Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Acum am vazut topicul. Ma bucur ca ti-ai gasit masina dupa gusturile tale, ai asteptat, nu te-ai lasat dus de val dupa alta masina.

Inca o data, s-o stapanesti sanatos si spor la modificari.

Am vazut in lista de optionale ca ai tempomat cu functie de franare, insa in spoilerul fata nu vad senzorul ala mare rotund.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc.

Nu stiu de senzor, n-am incercat inca functia respectiva. In schimb mi se pare FOARTE eficienta asistenta la plecarea din panta (nu stiu care e denumirea ei).

Voiam LED-uri si in AE. Din pacate chinezariile sunt chioare rau. Vreau sa construiesc ceva cu LED-uri de putere mare, dar imi trebuie 2 socluri de becuri H8 si nu gasesc 2 becuri arse...

Link to comment
Share on other sites

Felicitari ptr noua ta achizitie. :thumbsup:

Sa te bucuri de ea, sanatos si fara evenimente neplacute.

 

Referitor la bricheta, intradevar s-ar putea ca nu ai pachetul ptr fumatori, si implicit sa-ti lipseasca bricheta.

Totusi, ai un loc unde poti sa alimentezi/conectezi alte pariferice la masina, chiar si bricheta :rolleyes: . Deschide portbagajul si uita-te in interior, in zona placutei de inmatriculare. Acolo , acoperita de un capac rotund de plastic ar trebui sa gasesti o priza de 12 volti.

Link to comment
Share on other sites

Da. Eu nu aveam pachet de fumatori, insa aveam o priza de 12v in cotiera fata, si inca doua sub aerisirile din spate + cea din portbagaj.

La E90 nu?

Poate ca la E60 este diferit. Trebuie sa ma uit mai atent.

La mine am in fata, in cotiera am pregatire telefon si in spate....nu prea am stat. Dar voi verifica. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc inca o data pentru urari! :)

Deocamdanta circul mai "cuminte" pana ma obisnuiesc cu ea, fiind destul de mare fata de vechiul Passat.

 

Da, priza din portbagaj am descoperit-o. Dar nu ma ajuta cu nimic. Am nevoie undeva in fata.

Mai am cele 2 brichete si sub aerisirile spate din cotiera fata, http://img39.imageshack.us/img39/808/dscn0507af.th.jpg

 

dar altceva prin fata nu exista. Nici scrumiera nu pare a fi chiar scrumiera.

Doar un mic loc acoperit in cauciuc, pentru maruntis + micul sertaras deasupra. http://img809.imageshack.us/img809/6383/dscn0508c.th.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos.Sfatul meu este sa nu ingreunezi masina cu niste roti mari (245)pentru ca trage cam greu.Cred ca 225 sunt de ajuns.Bafta.

 

E diferenta la simturi intre 225 si 245 ? Eu momentan am pe 245/40/18 si as trece pe 225, dar se mai pierde din aderenta.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Mircea.

Passat-ul meu a fost si va ramane o masina remarcabila, dar a trecut in planul 2. :)

I l-am lasat tatei dar il admir si acum cat e de deosebit.

 

La sistemul audio au inceput deja modificarile.

Azi am lucrat toata ziua si am montat niste tweetere Kicker de 60W atat pe fata la oglinzi, cat si in spate sub luneta. Locurile erau pregatite, dar nu au plantat nimic in ele. Aveam doar cele 2 difuzoare din usi, 2 sub luneta si wooferele de sub scaune (care doar se straduiesc sa vibreze).

Am construit si cablajul, cu tot cu mufe si am bandijonat totul in banda pufoasa, speciala auto.

Difuzoarele existente pe masina au cate 2 perechi de mufe, in una din ele trebuind doar sa infingi mufele tweeterelor. Asadar... le-am folosit. :thumbsup:

Rezultatul: Nu mai recunosc masina. :dancing:

Sunetul a devenit mult mai frumos, mai cristalin, e... DIFERENTA ENORMA.

Acum e o placere sa asculti Vaya Con Dios, Sting, Abba... :wub:

 

O sa urmeze in curand partea de joase.

Nu merg neaparat pe SPL ci mai ales pe SQ. Iar diferenta DEJA se simte bine de tot, contrar a ceea ce spune multa lume (sau cel putin asa e la mine), ca trebuie schimbat totul cap-coada.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Si... visul unei nopti de vara. :)

Inspirat din Seria 7, mi se par foarte utile si... de bun gust, mai ales noaptea.

 

Lampile erau montate dar lipsea sursa de lumina si instalatia electrica.

Cate 1 LED in fiecare si instalatia aferenta (cu mufe si antifonare cu bumbac) conectata la instalatia din usa, si totul s-a realizat foarte frumos la toate 4 usile.

Nu stiu ce era asa greu sa le monteze din fabrica, pentru 50 de euro in plus...

 

http://img195.imageshack.us/img195/9648/dsc01805e.th.jpghttp://img833.imageshack.us/img833/5312/dsc01809yy.th.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

nu vad rostul acelor beculete rosii :)

 

in schimb asta mi-as pune si eu :D

 

http://www.carpartslights.com/images/55-five.jpg

 

 

http://www.carpartslights.com/images/55-three.jpg

 

 

 

 

la modelele mai noi am vazut ca lumina vine din manerul de la usa :D

Link to comment
Share on other sites

Pai alea le avea masina in dotare.

Sub fiecare usa exista o astfel de lampa (la mine cu LED-uri albe). La fel si la picioare.

Mai sunt si sub oglinzi. Se aprind tot cand deschizi usa sau actionezi deschiderea din cheie.

Iar in clapetele interioare de deschidere a portierelor cat si in buzunarele din portiere exista lumini ambientale rosii (functioneaza pe pozitie). :)

Banuiesc ca toate astea constituie pachetul de lumini.

 

Insa tot sunt mandru de micile lampi rosii, mai ales ca sunt facute de mana mea. :D

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Si... visul unei nopti de vara. :)

Inspirat din Seria 7, mi se par foarte utile si... de bun gust, mai ales noaptea.

 

Lampile erau montate dar lipsea sursa de lumina si instalatia electrica.

Cate 1 LED in fiecare si instalatia aferenta (cu mufe si antifonare cu bumbac) conectata la instalatia din usa, si totul s-a realizat foarte frumos la toate 4 usile.

Nu stiu ce era asa greu sa le monteze din fabrica, pentru 50 de euro in plus...

 

http://img195.imageshack.us/img195/9648/dsc01805e.th.jpghttp://img833.imageshack.us/img833/5312/dsc01809yy.th.jpg

 

Tocmai ce cautam sa mai fac cate ceva pe la masina si nu gaseam, dar noroc cu topic-ul tau. :D

 

Spune-mi si mie mai multe detalii, vad ca au o eticheta cablurile, le-ai comandat de la reprezentanta banuiesc, nu ? Cum se instaleaza ?

Link to comment
Share on other sites

Gabi,

Nu. Intamplarea face ca am un Audi la dezmembrat si am cautat in instalatia lui niste cabluri+mufe care sa corespunda scopului propus (conductoare subtiri si mufe mici).

In rest... un singur LED plat infipt in carcasa de cauciuc a lampii + o rezistenta de 560 ohmi inseriata cu el.

Cele 2 fire de alimentare le-am cositorit la firele lampii de sub usa.

Apoi izolat totul frumos, prins noul cablaj de cablajul deja existent in usa (sa nu existe vibratii), montat tapiteria si gata treaba. :)

Timp de lucru pentru pretentiosi: aprox. 4 ore.

 

Joky, n-ai vazut tu ce de modificari am pe Passat... :laugh:

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

O intrebare: e posibil sa nu am bricheta in fata? Nu am de unde alimenta detectorul. :shock:

Raspunsul vine dupa studiul amanuntit al cartii tehnice. :)

Chiar am priza respectiva si functioneaza cu contactul pus.

 

Deci... inca un vot pentru BMW, ca s-au gandit la toate ! :thumbsup:

post-41488-0-88265500-1311415561_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Pe deasupra mai sunt si moderator acolo... Deci nu i-am tradat. Ii ajut cu placere in continuare. :)

 

Personal nu agreez rivalitatile.

BMW este... ALTCEVA. E mult peste grupul VAG (o spun cu mana pe inima, am lucrat mult cu masinile respective si cunosc de la A la Z cam tot, inclusiv motoarele) dar consider ca fiecare marca are segmentul ei de clienti.

Nu e cu suparare, si cand aveam Passat (si inca il am in familie) recunosteam oricand ca VAG face masini ok pentru bugetul romanului (doar VolksWagen = masina poporului), dar nu cu pretentii de lider.

Nu m-am simtit nicidecum frustrat ca detin un Passat in loc de E60. A fost ok pentru nivelul meu de atunci. Si sincer vorbind, VAG e mult peste restul producatorilor de rand (Opel, Ford, Peugeot, Renault etc...).

Nu vreau sa degenereze discutiile intr-un versus, dar cred ca singurii frustrati cu adevarat in tara asta ar putea fi (si chiar sunt) posesorii de Logan. :)

 

Ar fi un intreg roman de scris, dar m-am hotarat sa trec la BMW in principal din 3 motive:

- motoarele de 2.0tdi ale grupului VAG sunt praf si toata lumea o stie (exceptand noile CR). Eu am avut motorul de 1.9tdi, probabil cel mai fiabil motor al lor din toate timpurile.

- dupa ce "intri" in cele mai adanci detalii tehnice ale unei marci (motor, caroserie, electronica) si incepi sa vezi detaliile, faci clar niste diferente. Ipotetic vorbind, constructorilor de la VAG le-as fi putut da multe sfaturi de optimizare a anumitor subansamble/componente. Dar cum nu sunt eu in masura sa fac asta, am schimbat "macazul".

- nu in ultimul rand se incadreaza mult mai bine in "pretentiile" mele de masina.

 

De anul trecut studiez bavarezii. M-a interesat calitatea, tehnologia, optimizarea, ergonomia, simplitatea dar in acelasi timp "obsesia" lor pentru detalii, eficienta si multe altele. Toate astea tradand un adanc respect pentru clientii lor. Si mi-a fost de ajuns. :)

 

A nu se intelege gresit, nu am nimic cu posesorii de VAG si consider ca orice urma de rivalitate e absurda. Eu ii respect in continuare cum i-am respectat si pana acum. Cine isi uita originile, nu e demn sa traiasca in prezent. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.