Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Pentru mine is hotaratoare cele doua neajunsuri ce le-am enumerat mai sus.

Dar ar fi cam asa:

1. In CCC mai aveam niste setari pentru lumini, care aici nu mai pot fi codate. Era vorba de activare/dezactivare cornering din idrive si cateva setari de raspuns la schimbarea directiei.

2. Mai sunt in lista de service reminders cateva lipsa, printre care si verificarea antigelului, inlocuire bujii la benzinare, etc.

3. La apasarea unui buton de incalzire scaun, automat aparea un meniu de popup cu heatsliderul pe scaunul respectiv. La CIC... pauza. Nimic

4. Iar acum.... si problema cu sunetul prea puternic pe PDC, gong si voce navigatie.

 

Nu or fi ele multe, dar cea cu ventilatia doar pe 2 iesiri simultane ma nemultumeste total.

Pai la parbriz nu poti da decat daca dai si la picioare.

Sau daca dai spre fata, nu poti da la parbriz. Ma rog, cine a avut inainte clima cu butoane de aragaz, nu stie ce vorbesc eu aici pentru ca la ei oricum tot asa era. Ventilatia doar pe o iesire sau cel mul 2 din 3. Chiar si dupa upgrade la panou de clima High.

 

Apoi... fluxul de aer nu il mai poti regla independent pe fiecare iesire ca in CCC.

WTF???? Pai cu ce is mai speshal ca am clima High daca o folosesc tot ca pe cea simpla? Aaaa, ca am butoane frumoase? Bullshit.

 

Intotdeauna am admirat asta la E60, ca-i printre putinele masini care nu te conditioneaza la directionarea ventilatiei. Ba mai mult, poti regla intensitatea individual din idrive pe fiecare iesire.

Eh, filmul asta s-a terminat daca ai CIC.

 

Lipsurile astea poate unii nu le observa, pe altii nu ii intereseaza iar altii le accepta. Dar eu nu.

Si nu indemn pe nimeni sa nu-si puna CIC. Doar ca pentru mine nu-i ce trebuie.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie asta cu si sonorul mai mare la gong pt pdc imi pare un plus . Inainte daca dadeam muzica tare uneori nu auzeam pdc bine . Acum pot sa-mi sparg urechile daca vreau ca imi creste si intensitatea la gong . Asta cu scaunele si meniul

Imi pare ceva minor . Se poate regla intensitatea in meniul Auto , probabil asta a si fost ideea , in auto baga pe cele 3 nivele am sa incerc azi sa vad exact cum reglezi intensitatea . Stiu ca am reglat de cateva ori . Totusi ca rezolutie aspect este incomparabil cu Ccc . Eu nu m-as mai

Intoarce la el .

Link to comment
Share on other sites

Mersi Brigi! Cam greu cu sanatatea dupa atata chin. Imi mai trebuie un concediu.

 

Myx, chiar o sa verific daca merge reglata intensitatea individual in auto.

Dar nu inteleg o chestie: cum iti creste tie intensitatea gongului odata cu cresterea volumului la muzica? La mine n-are a face. Si nici volumul de la navi nu il poti regla. In CCC mergea.

 

Ps: am fost acum la masina. Nu ai absolut niciun control individual asupra fluxului de aer pe cele 3 iesiri de ventilatie. Poti regla doar temperatura aia. Si mai poti seta turatia ventilatorului din butonul de trepte de pe panoul de clima.

Repet, in ccc poti regla fluxul de aer individual pe fiecare iesire din cele 3. Asta nu poti aici in cic.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Prea importante.

Acum am iesit putin cu masina si cand a pornit gong-ul de temperatura scazuta, m-am speriat. La fel cu PDC-ul. Nu se poate trai asa. Avertizarile astea tre sa fie discrete si placute. Nu sa trezeasca mortii.

La fel si restul lipsurilor... nu mai vreau. Mi-a ajuns. A fost lectie de viata.

As face o analogie cu tarfele, dar spun doar ca prefer "invechitul" CCC care-mi satisface toate pretentiile. Chiar daca-i mai uratel ca CIC-ul.

 

Poate vreodata... daca NBT-ul se va dovedi un bun urmas al CCC-ului, voi face un upgrade adevarat.

 

PS: na ca am distrus mitul "superiorului" CIC. Cel putin pe E-uri. Ca din ce-mi spuneti voi, multe bug-uri s-au rezolvat odata cu F-urile.

 

Imi amintesc acum ca Andrei_VUV s-a lovit de unele din ele pe E60-ul lui cu CIC din fabrica, dar ce stiam eu atunci...

Link to comment
Share on other sites

problema cu nivelul la gong/pdc se poate rezolva din codare.

la tine este o incompatibilitate intre firmware-ul de pe cic si cel de pe statie pe care tocmai ce l-ai updatat.

daca vrei sa functioneze totul corect, este obligatoriu ca TOATE modulele masinii sa fie la acelasi ilevel.

Diferentele de firmware intre module duc la tot felul de probleme si din ce inteleg eu masina ta e un cocktail de module, statia e fabricata in 2005 (3 ani inainte de CIC) dar are ilevel nou, CIC-ul e din 2010 si nu a fost updatat niciodata, MULF-ul probabil e al masinii care e din 2009 daca imi amintesc eu bine.

 

Un retrofit de CIC se face putin diferit daca vrei ca totul sa fie OK.

Primul pas e sa faci un upgrade la toata masina si sa aduci toate modulele la acelasi ilevel, apoi pui CIC-ul si ii faci upgrade daca e cazul la acelasi nivel cu restul masinii.

 

De ce crezi tu ca reprezentantele nu pot face upgrade de ilevel decat la toata masina si nu aiurea pe cate un modul cum li se nazare.

 

Si pe F-uri este aceasi cerinta si iti pot da un exemplu de care s-au lovit multi. La F10 daca faci upgrade la kombi (orice versiune ar fi) si la restul masinii nu, cruise control-ul nu o sa mai mearga chiar daca este optiune de fabrica. O sa gasesti o eroare ciudata pe ICM (invalid checksum) si va fi greu sa intelegi de ce ICM-ul are o eroare de checksum cand tu nici nu te-ai atins de el. Cruise controlul nu va merge dar nu vei gasi nici o eroare referitoare la el pe nici un modul.

 

Sa spui ca CIC-ul este "mai prost/slab" decat CCC-ul care a fost dezvoltat de BMW prin anii 1999-2000 e ca si cum ai spune astazi ca un Nokia 5110 este superior unui smartphone doar pentru ca avea butoane de cauciuc.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La mine gongul e f discret doar daca e muzica mai tare creste intensitatea dar revine imediat daca reduc volumul . La navi nu stiu ce zici ca nu am folosit vreodata . Nu e nici un mit cu Cic si nu ai distrus nimic :) . Programele auto sunt f reusite , e adevarat cu Ccc ma jucam mereu la acele reglaje de care zici tu . Eu acum merg pe auto si controlez manual ventilatia , dar ea ramane in meniu auto adica baga din presetari . Apasa auto si din rotita climatronic stanga de temperatura vei misca toate directiile dupa anumite presetari . Teoretic una ar trebui sa se potriveasca si la cerintele tale. Cat despre butonul volan eu nu am folosit altceva decat recirculare si sursa audio inainte si acum sunt presetate asa so tu inainte ce mari presetari foloseai de le simti lipsa acum . De asemene la ventilatie ce simti ca lipseste de nu esti multumit , diar nevoia de a siper regla ceva in detaliu ? Eu as zice sa testezi , pt ca nu inteleg iti e frig iti e cald in masina si e de la ce ? De ce ar avea pasagerul nevoie de reglaj la parbriz cand el e deja controlat de sofer . Cred ca poti sa stai f depart de NBT pt ca acolo chiar nu vezi nici un control al ventilatiei, lucrezi exclusiv din auto , motiv pt care nici eu nu am instalat Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

La mine gongul e f discret doar daca e muzica mai tare creste intensitatea dar revine imediat daca reduc volumul . La navi nu stiu ce zici ca nu am folosit vreodata . Nu e nici un mit cu Cic si nu ai distrus nimic :) . Programele auto sunt f reusite , e adevarat cu Ccc ma jucam mereu la acele reglaje de care zici tu . Eu acum merg pe auto si controlez manual ventilatia , dar ea ramane in meniu auto adica baga din presetari . Apasa auto si din rotita climatronic stanga de temperatura vei misca toate directiile dupa anumite presetari . Teoretic una ar trebui sa se potriveasca si la cerintele tale. Cat despre butonul volan eu nu am folosit altceva decat recirculare si sursa audio inainte si acum sunt presetate asa so tu inainte ce mari presetari foloseai de le simti lipsa acum . De asemene la ventilatie ce simti ca lipseste de nu esti multumit , diar nevoia de a siper regla ceva in detaliu ? Eu as zice sa testezi , pt ca nu inteleg iti e frig iti e cald in masina si e de la ce ? De ce ar avea pasagerul nevoie de reglaj la parbriz cand el e deja controlat de sofer . Cred ca poti sa stai f depart de NBT pt ca acolo chiar nu vezi nici un control al ventilatiei, lucrezi exclusiv din auto , motiv pt care nici eu nu am instalat

 

 

Nu e adevarat, emulatorul de nbt pentru E6x si E7x are afisaj si control integral atat pentru clima/venitlatie cat si pentru scaune (incalzire si ventilatie).

Aici e un mic demo pe un E71 :

Edited by neo_andersson
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, adi. Din filmul ala, vad ca NBT face ce trebuie.

 

Pe mine ventilatia la cic ma deranjeaza foarte mult. Am nevoie neaparat la parbriz si la fata, dar la picioare de obicei nu.

 

Si da, deja e un cocktail la mine. Insa pe ccc nu sunt probleme. Ma asteptam sa nu se schimbe asta odata cu cic.

Acum Firmware-ul din amp e 2013. Mulf e 2010. Cic-ul 2011. Restul modulelor 2008.

 

Cum spuneam, poate ca un NBT m-ar incanta. Cand va fi mai accesibil.

Iar atunci clar voi incepe cu update integral la module.

 

Ps: daca ai vreun sfat legat de nivelul la gong/pdc/navi, il aplic cu placere. Pana nu scot cic-ul.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mersi de aprecieri. :)

Pozele... au disparut de pe imageshack pentru ca initial a fost ok un cont gratuit, mai apoi au vrut premium si sa-l platesc. Evident ca nu platesc eu asa ceva, asa ca am ramas fara poze.

Din pacate nici nu mai stiu despre ce poze e vorba, macar sa vad daca le mai am.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Intre timp am montat si noul Webasto oem. A disparut si eroarea de intense battery discharge, porneste si aeroterma. Totul ca la carte.

Sunt cam nemultumit de modul in care incalzeste motorul.

Pe sistemul oem, dupa 35 de grade (temperatura masurata in Webasto, mai mare decat in motor), changeover valve comuta doar pe circuitul din habitaclu pana la finalizarea programului.

Intr-adevar ai caldura la discretie in masina, dar in cele 20-30 de minute ramase, motorul se raceste din nou si il pornesti aproape la fel de rece.

Modificarea e spre finalizare, am gasit o solutie de a permite sau nu acelei changeover valve sa comute. Si chiar imi place.

Valva in sine am montat-o in locul fostei pompe de recirculare, pentru un traseu mai scurt si mai putin expus frigului.

Am activat atat telecomanda de nonLCI, cat si cea de LCI. Mai ramane doar sa rezolv pornirea din GSM.

 

http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47560439GAw.jpg

http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47560498uoq.jpg

 

Poze din timpul operatiunii.

 

http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47560138kiu.jpg

http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47560139gPK.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

La E90 se monteaza in bara fata, sub farul stang.

Exista atat optiune oem, cat si aftermarket.

Cel aftermarket avut pe E60, il am acum la vanzare cu tot cu telecomanda si programator.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.