Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

LYM, pompa a ramas cea veche. Nici nu ma mir ca e scumpa, e imensa. Ocupa jumate baia.

Patinele sunt identice ca forma. Difera culoarea. Poate si materialul, nu stiu. Pozele mai jos.

 

Andrei_d1z, e absolut perfect cu portocaliu la BC. Am facut eu ceva poze, dar nu reflecta nuantele reale. Am atasat o poza de M, asa arata si la mine.

Andrei_VUV are dreptate, te omoara rosul in BC. Pe mine si ziua ma deranja.

Nici vorba de bradulet. Portocaliul se asorteaza cu restul luminitelor din consola si usi. Cineva ma sfatuia sa le schimb si alea in rosu dar nu voi face modificarea asta. Portocaliul e mult mai odihnitor noaptea.

 

Am curatat turbina, care oricum nu avea cine stie ce mizerie in ea, am curatat EGR-ul, care de asemenea doar ce a trebuit sters cu carpa, am inlocuit termostatul, am curatat toate subansamblele, am cumparat saibe de foc noi (ce vin sub injectoare), acum urmeaza ansamblarea motorului.

A... si un lucru de care sunt foarte mandru: pe furtunul de la turbo la IC am montat spire de otel special concepute pentru ranforsarea furtunelor de presiune de la turbine. Un moft binevenit dupa resoftare. Practic asta nu va avea moarte. :)

 

Poze:

post-41488-0-73033000-1350045681_thumb.jpg

post-41488-0-59143000-1350045688_thumb.jpg

post-41488-0-36317000-1350045695_thumb.jpg

post-41488-0-75093200-1350045787_thumb.jpg

post-41488-0-50842500-1350045794_thumb.jpg

post-41488-0-35827300-1350045806_thumb.jpg

post-41488-0-03855900-1350045813_thumb.jpg

post-41488-0-66959900-1350045898_thumb.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu am observat ca am asa ceva la X5, spirele de otel pe furtunul de admisie aer dintre intercooler si galeria de admisie si celalalt dintre turbina si intercooler. Cred ca sunt OE, desi masina e din 2007. Vad ca si pe diagrame apar astfel: http://bmwfans.info/...g_air_duct_agr/

Felicitari pentru munca depusa! Daca te plictisesti de masina, anunta-ma ca sa te scap de ea. rolleyes.gif Te astept in vara asta la mare sa ma dai cu ea.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Cati km aveai?

Am scris si mai sus... 160.000.

 

Iulian, o sa tin minte cand o s-o vand si... clar te anunt cand ajung in zona. :)

 

Acum motorul e complet echipat, asteapta doar sa-l bag in sasiu. Asta va fi maine.

Poze cu el echipat o sa fac dimineata ca abia acum am terminat si nu se vede bine. Deja imi place enorm. :)

A durat mult pentru ca toate suruburile le-am strans la cuplu si toate furtunele, clemele si mufele la locul lor.

 

Nu stiam de furtunele din kitul performance. Dar acum sigur nu voi avea nevoie.

Link to comment
Share on other sites

Mai explicit

 

Cat poate sa coste teava aia? In rest e simplu, anulat din soft floare la ureche.

Bine, "specialistii aruncatori de bani" or sa zica sa te duci la BMW sa dai 8800 lei cu tot cu manopera.

 

Problema e cum tai toate sitele alea.

post-53276-0-97589900-1350077423_thumb.jpg

post-53276-0-73674200-1350077432_thumb.jpg

post-53276-0-21650300-1350077475_thumb.jpg

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Gresit. Nu e cel din imagini.

La noi DPF-ul e corp comun cu catalizatorul, e rotund, e imediat dupa turbina si intra cele 2 sonde in el.

Nu inteleg de ce sa umblu la el daca e ok. La fel cum nu inteleg de ce ar trebui schimbat sau spart daca stii sa folosesti corect un diesel.

 

La ce funingine am gasit in turbina, EGR si alte cele, si un benzinar are mai multe depuneri.

E clar ca motorul asta e extrem de ecologic. Daca si mergi cum merg eu (destul de sportiv dupa de se incalzeste) sunt convins ca vor mai trece cateva sute de mii de km pana sa se infunde.

Link to comment
Share on other sites

O fi de la alta motorizare? Ei zic ca e tot LCI dar nu specifica motorul.

It seems that M57N engines have the first solution and the M57N2 engines have the second (Much more arduous to remove/install). Prima solutie, adica filtrul separat, pe traseul de evacuare, sub masina, aproape de diferential, si a 2a varianta, inclusa in catalizator.

Sursa: http://forums.5serie...ance-dpf-94725/ Bine, aici e vorba de N47, dar are solutia 2. Eu la E60 525d fabricatie 11/2005 aveam filtrul langa diferential. Era mai ok asa, mai simplu de umblat.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

de unde ai cumparat spira pentru furtunul de turbo??

Mi-a dat-o cineva ce lucreaza la o fabrica de furtune pentru turbine.

 

Masina a pornit la a 2-a incercare. Prima nu, pentru ca a trebuit sa se amorseze instalatia de alimentare.

Merge perfect si nu se mai aude deloc distributia. Asadar NU e normal sa se auda.

Cu capota coborata e extrem de silentios, nu ca in film.

Inainte aveam pierderi de motorina pe la injectoare. Acum am rezolvat, erau obosite garniturile mici din capac.

 

Am constatat ca pe suprafata de contact cu discul, volanta INCA are acele mici canale de la strunjire. :)

Pozele si filmul vorbesc de la sine. Am terminat azi pe la ora 16.

 

Un singur lucru ma enerveaza: am scapat un surub pe langa cutia de la DDE si a intrat undeva sub ea de n-am mai putut sa-l scot. Poate stie cineva cum desfac plasticul de sub acea cutie, deoarece cutia in sine (aceea din plastic alb) n-am reusit s-o demontez nicidecum.

 

Saptamana viitoare merg sa-mi bage inapoi freonul si cu asta basta. :)

 

post-41488-0-09392500-1350158206_thumb.jpg

post-41488-0-49974300-1350158302_thumb.jpg

post-41488-0-97015900-1350158311_thumb.jpg

post-41488-0-63294900-1350158320_thumb.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vechile piese nu au NICI cea mai mica urma de uzura. Lanturile au aceeasi lungime ca si cele noi, patinele nici macar o urma pe ele. Nu stiu ce zgomot se auzea.

Merge perfect si nu se mai aude deloc distributia. Asadar NU e normal sa se auda.

Pai si pana la urma de la ce se auzea, oare? Btw, tu ce zgomot aveai, harshaitul ala la relanti sau acel zgomot metalic din turatie, la ~1800rpm? Sa ne tii la curent cu evolutia, in special la iarna, dupa ce-o da frigul.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

N-as putea sa spun UNDE era uzura. Ce am gasit v-am impartasit si voua. Cred ca e cate putin la fiecare piesa.

Cert e ca diferenta e majora.

Aveam un harshait ritmat in jurul a 1800-2000 de ture. Nu metalic. Doar frecare. Asa l-as fi descris eu.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.