Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Salut.revin cu detalii despre masinuta mea.am duso la doctor.e in proces de reparare inca.cand a inceput sa desfaca mecanicu am constatat mai multe probleme.bloc motor fisurat in primul rand plus multe altele.acum cu un drum s au schimbat segmenti semeringuri rectificat chiulasa...maine poimaine merg dupa ea..daca mai are cnv problema mea recomand mecanicu unde am mers eu...e chiar foarte bun...apropo eu sunt din cluj...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va salut, de ceva timp am mai cautat una alta legat de consumul de ulei la motor diesel, vad ca la benzina multi rezolva cu un schimb de semeringuri, ei maine m-am hotarat si il desfac si eu, asa ca inceput vreau sa va spun ca am facut tot ce se putea pentru a descoperii consumul de ulei, care apropo e doar in oras pe extern nu consuma gram,

In primul rand am cautat scurgeri, nu am gasit nimic, am trimis turbina la verificat si a trecut testul nu consuma ulei, am schimbat uleiul de vreo 3 ori in 6000 de km cu deferite marci, consumul acelasi, fum bu scoate, de mirosit a ulei la evacuare nu miroase, am facut in vara exact dupa schimbul de ulei un drum de 2700 de km in vacanta, consum ulei 0, iar in urmtorii 1000 pe oras deja nivelul era sub jumatate, dupa doua completari am constatat ca are jn vonsum de 0,500 la 1k pe oras.

Am primit oferta de a schimba semeringurile fara a demonta _chiulasa_, dar am optat sa o dau jos pentru a fi verificata amanuntit sa nu mainfie si altceva problematic, astfel maine dau _chiulasa_ jos si revin cu noutati dupa examinarea ei la firma de specialitate.

Sper sa rezolv acest mister ca ma cam deranjeaza, mai mult pentru ca in acest ritm cel mai mult are de suferit filtrul dpf.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cand schimbi simeringurile de la supape, trebuie data jos _chiulasa_. Nu stiu ce crezi tu ca ti-a facut la masina, dar daca ti-a schimbat simeringurile _chiulasa_ a fost data jos de pe masina. Nu e asa mare filozofie, dar trebuie desfacut jumatate de motor. Te trimit langa Cluj daca vrei la mecanic, mie mi-a reparat toate masinile. Manopera nu depaseste 100 de euro pentru schimbat simeringuri supape, plus ca daca mai ai si alte probleme se pot remedia odata cu desfacerea chiuloasei. Daca te intereseaza, scrie-mi pm si iti trimit numarul.

Salut! Poți sa-mi dai și mie nr de tel a mecanicului? Sau știe cineva un mecanic bun de BMW in Sibiu?

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 2.0 diesel de 150cp de pe primul model de X3 nu are probleme cu supapele de la simeringuri? Ămi papa cam 0,8l la 1000km. Care ar fi cauza?

Ămi pornește foarte bine la rece, dupĂŁ 2 secunde scoate un fum alb-albĂŁstrui cam 3-4 secunde dupĂŁ care nu mai scoate fum.

OscileazĂŁ și relantiul la pornirea la rece (cam 7-10 secunde) când e frig afara sau când e pornita dupĂŁ mult timp.

Sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

ma oameni buni.....

 

 

incetati cu chestiiile asta

 

motorul N42B18 - N42B20 - Valvetronic (si dublu vanos ca multi se pare ca nu stiu) datorita uzurii simeringurilor de ulei , efectiv manaca litrii de ulei si este necesar inlocuirea lor.

 

NU ESTE CAZUL SA GENERALIZAM ACUM LA TOATA GAMA DE MOTOARE BMW aceasta problema

 

Motorul de 2.0 diesel de 150cp de pe primul model de X3 nu are probleme cu supapele de la simeringuri? Ămi papa cam 0,8l la 1000km. Care ar fi cauza?

Ămi pornește foarte bine la rece, dupĂŁ 2 secunde scoate un fum alb-albĂŁstrui cam 3-4 secunde dupĂŁ care nu mai scoate fum.

OscileazĂŁ și relantiul la pornirea la rece (cam 7-10 secunde) când e frig afara sau când e pornita dupĂŁ mult timp.

Sfaturi?

 

motorina in rezervor si drumuri uscate !!!

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Am ajuns si eu la Florin(Bucuresti) cu un 318i ptr schimbarea simeringurile ptr ca masina consuma ulei,la greu.Pe lângĂŁ simeringuri s-au mai schimbat patina,lanțul care era foarte uzat plus garnitura capac motor si ceva o-ring-uri.

Ca o paranteza,am rĂŁmas uimit de priceperea acestui mecanic,practic toatĂŁ treaba a durat aproape 3 ore iar la sfârșit a pornit la sfert de cheie.Cum ii mergeau mânuțele acestui om,m-a lĂŁsat mascĂŁ...tatal meu(masina fiind a lui)se uita la mine mirat si ma intreaba:

-Oare mai pune toate piesele astea inapoi si sa mai si porneascĂŁ? :))

Pe drumul spre București(din Cta) am avut un consum de 8.8l/100km iar la intors am avut 7.2l ,iar fum nu mai scoate deloc.

DacĂŁ aveți probleme legate de consum ulei si fum albastru la aceastĂŁ motorizare,atunci e bine sa luati legatura cu acest mecanic.

post-51658-0-99709200-1513640359_thumb.jpg

 

post-51658-0-05377200-1513640381_thumb.jpg

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am ajuns si eu la Florin(Bucuresti) cu un 318i ptr schimbarea simeringurile ptr ca masina consuma ulei,la greu.Pe lângĂŁ simeringuri s-au mai schimbat patina,lanțul care era foarte uzat plus garnitura capac motor si ceva o-ring-uri.

Ca o paranteza,am rĂŁmas uimit de priceperea acestui mecanic,practic toatĂŁ treaba a durat aproape 3 ore iar la sfârșit a pornit la sfert de cheie.Cum ii mergeau mânuțele acestui om,m-a lĂŁsat mascĂŁ...tatal meu(masina fiind a lui)se uita la mine mirat si ma intreaba:

-Oare mai pune toate piesele astea inapoi si sa mai si porneascĂŁ? :))

Pe drumul spre București(din Cta) am avut un consum de 8.8l/100km iar la intors am avut 7.2l ,iar fum nu mai scoate deloc.

DacĂŁ aveți probleme legate de consum ulei si fum albastru la aceastĂŁ motorizare,atunci e bine sa luati legatura cu acest mecanic.

post-51658-0-99709200-1513640359_thumb.jpg

 

post-51658-0-05377200-1513640381_thumb.jpg

 

 

 

dami si mie te rog numarul lui florin

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna.Recent am schimbat si eu simeringurile supape si distributia pentru e90 318i si sunt foarte multumit.Costul manoperei + simerignuri supape a fost de 800 Ron.Kitul de distributie si garnitura de _chiulasa_ le-am cumparat eu.Daca vroiam sa schimb doar simeringurile fara distributie m-ar fi costat doar 650 Ron.Imi pare rau ca nu am schimbat cu aceasta ocazie si garniturile de la pompa vacum si selenoizi dar sper sa nu fie probleme.Inainte de a schimba simeringurile se aprindea becul de ulei dupa 1000 de km...acum am facut 4000 si inca e OK nivelul.Atelierul la care am schimbat piesele se afla in DEVA str Santuhalm si il recomand cu placere deoarece mecanicul chiar se vede ca este `profesor` si stie ce face.Tot acolo am schimbat si kitul de ambreiaj deoarece aveam niste trepidatii urate la plecarea de pe loc si uneori in marsarier de care am scapat odata cu schimbul kitului de ambreiaj fara volanta.Am pus ambreiaj SACHS dar care de fapt este tot LUK doar ca isi scriu cei de la SACHS numele pe el si mai pun cam 10 euro la pret.Pun si niste coduri cu piesele pentru cei care au bmw 320i si 318i e90.

coduri schimb simeringuri supape + alte garnituri posibil cauzatoare consum si pierderi ulei

 

2BUC-O RING COD 11 36 7 546 379 (garniturile mici selenoizi)

2BUC-O RING COD 11 36 7 506 178 (garniturile mari selenoizi)

1BUC SET GARNITURI VICTOR REINZ COD -15-37293-01 (garniturI capac supape)

1BUC SET GARNITRUI ELRING COD -522.900 (garnituri pompa vacum)

1BUC SET SIMERINGURI VICTOR REINZ COD -12-37281-01 sau SIMERINGURI ELRING COD -199.440

Recomandabil acum sa schimbati si distributia care consta din patina,lant si intinzator si pot fi comandate in set:

kit lant de distributie SWAG -99 13 0334

FAI -TCK21

FEBIBILSTEIN -30334

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.