vacuum lejer , daca il trage grav inauntru sau chiar se opreste motor e blocata sau functioneaza prost . Daca tot nu se rezolva pasul 2 , semeringuri .

This post has been edited by Myx: 30 May 2012 - 23:18

0

#27 User is offline   ppmihail 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 05-November 09

Posted 05 June 2012 - 22:34

View PostMyx, on 30 May 2012 - 22:50, said:

Ok revin eu cu un update aici , se poate sa schimbi semeringurile fara sa dai chiulasa jos , e o operatie destul de grea dar exista mecanic f priceput in bucuresti, mai exact cel recomandat de initiatorul topicului . Dureaza 4 ore . Vedeti in poze diferenta intre semeringuri uzate si cele noi , a trebuit sa apelez si eu la el pt ca aveam un consum de ulei exagerat .Uleiul se scurge pe langa semering si ajunge in capul pistonului , e ars , eliminat in ture sau se aduna dupa stationari dese , mers in coloana .Deci 2 mecanici , 4 ore si tester pt repozitionare valvetronic . Si totul e in regula . Mentionez ca am facut lucrarea dupa ce am schimbat si valva CCV , care initial era blocata , facea vacuum in carcasa si elimina si vapori de ulei in admisie .Deci in prima faza pt cei cu probleme se verifica valva CCv cu testul cu plastic la busonul de ulei , trebuie sa faca un vacuum lejer , daca il trage grav inauntru sau chiar se opreste motor e blocata sau functioneaza prost . Daca tot nu se rezolva pasul 2 , semeringuri .


Buna ziua!
TE rog frumos, daca poti sa-mi dai si mie nr de tel al mecanicului care poate schimba semeringurile de supape fara sa mai dea jos _chiulasa_. Am si eu aceeasi problema. Mailul meu este ppmihail@yahoo.
MULTUMESC ANTICIPAT!!!
0

#28 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10045
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 05 June 2012 - 23:44

ti-am trimis PM , am vb cu mecanicul si e ok sa-i dau nr pe forum . Asa ca am sa-l listez aici pt toti cei care au problema asta . Din partea mea are un review pozitiv , am 500 km cu masina de la reparatie si totul e in regula . Florin 0728 444 108 , sper ca nu intra sub incidenta comerciala ....
0

#29 User is offline   ppmihail 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 05-November 09

Posted 06 June 2012 - 07:18

View PostMyx, on 05 June 2012 - 23:44, said:

ti-am trimis PM , am vb cu mecanicul si e ok sa-i dau nr pe forum . Asa ca am sa-l listez aici pt toti cei care au problema asta . Din partea mea are un review pozitiv , am 500 km cu masina de la reparatie si totul e in regula . Florin 0728 444 108 , sper ca nu intra sub incidenta comerciala ....


Multumesc frumos de ajutor!!!
Ramane sa reusesc o programare, apoi postez mai multe...
0

#30 User is offline   ppmihail 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 05-November 09

Posted 23 July 2012 - 18:29

Abia in zilele ce urmeaza voi incerca sa rezolv problema.
Intre timp am luat si un motor pe care sa-l am de rezerva, dar care a avut distributia sarita de la punct. 3 supape sunt usor indoite.
Am sa incerc si eu varianta cu florin, iar daca nu merge... probabil voi face cealalta _chiulasa_... :mellow:
Am mai citit pe undeva ca ar putea fi si ghidajele la supape, gidaje care sunt turnate pe _chiulasa_...deci alta _chiulasa_...
Acum, banuiesc ca ati facut ceva Km cu masinile, mai aveti probleme???
Mie la relanti sau cand stau in trafic imi da fum si imi papa ulei bine, in turatie nu se vede nimic. Am pus un amic in spate si i-am dat si 5000 de ture, dar nu s-a vazut nimic.
Valva e ok, motorul merge bine...sper sa fie semeringurile..
Distributia o mai pune la punct???
0

#31 User is offline   Eugen B 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 897
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 24 July 2012 - 10:27

View Postppmihail, on 23 July 2012 - 18:29, said:

Abia in zilele ce urmeaza voi incerca sa rezolv problema.
Intre timp am luat si un motor pe care sa-l am de rezerva, dar care a avut distributia sarita de la punct. 3 supape sunt usor indoite.
Am sa incerc si eu varianta cu florin, iar daca nu merge... probabil voi face cealalta _chiulasa_... :mellow:
Am mai citit pe undeva ca ar putea fi si ghidajele la supape, gidaje care sunt turnate pe _chiulasa_...deci alta _chiulasa_...
Acum, banuiesc ca ati facut ceva Km cu masinile, mai aveti probleme???
Mie la relanti sau cand stau in trafic imi da fum si imi papa ulei bine, in turatie nu se vede nimic. Am pus un amic in spate si i-am dat si 5000 de ture, dar nu s-a vazut nimic.
Valva e ok, motorul merge bine...sper sa fie semeringurile..
Distributia o mai pune la punct???

eu pot sa iti spun povestea mea.....

masina avea 160.000 km si consuma destul de mult ulei....motiv pentru care am aplelat la schimbarea semeringurilor.....si vreau sa zic ca e magie, nu mai consuma gram de ulei.am facut peste 10.000 km de cand am schimbat semeringurile si totul este perfect.

cum poti verifica "empiric" daca sunt semeringurile:- pornesti motorul....o lasi la ralanti 5-10 minute, iar apoi accelerezi puternic si brusc la 5000 de ture, daca sunt semeringurile, ar trebui sa ai fum mult la evacuare.
daca vei schimba semeringurile, bineinteles ca iti va pune si distributia la punct ulterior.

pot confirma si eu buna impresie si profesionalismul de care a dat dovada cel ce este mentionat mai sus....este unul din mecanicii care mi-a produs o foarte buna impresie, stie foarte bine ce face si are o perceptie corecta asupra timpului interventiei. recomand!
0

#32 User is offline   ppmihail 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 05-November 09

Posted 19 August 2012 - 17:53

View PostEugen B, on 24 July 2012 - 10:27, said:

eu pot sa iti spun povestea mea.....

masina avea 160.000 km si consuma destul de mult ulei....motiv pentru care am aplelat la schimbarea semeringurilor.....si vreau sa zic ca e magie, nu mai consuma gram de ulei.am facut peste 10.000 km de cand am schimbat semeringurile si totul este perfect.

cum poti verifica "empiric" daca sunt semeringurile:- pornesti motorul....o lasi la ralanti 5-10 minute, iar apoi accelerezi puternic si brusc la 5000 de ture, daca sunt semeringurile, ar trebui sa ai fum mult la evacuare.
daca vei schimba semeringurile, bineinteles ca iti va pune si distributia la punct ulterior.

pot confirma si eu buna impresie si profesionalismul de care a dat dovada cel ce este mentionat mai sus....este unul din mecanicii care mi-a produs o foarte buna impresie, stie foarte bine ce face si are o perceptie corecta asupra timpului interventiei. recomand!

Buna ziua!
Am schimbat semeringurile si acum dupa 1000 km pot sa spun ca nici nu am mai vazul pierdere de ulei si nici fum dupa mine!!!
Intr-adevar este magie.
Costurile au fost in schimb usor piperate...
Nu am reusit sa ajung la Bucuresti asa ca am schimbat semeringurile (V. Reinz), garnitura de _chiulasa_ cu suruburi etc(tot V reinz).
Momentan sunt multumit, dar dupa 1000 km am observat o usoara scadere a nivelului de apa cu vreo 50 ml aproximativ.
Urme de apa in ulei nu am vazut, mai astept, poate nu a fost aerisit bine traseul.
Revin cu vesti!
0

#33 User is offline   ppmihail 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 05-November 09

Posted 26 August 2012 - 20:03

1600 km de schimbarea semeringurilor si nivelul de ulei este la semn.
600 km si nu a mai sczut nici apa.
Am observat ca atunci cand e motorul pornit si scot joja se aude un "galgait" ca si cum ar balbota ceva acolo jos. Aveti idee daca este normal sau este vreo problema? Nu mi se pare normal, mai ales ca pana acum nu am observat asta.
0

#34 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10045
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 26 August 2012 - 20:10

View Postppmihail, on 26 August 2012 - 20:03, said:

1600 km de schimbarea semeringurilor si nivelul de ulei este la semn.
600 km si nu a mai sczut nici apa.
Am observat ca atunci cand e motorul pornit si scot joja se aude un "galgait" ca si cum ar balbota ceva acolo jos. Aveti idee daca este normal sau este vreo problema? Nu mi se pare normal, mai ales ca pana acum nu am observat asta.


e normal . ceva balboteaza acolo jos , vaporii de ulei care se intorc in baie prin valva pcv :thumbsup: . Daca nu s-ar intoarce ar lua calea admisiei si ai avea fum iar .

This post has been edited by Myx: 26 August 2012 - 20:11

0

#35 User is offline   gigiultrafin 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 30-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 August 2012 - 23:39

se pare ca si eu am un consum de ulei exagerat si nu stiu cum sa ii dau de cap ..nu scoate fum insa ma exaspereaza ca nici un mecanic nu a stiut concret ...am fost la 3 mecanici pana acum ...intr-un final am auzit ceva legat de separatorul de ulei...o sa apelez si eu la Florin ..vad ca foarte multi ati rezolvat cu schimbarea semeringurilor ...
1

#36 User is offline   gigiultrafin 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 30-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 August 2012 - 08:31

cum pot sa imi da seama daca trebuiesc schimbate semeringurile, sau doar valva pcv(separatorul de ulei) ..in ambele cazuri din cate am inteles costurile sunt aceleasi .....?!?!
0

#37 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3848
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 29 August 2012 - 11:13

incredibil cata uzura in asa putini km
banuiesc ca st si scaunele la supape majorate altfel nu aparea asa uzura
e bn ca a-ti schimbat semeringurile si rau ca nu a-ti verificat scaunele cu comparatorul
0

#38 User is offline   Eugen B 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 897
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 29 August 2012 - 13:55

View Postgigiultrafin, on 29 August 2012 - 08:31, said:

cum pot sa imi da seama daca trebuiesc schimbate semeringurile, sau doar valva pcv(separatorul de ulei) ..in ambele cazuri din cate am inteles costurile sunt aceleasi .....?!?!

o metoda de a verifica valva pcv e descrisa de myx mai sus;

pentru a verifica daca semeringurile nu sunt uzate:

-lasi masina pornita dimineata 5-8 minute la ralanti (nu accelerezi deloc in acelasi timp), apoi accelerezi puternic la 5000-6000 ture; daca ai fum albastru pe evacuare sunt semeringurile
0

#39 User is offline   gigiultrafin 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 30-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 August 2012 - 19:43

am facut acest test , si a iesit un fum negru ca la basculantele alea antice ,din ce mi-a descris cel care a stat in spatele masinii ...acum poate nu a deoesbit culoarea dar negru parea sa fie !!
eu spun ca e clar ..trebuiesc schimbate semeringurile , dar totodata si separatorul...cum mi-am dat seama:oscileaza relantiul la prima cheie dimineata la rece si imi da in nas , parca nu are putere ,cateodata cand pornesc se balbaie un pic apoi se opreste motorul , iar la urmatoarea cheie merge ceas,plus ca am facut acel test de care chiar Florin mi-a spus astazi de el(inclusiv userul myx caruia ii multumesc pt sfaturi) ca sa imi dau seama mai bine...am scos capacul de la ulei si a murit motorul !! deci e clar ...doi iepuri dintr-o lovitura !
0

#40 User is offline   Eugen B 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 897
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 29 August 2012 - 20:01

View Postgigiultrafin, on 29 August 2012 - 19:43, said:

am facut acest test , si a iesit un fum negru ca la basculantele alea antice ,din ce mi-a descris cel care a stat in spatele masinii ...acum poate nu a deoesbit culoarea dar negru parea sa fie !!
eu spun ca e clar ..trebuiesc schimbate semeringurile , dar totodata si separatorul...cum mi-am dat seama:oscileaza relantiul la prima cheie dimineata la rece si imi da in nas , parca nu are putere ,cateodata cand pornesc se balbaie un pic apoi se opreste motorul , iar la urmatoarea cheie merge ceas,plus ca am facut acel test de care chiar Florin mi-a spus astazi de el(inclusiv userul myx caruia ii multumesc pt sfaturi) ca sa imi dau seama mai bine...am scos capacul de la ulei si a murit motorul !! deci e clar ...doi iepuri dintr-o lovitura !

nu e chair o bucurie asta....dar macar stii ca ai rezolvat o treaba.pentru curiozitatea mea si a altora , fa niste poze ale semeringurilor uzate versus un semering nou....eu am pastrat o dovada(pacat ca nu am facut mai multe poze cu operatiunea.....insa eram prea absorbit de toata treaba).

in prima poza a iesit un efect suprarealist...insa e motorul meu, in a doua se observa diametrul orificiului semering uzat versus semering nou.

bafta!

Attached File(s)


0

Share this topic:


  • 42 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro