Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

NonAGM-ul de 110 are tot 920A curent de pornire, dar duce 110A intr-o ora, sau 80A cu vreo 40% mai mult timp.

 

Asta in teorie. Daca o descarci spre 0% din capacitate, poti sa-ti cauti deja alta.

 

La o baterie normala poti folosi in conditii optime pana la 70-80% din capacitate. Peste limita asta, durata de viata scade considerabil.

 

Si eu as fi mers pe AGM.

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa zic de baterie. E alta viata.

Acum e IBS-ul la loc si tot nu mai am erori. Iar cand dau la automat, foarte putin se vede pe lumini.

Ciudat ca tensiunea de incarcare vad ca e tot 14.7-14.9V. Bateria noua de 110 nonAGM e codata si inregistrata (ii multumesc si lui neo anderson pe aceasta cale).

Azi am vorbit cu un electronist de la bmw si mi-a zis ca tensiunea masurata e irelevanta. Odata ce codarea si inregistrarea s-au efectuat corect, IBS-ul stie ce are de facut. Joaca se face in curent, nu tensiune.

 

ia verifica te rog la o masina care nu are de fabrica AGM incarcarea.... vezi daca iti spune ceva diferenta intre cat incarca aia si cei 15V de la incarcare care-i ai tu....

dupa aia du-te la inginerul de la bmw si intreaba-l de ce oare-s asa diferente ? :)

 

tu bagi in ea ca-n una AGM....ghici care-i rezultatul pe termen mediu-lung ?

Edited by RobyS
Link to comment
Share on other sites

In teorie... multe-s altfel.

Eu am experiente foarte proaste cu AGM-urile. La fel si alti prieteni care au AGM. In plus, ma intereseaza mai mult capacitatea reala decat ideea ca am "tehnologie AGM".

Acel 70-80% tot e mai mult la asta de 110Ah fata de 80Ah.

Acum e cumparata si montata, o sa vedem iernile urmatoare cum se prezinta. :)

Incarcarea a scazut pe la 14,7V. Ma astept ca la incalzirea vremii sa ajunga sub 14,5V.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

E f normal ca sa fie incarcarea mai mare pe vremea asta. Daca mergi la un drum lung, probabil o sa mai scada.

 

Totusi mi se pare mare de 15V, dar IBS-ul va stii ce face. Si eu cand am pus baterie noua aveam 0.5 in plus pe incarcare, dar dupa 2-5 zile a scazut tot ca la tine.

 

Mi-e teama sa nu aiba dreptate RobyS si sa defecteze bateria ditamai incarcarea.

Link to comment
Share on other sites

Gata, dupa 250km a scazut si oscileaza intre 14,5-14,6V. :)

Probabil ii trebuie o vreme pana ibs-ul isi face graficele de incarcare.

Abia acum observ ca atunci cand dau la automat, nu imi mai opreste CCC-ul.

 

Ma declar multumit de achizitie.

Link to comment
Share on other sites

Si gata. Dupa vreo 400km de la inlocuire, azi am deja 14,3-14,4V. :)

Nu mai e nimic de speriat in trecerea la nonAGM.

Si apropo, s-a strecurat o eroare in datele anterioare.

AGM de 80Ah de pe masina avea 800A curent de pornire.

Asta de 110Ah are 920A. Deci mult mai sanatos.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

topicu asta este ca un serial bun...abia astepti sa vezi urmatorul episod si sa ajungi la sfarsit... si cand ajungi la sfarsit iti pare rau ca l-ai terminat...

 

mi-ar placea sa mai continui cu inspiratia ce ne-o oferi :)

 

toata stima pentru tine si pentru pasiunea ta..

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Frumoase ganduri. :)

Momentan sunt in vacanta actorii. :p

In ultima vreme mi-am dezvoltat creativitatea si pe celelalte doua masini, unde inca n-am terminat.

A fost un an extrem de incarcat si acum o iau mai incet.

Dar daca-mi vine vreo idee, sigur o pun in practica si pe masina asta.

Link to comment
Share on other sites

Poți sĂŁ-mi dai un link sĂŁ vĂŁd ce fel de led-uri roșii ai cumpĂŁrat. Sunt o grĂŁmadĂŁ de modele unele cu tensiunea nominalĂŁ ĂŽntre 9 și 12V, altele 6 - 9V, unele cu curent de atac de 900mA altele cu 1050mA.

Mulțumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

Ia ghiciti cine urmeaza la telecomanda GSM pentru sirocou. :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=EEAoez2lReA&feature=youtu.be

 

Am mutat si programatorul din scrumiera.

E mult mai ok acum. A fost nevoie de un mic suport si gata. Sta perfect in spatiul de deasupra oglinzii.

 

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/3/41429833Klh.jpg

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/4/41429834sCi.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am luat azi niste servetele umede universale de Lidl in ideea de a sterge bordul de cele cateva scame ce se incapatanau sa ramana dupa carpa.

Din curiozitate am dat si pe cotiera. Nu mi-a venit sa cred ce se intampla. De fiecare data cand treceam cu servetelul peste piele, se deschidea la culoare. La un moment dat ma speriasem ca se duce si vopseaua (desi nu ar avea de la ce).

Dupa cateva treceri deja diferenta era mai mult decat clara. Am continuat pe scaunul meu. Acelasi efect. A iesit toata mizeria din piele.

A mai folosit cineva? O exista vreun pericol?

Eu n-am obtinut niciodata asemenea curatare cu solutia de la reprezentanta.

O sa dau si cu crema de intretinere de la Bmw si ma declar extrem de incantat.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.