Jump to content

E46 - fata sta mai inalta decat spatele


sarpe74

Recommended Posts

interesant.sunt in aceaiasi situatie dupa inlocuirea amortizoarelor fata si spate.Arcurile au ramas aceleasi si partea fata e mai inalta.Am mers reprezentanta bmw si cei de acolo au spus ca arcurile fata nu sunt montate corespunzator pe amortizoare.Adica spira arcului trebuie sa plece exact din scobitura platoului de pe amortizor si nu din alta pozitie.In plus acel pinten al platoului pe care se aseaza arcul este orientat diferit stanga fata de dreapta. imi pare rau ca nu am facut poze. Am sa fac drum intors la mecanicii care le-au montat sa vedem care e pozitia corecta in cele din urma.Revin cu impresii.

Fa si niste poze dupa ce le monteaza "corect".

Eu in prospectul de montaj de la SACHS care era in cutia cu amortizoarele noi am vazut ca mentiona clar (poza) cum ca arcurile nu trebuie montate din acea scobitura din oala amortizorului, ci spira arcului trebuie sa plece cam de la 2 cm dupa acel guler... ciudat

Asteptam cu interes poze sa ne elucidam. La mine tot inalta sta de fata si au trecut vreo 8 luni de la montajul amortizoarelor....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pune arcuri sport OEM si ai rezolvat problema

+1 pune arcuri oem. Plus schimbati intodeauna toate amortizoare si arcurile nu doar fatza sau spatele. eu am facut asa la a mea am schimbat prima oara doar fatza si statea ca un ratoi ridicata de fatza. dupa am schimbat si cele pe spate si sta ok

Link to comment
Share on other sites

mi-am pus inaltatoare dupa ce am schimbat arcurile pe spate sa o asez la linie, asta este suspensia sport, de aceea nu sta la linie, ea este proiectata sa stea dreapta la praguri nu la distanta dintre aripa si roata

cu inaltatoare sunt multumit cum sta, atasez si poza

post-46475-0-96062600-1336766999_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

+1 pune arcuri oem. Plus schimbati intodeauna toate amortizoare si arcurile nu doar fatza sau spatele. eu am facut asa la a mea am schimbat prima oara doar fatza si statea ca un ratoi ridicata de fatza. dupa am schimbat si cele pe spate si sta ok

arcurile sunt OEM toate 4, sunt aceleasi de pe masina, doar amortizoarele si flansele sunt schimbate. inainte, cu aceleasi arcuri care sunt acum pe masina statea la linie. deci nu vad care-i ideea... poate sa incerc sa pun arcuri noi pe spate ca poate s-au lasat intre timp?

 

si pana la urma cum e corect montajul arcurilor pe amortizor fata? de unde trebuie sa plece prima spira?...din scobitura sau dupa aia?

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

si eu am patit exact la fel am schimbat doar amortizoarele restul ramănând exact la fel si masina stea de fata mai sus cu 4cm. rezolvarea din pacate a fost una cu care nu am fost de acord la inceput dar mai apoi am acceptat-o. am cumparat un nou ansamblu fata (arc+telescop)de la o masina SH si cu acceptul vanzatorului le-am platit doar dupa ce am testat noile telescoape si cum ele au fost OK le-am achizitionat. acum totul este OK. multi mi-au spus sa astept ca după un timp după ce am schimbat telescoapele si deci implicit arcurile au fost demeontate masina va revenii la pozitia initiala. nici vorba am asteptat cca 8 luni si degeaba. nu stiu ce sa-ti spun sa faci eu îți relatez ce-am facut eu.multă baftă (am avut si un topic pe tema asta acolo poti vedea si poze, ce nasol statea masina mea după schimbarea telescoapelor) Edited by Rcc67
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat cam acum doua luni amortizoarele fata/spate si flansele fata/spate. Imediat dupa schimbare masina arata ca un mic tractoras (am suspensie Mtech). Era mai inalta ca inainte cu 2,5 cm. Am mers cu masina pana acum cam 1000 de km si s-a lasat uniform, insa tot sta mai inalta ca inainte cu 1 cm si fata si spatele. La inceput imi statea nasol pe fata cu diferenta de 7-8 mm stanga/dreapta.

Repet masina a coborat dar este mai inalta uniform cu 1 cm fata de cum era inainte (amortizoarele erau terminate tijele amortizoarele nu mai ieseau decat trase cu mana).

Link to comment
Share on other sites

problema e din flanse. modelul de flansa la amortizorul fata s-a schimbat si actialul model e cu cca 1 -1,5cm mai inalt.

aceeasi problema am avut-o si eu doar ca la mine e mai simplu (si mai dureros pt rinichi), am suspensie reglabila pe inaltime

http://imageshack.us/photo/my-images/208/flansa.jpg/

Flansa din dreapta e originala noua, cea din stg e originala modelul vechi..

Edited by asterix___
Link to comment
Share on other sites

problema e din flanse. modelul de flansa la amortizorul fata s-a schimbat si actialul model e cu cca 1 -1,5cm mai inalt.

aceeasi problema am avut-o si eu doar ca la mine e mai simplu (si mai dureros pt rinichi), am suspensie reglabila pe inaltime

http://imageshack.us/photo/my-images/208/flansa.jpg/

Flansa din dreapta e originala noua, cea din stg e originala modelul vechi..

Cred ca ai dreptate, acum stau si ma gandesc de ce pe flansele vechi m-am chinuit sa pozitionez presele de arcuri iar cand am pus flansele noi nu am intampinat acest aspect. Mai mult ca sigur din cauza ca flansele erau mai inalte putin.

Link to comment
Share on other sites

Am demontat din nou arcurile fata de pe amortizoare si am incercat sa le repozitionam.Se observa ca prima spira a arcului are o pozitie in care copiaza forma platoului de pe amortizor, si nu poate fi montata in alta pozitie,in situatia in care in partea de sus spira pleaca chiar de la semnul de pe flansa amortizorului.Alta pozitie a arcului este absolut nefireasca.Cei de la Trado Iasi au spus ca montajul nu se face cu presa speciala si ca regula este ca spira de arc sa plece de la semnul flansei de amortizor adica alinierea se face de sus in jos.Imi pare rau ca nu am facut poze, dr am uitat aparatul foto acasa.Masina a ramas in aceaisi pozitie, adica mai inalta de fata.E ciudata rau situatia.Probabil mai ramane varianta cu inaltimea flansei.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

confirm si eu ideea ca flansele actuale sunt ceva mai inalte, nu se mai fabrica cum erau initial..mi-a aratat si mie mecanicu

insa..eu am schimbat initial doar amortizoarele fata (sachs) fara flanse si statea la fel urat ridicata de bot. am facut deja 100k km si la fel este. ulterior am schimbat flansele si mi-a zis mecanicu ca o sa stea si mai ridicata insa nu am mai observat sincer vreo diferenta.

ma gandesc ca..poate cand le-oi schimba si pe cele spate se mai lasa putin si de bot, sa arate mai asezata.

in cazul meu masina este E39 dar problema banuiesc ca nu difera

Link to comment
Share on other sites

ma gandesc ca..poate cand le-oi schimba si pe cele spate se mai lasa putin si de bot, sa arate mai asezata.

in cazul meu masina este E39 dar problema banuiesc ca nu difera

Eu am schimbat tot, inclusiv flansele pe spate dar nu am avut cum sa imi dau seama daca si la astea este vreo diferenta pentru ca efectiv cand am tras tija amortizorului cauciucul s-a desprins (era distrus) de corpul flansei si le-am aruncat fara sa le compar.

Link to comment
Share on other sites

exista un mod de verificare al masinii daca sta perfect deapta?

 

 

@raulnicolae: Se masoara distanta de la centrul butucului fiecarei jante la limita aripii. Evident, cauciucurile (macar) pe aceeasi punte trebuie sa fie identice ca dimensiuni.

 

http://img26.imageshack.us/img26/3124/measure.jpg

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

S-a mai lasat fatza isi revine usor usor la line.

Totusi uitati-va ce distanta e intre conturul aripii fata si anvelopa. Dupa ce am scos-o din service fatza era mult mai sus decat acum, cu minim 2cm mai inalta.

Pozele sunt facute azi, dupa vreo 400 km mersi in Bucuresti.

EXACT ASA STATEA SI A MEA , IAR DUPA 1 LUNA DE MERS ZI DE ZI CU MASINA AU REVENIT LA POZITIA NORMALA. .

scz pt caps.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.