Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Ok revin eu cu un update aici , se poate sa schimbi semeringurile fara sa dai chiulasa jos , e o operatie destul de grea dar exista mecanic f priceput in bucuresti, mai exact cel recomandat de initiatorul topicului . Dureaza 4 ore . Vedeti in poze diferenta intre semeringuri uzate si cele noi , a trebuit sa apelez si eu la el pt ca aveam un consum de ulei exagerat .Uleiul se scurge pe langa semering si ajunge in capul pistonului , e ars , eliminat in ture sau se aduna dupa stationari dese , mers in coloana .Deci 2 mecanici , 4 ore si tester pt repozitionare valvetronic . Si totul e in regula . Mentionez ca am facut lucrarea dupa ce am schimbat si valva CCV , care initial era blocata , facea vacuum in carcasa si elimina si vapori de ulei in admisie .Deci in prima faza pt cei cu probleme se verifica valva CCv cu testul cu plastic la busonul de ulei , trebuie sa faca un vacuum lejer , daca il trage grav inauntru sau chiar se opreste motor e blocata sau functioneaza prost . Daca tot nu se rezolva pasul 2 , semeringuri . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Ok revin eu cu un update aici , se poate sa schimbi semeringurile fara sa dai chiulasa jos , e o operatie destul de grea dar exista mecanic f priceput in bucuresti, mai exact cel recomandat de initiatorul topicului . Dureaza 4 ore . Vedeti in poze diferenta intre semeringuri uzate si cele noi , a trebuit sa apelez si eu la el pt ca aveam un consum de ulei exagerat .Uleiul se scurge pe langa semering si ajunge in capul pistonului , e ars , eliminat in ture sau se aduna dupa stationari dese , mers in coloana .Deci 2 mecanici , 4 ore si tester pt repozitionare valvetronic . Si totul e in regula . Mentionez ca am facut lucrarea dupa ce am schimbat si valva CCV , care initial era blocata , facea vacuum in carcasa si elimina si vapori de ulei in admisie .Deci in prima faza pt cei cu probleme se verifica valva CCv cu testul cu plastic la busonul de ulei , trebuie sa faca un vacuum lejer , daca il trage grav inauntru sau chiar se opreste motor e blocata sau functioneaza prost . Daca tot nu se rezolva pasul 2 , semeringuri .

 

Buna ziua!

TE rog frumos, daca poti sa-mi dai si mie nr de tel al mecanicului care poate schimba semeringurile de supape fara sa mai dea jos _chiulasa_. Am si eu aceeasi problema. Mailul meu este ppmihail@yahoo.

MULTUMESC ANTICIPAT!!!

Link to comment
Share on other sites

ti-am trimis PM , am vb cu mecanicul si e ok sa-i dau nr pe forum . Asa ca am sa-l listez aici pt toti cei care au problema asta . Din partea mea are un review pozitiv , am 500 km cu masina de la reparatie si totul e in regula . Florin 0728 444 108 , sper ca nu intra sub incidenta comerciala ....
Link to comment
Share on other sites

ti-am trimis PM , am vb cu mecanicul si e ok sa-i dau nr pe forum . Asa ca am sa-l listez aici pt toti cei care au problema asta . Din partea mea are un review pozitiv , am 500 km cu masina de la reparatie si totul e in regula . Florin 0728 444 108 , sper ca nu intra sub incidenta comerciala ....

 

Multumesc frumos de ajutor!!!

Ramane sa reusesc o programare, apoi postez mai multe...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Abia in zilele ce urmeaza voi incerca sa rezolv problema.

Intre timp am luat si un motor pe care sa-l am de rezerva, dar care a avut distributia sarita de la punct. 3 supape sunt usor indoite.

Am sa incerc si eu varianta cu florin, iar daca nu merge... probabil voi face cealalta _chiulasa_... :mellow:

Am mai citit pe undeva ca ar putea fi si ghidajele la supape, gidaje care sunt turnate pe _chiulasa_...deci alta _chiulasa_...

Acum, banuiesc ca ati facut ceva Km cu masinile, mai aveti probleme???

Mie la relanti sau cand stau in trafic imi da fum si imi papa ulei bine, in turatie nu se vede nimic. Am pus un amic in spate si i-am dat si 5000 de ture, dar nu s-a vazut nimic.

Valva e ok, motorul merge bine...sper sa fie semeringurile..

Distributia o mai pune la punct???

Link to comment
Share on other sites

Abia in zilele ce urmeaza voi incerca sa rezolv problema.

Intre timp am luat si un motor pe care sa-l am de rezerva, dar care a avut distributia sarita de la punct. 3 supape sunt usor indoite.

Am sa incerc si eu varianta cu florin, iar daca nu merge... probabil voi face cealalta _chiulasa_... :mellow:

Am mai citit pe undeva ca ar putea fi si ghidajele la supape, gidaje care sunt turnate pe _chiulasa_...deci alta _chiulasa_...

Acum, banuiesc ca ati facut ceva Km cu masinile, mai aveti probleme???

Mie la relanti sau cand stau in trafic imi da fum si imi papa ulei bine, in turatie nu se vede nimic. Am pus un amic in spate si i-am dat si 5000 de ture, dar nu s-a vazut nimic.

Valva e ok, motorul merge bine...sper sa fie semeringurile..

Distributia o mai pune la punct???

eu pot sa iti spun povestea mea.....

 

masina avea 160.000 km si consuma destul de mult ulei....motiv pentru care am aplelat la schimbarea semeringurilor.....si vreau sa zic ca e magie, nu mai consuma gram de ulei.am facut peste 10.000 km de cand am schimbat semeringurile si totul este perfect.

 

cum poti verifica "empiric" daca sunt semeringurile:- pornesti motorul....o lasi la ralanti 5-10 minute, iar apoi accelerezi puternic si brusc la 5000 de ture, daca sunt semeringurile, ar trebui sa ai fum mult la evacuare.

daca vei schimba semeringurile, bineinteles ca iti va pune si distributia la punct ulterior.

 

pot confirma si eu buna impresie si profesionalismul de care a dat dovada cel ce este mentionat mai sus....este unul din mecanicii care mi-a produs o foarte buna impresie, stie foarte bine ce face si are o perceptie corecta asupra timpului interventiei. recomand!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

eu pot sa iti spun povestea mea.....

 

masina avea 160.000 km si consuma destul de mult ulei....motiv pentru care am aplelat la schimbarea semeringurilor.....si vreau sa zic ca e magie, nu mai consuma gram de ulei.am facut peste 10.000 km de cand am schimbat semeringurile si totul este perfect.

 

cum poti verifica "empiric" daca sunt semeringurile:- pornesti motorul....o lasi la ralanti 5-10 minute, iar apoi accelerezi puternic si brusc la 5000 de ture, daca sunt semeringurile, ar trebui sa ai fum mult la evacuare.

daca vei schimba semeringurile, bineinteles ca iti va pune si distributia la punct ulterior.

 

pot confirma si eu buna impresie si profesionalismul de care a dat dovada cel ce este mentionat mai sus....este unul din mecanicii care mi-a produs o foarte buna impresie, stie foarte bine ce face si are o perceptie corecta asupra timpului interventiei. recomand!

Buna ziua!

Am schimbat semeringurile si acum dupa 1000 km pot sa spun ca nici nu am mai vazul pierdere de ulei si nici fum dupa mine!!!

Intr-adevar este magie.

Costurile au fost in schimb usor piperate...

Nu am reusit sa ajung la Bucuresti asa ca am schimbat semeringurile (V. Reinz), garnitura de _chiulasa_ cu suruburi etc(tot V reinz).

Momentan sunt multumit, dar dupa 1000 km am observat o usoara scadere a nivelului de apa cu vreo 50 ml aproximativ.

Urme de apa in ulei nu am vazut, mai astept, poate nu a fost aerisit bine traseul.

Revin cu vesti!

Link to comment
Share on other sites

1600 km de schimbarea semeringurilor si nivelul de ulei este la semn.

600 km si nu a mai sczut nici apa.

Am observat ca atunci cand e motorul pornit si scot joja se aude un "galgait" ca si cum ar balbota ceva acolo jos. Aveti idee daca este normal sau este vreo problema? Nu mi se pare normal, mai ales ca pana acum nu am observat asta.

Link to comment
Share on other sites

1600 km de schimbarea semeringurilor si nivelul de ulei este la semn.

600 km si nu a mai sczut nici apa.

Am observat ca atunci cand e motorul pornit si scot joja se aude un "galgait" ca si cum ar balbota ceva acolo jos. Aveti idee daca este normal sau este vreo problema? Nu mi se pare normal, mai ales ca pana acum nu am observat asta.

 

e normal . ceva balboteaza acolo jos , vaporii de ulei care se intorc in baie prin valva pcv :thumbsup: . Daca nu s-ar intoarce ar lua calea admisiei si ai avea fum iar .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

se pare ca si eu am un consum de ulei exagerat si nu stiu cum sa ii dau de cap ..nu scoate fum insa ma exaspereaza ca nici un mecanic nu a stiut concret ...am fost la 3 mecanici pana acum ...intr-un final am auzit ceva legat de separatorul de ulei...o sa apelez si eu la Florin ..vad ca foarte multi ati rezolvat cu schimbarea semeringurilor ...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cum pot sa imi da seama daca trebuiesc schimbate semeringurile, sau doar valva pcv(separatorul de ulei) ..in ambele cazuri din cate am inteles costurile sunt aceleasi .....?!?!

o metoda de a verifica valva pcv e descrisa de myx mai sus;

 

pentru a verifica daca semeringurile nu sunt uzate:

 

-lasi masina pornita dimineata 5-8 minute la ralanti (nu accelerezi deloc in acelasi timp), apoi accelerezi puternic la 5000-6000 ture; daca ai fum albastru pe evacuare sunt semeringurile

Link to comment
Share on other sites

am facut acest test , si a iesit un fum negru ca la basculantele alea antice ,din ce mi-a descris cel care a stat in spatele masinii ...acum poate nu a deoesbit culoarea dar negru parea sa fie !!

eu spun ca e clar ..trebuiesc schimbate semeringurile , dar totodata si separatorul...cum mi-am dat seama:oscileaza relantiul la prima cheie dimineata la rece si imi da in nas , parca nu are putere ,cateodata cand pornesc se balbaie un pic apoi se opreste motorul , iar la urmatoarea cheie merge ceas,plus ca am facut acel test de care chiar Florin mi-a spus astazi de el(inclusiv userul myx caruia ii multumesc pt sfaturi) ca sa imi dau seama mai bine...am scos capacul de la ulei si a murit motorul !! deci e clar ...doi iepuri dintr-o lovitura !

Link to comment
Share on other sites

am facut acest test , si a iesit un fum negru ca la basculantele alea antice ,din ce mi-a descris cel care a stat in spatele masinii ...acum poate nu a deoesbit culoarea dar negru parea sa fie !!

eu spun ca e clar ..trebuiesc schimbate semeringurile , dar totodata si separatorul...cum mi-am dat seama:oscileaza relantiul la prima cheie dimineata la rece si imi da in nas , parca nu are putere ,cateodata cand pornesc se balbaie un pic apoi se opreste motorul , iar la urmatoarea cheie merge ceas,plus ca am facut acel test de care chiar Florin mi-a spus astazi de el(inclusiv userul myx caruia ii multumesc pt sfaturi) ca sa imi dau seama mai bine...am scos capacul de la ulei si a murit motorul !! deci e clar ...doi iepuri dintr-o lovitura !

nu e chair o bucurie asta....dar macar stii ca ai rezolvat o treaba.pentru curiozitatea mea si a altora , fa niste poze ale semeringurilor uzate versus un semering nou....eu am pastrat o dovada(pacat ca nu am facut mai multe poze cu operatiunea.....insa eram prea absorbit de toata treaba).

 

in prima poza a iesit un efect suprarealist...insa e motorul meu, in a doua se observa diametrul orificiului semering uzat versus semering nou.

 

bafta!

post-31137-0-65121900-1346262928_thumb.jpg

post-31137-0-91072300-1346263008_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu e chair o bucurie asta....dar macar stii ca ai rezolvat o treaba.pentru curiozitatea mea si a altora , fa niste poze ale semeringurilor uzate versus un semering nou....eu am pastrat o dovada(pacat ca nu am facut mai multe poze cu operatiunea.....insa eram prea absorbit de toata treaba).

 

in prima poza a iesit un efect suprarealist...insa e motorul meu, in a doua se observa diametrul orificiului semering uzat versus semering nou.

 

bafta!

 

o sa fac poze de indata ce se vor apuca baietii de treaba :) ...before/after ...sincer dabea astept sa scap de toata nebunia asta !

Link to comment
Share on other sites

Ok revin eu cu un update aici , se poate sa schimbi semeringurile fara sa dai chiulasa jos , e o operatie destul de grea dar exista mecanic f priceput in bucuresti, mai exact cel recomandat de initiatorul topicului . Dureaza 4 ore . Vedeti in poze diferenta intre semeringuri uzate si cele noi , a trebuit sa apelez si eu la el pt ca aveam un consum de ulei exagerat .Uleiul se scurge pe langa semering si ajunge in capul pistonului , e ars , eliminat in ture sau se aduna dupa stationari dese , mers in coloana .Deci 2 mecanici , 4 ore si tester pt repozitionare valvetronic . Si totul e in regula . Mentionez ca am facut lucrarea dupa ce am schimbat si valva CCV , care initial era blocata , facea vacuum in carcasa si elimina si vapori de ulei in admisie .Deci in prima faza pt cei cu probleme se verifica valva CCv cu testul cu plastic la busonul de ulei , trebuie sa faca un vacuum lejer , daca il trage grav inauntru sau chiar se opreste motor e blocata sau functioneaza prost . Daca tot nu se rezolva pasul 2 , semeringuri .

 

 

eu nu am observat sa am pierderi mari de ulei intre schimburi, dar am incercat metoda descrisa de tine cu capacul la busonul de ulei. cand scot capacul se simte vacuum-ul cum imi trage busonul inapoi, iar daca-l scot de tot atunci, motorul merge neregulat si da sa moara. dar nu se opreste din mers.

 

cum trebuie sa se comporte motorul cand scot busonul de la ulei?, adica motorul merge rotund cu sau fara busonul de la ulei scos?

 

pentru cei cu motoare N42: cum se comporta motorul cand scoateti busonul?

Edited by FlorinB
Link to comment
Share on other sites

la mine se balbaie si se opreste motorul daca scot capacul..cateodata merge bine ... nu ai cum sa iti dai seama exact decat daca ai si alte simptome ..de ex la mine turometrul oscileaza la relanti dar e foarte greu sa iti dai seama pt ca are jocuri foarte mici , si cateodata nu trage masina asa bine , in special in turatii joasae...

eu am decis sa schimb si separatorul de ulei daca tot fac o treaba sa o fac pana la capat si sa elimin ambele probleme.. daca tu spui ca pierederile de ulei nu sunt asa mari e posibil sa fie altceva si sa nu trebuiasca inlocuit nimic din ce scrie in acest thread ! daca masina trage bine, si nu ai pierderi de ulei semnificative linisteste-te ..

Link to comment
Share on other sites

la mine se oprea inainte , acum merge sa scot capacul , evident are o mica trepidatie dar functioneaza . Eu chiar am mers cu busonul scos cativa km . Am uitat sa-l pun , asta din cauza ca tot timpul completam ulei ,inainte sa schimb semeringurile si intr-o zi efectiv am uitat sa-l inchid . Mi-a aruncat ceva ulei pe acolo dar a functionat corect .
Link to comment
Share on other sites

pot sa va spun ca problema s-a rezolvat si la mine ...am schimbat simeringurile si totul functioneaza ok , cu ocazia asta am schimbat si uleiul ca sa pot sa imi tin evidenta consumului ...din pacate poze nu am avut cum sa fac la schimbarea simeringurilor vechi , dar va asigur ca uzura era foarte mare ..acum nu mai scoate fum deloc si sa speram ca s-a incheiat definitiv capitolu acesta !
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

nu e chair o bucurie asta....dar macar stii ca ai rezolvat o treaba.pentru curiozitatea mea si a altora , fa niste poze ale semeringurilor uzate versus un semering nou....eu am pastrat o dovada(pacat ca nu am facut mai multe poze cu operatiunea.....insa eram prea absorbit de toata treaba).

 

in prima poza a iesit un efect suprarealist...insa e motorul meu, in a doua se observa diametrul orificiului semering uzat versus semering nou.

 

bafta!

 

Lasa-mi si mie un nr de tel in privat te rog... vreau sa te intreb niste amanunte.. e 320d masina ta? Cat ulei iti consuma inainte de operatiune? Scotea fum albastru la prima cheie dimineata?

 

eu pot sa iti spun povestea mea.....

 

masina avea 160.000 km si consuma destul de mult ulei....motiv pentru care am aplelat la schimbarea semeringurilor.....si vreau sa zic ca e magie, nu mai consuma gram de ulei.am facut peste 10.000 km de cand am schimbat semeringurile si totul este perfect.

 

cum poti verifica "empiric" daca sunt semeringurile:- pornesti motorul....o lasi la ralanti 5-10 minute, iar apoi accelerezi puternic si brusc la 5000 de ture, daca sunt semeringurile, ar trebui sa ai fum mult la evacuare.

daca vei schimba semeringurile, bineinteles ca iti va pune si distributia la punct ulterior.

 

pot confirma si eu buna impresie si profesionalismul de care a dat dovada cel ce este mentionat mai sus....este unul din mecanicii care mi-a produs o foarte buna impresie, stie foarte bine ce face si are o perceptie corecta asupra timpului interventiei. recomand!

lasa-mi si mie un nr de tel te rog in privat.. vreau sa te intreb cateva amanunte..in legatura cu operatiunea descrisa.. e diesel masina ta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.