BMWClub: schimbare simeringuri supape - BMWClub

Jump to content

  • 42 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

schimbare simeringuri supape e46 316i valvetronic Rate Topic: ****- 5 Votes

#41 User is offline   gigiultrafin 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 30-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 August 2012 - 23:10

View PostEugen B, on 29 August 2012 - 20:01, said:

nu e chair o bucurie asta....dar macar stii ca ai rezolvat o treaba.pentru curiozitatea mea si a altora , fa niste poze ale semeringurilor uzate versus un semering nou....eu am pastrat o dovada(pacat ca nu am facut mai multe poze cu operatiunea.....insa eram prea absorbit de toata treaba).

in prima poza a iesit un efect suprarealist...insa e motorul meu, in a doua se observa diametrul orificiului semering uzat versus semering nou.

bafta!


o sa fac poze de indata ce se vor apuca baietii de treaba :) ...before/after ...sincer dabea astept sa scap de toata nebunia asta !
0

#42 User is offline   FlorinB 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 31-August 10

Posted 02 September 2012 - 16:48

View PostMyx, on 30 May 2012 - 22:50, said:

Ok revin eu cu un update aici , se poate sa schimbi semeringurile fara sa dai chiulasa jos , e o operatie destul de grea dar exista mecanic f priceput in bucuresti, mai exact cel recomandat de initiatorul topicului . Dureaza 4 ore . Vedeti in poze diferenta intre semeringuri uzate si cele noi , a trebuit sa apelez si eu la el pt ca aveam un consum de ulei exagerat .Uleiul se scurge pe langa semering si ajunge in capul pistonului , e ars , eliminat in ture sau se aduna dupa stationari dese , mers in coloana .Deci 2 mecanici , 4 ore si tester pt repozitionare valvetronic . Si totul e in regula . Mentionez ca am facut lucrarea dupa ce am schimbat si valva CCV , care initial era blocata , facea vacuum in carcasa si elimina si vapori de ulei in admisie .Deci in prima faza pt cei cu probleme se verifica valva CCv cu testul cu plastic la busonul de ulei , trebuie sa faca un vacuum lejer , daca il trage grav inauntru sau chiar se opreste motor e blocata sau functioneaza prost . Daca tot nu se rezolva pasul 2 , semeringuri .



eu nu am observat sa am pierderi mari de ulei intre schimburi, dar am incercat metoda descrisa de tine cu capacul la busonul de ulei. cand scot capacul se simte vacuum-ul cum imi trage busonul inapoi, iar daca-l scot de tot atunci, motorul merge neregulat si da sa moara. dar nu se opreste din mers.

cum trebuie sa se comporte motorul cand scot busonul de la ulei?, adica motorul merge rotund cu sau fara busonul de la ulei scos?

pentru cei cu motoare N42: cum se comporta motorul cand scoateti busonul?

This post has been edited by FlorinB: 02 September 2012 - 16:50

0

#43 User is offline   gigiultrafin 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 30-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 September 2012 - 17:59

la mine se balbaie si se opreste motorul daca scot capacul..cateodata merge bine ... nu ai cum sa iti dai seama exact decat daca ai si alte simptome ..de ex la mine turometrul oscileaza la relanti dar e foarte greu sa iti dai seama pt ca are jocuri foarte mici , si cateodata nu trage masina asa bine , in special in turatii joasae...
eu am decis sa schimb si separatorul de ulei daca tot fac o treaba sa o fac pana la capat si sa elimin ambele probleme.. daca tu spui ca pierederile de ulei nu sunt asa mari e posibil sa fie altceva si sa nu trebuiasca inlocuit nimic din ce scrie in acest thread ! daca masina trage bine, si nu ai pierderi de ulei semnificative linisteste-te ..
0

#44 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10046
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 03 September 2012 - 18:23

la mine se oprea inainte , acum merge sa scot capacul , evident are o mica trepidatie dar functioneaza . Eu chiar am mers cu busonul scos cativa km . Am uitat sa-l pun , asta din cauza ca tot timpul completam ulei ,inainte sa schimb semeringurile si intr-o zi efectiv am uitat sa-l inchid . Mi-a aruncat ceva ulei pe acolo dar a functionat corect .
0

#45 User is offline   gigiultrafin 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 30-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 September 2012 - 20:07

maine seara incep operatiunea de schimbare a simeringurilor...va tin la curent de indata ce se termina lucrarea !!
0

#46 User is offline   gigiultrafin 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 30-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 September 2012 - 02:06

pot sa va spun ca problema s-a rezolvat si la mine ...am schimbat simeringurile si totul functioneaza ok , cu ocazia asta am schimbat si uleiul ca sa pot sa imi tin evidenta consumului ...din pacate poze nu am avut cum sa fac la schimbarea simeringurilor vechi , dar va asigur ca uzura era foarte mare ..acum nu mai scoate fum deloc si sa speram ca s-a incheiat definitiv capitolu acesta !
0

#47 User is offline   husky82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 19-May 12
  • Gender:Male
  • Location:focsani

Posted 09 January 2013 - 08:57

foarte util topicul felicitari :thumbsup:
0

#48 User is offline   BIGGHY BGY 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 21-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 10 January 2013 - 19:23

am si eu aceeasi problema,sper sa o rezolv la domnul florin :)
0

#49 User is offline   sonikcta 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 18-January 13

Posted 18 January 2013 - 11:35

View Postgigiultrafin, on 06 September 2012 - 20:07, said:

maine seara incep operatiunea de schimbare a simeringurilor...va tin la curent de indata ce se termina lucrarea !!


Ai reusit sa le schimbi? Ce masina ai mia exact? 320d?
0

#50 User is offline   sonikcta 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 18-January 13

Posted 18 January 2013 - 11:55

View PostEugen B, on 29 August 2012 - 20:01, said:

nu e chair o bucurie asta....dar macar stii ca ai rezolvat o treaba.pentru curiozitatea mea si a altora , fa niste poze ale semeringurilor uzate versus un semering nou....eu am pastrat o dovada(pacat ca nu am facut mai multe poze cu operatiunea.....insa eram prea absorbit de toata treaba).

in prima poza a iesit un efect suprarealist...insa e motorul meu, in a doua se observa diametrul orificiului semering uzat versus semering nou.

bafta!


Lasa-mi si mie un nr de tel in privat te rog... vreau sa te intreb niste amanunte.. e 320d masina ta? Cat ulei iti consuma inainte de operatiune? Scotea fum albastru la prima cheie dimineata?

View PostEugen B, on 24 July 2012 - 10:27, said:

eu pot sa iti spun povestea mea.....

masina avea 160.000 km si consuma destul de mult ulei....motiv pentru care am aplelat la schimbarea semeringurilor.....si vreau sa zic ca e magie, nu mai consuma gram de ulei.am facut peste 10.000 km de cand am schimbat semeringurile si totul este perfect.

cum poti verifica "empiric" daca sunt semeringurile:- pornesti motorul....o lasi la ralanti 5-10 minute, iar apoi accelerezi puternic si brusc la 5000 de ture, daca sunt semeringurile, ar trebui sa ai fum mult la evacuare.
daca vei schimba semeringurile, bineinteles ca iti va pune si distributia la punct ulterior.

pot confirma si eu buna impresie si profesionalismul de care a dat dovada cel ce este mentionat mai sus....este unul din mecanicii care mi-a produs o foarte buna impresie, stie foarte bine ce face si are o perceptie corecta asupra timpului interventiei. recomand!

lasa-mi si mie un nr de tel te rog in privat.. vreau sa te intreb cateva amanunte..in legatura cu operatiunea descrisa.. e diesel masina ta?
0

#51 User is offline   Eugen B 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 899
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 20 January 2013 - 17:13

View Postsonikcta, on 18 January 2013 - 11:55, said:

Lasa-mi si mie un nr de tel in privat te rog... vreau sa te intreb niste amanunte.. e 320d masina ta? Cat ulei iti consuma inainte de operatiune? Scotea fum albastru la prima cheie dimineata?


lasa-mi si mie un nr de tel te rog in privat.. vreau sa te intreb cateva amanunte..in legatura cu operatiunea descrisa.. e diesel masina ta?

masina mea este benzina, nu stiu daca este relevant pentru problemele tale...dar daca ai intrebari trimite-mi un pm.
0

#52 User is offline   cortez11 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 151
  • Joined: 17-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Eden

Posted 22 January 2013 - 03:19

salutari , am acelasi model 318i n42b20 si am urm problema : pe furtunul presiune servodirectie (mai jos de cureaua de transmisie)am ulei, l-am mai sters si ulterior la fel il gaseam murdar de ulei , de unde ar putea proveni acest ulei?mentionez ca si eu am pierderi de ulei si inca nu am schimbat acele garnituri..

This post has been edited by cortez11: 22 January 2013 - 03:25

0

#53 User is offline   husky82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 19-May 12
  • Gender:Male
  • Location:focsani

Posted 22 January 2013 - 09:37

se pot schimba semeringurile si fara sa dai _chiulasa_ jos
se lucreaza la cate un piston pe rand
se demonteaza bujia, se aduce pistonul an punctul mort superior
in locul la bujie se pune un furtun cu cap filetat si se baga aer de la un compresor an cilindru(asa santeti siguri ca nu cade supapa in cilindru)
se poate face dar totusi io as prefera varianta cu demontat _chiulasa_, asa vezi si eventualele bube care nu se vad cu _chiulasa_ montata
costa mai mult dar cred ca e mai bine sa stai cu inima ampacata dupa :thumbsup:
0

#54 User is offline   ttvein 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 20-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 26 January 2013 - 19:35

La motoarele n42 trebuie verificat si daca e cazul schimbat: garnitura capac culbutori,garnitura pompa vacuum(cand miroase a fum in masina),garnituri corp filtru de ulei, o-ringuri la Solenoid valve (SOLV),o-ring joja ulei,garnitura baie ulei si in cazul in care consuma ulei mult separatorul de ulei plus furtunele care sunt coapte si semaringui supape(asta daca lasi masina pornita 5-7min si accelerezi brusc pana la 5000 si iese fum mult).Trebuie si intinzator lantz distributzie cu modelul cel nou(problema de constructie).Trebuie sa intelegeti ca sunt consumabile si cu trecerea timpului garniturile trebuiesc inlocuite.In rest un motor ff bun a fost premiat.
P.S. Utilizati la motorul asta ulei numai 0w30,ow40 si maxim 5w30 sa numai avetzi surprize.
2

#55 User is offline   ttvein 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 20-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 26 January 2013 - 20:38

poze..

Attached File(s)


This post has been edited by ttvein: 26 January 2013 - 20:39

1

#56 User is offline   mario318ci 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 257
  • Joined: 21-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 31 January 2013 - 15:22

In sfarsit cineva care a facut si poze cu operatiunea.
Cat te a costat valva PCV cu furtune? ai schimbat vad si o garnitura ceva pe la suportul acela de la filtru de ulei.

Ce sintome aveai de ai facut operatiunea?
0

#57 User is offline   Eugen B 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 899
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 31 January 2013 - 17:49

View Postttvein, on 26 January 2013 - 19:35, said:

La motoarele n42 trebuie verificat si daca e cazul schimbat: garnitura capac culbutori,garnitura pompa vacuum(cand miroase a fum in masina),garnituri corp filtru de ulei, o-ringuri la Solenoid valve (SOLV),o-ring joja ulei,garnitura baie ulei si in cazul in care consuma ulei mult separatorul de ulei plus furtunele care sunt coapte si semaringui supape(asta daca lasi masina pornita 5-7min si accelerezi brusc pana la 5000 si iese fum mult).Trebuie si intinzator lantz distributzie cu modelul cel nou(problema de constructie).Trebuie sa intelegeti ca sunt consumabile si cu trecerea timpului garniturile trebuiesc inlocuite.In rest un motor ff bun a fost premiat.
P.S. Utilizati la motorul asta ulei numai 0w30,ow40 si maxim 5w30 sa numai avetzi surprize.

corect! cu exceptia o-ring joja ulei, si eu am schimbat toate enumerate de tine(plus patine lant)
0

#58 User is offline   ttvein 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 20-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 01 February 2013 - 16:41

Consuma ulei f mult.La 200km 1 litru(5w30 Bmw).Am citit pe net si pe siteuri de afara si am vazut ca e buba lor.Asa ca mam apucat de treaba.Separator ulei+furtunele au costat in jur de 450 ron + garniturile de la corp filtru ulei costat 75 ron si acum am pus si un Diy intinzator lant distributie,am inlocuit cu modelul cel nou costa 150 ron pt a nu avea surprize la distrugerea patinei care e de plastic si sa sara distributzia.Acum e ceas :)
-1

#59 User is offline   raul_bog 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 738
  • Joined: 28-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 19 February 2013 - 15:55

View Postttvein, on 01 February 2013 - 16:41, said:

Consuma ulei f mult.La 200km 1 litru(5w30 Bmw).Am citit pe net si pe siteuri de afara si am vazut ca e buba lor.Asa ca mam apucat de treaba.Separator ulei+furtunele au costat in jur de 450 ron + garniturile de la corp filtru ulei costat 75 ron si acum am pus si un Diy intinzator lant distributie,am inlocuit cu modelul cel nou costa 150 ron pt a nu avea surprize la distrugerea patinei care e de plastic si sa sara distributzia.Acum e ceas :)

Si ai reusit sa scapi de acest enorm consum de ulei doar cu schimbarea pcv sau ccv sau mai simplu separator ulei? Ca mai era vb si de semeringuri...
Nu iti dadea fum cand stateai la relati 5 min si accelerai brusc?

This post has been edited by raul_bog: 19 February 2013 - 16:13

0

#60 User is offline   fuelforlife 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 232
  • Joined: 22-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Cluj - Cheltenham

Posted 24 March 2013 - 21:13

aceasi problema o am si eu cu semeringurile , stie careva pe cineva in cluj ? as vrea sa le schimb si eu cand ma intorc in tara , piesele le am deja , si cam cat ar costa?
multumessc
0

Share this topic:


  • 42 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro