Jump to content

Liqui Moly TopTec 4100 5W-40 LL04


Recommended Posts

e foarte ok uleiul. E cam no.1 brandul in Germania, si a reusit asta tocmai ca a convins prin calitate.

Spre deosebire de multe alte brand-uri, asta se produce exclusiv in Germania, e politica lor ca isi convinga clientii ca nu vor face compromisuri la calitate, asa i-au convins si pe nemti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cand fac eu schimbul pun Liqui Molly,

la service aia pun Motul, cu ei au contract, si Motul e un ulei foarte bun.

Liqui Molly e si ceva mai ieftin, Motul se apropie bine de Castrol la pret si il si depaseste, dar sincer mie mi se par ambele peste Castrol.

A doua faza e ca sansele sunt mult mai mici sa nimeresti contrafacut, nu se fabrica prin India, sau Turcia sau mai stiu eu pe unde.

Castrol nu e rau, daca e original si sintetic ( nici asta nu stii, majoritatea sunt de fapt semisintetice cu nu stiu ce aditivi minune) ,dar nu stii niciodata ce cumperi.

Cand estimarea la nivel EU e de 30 % + ulei contrafacut pe piata, e problema mare..CUmpar eu firma X, dar chiar aia e ? o sansa din 3 e sa nu fie..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Alte pareri?

 

Nu a folosit nimeni acest ulei?

Si eu folosesc pentru motorul masinii mele uleiul Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40. Am cumparat un bidon de 5 litri de ulei cu aproximativ 180 lei. Este fabricat in Germania, iar acest lucru conteaza foarte mult. Si Castrol este un ulei bun, insa v-as recomanda sa-l achizitionati, daca aveti posibilitatea, din Germania sau Austria. In acela am si eu incredere. Despre Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 pot sa va spun ca este garantat pana la 30 de mii de kilometri, sau 2 ani de zile, are certificarea BMW Longlife-04, este recomandat in mod special motoarelor diesel de la BMW si Mercedes Benz, care indeplinesc norma de poluare Euro IV, echipate cu filtru de particule de funingine. Personal sunt foarte multumit de acest ulei pana-n prezent. Motorul masinii functioneaza "ceas", ca sa zic asa. Il recomand cu toata increderea tuturor celor care doresc sa incerce si altceva decat uleiul Castrol. Cu siguranta nu vor fi dezamagiti de alegerea facuta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tocmai am facut si eu schimbul de ulei si am inlocuit Castrol Edge Turbo Diesel 5w40 cu Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 pe principiul ca LM e facut in Germania.

Ce am mai citit pe forumuri si ce am intrebat pe la unii altii toata lumea spune ca LM e un ulei foarte ok si cred ca am facut alegerea cea mai buna.

Abia astept sa vad cum se comporta in timp.

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul nu are probleme, nu vad de ce ar conta nr de km.

Cu norma insa sunt de acord..asa stiam si eu ca trebuie LL01 sau chiar LL04. Acum am BMW 5w30 LL04 dar as incerca si 0w40, dar inca nu stiu pe ce marca sa merg: BMW, Castrol, Mobil, Liqui Moly, etc..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutare baieti!

Vreau cam in 2 saptamani sa fac schimbul de ulei si vreau sa fac o spalare de motor si sa trec de la castrol la Motul sau Liqui Moly. Masina re pe undeva pe la 250 000 km si mai mananca un pic de ulei (3-4L) la 10 000 dar l-am redus la aceasta cantitate cu Castrol Edge 5W40 FST, pentru ca inaintea acestui Castrol am folosit BMW 5w30 si manca 1L la 5-600 Km. Nu stiu ce sa pun Motul sau Liqui Moly 5w40...Astept sfaturi si pareri!

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

1. Ai putea sa spui despre ce masina e vorba.

2. Trebuie sa repari masina nu sa schimbi uleiul :rolleyes:

1. E90 325i N52 2497 cmc 218 cai putere.

2. Chiar daca motorul nu scoate pic de fum albastru? Chiar daca la ITP omu imi spune la testul de noxe ca iese totu perfect, nici urma de ulei ars in gazele arse? Chiar daca atunci cand am pus untdelemn de la bunica pe numele lui BMW 5W30 LL04 masina manca ulei in prostie iar dupa ce am schimbat mizeria aai cu Castrol Edge 5W40 FST nu a mai mai mancat in halul ala (vorbim de o trecere de la 20L in 10 000 de km la 3-4l in 10 000Km)? Cu toate astea trebuie sa ma apuc de motor zici tu?

Am avut inaintea acestei masini un E39 care manca ulei rau de tot da ala scotea fum albastru mai ales in ture inalte de nu se mai vedea nimic in spatele meu, iar la ITP ere nevoie de slujbe?

3. Totusi Liqui Moly(de care) sau Motul (de care)?

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai pierdut pariu...N52 325i 2006 2497cmc 218 cai...

Parca te lauzi.

Pai pentru ce sa mai schimbi uleiul, daca iti mananca 3-4 l la 10.000 km. Nu mai trebuie sa-l schimbi, trebuie numai sa completezi, ce rost mai are sa-l schimbi

 

N52, la fel ca N42, repara motorul mai intai, dar pana una alta ca sa nu mai consume atat, mai lasa 6000 ture, tureaza-l pana in 4000 ture maxim.

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

eu as pune Liqui Moly inainte de Motul;

Iar la LM cel mai sintetic este Synthoil High Tec, High Leichtflauf si apoi Top Tec din ce am mai citit si eu asa pe forumuri.De altfel si pretul este tot in ordinea asta :)).

totusi daca consumul este "decent" cu castrol edge as ramane pe asta.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.