Jump to content

Filtru de particule BMW e60 520d 2006


Recommended Posts

Buna ziua,

Am un BMW 520d din 2006. Am o problema la ea. Mi s-a infundat filtru de particule. Mentionez ca l-am regenerat de doua ori. Cei de la service imi sugereaza sa il elimin cu totul. Ce parere aveti despre asta? Eventual stiti pe cineva care sa faca operatiunea asta in zona Moldovei sau in Bucuresti? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de particule se poate elimina insa creste poluarea, este imoral si ilegal (masina nu mai este Euro X ci Euro X-1 iar cand o vinzi, practic vinzi altceva).

 

Este ca xenonul fara lupa. Tu vezi, e OK, dar ceilalti nu o sa mai vada. La fel si filtrul: masina merge dar faci praf mediul si sanatatea celorlalti. Daca toti le-ar scoate, am ajunge cu cativa ani urma cu poluarea...

 

Ca sa faci o treaba ca lumea, schimbi filtrul. Daca nu vrei sa dai atatia bani pe el, il poti da jos si curata insa este dificila operatia asta si dureaza cateva zile daca o faci calumea.

 

P.S. Daca cei de la service ti-au recomandat aceasta solutie, insemna ca sunt niste carpaci si deloc mecanici.

Link to comment
Share on other sites

Inteleg. Am sa le transmit mecanicilor de la BMW ce e cu ei in viziunea ta. Tin sa zic ca problema poluarii nu ma intereseaza deloc. La noi in tara merg tot felul de rable si Dacii si camioane si pot sa continui lista cu x exemple incat nu cred ca Bmw-ul meu fara filtu de particule afecteaza poluarea Romaniei. Iar daca ar fi sa inlocuiesc in formula ta de calcul pentru Euro masinii ar iesi ca ar avea Euro 3, o norma de poluare extraordinara zic eu pentru Romania. Daca toate masinile ar avea Euro 3 atunci ne-am putea declara tara cu cea mai buna calitate a aerului din lume. Edited by leontestefan
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

asa am si eu un 520d din 2006. La fel am scos si eu filtru de particule.CEI DE LA bmw mau trimis unde,doar ca trebuie pus alt soft pe masina cum ca nu are filtru de particule ,sa nu iti deie eroare in bord.Partea proasta e ca dimineata cand o pornesc scoate ceva fum albastru cateva sec.Bafta
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

asa am si eu un 520d din 2006. La fel am scos si eu filtru de particule.CEI DE LA bmw mau trimis unde,doar ca trebuie pus alt soft pe masina cum ca nu are filtru de particule ,sa nu iti deie eroare in bord.Partea proasta e ca dimineata cand o pornesc scoate ceva fum albastru cateva sec.Bafta

 

inafara faptului ca iti scoateputin fum dimineatza masina face alte figuri ? are erori aprinse prin bord ? acum iti trece de 3500 ture si 140 km/h ? multumesc

Link to comment
Share on other sites

Inteleg. Am sa le transmit mecanicilor de la BMW ce e cu ei in viziunea ta. Tin sa zic ca problema poluarii nu ma intereseaza deloc. La noi in tara merg tot felul de rable si Dacii si camioane si pot sa continui lista cu x exemple incat nu cred ca Bmw-ul meu fara filtu de particule afecteaza poluarea Romaniei. Iar daca ar fi sa inlocuiesc in formula ta de calcul pentru Euro masinii ar iesi ca ar avea Euro 3, o norma de poluare extraordinara zic eu pentru Romania. Daca toate masinile ar avea Euro 3 atunci ne-am putea declara tara cu cea mai buna calitate a aerului din lume.

Daia suntem unde suntem....ca gandesc multi ca tine asa,ce ba eu sunt fraier sa dau bani,lasa ba ca nu polueaza al meu cel mai mult si uite asa usor usor ne ducem mai la vale ...

Pacat !

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Problema cu DPF-ul e "Neverending story"! Eu am vrut sa mentin atmosfera curata, am schimbat DPF dar a fost frumos doar o saptamana, pe urma motorul a intrat din nou in avarie, se tureaza greu si numai pana la 3000. Ce ar mai putea fi?

ai pusul unul sh sau la ce te referi cu schimbat DPF

Link to comment
Share on other sites

Nu e sh, e nou dar dupa o saptamana motorul a intrat din nou in programul de avarie si diagnoza spune DPF infundat. Ar putea fi de la injectoare sau turbo? Masina e 530 d din 2005 260000 km.

 

Inseamna ca nu poate sa-si faca regenerare de unul singur si se infunda instant.

Asta de obicei inseamna bujii incandescente duse ( se vad pe tester) si/sau termostate duse ( se verifica la drum lung in cate grade sta apa).

Link to comment
Share on other sites

Cand isi face regenararea clapeta se inchide. Eu am avut un e90 si din cauza ca aceea clapeta ramasese blocata pe deschis nu putea sa-si faca regenerarea. Dupa ce am schimbat-o, i-am dat regenerare fortata si Dpf-ul s-a curatat instant.

Cat a costat?

 

Salut!

Te referi la cat a costat DPF-ul? 480 €, de pe E bay, ATP, nou, cu garantie.

Se poate da regenerare fortata cu INPA?

Edited by driver25ro
Link to comment
Share on other sites

Una e clapeta de acceleratie si alt lucru sunt clapetele din admisie, ca vad ca unii fac confuzii. Poti sa mai schimb inca o data dpf-ul atata timp cat nu o sa ai clapetele din galeria de admisie se va infunda mai repede decat normal. Edited by branevl
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Una e clapeta de acceleratie si alt lucru sunt clapetele din admisie, ca vad ca unii fac confuzii. Poti sa mai schimb inca o data dpf-ul atata timp cat nu o sa ai clapetele din galeria de admisie se va infunda mai repede decat normal.

Cred ca LucianWRC vorbeste de clapeta de la EGR. Dar totusi...daca se inchide clapeta EGR nu mai intra decat putin aer in admisie, care e atunci rostul Swirl Flaps la regenerare?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca LucianWRC vorbeste de clapeta de la EGR. Dar totusi...daca se inchide clapeta EGR nu mai intra decat putin aer in admisie, care e atunci rostul Swirl Flaps la regenerare?

 

Swirl Flaps nu ajuta la regenerare, ele ajuta la crearea unui amestec omogen fara ele nu mai are loc o ardere asa buna si de aici se infunda dpf-ul... in fine eu ti-am zis cum sta treaba tu faci ce vrei ;). Ce regenerare ar trebui la un filtru nou de o saptamana, e clar ca la tine se infunda prematur.

Edited by branevl
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Swirl Flaps nu ajuta la regenerare, ele ajuta la crearea unui amestec omogen fara ele nu mai are loc o ardere asa buna si de aici se infunda dpf-ul... in fine eu ti-am zis cum sta treaba tu faci ce vrei ;). Ce regenerare ar trebui la un filtru nou de o saptamana, e clar ca la tine se infunda prematur.

Ar mai putea fi si altceva sau treaba se rezolva daca imi schimb galeria? De regenerare intrebam daca o pot face pe urma (dupa inlocuire galerie).

Link to comment
Share on other sites

Se rezolva problema prin schimbarea galeriei daca nu cumva mai sunt si alte ''lipsuri'' pe la motor cum ar fi chip + egr off, dpf off din soft etc.

 

Si daca tot schimbi adimisia sa schimbi si filtrul epurator, are un rol important in ce priveste noxele.

 

Regenerare se poate face dupa aceea in functie de starea filtrului. Daca este foarte imbaxit nu mai porneste regenerarea nici din tester.

Edited by Vision335
Link to comment
Share on other sites

Update.

Am schimbat galeria (noua, originala 442 euro) dar problema persista. Am facut azi 500 de km, merge ok pana la 120 kmh, daca trec peste intra in limp. Nu stiu cum sa verific cu INPA daca este setata regenerarea din soft, imi puteti da o idee?

Multumesc pentru info!

Edited by driver25ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.