Jump to content

Imi dispare apa din vas


Cosminas

Recommended Posts

Simptomul care a inceput acum sa apara este dispartitia apei din vasul de expansiune...Se duce cate un pic, cate 100-200 ml la 2000-3000 km si habar nu am pe unde sau din ce cauza dispare...Radiatorul este recent schimbat,deci nou,furtunele sunt intacte, nu exista umezeala vizibila pe motor sau in zona racirii, apa ramane la 90 si la 20 si la 200 Km\h,iar in vas apa este curata la culoare.Am observat insa ca incepe sa scoata un pic de fum alb la inceput dupa care vine cel albastru, de ulei.Pe langa asta mi se par un picut cam tari furtunele in sarcina.Sa fie oare intepata garnitura de chiulasa?Ce parere aveti?

 

 

P.S. 520I E39 97...

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

Cerculete facut-ai? Sau macar ceva talpe de 7000rpm? Daca da, atunci sunt sanse... Daca nu, e din alta parte...

Nu nu nu am folosit-o in scopuri de genu...e masina de familie.De multe ori e pasager si bebeu de 5 luni asa ca...NU...Si nici macar 7000...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

garnitura de chiulasa ciupita sau vreun furtun.

 

Daca ar avea ciupita garnitura, i-ar baga lichid de racire in baie si ar creste nivelul de ulei, concomitent cu aparitia unei spume alb galbuie pe joja ( la verificarea nivelului de ulei ), precum si aprinderea martorului rosu de ulei ( concentratia si nivelul uleiului ). Cred ca mai degraba, la radiator vreun por sau la vreun furtun.

Verifica furtunele si radiatorul cand e motorul rece , nu dupa ce ai mers cu el ( atunci nu se vede nimic, pt ca se evapora ).

Link to comment
Share on other sites

Daca ar avea ciupita garnitura, i-ar baga lichid de racire in baie si ar creste nivelul de ulei, concomitent cu aparitia unei spume alb galbuie pe joja ( la verificarea nivelului de ulei ), precum si aprinderea martorului rosu de ulei ( concentratia si nivelul uleiului ). Cred ca mai degraba, la radiator vreun por sau la vreun furtun.

Verifica furtunele si radiatorul cand e motorul rece , nu dupa ce ai mers cu el ( atunci nu se vede nimic, pt ca se evapora ).

 

se intampla si ce zici tu. dar ramai si fara apa , o da cate putin pe evacuare si se transforma in condens. nici nu se observa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

se intampla si ce zici tu. dar ramai si fara apa , o da cate putin pe evacuare si se transforma in condens. nici nu se observa.

 

Cand intra ,,apa,, in ulei, nu o prea da in evacuare ca si condens. Se aprinde martorul de ulei , ca sa nu mai spun ca se poate opri masina ( ca sa nu se agraveze situatia). Cand ramai fara apa, ar trebui sa se aprinda alt martor privind ,,apa,,. Merg pe varianta scaparilor pe la radiator sau furtune.

Link to comment
Share on other sites

Cand intra ,,apa,, in ulei, nu o prea da in evacuare ca si condens. Se aprinde martorul de ulei , ca sa nu mai spun ca se poate opri masina ( ca sa nu se agraveze situatia). Cand ramai fara apa, ar trebui sa se aprinda alt martor privind ,,apa,,. Merg pe varianta scaparilor pe la radiator sau furtune.

 

o tii ca surda pe mormant cu apa in ulei. depinde unde e ciupita si cat de mult.

nu e obligatoriu sa bage apa sau benzina in ulei .

nu de mai incalzeste motorul,nu mai baga calcura in masina si bolboroseste in vasul de expansiune si pierde din apa.

Link to comment
Share on other sites

o tii ca surda pe mormant cu apa in ulei. depinde unde e ciupita si cat de mult.

nu e obligatoriu sa bage apa sau benzina in ulei .

nu de mai incalzeste motorul,nu mai baga calcura in masina si bolboroseste in vasul de expansiune si pierde din apa.

 

Cred ca ,,ne,, confundam, nenea ,,PASIONATU,,.... mai citeste putin de MOTOARE si vezi ce face ,,ciupitura,, pe garnitura de chiulasa. Numai ,,apa,, ( si compresia ) o afecteaza, in sensul ca o baga in baie si-i mareste nivelul, micsorindu-i vascozitatea, iar la joja ii da peste MAX. Nu e vorba de benzina sau motorina.................Aia , mai tarziu......

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ,,ne,, confundam, nenea ,,PASIONATU,,.... mai citeste putin de MOTOARE si vezi ce face ,,ciupitura,, pe garnitura de chiulasa. Numai ,,apa,, ( si compresia ) o afecteaza, in sensul ca o baga in baie si-i mareste nivelul, micsorindu-i vascozitatea, iar la joja ii da peste MAX. Nu e vorba de benzina sau motorina.................Aia , mai tarziu......

 

vrei sa pari inteligent.

nu o sa intru in polemica cu tine, am patit de cateva ori ce iti zic eu, nu neaparat la bmw-uri. asa ca succesuri!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ce alternative de motoare as avea ma refer tot la benzinare, pentru ca incep foarte serios sa ma gandesc sa schimb motorul cu totul (a inceput sa manance ulei in draci si mi-e frica sa nu ma lase in mijlocul drumului)?As incerca 2,2-ul M54 dar nu stiu daca se potriveste...A facut cineva trecerea? Merge?Se potriveste?Ce trebuie schimbat?Astept cu nerabdare ceva raspunsuri pe tema asta...

P.S. E39 520i 1997

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

Buna,am patit si eu la fel si pana nu am desfacut toata fata nu aveam cum sa vad,langa debitmetru exista un furtun cu un singur surub de prindere si duce la vasul de expansiune mie tot asa la vreo 2000-3000 km chiar si aproape 500ml,picura foarte incet si nu se vede ca pica pe scut si cum scutul are burete nu lasa urma sub masina,piesa 5,stima si sper sa ajute

post-51080-0-38168300-1321694423_thumb.png

Edited by marius525
Link to comment
Share on other sites

Azi, dupa un drum de 5-6 Km am descoperit, in parcare, ca din partea inferioara stanga a radiatorului pica antigel, nu mult dar pica :cry: ...am ramas fara replica, va rog sa ma credeti pentru ca radiatorul nici nu are 2 ani de cand a fost schimbat cu unul nou,pe care la timpul respectiv am dat 1200 de lei...NU se poate ca dupa 2 ani sa crape din nou radiatorul, nu se poate...Dupa ce am inspectat un pic vizual zona am descoperit ca pe furtunul din stanga(cel care iese din termostat si merge catre partea din stanga jos a radiatorului-radiatorul meu are vasul in dreapta cum te uiti la motor), in partea de sus a acestuia, pe interior (spre motor) era ud.Buunnnnnnnnnnn...inca putin si descopar ca am putina apa si pe compresor, pe parte de sus a acestuia...Am incercat o mica aerisire cu motorul pornit (apa era la 90), dand un pic drumul busonului si surubului de pe circuitul mic de racire si hopa ce descopar din nou:cu cat desfaceam busonul ala cu atat bolborosea mai tare in vas, pana la un moment dat(mi s-a parut ca a r avea aer pe circuit).Ups, las un pic de antigel sa curga(200-300 ml) si sa iasa presiunea respecvtiva, pun inapoi surubul de aerisire si busonul dupa care cox la 5000 RPM.Apa sta la 89-90 de grade in meniul ascuns al OBC-ului cat si pe analog, adica pe ac, atat inainte de coxare cat si dupa...Dupa ce am redescoperit ca are 6 pistoane harnice, am verificat intrun loc uscat sa vad adaca mai curge... Vreau sa spun ca nu a mai curs nimic dupa tratamentul asta.Sunt curios care e cauza.Pompa de apa nu am mai schimabat-o de 3-4 ani, la fel si termostatul...In stnaga termostatului (imediat sub garnitura de chiulasa)am gasit uitandu-ma cu mai mult atentie destul de multa mizerie care seamana cu un amestec de ulei si praf intrun starat de, zic eu , 1 mm..Miercuri merg iar cu ea la service.Sunt tare curis sa vad care-i treaba.Pareri?A mai patit cineva ceva asemanator?

520i E39 1997

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Daca ar avea ciupita garnitura, i-ar baga lichid de racire in baie si ar creste nivelul de ulei, concomitent cu aparitia unei spume alb galbuie pe joja ( la verificarea nivelului de ulei ), precum si aprinderea martorului rosu de ulei ( concentratia si nivelul uleiului ). Cred ca mai degraba, la radiator vreun por sau la vreun furtun.

Verifica furtunele si radiatorul cand e motorul rece , nu dupa ce ai mers cu el ( atunci nu se vede nimic, pt ca se evapora ).

Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat. Am avut inainte passat si era chiulasa fisurata. Disparea apa din vas si in acelasi timp bolborosea (era presiune) cand era vasul cu apa.

 

Nu aveam nici ulei crescut si nici vreo depunere la busonul de ulei.

 

Cred ca daca apa dispare fara semne, nu se vede nimic pe sub masina, inseamna ca se duce in motor si fie e garnitura, fie chiulasa. Cel putin asta e experienta mea.

 

Cum el spune ca i se vede antigel sub masina, e de la altceva, nu de la chiulasa sau garnitura de chiulasa.

Edited by marian76
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

legat de pierderea ta de antigel, am patit si eu asa cu un E39.

 

Incepuse sa imi dispara antigel, la inceput putin, si aparea si fumul/aburul alb de care vorbeai...usor usor cantitatea de antigel a inceput sa creasca pana am ajuns sa pierd undeva la 1 litru la pana in 500 Km.

 

Buba sa dovedit a fi racitorul de gaze egr, care s-a fisurat, si baga antigel pe galeria de evacuare...de acolo si fumul alb care aparea.

 

Sper sa te ajute...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

legat de pierderea ta de antigel, am patit si eu asa cu un E39.

 

Incepuse sa imi dispara antigel, la inceput putin, si aparea si fumul/aburul alb de care vorbeai...usor usor cantitatea de antigel a inceput sa creasca pana am ajuns sa pierd undeva la 1 litru la pana in 500 Km.

 

Buba sa dovedit a fi racitorul de gaze egr, care s-a fisurat, si baga antigel pe galeria de evacuare...de acolo si fumul alb care aparea.

 

Sper sa te ajute...

 

 

Corect! Garantat racitor egr fisurat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.