Jump to content

Jaf la Baneasa


Vali_REK

Recommended Posts

Ma intreb cine e mai reusit, ala din poza sau unul care sta sa scorneasca povesti pe internet, ca are bani, masina si valoare, iar lumea-i rea si vrea sa il lase fara ea. Apoi o face si pe durul, ca orice baiat castoc (se citeste cu sh) e si impertinent.

 

 

 

 

:LMAO: misto numar,misto tricoul si privirea piezisa..si gelul pare de calitate

 

draga similea,scuza mi impertinenta,ce inseamna castoc cu sh?

Link to comment
Share on other sites

Ce citesc eu aici ma ingrozeste:

1-jumatate dintre membrii sunt mecanicii de la baneasa.

2-limbajul folosit aici este exact al baiatului care si-a pus poza.

3-scuze, am vazut ca s-a simtit cineva la povestea cu cheile, nu am crezut ca era chiar printre noi.

... cu siguranta cei de la BMW citesc si ei aici si trateaza Romania ca atare...

 

PS

In curand se vor da galeti, zahar si ulei la alegeri si unii se vor bucura (sper sa nu fie si ei pe aici)

Link to comment
Share on other sites

Ce citesc eu aici ma ingrozeste:

1-jumatate dintre membrii sunt mecanicii de la baneasa.

2-limbajul folosit aici este exact al baiatului care si-a pus poza.

3-scuze, am vazut ca s-a simtit cineva la povestea cu cheile, nu am crezut ca era chiar printre noi.

... cu siguranta cei de la BMW citesc si ei aici si trateaza Romania ca atare...

 

PS

In curand se vor da galeti, zahar si ulei la alegeri si unii se vor bucura (sper sa nu fie si ei pe aici)

 

Pe unii dintre noi doar i-a amuzat "povestea" ta! Dar, dupa cum am scris, mai ai de exersat pana sa devina scenariu de film! Cu plagiat ca asta, nu te califici!!

Link to comment
Share on other sites

Pe unii dintre noi doar i-a amuzat "povestea" ta! Dar, dupa cum am scris, mai ai de exersat pana sa devina scenariu de film! Cu plagiat ca asta, nu te califici!!