Jump to content

nu mai am frana


Recommended Posts

salutari.la un e 39, 2001, mot. de 205d, in vara am schimbat lichidul de frana. de atunci am observat ca atunci cand sunt in trafic si trebuie calcata frana mai des una dupa alta, se intareste pedala si masina mea se tot duce . daca pun o frana mai ferma din prima, atunci masina opreste fara probleme, dar cand sunt intr-un trafic aglomerat sau la semafor cand o tot fatai. mergi 3 metri iarasi frana si tot asa (stiti voi), se intareste pedala si strang uneori din fund. stiti de la ce ar putea fi?. multumesc
Link to comment
Share on other sites

si la mine e la fel...numai ca la mine se aude un fasait care isi schimba intensitatea cand calc pedala de frana... azi am programare in service sa vad exact ce e...poate fi o conducta de la tulumba aia de servo sau chiar tulumba... am sa postez dupa ce vin din service
Link to comment
Share on other sites

 

Sa vezi chestie, simptome identice am si eu la rabla (pentru userul care a facut topicul - un e39 diesel) si cauza este un furtunas de cca 10 cm care a crapat, aflat sub capacul de protectie din fata motorului (spre bara) deasupra piesei aleia pe care scrie... Behr. As pune o poza, ca am, insa e prea mare si nu stiu s-o micsorez. Poate ma ajuta cineva.

Link to comment
Share on other sites

azi am fost la service... tulumba aia de servo e pa ,trebuie schimbata... nu am apa ca nu aveam de unde...nu am aer in instalatie fiindca nu am schimbat de curand lichidul..a aparut un fasait vag care s-a accentuat... mi s-a intarit pedala...membrana aia din interior e dusa... am sperat si eu sa fie un furtunas crapat...
Link to comment
Share on other sites

Ai simptomele ca exista aer in instalatia de franare...Trebuie aerisita.

aerisirea a fost facuta cum trebuie, dar o sa o refac. sper sa fie doar asta

 

 

ce lichid de drana ai pus?

ferodo dot4

 

 

schimbat ulei frana si aerisit instalatie

abia am facut aceasta operatie

 

 

ai facut prin vacumare operatia?! sau doar prin scurgere ca la dacie ? :)

prin scurgere. nu aveau aparat de vacumare

 

 

Sa vezi chestie, simptome identice am si eu la rabla (pentru userul care a facut topicul - un e39 diesel) si cauza este un furtunas de cca 10 cm care a crapat, aflat sub capacul de protectie din fata motorului (spre bara) deasupra piesei aleia pe care scrie... Behr. As pune o poza, ca am, insa e prea mare si nu stiu s-o micsorez. Poate ma ajuta cineva.

azi voi verifica furtunele de pe instalatia de vacuum

 

 

azi am fost la service... tulumba aia de servo e pa ,trebuie schimbata... nu am apa ca nu aveam de unde...nu am aer in instalatie fiindca nu am schimbat de curand lichidul..a aparut un fasait vag care s-a accentuat... mi s-a intarit pedala...membrana aia din interior e dusa... am sperat si eu sa fie un furtunas crapat...

sper sa nu am problema ta

Link to comment
Share on other sites

gata. miam rezolvat problema. era rupt furtunul din imagine. problema a fost rezolvata cu 2 lei. 1 leu furtunul, si 1 leu un alt colier. in 10 minute am terminat timp in care am umblat si dupa furtun

P.S. parca trage altfel masina acum

post-29830-0-94627000-1315313864_thumb.jpg

Edited by aliann
Link to comment
Share on other sites

Haha, ALA e furtunul de care vorbeam si eu, cel din poza lui Aliann. Si da, are legatura si cu "trasul" mai bine. Mi se pare, totusi, cam ieftin, la un leu, este dintr-un cauciuc cu insertii metalice si are si un cod pe el. Sigur n-ai pus un furtun...clasic?
Link to comment
Share on other sites

gata. miam rezolvat problema. era rupt furtunul din imagine. problema a fost rezolvata cu 2 lei. 1 leu furtunul, si 1 leu un alt colier. in 10 minute am terminat timp in care am umblat si dupa furtun

P.S. parca trage altfel masina acum

furtunasul ala este responsabil cu generarea vacuum-ului, atat pentru servo cat si pentru egr-uri (turbo si recircularea gazelor de la turbo), eu am schimbat alte furtunase tot de la vacuum dar la ala nu m-am uitat atent, stiam ce face dar nu imi trecea prin cap la momentul ala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am patit-o si eu weekend-ul trecut datorita unor raliuri pana la cota 1400 si inapoi,am ramas fara frane ... pedala tare si frane ioc ... norok ca terminasem cu serpentinele, banuiesc ca nici placutele nu mai erau intr-o stare prea buna.

Am mai luat si o groapa care mi-a accentuat un chitait la roata, practic roata este infranata si placutele ating mai mult un punct al discului de frana ... de unde si chitaitul enervant. Nu mi se pare normal sa existe uzura asta neuniforma.

Am fost la un mecanic si nu a observat nimic deosebit decat uzura placutelor, chitaitul apare si in mers fara sa franez eu. Acum astept sa schimb placutele f+s si lichidul de frana, sper sa nu mai chitaie

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.