Jump to content

E46 - fata sta mai inalta decat spatele


sarpe74

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

problema e din flanse. modelul de flansa la amortizorul fata s-a schimbat si actialul model e cu cca 1 -1,5cm mai inalt.

aceeasi problema am avut-o si eu doar ca la mine e mai simplu (si mai dureros pt rinichi), am suspensie reglabila pe inaltime

http://imageshack.us/photo/my-images/208/flansa.jpg/

Flansa din dreapta e originala noua, cea din stg e originala modelul vechi..

Nici pe original nu se mai face modelul asta de flansa? Si eu am pus flanse noi, modelul cum este cea din dreapta pozei postate de coleg, este model sachs cum am cumparat si eu... Se vede clar ca este mai inalta flansa noua fata de cea originala, plus ca distanta dintre guler si scobitura unde se fixeaza capul amortizorului este mai adanca la modelul nou, bine poate si din cauza ca flansa este noua si nu a apucat sa se mai comprime cauciucul...

Stie cineva unde si daca se mai gasesc flanse (pe original) ca cea din stanga imaginii?

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am si eu o intrebare, la e46 pe amortizoarele stock OEM se pot pune arcuri care sa coboare masina cu 10-15 mm sa zicem, sau este necesara si schimbarea amortizoarelor?

 

Si in ipoteza in care se poate, se gasesc astfel de arcuri? Adica poti sa cobori cu cat vrei (5 10 15 20mm etc) sau sunt anumite valori standard? Ma refer strict la suspensii nereglabile.

Edited by dextercos320d
Link to comment
Share on other sites

Faza e ca nu vad de ce nu ar tine, din contra daca arcul e mai dur va prelua mai mult din efortul asupra amortizorului. Oricum nu asta ma intereseaza pe mine, eu as dori putin mai scurte, ceea ce ar insemna ca amortizorul sa functioneze exact in aceleasi conditii doar cu o cursa decalata cu 10, 15mm mai jos.

 

Ok am sa mai incerc un search poate gasesc ceva, dar nu mi-ar strica nici parerile voastre directe.

 

Multam!

Link to comment
Share on other sites

Tocmai am dat eu jos niste arcuri K.A.W. galbene si am pus inapoi cele originale, nu-mi place deloc cum arata asa inaltata dar nu am de ales, au contribuit la fisurarea unei jante pe 17 si la degradarea bratelor fata.

 

Concluzia personala e ca in timp costa cam mult doar pt. un look mai sportiv. La mine erau puse pe amortizoare normale.

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca tractiunea este pe spate,e logic ca sa ai centru de greutate inspre spate.parerea mea este-cu cat mai lasata pe spate cu atat mai bine.cine vrea sa testeze, sa lase aproape de sol fatza la un e46 si sa il ridice de spate,apoi sa intre cu viteza intro curba(sunt curios ce se intampla). ca sa nu mai zic ca faci burnout fara sa vrei :)
Link to comment
Share on other sites

Pe fata ce arcuri ai? Tot OE?

 

Da, tot OE. Cu ce a fost echipat de fabrica.

 

totusi tot sunt oleaca mai joase decat pe fata...

 

Asa e normal sa stea, uita-te si la alte e46 si o sa ti se para ca spatele este un pic mai lasat, din cauza faptului ca distanta dintre partea superioara a anvelopei si aripa fata este mai mai mare, fata de spate, unde distanta dintre roata si aripa spate este mai mica. Ca si garda la sol este ok acum, inainte era deranjant si aiurea ca era mai lasat spatele. Si din pozitia la volan iti puteai da seama ca e botul mai ridicat.

 

Cand zici mai jos, te referi la distanta dintre anvelopa si aripa ?

Garda la sol este ok.

 

de acord cu tine, centrul de greutate si-a revenit la "normal" dar dupa ce am schimbat arcurile spate cu unele OE cumparate dupa seria de sasiu. difera de la o masina la alta in functie de eschipare/dotari.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salut! Si eu am aceasi problema . Oare de ce? Am schimbat doar amortizoarele si flansele fata spate cu sachs super turing, apoi am facut directia la un service autorizat rar. Mi sa spus ca in timp revine dupa 1-2 mii de km. Masina este un bmw 330d m-tehnic 2 din 2004. Sunt curios daca revine la normal ..
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut am un e65 facelift si de cand am lovito de iam schimbat puntea pe spate si telescoapele partea stanga. Daca te uiti la ea se vede ca e mai ridicata cu mult de partea stanga decat de partea dreapta unde nu a fost umblat deloc. Azi am schimbat telescopu stg spate cu cel original si pe stg fata am unu de la sachs mentin ca masina are adaptive drive + ca cu greutate se ridica si mai mult de stanga ce ar putea fii??

 

Am sa masor maine distantele si vi le postez

Link to comment
Share on other sites

Salut am un e65 facelift si de cand am lovito de iam schimbat puntea pe spate si telescoapele partea stanga. Daca te uiti la ea se vede ca e mai ridicata cu mult de partea stanga decat de partea dreapta unde nu a fost umblat deloc. Azi am schimbat telescopu stg spate cu cel original si pe stg fata am unu de la sachs mentin ca masina are adaptive drive + ca cu greutate se ridica si mai mult de stanga ce ar putea fii??

 

Am sa masor maine distantele si vi le postez

 

amortizoarele se schimba in general in pereche, in cazul tau trebuia sa le schimbi pe toate 4 (este si normal ai 2 uzate si 2 noi)

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am si eu niste intrebari:

Am un e46320d 2002 touring.

Trebuie sa schimb pe fata amortizoarele (sunt curse ) si flansele (fac niste zgomote ciudate la denivelari).

Care e diferenta intre amortizoarele de drumuri rele si cele normale?

Eu am suspensia normala as putea sa pun suspensie pentru drumuri rele?

O sa imi creasca garda la sol?

Difera arcurile de la suspensia drumuri rele fata de cea standard?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu niste intrebari:

Am un e46320d 2002 touring.

Trebuie sa schimb pe fata amortizoarele (sunt curse ) si flansele (fac niste zgomote ciudate la denivelari).

Care e diferenta intre amortizoarele de drumuri rele si cele normale?

Eu am suspensia normala as putea sa pun suspensie pentru drumuri rele?

O sa imi creasca garda la sol?

Difera arcurile de la suspensia drumuri rele fata de cea standard?

Salut!

Pachetul drumuri grele l-am vazut pe o skoda , scut metalic si garda la sol ceva mai sus , nu foarte mult!

La Bmw nu cred ca este acest pachet , nu stiu eu , probabil o fi .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Exista suspensie pentru drumuri grele la bmw. Amortizoarele fata au tija mai lunga cu 1.5-2cm si sa mai monteaza o chestie din cauciuc in zona flansei.Pe spate nu m-am stiue exact.Iti creste garda la sol cu diferenta de tija a amortizorului 1.5-2 cm. Arata masina parca e avion, iar la viteze de 50-70 km /h , mai aless in viraj se simte inclinatia. Eu cred ca bmw nu e facut sa stea pe departe de sol.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Pana la urma cum se rezolva prb flanselor model nou mai ridicate pt k arata ca un jeep masina vad k nu se mai fabrica modelul vechi numai sa iau sh dar nu fac nici o treaba pun flanse vechi la loc...ma gandeam la varianta de a pune arcuri de 318 eu avand 2.2 FL credeti k rezolv problema o mai cobor cu 2,3 cm de fata?????????
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.