BMWClub: turbo - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

turbo

#1 User is offline   mircea24 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 02-August 11

Posted 16 August 2011 - 18:48

am un e90 ,2006 ma intereseaza si pe mine cat costa un reglaj la turbina ,pt. ca am avut probleme si am reconditionato si trebuie si sa o reglez, multumesc
0

#2 User is offline   like1god 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 16-March 10
  • Gender:Male
  • Location:IASI

Posted 16 August 2011 - 19:26

View Postmircea24, on 16 August 2011 - 18:48, said:

am un e90 ,2006 ma intereseaza si pe mine cat costa un reglaj la turbina ,pt. ca am avut probleme si am reconditionato si trebuie si sa o reglez, multumesc



ce terbuie sa reglezi la ea??
0

#3 User is offline   nutu 18 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 722
  • Joined: 06-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 16 August 2011 - 19:48

nu cred ca ai ce sa reglezi
0

#4 User is offline   mircea24 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 02-August 11

Posted 16 August 2011 - 21:45

View Postnutu 18, on 16 August 2011 - 19:48, said:

nu cred ca ai ce sa reglezi

pai pe turbina,e prinsa in doua suruburi partea electronica si acolo are un surub peste care este ca un fel de ciuperca metalica din tabla e cam cat degetu mare de groasa si sub mai are ceva am vazut un cauciuc sau nu stiu ce, deci o imbraca ca o camasa si la capa e un mic surubel care strage acea ciuperca sa nu sara afaara si acolo se leaga de asemenea de turbina cu ceva iarasi metalic care o actioneaza in sus si in jos acea ciuperca ,deci in concluzie acolo e cred ca ceva un vacum sau nu stiu ce care deschide mai repede sau mai tarziu si acea ciuperca a fost insirofata pe acel surub pana intr-un anumit punctca se poate strange mai mult sau mai putin si cand am stras mai mult face ca naiba masina daca am lasat mai putin stransa merge motoru ok dar nu se tureaza chiar bine parca o tine ceva si intra turbo mai tarziu de pe la 3000 de ture in sus,inainte intra mai repede si am vb cu ceva mecanici si mi-au zis ca tra sa o strang exact ca inainte ca sa fct. in parametri normali

View Postlike1god, on 16 August 2011 - 19:26, said:

ce terbuie sa reglezi la ea??

pai pe turbina,e prinsa in doua suruburi partea electronica si acolo are un surub peste care este ca un fel de ciuperca metalica din tabla e cam cat degetu mare de groasa si sub mai are ceva am vazut un cauciuc sau nu stiu ce, deci o imbraca ca o camasa si la capa e un mic surubel care strage acea ciuperca sa nu sara afaara si acolo se leaga de asemenea de turbina cu ceva iarasi metalic care o actioneaza in sus si in jos acea ciuperca ,deci in concluzie acolo e cred ca ceva un vacum sau nu stiu ce care deschide mai repede sau mai tarziu si acea ciuperca a fost insirofata pe acel surub pana intr-un anumit punctca se poate strange mai mult sau mai putin si cand am stras mai mult face ca naiba masina daca am lasat mai putin stransa merge motoru ok dar nu se tureaza chiar bine parca o tine ceva si intra turbo mai tarziu de pe la 3000 de ture in sus,inainte intra mai repede si am vb cu ceva mecanici si mi-au zis ca tra sa o strang exact ca inainte ca sa fct. in parametri normali
0

#5 User is offline   nutu 18 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 722
  • Joined: 06-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 16 August 2011 - 22:10

cred ca este un reglaj pe vacum, sa intre turbina cand este mai multa presiune, turatii mai mari sau mai mici, incearca sa o reglezi singur sa intre la 2000 ca nu ai ce sa strici!

la e46 nu am desfacut turbina dar nu am auzit de asa ceva
0

#6 User is offline   mircea24 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 02-August 11

Posted 17 August 2011 - 09:21

View Postnutu 18, on 16 August 2011 - 22:10, said:

cred ca este un reglaj pe vacum, sa intre turbina cand este mai multa presiune, turatii mai mari sau mai mici, incearca sa o reglezi singur sa intre la 2000 ca nu ai ce sa strici!

la e46 nu am desfacut turbina dar nu am auzit de asa ceva

da m-am gandit si la treaba asta ,dar e cam 10 cm distanta pe care trebuie sa tot strang sau sa desfac si am inteles ca e chestiune de jumate de roatatie a acelei camasi ,in ultima insanta n-am ce face, mai misc u pic acolo mai dau o tura cu masina si tot asa..poate nimeresc.. am mai auzit varianta sa gasesc acelasi model si sa masor sa vad la cedistanta e reglaju si sa-l fac la fel...
0

#7 User is offline   nutu 18 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 722
  • Joined: 06-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 17 August 2011 - 10:43

View Postmircea24, on 17 August 2011 - 09:21, said:

da m-am gandit si la treaba asta ,dar e cam 10 cm distanta pe care trebuie sa tot strang sau sa desfac si am inteles ca e chestiune de jumate de roatatie a acelei camasi ,in ultima insanta n-am ce face, mai misc u pic acolo mai dau o tura cu masina si tot asa..poate nimeresc.. am mai auzit varianta sa gasesc acelasi model si sa masor sa vad la cedistanta e reglaju si sa-l fac la fel...


sarputea sa nu mearga cu reglaju de fabrica deoarece nu ai pus turbina noua, este reconditionata si trebuie alte reglaje
0

#8 User is offline   like1god 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 16-March 10
  • Gender:Male
  • Location:IASI

Posted 17 August 2011 - 19:01

View Postnutu 18, on 17 August 2011 - 10:43, said:

sarputea sa nu mearga cu reglaju de fabrica deoarece nu ai pus turbina noua, este reconditionata si trebuie alte reglaje



mergi la un service care se ocupa de asa ceva . Pentru turbo cu actionare vacumatica reglajul se face fix ,nu cu aproximatie de 1o tura sau doua , e un procedeu simplu; nutu , daca a pus acelasi tip de turbina chiar daca este reconditionata chiar daca este sh sau noua reglajul este exact idenetic si la fel.

la cele cu actuator electronic nu terbuie facut nici un fel de reglaj.
0

#9 User is offline   nutu 18 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 722
  • Joined: 06-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 17 August 2011 - 20:54

View Postlike1god, on 17 August 2011 - 19:01, said:

mergi la un service care se ocupa de asa ceva . Pentru turbo cu actionare vacumatica reglajul se face fix ,nu cu aproximatie de 1o tura sau doua , e un procedeu simplu; nutu , daca a pus acelasi tip de turbina chiar daca este reconditionata chiar daca este sh sau noua reglajul este exact idenetic si la fel.

la cele cu actuator electronic nu terbuie facut nici un fel de reglaj.


ma gandeam ca fiind reconditionata nu mai merge in aceeasi parametri cu una noua
0

#10 User is offline   mircea24 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 02-August 11

Posted 20 August 2011 - 16:36

View Postlike1god, on 17 August 2011 - 19:01, said:

mergi la un service care se ocupa de asa ceva . Pentru turbo cu actionare vacumatica reglajul se face fix ,nu cu aproximatie de 1o tura sau doua , e un procedeu simplu; nutu , daca a pus acelasi tip de turbina chiar daca este reconditionata chiar daca este sh sau noua reglajul este exact idenetic si la fel.

la cele cu actuator electronic nu terbuie facut nici un fel de reglaj.

da dar nu prea sunt pe aici pe la mine mecanici buni la asa ceva,la care am intrebat .. pai stii lasa masina si vedem ce si cum
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro