Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

am schimbat semeringurile la supape,garnitura la baia de ulei, masina numai scoate fum dupa 5,10 minute de relanti dar inca imi consuma ulei, circa 400 ml la 300km , am si vacuum foarte mare la busonul de ulei, sa fie oare infundat acel separator de ulei,posibil si acele furtune sa fie fisurate ? de la acel ccv sa-mi consume asa mult ulei????

 

mentionez ca am bagat liqui moli 5w30 top tec 4600, un ulei un pic mai scump... astept ceva pareri, masina este un bmw 318i fl din 2002 cu motor n42b20 cu 243000km... nu stiu ce sa-i mai fac, please help !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare, in brasov pot sa va ajut eu cu inlocuirea simeringurilor de supape fara demontare kiulasa, am sculele speciale pentru distributie si semeringuri. mai multe detalii putem discuta la telefon 0760601938.

unde in brasov mai exact?

Link to comment
Share on other sites

salutare, in brasov pot sa va ajut eu cu inlocuirea simeringurilor de supape fara demontare kiulasa, am sculele speciale pentru distributie si semeringuri. mai multe detalii putem discuta la telefon 0760601938.

 

 

Poti sa imi dai un pret pt manopera si piese ? Sa stiu cat ma ajunge.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In Craiova este un baiat bun si respectuos vizavi de Metro la hale Dan il cheama daca intrii vei vedea multe bmw/uri la reparat. Claudiu Visan la el a schimbat semeringurile. Eu am schimbat semeringurile la Florin din Bucuresti pt ca am fost pana la aeroport si datorita faptului ca avea multe recenzii bune pe acest topic am decis sa merg tot la el. Reparatia a iesit bine in 4h a fost gata,fum nu mai scoate dar acum astept sa mai treaca cateva mii de km sa vad daca mai consuma ulei. Ce nu mi/a placut la Florin a fost faptul ca in reparatie ne/am inteles sa imi schimbe si garniturile la pompa de vacum pt ca am problema vestita cu fumul din spatele motorului zona pasager.

A schimbat doar piesa nr 3 cea mica ca de asa e la noi hai sa facem repede ca sa o schimbi si pe cea din spate e mai multa pierdere de timp suruburile se desfac fff greu. ASA CA LA MINE FUMUL DATORAT POMPEI VACCUM PERSISTA! Cand am timp o domentez singur cumpar si un silicon de calitate rezistent la temperaturi mari si sper sa rezolv ca nu mai suport gaze in habitaclu!

Reparatia a costat 1400 lei incluzand schimbare semeringuri supape,ambele patine,intinzator lant,garnitura capac culbutori.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Inca o intrebare cati km tin noile semeringuri? Un tip mi-a zis ieri ca dupa 10000km l-au lasat din nou, insa nu stiu la cine a facut reparatia

ce prostii mai debiteaza unii......daca sunt schimbate cu piese noi , si reparatia este facuta ok probabil vor tine mai mult decat vei tine tu masina.....

Link to comment
Share on other sites

Salut. De 2 ani de zile mi-am achizitionat un Bmw seria 1 e 87(motor de 2.0 benzina),in acesti 2 ani am facut aproximativ 11.000km insa dupa prima mie am constatat ca masina papa destul de mult ulei (1l\1000) si am tot mers pe la diverse service-uri unde am schimbat urmatoarele: filtru epurator(doar filtru fara acele furtune),desfacand filtru epurator am cerut mecanicului sa se uite si la clapeta acceleratie unde am gasit 3-400 grame ulei,dupa aceasta operatie si dupa ce am bagat un tratament motor metabond masina tot papa ulei(1l\1500km,metabondul l-am pus la recomandarea patronului de service) si mergand din nou in service am facut un test de compresie la zecile de insistente ale mele,masina avand urmatoarele valori 9,11,12,12. In principiu stiu ca am de schimbat semeringurile la supape insa o alta problema o reprezinta faptul ca martotul motor check engine persista in bordul masinii,in prima faza mecanicii au dat vina pe distributie spunand ca sigur este sarita de la punct. Mentionez ca eu am optat pt schimbarea kit distributie comandasem si piesele dar nu mi-a fost schimbata decat patina de sus,mai mentionez ca masina nu trage la capacitate si ca s-a gasit un surub slabit la distributie. Sfatuiti-ma unde sa merg sa-mi rezolve problema cu check engine pentru ca la service unde merg de obicei(Rm Valcea,Automag) cand au pus tester pe masina (nu original bmw) au spus ca din cauza distributiei care este sarita de la punct persista eroarea in bord,dar dupa 200 km eroarea a reaparut si mergand din nou la ei mi-au spus ca da eroare la catalizator(catalizatorul nu ar face fata gazelor ceva de genu). Nu doresc sa scap de masina pentru ca are M pachet si arata foarte bine si pt ca de-a lungul anilor am avut diverse marci chiar si mai noi de care nu am fost incantat ca de masinuta asta. Subscriu ca sunt nou pe forum desi am mai avut un Bmw ca si marca deci neavand experienta nu stiu daca am postat corect. P.s am citit tot ce tine de semeringuri si ccv,acel filtru este cumva filtru epurator pe care eu l-am schimbat? Astept pareri si sper sa gasesc o rezolvare. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu mai intra nimeni pe acest forum?! Mai astept in speranta ca va vedea,citi cineva pataniile mele cat mai curand,ma intreb oare care este cauza acelui martor motor inclinam sa cred ca distributia este sarita de la punct cum au zis si cei de la service-ul cu pricina(asa ar fi dat pe tester)dar dupa ce am schimbat doar patina de sus si am sters eroarea din tester dupa 200 km a reaparut martotul check engine. Mentionez ca mecanicii de la service aveau acea trusa de CALE si au zis ca distributia este milimetric pusa la punct,dar sincer n-am incredere in indemanarea lor deoarece am plecat din service cu vreo cateva probleme dupa aceasta operatie si anume:filtru aer nestrans, colierul de la furtunasul de la acel bidonas in care este lichidul de servodirectie nestrans(masina pierdea lichid servo). A,uitasem sa va spun ba chiar am platit 150 lei inchiriatul calelor respective tot pentru a rezolva probleme masinii. Dati-mi un sfat va rog unde pot merge cu masina la un service bun sa remediez probleme si sa-i readuc la viata cei 150 de caluti.
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma urmei nu are nici o legatura distributia cu check engine ce ti se aprinde tie...Daca esti din valcea imposibil sa nu gasesti si alti baieti care au testere si se ocupa cu asa ceva...incearca in mai multe locuri,pareri diferite...sau cel putin 2-3 pareri la fel si stii o treaba...
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In general check engine apare de la sonda lambda, si atata timp cat iti mananca ulei, nu vei scapa de eroarea de check engine.

2- Eroarea poate apare si din cauza consumului exagerat de combustibil in anumite momente, care se traduce prin putere scazuta a motorului.

Edited by cristianro
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.