Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

In sfarsit niste lumini de marsarier adevarate.

Pentru o mai buna comparatie am lasat stock lampa din dreapta.

A se vedea in film efectul cand acopar pe rand lampile. Cand acopar lampa din dreapta, nici o diferenta. Cand acopar cea cu LED, nu mai vezi nimic.

La ce lumina e, xenon-ul pe marsarier ar fi inutil.

 

Lampile sunt construite de mine, nu sunt cumparate. Nu am taiat/decupat nimic din stop. Oricand se poate reveni la becul standard.

Dar nu stiu cine si-ar dori asta... :laugh:

 

http://www.youtube.com/watch?v=AxAbXkvR6Vk&feature=youtu.be

post-41488-0-16776400-1341866931_thumb.jpg

post-41488-0-79685400-1341866947_thumb.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Citisem pe undeva ca daca nu sunt bune, acele bucse pot produce acest efect.

 

Eu le schimb pentru ca daca imping tare cu mana de roata in fata, se misca bucsa aprox 1-2 mm. Ma gandesc ca la denivelari sau la franari se misca mult mai mult...

Si mare dreptate ai avut. Parca e alta masina dupa ce le-am schimbat. Nu mai bate, nu mai troncane, directia e foarte silentioasa.

In plus, caroseria nu mai oscileaza fata-spate la oprire.

Bucsele vechi nu au nici o crapatura, nici o urma de uzura. Dar probabil s-a inmuiat cauciucul si bat.

 

Ciudat comportament...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si cam asta e motorul dupa remap. :)

Mai mult de-atat efectiv nu s-a putut scoate, pentru ca protectiile la tuning sunt prea multe.

Am fost placut surprins ca aveam stock pe Dyno 184Cp, din pacate limitarea la cuplu era tot la 350Nm, limitare care foarte greu a putut fi dusa in sus pana la cat am ajuns acum.

Masina se conduce foarte frumos acum, depasirile nu mai sunt asa un stres.

 

Imagini din timpul "lurarii" si rezultatul pe dyno:

post-41488-0-04308900-1347345654_thumb.jpg

post-41488-0-08264300-1347345666_thumb.jpg

post-41488-0-98190700-1347345674_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Are niste leduri personalizate/cositorite de el :)

Eu am cree 7W, tot la fel de puternicehttp://www.ebay.com/itm/2-X-T10-T15-Car-Wedge-LED-Cree-Q5-Reverse-Light-Bulb-Lamp-12-30V-168-194-/160877075195?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2575055afb&vxp=mtr.

Numai ca trebuie sa anulezi eroarea prin codare dupa ce instalezi astfel de leduri.

 

Cosmin , tu n-aveai nr de TM?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Catalin. :)

 

Andrei, la colegul nostru Dragos Stacescu din Iasi. Fum nu exista. A fost motivul pentru care am mers pana in Iasi pentru asta. Pacat doar ca au facut nemtii update la masina (care printre altele introduce si o gramada de protectii anti-tuning) iar acum nu pot scoate din ea cat as fi vrut.

Acum aflu ca multi s-au lovit de asta si ca modulul updatat ce se ocupa de DTC/DSC, e cel care limiteaza cuplul.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e acceptabil 211cp. Asa am dedus din grafic. Din ce-am mai vazut pe net 2.0d 177cp il duceau undeva la 225cp max. Oricum e o crestere destul de mare , de aproape 50cp in cazul asta.

Au mai scos nemtii de la Racechip un nou modul "racechip ultimate" http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/BMW-5er-%28E60%29-520d-4315-r.html (pentru masina ta cat ar scoate cica).

Eu am avut pe E90 varianta Racechip simplu la 129 euro si n-a fost bun de nimic. L-am trimis inapoi si mi-au dat banii.

Imi dadea numai erori prin bord si nici nu mai tragea masina.

 

Dar pretul pentru Ultimate (479euro) mi se pare exagerat :)

Asa faci o resoftare cu 200 euro.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu suport box-urile. Nu am incredere in ele, plus multe alte neajunsuri (lipsa controlului, etc).

E ok si cresterea asta, dar as fi vrut maximul cat as fi putut scoate fara sa afectez ambreiajul sau turbina. Din soft trebuia sa fie ~460Nm.

Link to comment
Share on other sites

Nu e cam mult 460Nm ?

 

Si pe mine ma batea gandul sa-i fac "un upgrade" care costa cam 600 de euro la reprezentanta cu pastrarea garantiei. Tot pe la 209 cai se ducea motorul.

 

Nu am facut atunci asta si pana nu schimb lantul, nici nu-i fac ceva upgrade-uri.

Link to comment
Share on other sites

post-50833-0-89485500-1347439403_thumb.jpgVoi interveni si eu putin, fara sa poluez topicul.

 

Asa cum am discutat si telefonic cu Dl. Cosmin, ramane inca o enigma de ce masina nu scoate cei 370Nm, valoarea maxima la care se afla limitatoarele de cuplu din soft.

Initial am presupus o problema cu DPF, intrucat este specific BMW-urilor sa limiteze cuplu dupa valoarea presiunii diferentiale, am facut un RUN pe dyno cu DPF-ul "debransat" dpdv al senzorului DPF ( adica lasat in aer, insa conectat electric ), nu a existat nici o diferenta - deci DPF OK!

Am suspectat o problema la nivel de MAF, care in urma diagnosticarii a fost de asemenea inlaturata, MAF-ul fiind capabil sa vada si valori mai mari de 1300mg.

Overall masina "face" ceea ce i-am dictat din soft, insa desi am cerut peste 450Nm, nu face decat 416, pastrand parca raportul masuratorii initiale vs valoare declarata (350/370).

 

Personal cred ca se poate scoate usor mai multa putere si cuplu, exista rezerva, insa nu pot sa imi asum raspunderea vis-a-vis de fiabilitate, masina in cauza avand 163k km - consider ca performanta actuala e decenta pt un soft de strada. De asemenea ramane in discutie aspectul legat de "cine" limiteaza cuplul. Daca masina ar fi fost echipata cu transmisie automata, as fi inclinat sa afirm ca transmisia e responsabila, pentru ca am mai patit acest lucru la alte marci. Insa masina are cutie manuala, asa ca...enigma ramane neelucidata.

 

Fara incercarea de a-mi face publicitate, vreau sa va arat in final ce inseamna "dezbracarea de inhibitii" ( adica DPFOFF + dorinta de a face performanta fara a duce grija fiabilitatii ), in sprijinul celor afirmate in paragraful anterior legat de rezerva de putere a motoarelor din gama BMW. Este vorba de un 330d E90 manual "facut" tot de mine, 2006, 500Nm stock si 230hp. Masuratorile au fost facute la 45gr C temperatura ambientala, rezultatul fiind puternic influentat de conditiile de testare. Masina nu are alte modificari hardware decat DPFOFF.

Edited by Dragos Stacescu
Link to comment
Share on other sites

Pai si rezista cutia si volantul 330-lui la caii si cuplul ala ?

 

 

Rezista , singura grija e volanta , ca e cu dus intors la ea , dar exista solutii bune si la aia in caz de doamne fereste !

 

 

Ma bucur ca esti multumit de rezultat cosmine , imi pare rau doar ca nu am ajuns sa ne cunoastem personal [ stii si cauza ]

Link to comment
Share on other sites

DPFOFF se face din soft + eliminarea fizica a filtrului de pe masina

 

Am modificat si fisiere de pe variantele de 184CP, acelea au cuplul limitat la 384Nm, deci iarasi nu se leaga.

 

330d rezista eroic, cu DSC/DTC decuplat derapeaza 1,2,3,4 si putin din treapta 5.

 

Revin azi cu update, ajunge intr-o ora la mine un BMW similar, dar varianta power reduction de 163hp.

Link to comment
Share on other sites

Nu e cam mult 460Nm ?

Eu sunt cam convins ca nu. Oricum daca e prea mult, se va simti imediat. Sper doar sa apara o solutie pentru "bug-ul" cu limitarea si sa pot transmite ambreiajului cuplul ala.

Ca o paranteza, pe cealalta masina aveam stock 310Nm, am schimbat motorul si turbina, ambreiajul l-am pus nou oem tot ca si cel vechi (pentru 310Nm) iar acum masina a trecut cu mult de 400Nm si ambreiajul se tine foarte bine.

Deci nu vad de ce asta n-ar tine. Rezervele sunt totusi demne de luat in seama chiar si la ambreiajul/motorasul asta atat de blamat. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.