Jump to content

Pisica problematica


Fan4BMW

Recommended Posts

Nu stiam ce titlu adecvat sa adaug topicului meu , atunci mi-a venit ideea cu pisica problema pentru ca aproape saptamanal apar probleme la ea pe care nu resesc sa le repar fara ajutorul dmv si ajutorul baietilor de pe bmw club , in orasul in care locuiesc eu sunt prea putini mecanici pe suprafata asta si acei mecanici care exista nu stiu sa repare doar sa schimbe piesele ceea ce "stiu si eu sa strang 2 suruburi" eu vreau sa ma apuc sa repar in mare parte singur bineinteles tot ce se poate fara ajutorul lor , asa ca ma-am decis sa deschid un topic special cu toate problemele pe care le are masina mea si vreau cu ajutorul bmw club si cu ajutorul vostru sa le repar pe toate ca deja nu mai am nervi sa suport toate aceste probleme.

 

Mentionez aici separat sa sara in ochii la toata lumea despre ce masina este vorba : BMW 318I motor m40b18 distributie curea e36 AN 1992 luna a 5 a

 

Am sa enumar problemele la pisica aici si daca puteti sa imi raspundeti la toate ar fi super ok daca nu raspundetimi macar la cate puteti imi este de mare ajutor...

 

1.Atunci cand las masina in viteza a 1 a si o las sa mearga singura fara sa acelerez masina merge in hopuri foarte mari nu are un mers frumos lin merge in hopuri si in viteza a 2 a face si mai rau.

2.Relantiul nu sta constat ma refer cand dau la automat si pleaca masina sare acul de la turati la 800-1000 si apoi scade pana in 800 daca nu ma insel.

3.Uneori masina nu porneste cand dau la automat daca nu calc pedala de aceleratie sa i fac un "hop" cu pedala.

4.Cand dau prima si prima oara la automat sa pornesc masina se scutura foarte tare pana si parbrizul imi vibreaza daca nu ma insel sa nu zic prosti dar sunt 90% sigur ca pana si parbrizul vibreaza

5.Cand plec cu masina de pe loc se scutura foarte tare face tot felul de zgomote daca nu plec cu ea de pe loc cu cel putin 2000 de turati.

6.Cand bag in viteze cu motorul oprit si ambreajul calcat intra foarte lin iar cand este motorul pornit si bag in viteze in special a 1 a si marsalier agata.

7.Pierd apa din vasul de expansiune cam 200 ml la 3 zile si nu stiu pe unde se duc ma am uitat pe sub masina ma am uitat peste tot parca se evapora apa unde ar putea sa fie.

8.De curand mi sa stricat filetul la roata din dreapta fata ce trebuie sa schimb ca sa pot pune din nou 5 prezoane momentan merg in 4 ca al 5 lea are filetu stricat , nu prezonul ca am prezon nou ci in interiorul roti...

9.Am batai in volan foarte mari cand merg peste piatra cubica sau drum ce nu este "neted".

10.Seara cand dau drumu la faruri masina pierde din putere si face zgomote ciudate uneori mai scartaie si cureaua de la alternator.

11.Cand dau drumu la faruri am fluctuati de curent nu pot sa le spun alcumva masina parca vine curent si se ia si tot asa nu stiu cum sa pot explica sa inteleaga toata lumea.

12.Uneori masina urca in turati foarte repede dar parca de abea pleaca de pe asfalt in ori ce treapta de viteza as fi.

13.Un miros puternic de benzina vine cand nu pronesc masina 24/48 de ore si nu imi dau seama de unde dar miroase ingrozitor.

14.Dau drumu la aer in masina si invart de rotita sa bage rece dar baga tot cald parca mai cald decat atunci cand selectez pe cald mentionez nu am AC am aer normal..

15.Cand ridic capota motorul parca nu merge rotund nu toarce cum trebuie parca merge 1 min rotund iara bajbaie iara isi revine si tot asa.

 

Mentionez ca in pisicuta sau investi aproape 3000 de euro fara pretul de cumparare si tot prost merge nu stiu ce sa ma mai fac sa o pun pe picioare asa cum ar trebui sa mearga o pisicuta , stiu ca toti pasionati de pisicuta investesc si pun suflet in primul rand la fel cum am pus si eu la pisica mea si nu as dao pe nimic in lume , dar ca vreau sa o aduc cu "picioarele pe pamant".

 

Am apelat la voi pentru ca bmw club si voi in special ma ati ajutat de foarte multe ori si mi ati ridicat moralul atunci cand am avut nevoie , nu vreau sa apelez la "mecanici specializati" pentru ca aici in oras sunt mai prost dotati si informatii decat noi ce stam pe acest forum , prefer sa fac singur decat sa apelez la unul care stie mai putine decat mine.

 

Va multumesc ca existati si sper sa gasesc ajutor in continoare la dmv si bmw club , cu drag Bogdan.

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Toate masinile au cate o problema mai mica sau mai mare :) eu zic sa incepi prin a pune problema si sunt sigur ca se pot gasi rezolvari !

 

La un E36 din 92 trebuie sa fii pregatit emotional,psihic si financiar sa il intretii. Cine o sa inceapa cu povesti de genul masina mea nu avea nici un defect mergea si azi eu zic ca asa nu prea exista.

Edited by BeRnEk
Link to comment
Share on other sites

Toate masinile au cate o problema mai mica sau mai mare :) eu zic sa incepi prin a pune problema si sunt sigur ca se pot gasi rezolvari !

 

La un E36 din 92 trebuie sa fii pregatit emotional,psihic si financiar sa il intretii. Cine o sa inceapa cu povesti de genul masina mea nu avea nici un defect mergea si azi eu zic ca asa nu prea exista.

BeRnEk sunt constient de ceea ce spui tu am intalnit si eu astfel de oameni care isi dau pisicile drept masini 2011 , dar iam lasat in plata domnului sa spuna ce vor ca stiu si eu ce masina conduc si la urma urmei totusi varsta masini isi arata colti sa spun asa ,e logic si normal eu unul sincer sa fiu ma bucur ca am intampinat doar atatea probleme si nu mai multe totusi 1992 e ceva ...

 

Acum astept ajutorul colegilor care au trecut sau au intampinat astfel de probleme la pisicile lor si au gasit rezolvarea degeaba mergi la un mecanic sa isi dea cu parerea ca isi da cu parerea pe bani tai si tot nu gaseste rezolvare mai bine intreb omul trecut prin asa ceva ca sunt sigur ca nu ma minte.

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

1.Atunci cand las masina in viteza a 1 a si o las sa mearga singura fara sa acelerez masina merge in hopuri foarte mari nu are un mers frumos lin merge in hopuri si in viteza a 2 a face si mai rau.

 

Eu am un N42B20A si nu o prea pot lasa sa mearga fara sa accelerez mai smuceste uneori ... tinde sa moara si calculatorul motorului vede asta si o accelereaza usor. (nu tot timpul facea asa)

 

2.Relantiul nu sta constat ma refer cand dau la automat si pleaca masina sare acul de la turati la 800-1000 si apoi scade pana in 800 daca nu ma insel.

 

Ma gandesc ca e normal daca oscileaza si dupa ce a pornit s-ar putea sa fie o problema la vreun senzor.

 

3.Uneori masina nu porneste cand dau la automat daca nu calc pedala de aceleratie sa i fac un "hop" cu pedala.

 

Sa fie corpul de acceleratie problematic ?

 

4.Cand dau prima si prima oara la automat sa pornesc masina se scutura foarte tare pana si parbrizul imi vibreaza daca nu ma insel sa nu zic prosti dar sunt 90% sigur ca pana si parbrizul vibreaza

 

Suporti motor sunt buni ?

 

5.Cand plec cu masina de pe loc se scutura foarte tare face tot felul de zgomote daca nu plec cu ea de pe loc cu cel putin 2000 de turati.

 

Sa fie placa de presiune ? disc de ambreiaj foarte uzat ?

 

6.Cand bag in viteze cu motorul oprit si ambreajul calcat intra foarte lin iar cand este motorul pornit si bag in viteze in special a 1 a si marsalier agata.

 

Aceasi problema ca la punct 5.

 

7.Pierd apa din vasul de expansiune cam 200 ml la 3 zile si nu stiu pe unde se duc ma am uitat pe sub masina ma am uitat peste tot parca se evapora apa unde ar putea sa fie.

 

Ai un por in radiator sau pe undeva poti incerca solutii care repara asa ceva dar sincer nu prea recomand ca infuzi alte chestii peacolo. Eventual schimbat radiator ?

 

8.De curand mi sa stricat filetul la roata din dreapta fata ce trebuie sa schimb ca sa pot pune din nou 5 prezoane momentan merg in 4 ca al 5 lea are filetu stricat , nu prezonul ca am prezon nou ci in interiorul roti...

 

Se face un filet mai mare si se baga un fel de camasa. Service clar nu prea poti face asa ceva acasa.

 

9.Am batai in volan foarte mari cand merg peste piatra cubica sau drum ce nu este "neted".

 

Suspensia fata iti este mai mult decat dusa schimba cam tot ce se poate.

 

10.Seara cand dau drumu la faruri masina pierde din putere si face zgomote ciudate uneori mai scartaie si cureaua de la alternator.

 

Curea e simplu o schimbi. Poate e puntea de diode de la alternator eventual schimbat si aia. Eu la un opel dupa ce am schimbat puntea de diode mergea incarcarea perfect si intensitatea farurilor a crescut vizibil ! (inainte crestea doar daca acceleram motorul)

 

11.Cand dau drumu la faruri am fluctuati de curent nu pot sa le spun alcumva masina parca vine curent si se ia si tot asa nu stiu cum sa pot explica sa inteleaga toata lumea.

 

Vezi ce am zis la pct. 10

 

12.Uneori masina urca in turati foarte repede dar parca de abea pleaca de pe asfalt in ori ce treapta de viteza as fi.

 

Disc de ambreiaj uzat zic eu. Simplu schimbi kit ambreiaj eventual volanta.

 

13.Un miros puternic de benzina vine cand nu pronesc masina 24/48 de ore si nu imi dau seama de unde dar miroase ingrozitor.

 

Ceva furntune de pe tur nu etanseaza zic eu.

 

14.Dau drumu la aer in masina si invart de rotita sa bage rece dar baga tot cald parca mai cald decat atunci cand selectez pe cald mentionez nu am AC am aer normal..

 

In instalatie aerul e mai cald pana nu se ventileaza toate conductele cam asa e.

 

15.Cand ridic capota motorul parca nu merge rotund nu toarce cum trebuie parca merge 1 min rotund iara bajbaie iara isi revine si tot asa.

 

Bujii ai schimbat recent ? Filtru de aer / benzina etc ? Verifica valva PCV / DISA (daca este pe E36) bobine sunt individuale pe cilindrii ?

 

 

Raspunsurile mele poate sunt puerile dar asta e cam tot ce pot eu la ora asta. Iti recomand sa iti cumperi un tester OBD si sa incerci cat mai mult sa faci si o diagnoza cand apar aceste probleme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.Atunci cand las masina in viteza a 1 a si o las sa mearga singura fara sa acelerez masina merge in hopuri foarte mari nu are un mers frumos lin merge in hopuri si in viteza a 2 a face si mai rau.

 

Eu am un N42B20A si nu o prea pot lasa sa mearga fara sa accelerez mai smuceste uneori ... tinde sa moara si calculatorul motorului vede asta si o accelereaza usor. (nu tot timpul facea asa)

 

2.Relantiul nu sta constat ma refer cand dau la automat si pleaca masina sare acul de la turati la 800-1000 si apoi scade pana in 800 daca nu ma insel.

 

Ma gandesc ca e normal daca oscileaza si dupa ce a pornit s-ar putea sa fie o problema la vreun senzor.

 

3.Uneori masina nu porneste cand dau la automat daca nu calc pedala de aceleratie sa i fac un "hop" cu pedala.

 

Sa fie corpul de acceleratie problematic ?

 

4.Cand dau prima si prima oara la automat sa pornesc masina se scutura foarte tare pana si parbrizul imi vibreaza daca nu ma insel sa nu zic prosti dar sunt 90% sigur ca pana si parbrizul vibreaza

 

Suporti motor sunt buni ?

 

5.Cand plec cu masina de pe loc se scutura foarte tare face tot felul de zgomote daca nu plec cu ea de pe loc cu cel putin 2000 de turati.

 

Sa fie placa de presiune ? disc de ambreiaj foarte uzat ?

 

6.Cand bag in viteze cu motorul oprit si ambreajul calcat intra foarte lin iar cand este motorul pornit si bag in viteze in special a 1 a si marsalier agata.

 

Aceasi problema ca la punct 5.

 

7.Pierd apa din vasul de expansiune cam 200 ml la 3 zile si nu stiu pe unde se duc ma am uitat pe sub masina ma am uitat peste tot parca se evapora apa unde ar putea sa fie.

 

Ai un por in radiator sau pe undeva poti incerca solutii care repara asa ceva dar sincer nu prea recomand ca infuzi alte chestii peacolo. Eventual schimbat radiator ?

 

8.De curand mi sa stricat filetul la roata din dreapta fata ce trebuie sa schimb ca sa pot pune din nou 5 prezoane momentan merg in 4 ca al 5 lea are filetu stricat , nu prezonul ca am prezon nou ci in interiorul roti...

 

Se face un filet mai mare si se baga un fel de camasa. Service clar nu prea poti face asa ceva acasa.

 

9.Am batai in volan foarte mari cand merg peste piatra cubica sau drum ce nu este "neted".

 

Suspensia fata iti este mai mult decat dusa schimba cam tot ce se poate.

 

10.Seara cand dau drumu la faruri masina pierde din putere si face zgomote ciudate uneori mai scartaie si cureaua de la alternator.

 

Curea e simplu o schimbi. Poate e puntea de diode de la alternator eventual schimbat si aia. Eu la un opel dupa ce am schimbat puntea de diode mergea incarcarea perfect si intensitatea farurilor a crescut vizibil ! (inainte crestea doar daca acceleram motorul)

 

11.Cand dau drumu la faruri am fluctuati de curent nu pot sa le spun alcumva masina parca vine curent si se ia si tot asa nu stiu cum sa pot explica sa inteleaga toata lumea.

 

Vezi ce am zis la pct. 10

 

12.Uneori masina urca in turati foarte repede dar parca de abea pleaca de pe asfalt in ori ce treapta de viteza as fi.

 

Disc de ambreiaj uzat zic eu. Simplu schimbi kit ambreiaj eventual volanta.

 

13.Un miros puternic de benzina vine cand nu pronesc masina 24/48 de ore si nu imi dau seama de unde dar miroase ingrozitor.

 

Ceva furntune de pe tur nu etanseaza zic eu.

 

14.Dau drumu la aer in masina si invart de rotita sa bage rece dar baga tot cald parca mai cald decat atunci cand selectez pe cald mentionez nu am AC am aer normal..

 

In instalatie aerul e mai cald pana nu se ventileaza toate conductele cam asa e.

 

15.Cand ridic capota motorul parca nu merge rotund nu toarce cum trebuie parca merge 1 min rotund iara bajbaie iara isi revine si tot asa.

 

Bujii ai schimbat recent ? Filtru de aer / benzina etc ? Verifica valva PCV / DISA (daca este pe E36) bobine sunt individuale pe cilindrii ?

 

 

Raspunsurile mele poate sunt puerile dar asta e cam tot ce pot eu la ora asta. Iti recomand sa iti cumperi un tester OBD si sa incerci cat mai mult sa faci si o diagnoza cand apar aceste probleme.

 

BeRnEk multumesc pentru raspunsul prompt mai astept si parerile alotor colegi sa pot sa le adun pe toate la un loc si sa fac o "analiza" apoi multumesc din suflet sincer.

Filtrele sunt toate noi nu au 3 mi de km de cand le am pus , nu am 3 mi de km de cand am schimbat uleiu motorul a fost reconditionat de la 0 anu trecut si de la reconditionare am facut doar 5 mi de km pana acuma si acu pot sa zic ca este in rodaj ,nici o data nu baga "rece" presupun ca trebe sa bage aerul de afara , din pacate baga doar cald super super cald ori cat as lasa pe rece pornit , furtunele stiu si eu ca sunt coapte toate de acolo sa vina mirosu e posibil dar nu stiu ce furtun ca sa pot sa cumpar si sal schimb , cureaua de alternator este noua e intinsa la maxim am intinso chiar eu la maxim si a fost si "un mecanic" de fata prima data a intinso el si tot scartaia si dupaia am mai fortat eu putin si acu mai scartaie doar uneori , de suspensie mi au zis mai multi ca ar fi telescoapele praf de tot pot sa fac un test sa imi zica cat mai o duc cu telescoapele astea ? bratele le am schimbat acum 2 saptamani + bucse la bara stabilizatoare , nu am schimbat doar bielete antiruliu si captele de bara au mai ramas .

Link to comment
Share on other sites

Poate fi o fulie care sa faca problemele daca cureaua e noua. Telescoapele poti sa le schimbi toate 4 ca rau nu poti face depinde evident pe ce drumuri ai circulat sau s-a circulat inainte. La capitolul bucsi verifica sa nu ai unele duse fara sa le vezi/schimbi. Poate e o tampenie dar din cand in cand ar fi indicat sa mai conduci o masina indentica intr-o stare cat se poate de buna si atunci poti face o comparatie. Stiu ce inseamna sa tii la o masina si fara sa vrei poti sa ajungi sa gasesti probleme care defapt nu exista sau nu sunt atat de grave. Eu schimb piese preventiv ... si asta nu e prea indicat din punct de vedere financiar evident :D

 

 

"we didnt want to start a religion" si tu poti sa ii crezi ? :D

Edited by BeRnEk
Link to comment
Share on other sites

Poate fi o fulie care sa faca problemele daca cureaua e noua. Telescoapele poti sa le schimbi toate 4 ca rau nu poti face depinde evident pe ce drumuri ai circulat sau s-a circulat inainte. La capitolul bucsi verifica sa nu ai unele duse fara sa le vezi/schimbi. Poate e o tampenie dar din cand in cand

ar fi indicat sa mai conduci o masina indentica intr-o stare cat se poate de buna si atunci poti face o comparatie. Stiu ce inseamna sa tii la o masina si fara sa vrei poti sa ajungi sa gasesti probleme care defapt nu exista sau nu sunt atat de grave. Eu schimb piese preventiv ... si asta nu e prea indicat din punct de vedere financiar evident :D

Si eu as schimba din partea mea tot pe masina as pune tot nou dar cum nu imi permit incerc sa fac si eu cum pot , telescoapele incerc sa mai trag de ele deocamdata pana fac rost de bani si pentru ele prioritatile mele sunt enumarate mai sus alea imi dau mari batai de cap , mi am mai amintit acuma de o "hiba" cand scot cheia din contact uneori nu mi se sting becurile rosi de la butoanele de la geamuri si de la trapa am inteles de la un electrician ca ar fi un releu care are rol de temporizator , stie cineva daca exista acel releu sau ce pot modifica ca sa se stinga becurile automat cand iau contactul uneori le stinge dupa 1 minut alteori instat si uneori deloc pana iau borbele jos

Link to comment
Share on other sites

Baga pisica la o revizie generala!!!!!!!!!!11 Alta solutie nu ai ! Vinde-o si ia alta mai buna,din ce spui tu este varza masina!

Asta este sfatul la care nu ma asteptam , nu poti sa vinzi o parte din suflet , poate ca pentru tine masina inseamna doar un utilaj care iti pui curu in el si te duce unde vrei pentru mine pisica asta inseamna mult prea mult ca sa o vand si la urma urmei ce te face sa crezi ca gasesc alta mai buna ? eu zic ca sanse mici , asa ca mai bine tin eu pisica mea si o fac sa mearga rotund.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta este sfatul la care nu ma asteptam , nu poti sa vinzi o parte din suflet , poate ca pentru tine masina inseamna doar un utilaj care iti pui curu in el si te duce unde vrei pentru mine pisica asta inseamna mult prea mult ca sa o vand si la urma urmei ce te face sa crezi ca gasesc alta mai buna ? eu zic ca sanse mici , asa ca mai bine tin eu pisica mea si o fac sa mearga rotund.

La ce probleme descrii ca ai ,trebuie sa schimbi 50% din masina si nu cred ca o sa vrei sau poti!

 

Sau cumpara una de Anglia si schimba de pe una pe alta!

Link to comment
Share on other sites

La ce probleme descrii ca ai ,trebuie sa schimbi 50% din masina si nu cred ca o sa vrei sau poti!

 

Sau cumpara una de Anglia si schimba de pe una pe alta!

Cum am bagat 3 mi de euro pana acuma in ea prefer sa mai bag 3 mi decat sa iau un cazan de anglia sa ma tina cat ma tinut asta sa iau piesele de pe aia sa pun pe asta eu nu sunt adeptul shroturilor sau schimbarilor de pe un cazan pe altu ori bag nou ori nu mai bag de loc si o las piesa de muzeu...fiecare cu gandirea si mentalitatea sa.

Link to comment
Share on other sites

Cum am bagat 3 mi de euro pana acuma in ea prefer sa mai bag 3 mi decat sa iau un cazan de anglia sa ma tina cat ma tinut asta sa iau piesele de pe aia sa pun pe asta eu nu sunt adeptul shroturilor sau schimbarilor de pe un cazan pe altu ori bag nou ori nu mai bag de loc si o las piesa de muzeu...fiecare cu gandirea si mentalitatea sa.

 

+1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Orice masina ajunge sac fara fund mai devreme sau mai tarziu dar cei care tin la ele vor continua sa bage bani chiar daca isi dau seama ca nu merita practic.

Cristi eu iti multumesc pentru raspunsul tau dar eu am nevoie de raspuns la intrebarile pus mai sus nu cum sa investesc si in ce sa investesc ca sunt constient ca ori ce are 2,4,6,8 roti devine la un momendat uzina de mancat bani...

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Din ce probleme vad ca ai trebuie schimbat discul de ambreaj,debitmetrul,regulatorul de relanti, probabil pivotii,capetele de bara,alternatorul(trebuie sa incarce constant), la aprindere bujii(in cel mai bun caz), suporti de la motor,etc. etc. etc.! Total 5000RON> ! Oare iti convine?

 

Noi vreau sa spun!

Link to comment
Share on other sites

1 si 4: discul de ambreiaj ...asta daca iti face doar in 1 si 2 ... daca face si in viteze superioare...verifica tampoanele de la motor + cutie + jug cutie (trebuie ridicata pe rampa)..discul nu este ff scump dar..nici chilipir(NU recomand SH)

2 si 3 : curata IVC-ul in primul rand(la mine asa s-a rezolvat, plus ca operatiunea se face gratis sau cum o mica atentie cam la orice service) daca nu, mergi pe cararea senzorilor (nu sunt scumpi, in jur de 100 de euro bucata). SH si aftermarket mergi la risc rau ...so, recomand un tester. Cel mai probabil este senz de ax cu came sau coolant temp.

5: presupun ca te referi cand dai drumul la ambreiaj? cel mai probail se leaga de 1 si 4.

6 : aici poate sa intre un expert in manuale.La mine la automata dupa un timp de functionare a masini incepea sa mearga din ce in ce mai greoi schimbatul(nu agata ...dar abia se taraia)...s-a rezolvat cu o schimbare completa de uleiul din cutie (+ radiator, dar aia erau piticii mei). P.S: Pe loc la rece mergea bine.

7: PASS ...scurgere pe undeva ..nicio idee.

8: si cum vrei sa te ajutam ? Recomand Autosoft Fundeni (dar vad ca nu esti din BUC :( )? aia rezolva cam tot ce este legat de prezoane cu max 100 de lei.poate nu am inteles eu

9: vestita ranga in pivoti ... service ..ridicat pe rampa...bagat ranga in tot ce ai in fata ... pivoti bucse si alte brate + ce-am patit eu ...janta naspa ... dupa ce am aruncat-o si pus una noua...nu imi venea sa cred ce diferenta ... doar de la o janta.

10 si 11: testeaza bateria si vezi diferenta de voltaj intre toti consumatori porniti si fara ei, dar merg la sigur cand zic ca alternatorul e pe duca..clar..prezinta toate simptomele. Ai grija la fulie ..daca ti se sparge ...e urat. ramaii cam in drum ... in rest, recomanda sa verifici rolele si cureaua.

12 : e 1.8 :p, glumesc,...ma dor degetele de la atat scris :twitch:, no offence..nu stiu, nu ma bag

13 : ma abonez si eu la intrebarea asta...ca am problema asta ... dar mai generalist...miroase a benzina ..dar nu f puternic in habitaclu. pls help :good: \

14 am avut si eu problema asta(dar s-a intamplat acum vreo 2 masini :p)... este ceva legat de temperatura radiatorului...temperatura la rulare e ok ? pe bord? poate fi pompa de apa pe duca ..asta a fost parca la mine ...era vreo in jur de 600 ron(aftermarket biensur) ...+ manopera.. vreo 50-100 acum catziva ani

15 verifca bujii + fise pe langa cele mentionate mai sus a.k.a senzori

 

 

In incheiere, aparent aia luat o duda, dar my two cents: chestiile descrise de tine nu sunt capat de lume sau de bani...daca ai putin timp la dispozitie si interes + google...majoritatea le poti verifica/rezolva/elimina cu ajutorul forumului, chiar tu,...dar pe de alta parte ... probleme masinii par a fi a unei masini care a sta pe bara ... fff mult...sau care a fost ignorata dpdv mecanic in totalitate f mult... sper ca aia 3k de euro nu sunt bagati in intr-un mov prea iute si prea furios, ca nu mai vb cu tine :p, sau nu stiu ce tun de bass de 40 jdemii de watts.

 

Pe de alta parte, daca te chinuii sa aduci ein pisic la linia de plutire, respectele mele sincere.

 

Asteptam feedback :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Din ce probleme vad ca ai trebuie schimbat discul de ambreaj,debitmetrul,regulatorul de relanti, probabil pivotii,capetele de bara,alternatorul(trebuie sa incarce constant), la aprindere bujii(in cel mai bun caz), suporti de la motor,etc. etc. etc.! Total 5000RON> ! Oare iti convine?

 

Noi vreau sa spun!

pivotii sau schimbat o data cu bratele sunt noi nouti , alternatorul e verificat merge 99% 0k ca in prima zi , bujiile sunt noi noute , suporti le am facut o verificare sunt ok si la motor si la cutie

 

1 si 4: discul de ambreiaj ...asta daca iti face doar in 1 si 2 ... daca face si in viteze superioare...verifica tampoanele de la motor + cutie + jug cutie (trebuie ridicata pe rampa)..discul nu este ff scump dar..nici chilipir(NU recomand SH)

2 si 3 : curata IVC-ul in primul rand(la mine asa s-a rezolvat, plus ca operatiunea se face gratis sau cum o mica atentie cam la orice service) daca nu, mergi pe cararea senzorilor (nu sunt scumpi, in jur de 100 de euro bucata). SH si aftermarket mergi la risc rau ...so, recomand un tester. Cel mai probabil este senz de ax cu came sau coolant temp.

5: presupun ca te referi cand dai drumul la ambreiaj? cel mai probail se leaga de 1 si 4.

6 : aici poate sa intre un expert in manuale.La mine la automata dupa un timp de functionare a masini incepea sa mearga din ce in ce mai greoi schimbatul(nu agata ...dar abia se taraia)...s-a rezolvat cu o schimbare completa de uleiul din cutie (+ radiator, dar aia erau piticii mei). P.S: Pe loc la rece mergea bine.

7: PASS ...scurgere pe undeva ..nicio idee.

8: si cum vrei sa te ajutam ? Recomand Autosoft Fundeni (dar vad ca nu esti din BUC :( )? aia rezolva cam tot ce este legat de prezoane cu max 100 de lei.poate nu am inteles eu

9: vestita ranga in pivoti ... service ..ridicat pe rampa...bagat ranga in tot ce ai in fata ... pivoti bucse si alte brate + ce-am patit eu ...janta naspa ... dupa ce am aruncat-o si pus una noua...nu imi venea sa cred ce diferenta ... doar de la o janta.

10 si 11: testeaza bateria si vezi diferenta de voltaj intre toti consumatori porniti si fara ei, dar merg la sigur cand zic ca alternatorul e pe duca..clar..prezinta toate simptomele. Ai grija la fulie ..daca ti se sparge ...e urat. ramaii cam in drum ... in rest, recomanda sa verifici rolele si cureaua.

12 : e 1.8 :p, glumesc,...ma dor degetele de la atat scris :twitch:, no offence..nu stiu, nu ma bag

13 : ma abonez si eu la intrebarea asta...ca am problema asta ... dar mai generalist...miroase a benzina ..dar nu f puternic in habitaclu. pls help :good: \

14 am avut si eu problema asta(dar s-a intamplat acum vreo 2 masini :p)... este ceva legat de temperatura radiatorului...temperatura la rulare e ok ? pe bord? poate fi pompa de apa pe duca ..asta a fost parca la mine ...era vreo in jur de 600 ron(aftermarket biensur) ...+ manopera.. vreo 50-100 acum catziva ani

15 verifca bujii + fise pe langa cele mentionate mai sus a.k.a senzori

 

 

In incheiere, aparent aia luat o duda, dar my two cents: chestiile descrise de tine nu sunt capat de lume sau de bani...daca ai putin timp la dispozitie si interes + google...majoritatea le poti verifica/rezolva/elimina cu ajutorul forumului, chiar tu,...dar pe de alta parte ... probleme masinii par a fi a unei masini care a sta pe bara ... fff mult...sau care a fost ignorata dpdv mecanic in totalitate f mult... sper ca aia 3k de euro nu sunt bagati in intr-un mov prea iute si prea furios, ca nu mai vb cu tine :p, sau nu stiu ce tun de bass de 40 jdemii de watts.

 

Pe de alta parte, daca te chinuii sa aduci ein pisic la linia de plutire, respectele mele sincere.

 

Asteptam feedback :cheers:

Bani ce sau investit sau investi in partea mecanica si electrica a functionari masini nu sau investit in muzica , eleroane sau alte chesti rare , bani sau investi cu cap spun eu si sper...

 

Legat de raspunsurile tale de mai sus in major parte am cam facut ce ai spus tu am curatat regulatorul de relantiu daca ala e ICV pentru ca nu stiu exact dar presupun ca aia este.. ranga in pivoti nu am de ce sa bag ca nu ai 1000 de km de cand sau schimbat bratele + pivoti + bucsa din cap plus bucse bara stabilizatoare , biliete antiruliu doar captele de bara nu sau schimbat , jantele sunt verificate , geometria este facuta recent , pompa de apa este hepu si este ca si noua are 3000-3500 km de cand am puso...bujiile la fel sunt noi

 

 

Ce am realizat eu este ca trebuie schimbat kitul de ambreaj asta e 100% , poate atunci vor disparea multe din problemele de mai sus..

 

Va multumesc tuturor celor care ati raspuns si vi ati sacrificat 10-15 min din viata pentru mine , stima si respect bogdan ... mai astept si alte raspunsuri nu strica sa fie cat mai multe pareri ...

Link to comment
Share on other sites

Are si un prieten de pe forum joc in volan la denivelari, si mi s-o parut si mie destul de mare, zicea ca e o bucsa de la volan, de pe coloana ma gandesc.

 

Poate aia e la tine, mai ales ca ai schimbat multe de la directie.

 

Si cand pleci de pe loc tremuratul e din spate? Daca da, e 99% volanta.

 

Pt curent, poti sa vezi ce e pe la alternator, poate sa fie stricat releul din el.

 

Nu stiu de ce nu iti baga rece. Poate o fi stricat robinetul din bord, ala de care invarti.

Link to comment
Share on other sites

Atunci se schimba radical treaba ... inafara de discul de ambreiaj ....care e cam clar pe ambele parti ...cred ca ai un mecanic f prost..ca altfel nu imi explic(nicio intentie de a jigni pe cineva.Nu se explica d.p.d.v meu de profan cu cunostinte mici spre medii in tainele E36-ului.Toate piesele noi schimbate si totusi simptomele alea.... da cu virgula. Dar te rog cand ii dai de cap sa postezi si raspunsul aici, pare un caz interesant. A si din nou ma subscriu la mirosul de benzina in habitaclu :), mult noroc.
Link to comment
Share on other sites

Are si un prieten de pe forum joc in volan la denivelari, si mi s-o parut si mie destul de mare, zicea ca e o bucsa de la volan, de pe coloana ma gandesc.

 

Poate aia e la tine, mai ales ca ai schimbat multe de la directie.

 

Si cand pleci de pe loc tremuratul e din spate? Daca da, e 99% volanta.

 

Pt curent, poti sa vezi ce e pe la alternator, poate sa fie stricat releul din el.

 

Nu stiu de ce nu iti baga rece. Poate o fi stricat robinetul din bord, ala de care invarti.

Ma gandeam si eu la ceva pe la volan dar cred ca mai plauzibil e ceva pe la caseta de directie , nu imi pot da seama exact daca tremuratul e din fata sau din spate uneori ai impresia ca vine din fata alteori din spate , alternatorul cum am mentionat si mai sus e verificat de n ori merge "ceas" , aveam 2 idei in minte ori "robinetul" din interior nu stiu sigur daca i spune asa ori piesa cu tepi ma duceam cu gandul mai mult la piesa cu tepi ca am auzit ca cam face figuri aceea piesa la aer...

 

Atunci se schimba radical treaba ... inafara de discul de ambreiaj ....care e cam clar pe ambele parti ...cred ca ai un mecanic f prost..ca altfel nu imi explic(nicio intentie de a jigni pe cineva.Nu se explica d.p.d.v meu de profan cu cunostinte mici spre medii in tainele E36-ului.Toate piesele noi schimbate si totusi simptomele alea.... da cu virgula. Dar te rog cand ii dai de cap sa postezi si raspunsul aici, pare un caz interesant. A si din nou ma subscriu la mirosul de benzina in habitaclu :), mult noroc.

Cu siguranta voi reveni cu modificarile facute si cu rezultatele

Link to comment
Share on other sites

eu unul sincer sa fiu ma bucur ca am intampinat doar atatea probleme si nu mai multe totusi 1992 e ceva ...

 

 

Ai un post cu aproape 20 de probleme (toate destul de majore) si tu crezi ca ai putine . In primul rand cred ca alta este problema . . . . zici ca te-ai atasat de masina , acum sincer , cati km ai reusit tu sa faci cu masina asta de teai atasat de ea asa de mult ?!?! Si eu eram atasat de Oltcit , dar cand a cazut o roata sa schimbat situatia :frantics: . . . .

 

Te rog sa nu te superi pe mine , dar uite cum vad eu situatia ta : Ai o masina veche , cu un motor de generatie veche care mai e si plin de probleme (fuge apa din radiator , pe jos nu e . . . ce sa mai in sus si in jos , e in motor ) si pe langa toate astea mai arata si banal . Ma scuzi ca sunt direct dar cred ca mai bine asa decat sa iti zic sa bagi incontinuare bani .

Edited by Valentin_LMB
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

sunt curios.....care e continuarea acestei povesti?....

 

dar am si eu o dilema....cum de te=ai atasat de masina asta?,,,mergea mai bine inainte sau ce?....este prima ta masina?,este un cadou,o mostenire de la cineva drag?.......sau ai vazut ptr prima data un BMW si gata...te-ai indragostit....

ciudata poveste...

si clar numai la 3 probleme enumerate mai sus...e clar o rabla....ambreiajul in primul rand e scumpppppppp suspensia la fel...

wow si nu merge rotund?...deja nu mai e masina timpurilor noastre...si mai ales cu taxele astea....

si presupun ca consuma vreo 40-50%....

imi cer scuze daca am deranjat pe cineva ...dar sincer am citit toata povestea....si citind am crezut ca suntem prin 2000 2001 cand ne zbateam sa reparam un amarat de carburator...

Link to comment
Share on other sites

sincer la mine dak o masina veche adika pana in 2000 si necesita ambreiajul schimbat care costa in jur de 500 euro...o sa scap imediat de masina...ptr ca nu merita sa bag bani intro masina veche...o sa apara iar si iar probleme,,,si unde ajung?....o masina

dupa 2002 mai buna un diesel...care se merita sa-l ti mai mult acolo mai bag ceva bani chiar dak nu necesita:d :rolleyes: :rolleyes:

 

p.s o masina cand nu merge rotund sau merge in 3 pistoane...are probleme serioase asta dak nu e de la fisa sau bujie...

un injector e pe undeva la 300 euro dupa cum stiu eu....si o pisica din 1992 nu face mai mult de 2000 euro maxim.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.