Jump to content

Probleme cu caldura in interior


Recommended Posts

Bmw 318i e46 an 2000 touring

 

Am o problema mai veche, de ceva timp incoace, de aproximativ 2 ani, ma face sa merg cu geaca de iarna in masina!

 

Explicatie: Pornesc motorul , se incalzeste ajunge apa la jumate , setez caldura la 32 grade , ei in partea dreapta imi da 32 iar pe partea stanga aproximativ 10 grade, partea stanga insemnand -> picioare, mijloc si dezaburire, cand merg iarna pe ger imi ingheata nasul, iar cel din dreapta sta in pantaloni scurt si cu cockteil in mana.

Merg ce merg si imediat mi se abureste parbizul din cauza diferentei de caldura!

Vreau si eu un sfat ceva!

 

 

Help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:help: Ajutor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:help:

Link to comment
Share on other sites

ai incercat sa dai caldura mai incet, sa porneasca de la grade mai putine ?

este posibil sa il setezi la extrem si atunci are o problema, incearca pe la 23-25, este suficient pentru iernile noastre.

La fel face si la 20 de grade! Am incercat de nenumarate ori tot ce se putea. :( :ermm:

 

probabil ca ti s-a dus piesa electrica de pe furtune ,cea care deschide caldura.

 

piesa 4

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP31&mospid=47661&btnr=64_0822&hg=64&fg=18

 

 

Stiu acea electrovana sau cum ii spune, furtunul de acolo e cald, deci trece apa, problema e din partea din interior, am dat sambata suportul cu int. de la geamurii pana la casetofon , si am gasit radiatorul, am pornito, caloriferul era fierbinte, presupun ca problema e din kkt-urile alea de portite din plastic pe care le are prin interior,cred ca o fi blocata sau cine stie, are cineva schema cu ele ?

Trb. neaparat sa dau bordul jos?

 

Toata stima celor care ma ajuta la solutionarea problemei! :console: :goodjob:

Edited by candyman
Link to comment
Share on other sites

daca e din aeroterma(partile electrice de directionare a aerului) trebuie dat bordul jos, dar nu stiu ce ai sa poti rezolva..probabil o alta aeroterma de la dezmembrari.. asta daca aici e problema si nu din robinetul care deschide caldura. Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o la un Jeep Grand Cherokee, care baga pe la sofer numai rece sau foarte rece, iar in partea cealalta baga normal cum setai clima. Ideea e ca problema la Jeep era din cauza gurilor de directionare a aerului, cedasera nu-stiu ce plastice pe acolo si ramasesera pe rece, nu mai puteau actiona inchizand pe cald. E o problema foarte intalnita la Jeep fabr. 1999-2004. Ideea e ca am dat sa bage pe la picioare si i-am infipt cu forta o caciula in gura de ventilatie ca sa pot ajunge acasa (3000 km) fara sa ma congelez. Macar se mai combina aerul rece cu cel cald. Bine, asta se intampla in februarie 2011, nu ati vrea sa stiti ce frig era atunci...
Link to comment
Share on other sites

Si eu am o problema similara numai ca mie imi baga vara aer cald pe la picioare. Din ce am inteles, se pare ca ar fi ceva robinet care a ramas blocat pe cald si caSolutia este sa se dea bordul jos si sa se verifice exact ce e acolo. Masina este cea din semnatura. Daca gasesti pe cineva care poate da un verdict clar si o solutie clara te rog frumos sa ne spui si noua. Multumesc,
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

A mai trecut un an si tot nu am reusit sa ajung cu ea la un service specializat pe probleme de genu, am inteles de la alti baieti ca ar fi o piesa cu tepi , piesa nr 3 , http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP31&mospid=47661&btnr=64_0820&hg=64&fg=40

 

In caz de a rezolvat cineva o problema de genul sa ne impartaseasca si noua rezolvarea, mersi mult! topicul ramane open!

Link to comment
Share on other sites

A mai trecut un an si tot nu am reusit sa ajung cu ea la un service specializat pe probleme de genu, am inteles de la alti baieti ca ar fi o piesa cu tepi , piesa nr 3 , http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP31&mospid=47661&btnr=64_0820&hg=64&fg=40

 

In caz de a rezolvat cineva o problema de genul sa ne impartaseasca si noua rezolvarea, mersi mult! topicul ramane open!

iarna trecuta nici mie nu-mi baga caldura e46-le nfl....apa era fierbine, temperatura era la 32 de grade si baga rece.... baga o idee cald doar atunci cand o acceleram. Problema era de la aeroterma, se infundase partial. Am bagat 3 litri de apa si 3 litri de otet in radiator si am mers asa cu ea 2 zile... ce iesea din vasul de expansiune, nu-ti vine sa crezi. Mizeria o luam de acolo cu lingura. Dupa cele doua zile am bagat otet si apa curata si am mers asa cu ea pana nu a mai scos pic de mizerie. Dupa aceea stateam in masina in tricou la -15 grade :thumbsup: ps: otetul nu afecteaza cu nimic radiatorul si furtunurile daca-l lasi o zi-doua.

Link to comment
Share on other sites

iarna trecuta nici mie nu-mi baga caldura e46-le nfl....apa era fierbine, temperatura era la 32 de grade si baga rece.... baga o idee cald doar atunci cand o acceleram. Problema era de la aeroterma, se infundase partial. Am bagat 3 litri de apa si 3 litri de otet in radiator si am mers asa cu ea 2 zile... ce iesea din vasul de expansiune, nu-ti vine sa crezi. Mizeria o luam de acolo cu lingura. Dupa cele doua zile am bagat otet si apa curata si am mers asa cu ea pana nu a mai scos pic de mizerie. Dupa aceea stateam in masina in tricou la -15 grade :thumbsup: ps: otetul nu afecteaza cu nimic radiatorul si furtunurile daca-l lasi o zi-doua.

 

Am sa incerc si eu, mersi de sfat! :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

iarna trecuta nici mie nu-mi baga caldura e46-le nfl....apa era fierbine, temperatura era la 32 de grade si baga rece.... baga o idee cald doar atunci cand o acceleram. Problema era de la aeroterma, se infundase partial. Am bagat 3 litri de apa si 3 litri de otet in radiator si am mers asa cu ea 2 zile... ce iesea din vasul de expansiune, nu-ti vine sa crezi. Mizeria o luam de acolo cu lingura. Dupa cele doua zile am bagat otet si apa curata si am mers asa cu ea pana nu a mai scos pic de mizerie. Dupa aceea stateam in masina in tricou la -15 grade :thumbsup: ps: otetul nu afecteaza cu nimic radiatorul si furtunurile daca-l lasi o zi-doua.

 

 

salutare!!! si eu am aceeasi problema cu caldura, am achizitionat masina bmw 318d acum o sapt si nush ce sa fac.......am schimbat termostatul ca asa mi-au recomandat mecanicii dar nu s-a intamplat nimic, nu vine caldura deloc, doar putin cand o accelerez! un alt mecanic imi zice ca ar fi de schimbat 2 robineti cu senzori care cica ar costa 1000 lei. zi-mi te rog exact cum tre sa bag otetul cu apa in radiator. ast rsp!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare, si eu am patit aceeasi treaba cu caldura la E 46 !!! de cateva zile nu mai baga caldura si azi am fost la mecanic si am desfacut valva de apa care se afla sub filtrul de aer si din pacate pt mine nu era mizerie pe-acolo (am sperat), asa ca singura optiune e sa o schimb...problema e ca se gaseste doar pe original si chiar nu am de gand sa dau atatia bani pe o valva....O rugaminte daca stiti careva un schrot sau un E46 318 -an 2000 cod motor M43 B 19 din dezmembrari la care a putea gasi piesa SH as ramane profund dator...o zi buna la toti
Link to comment
Share on other sites

Ati incercat sa faceti si o diagnoza? La aeroterma sunt niste "paleti" de sens si de cadura din plastic care se rup. Acestia sunt actionati de niste servomotorase. Daca sunt servomotorasele am inteles ca ies la diagnoza, daca nu, paletii sunt rupti. Eu am patit la un 407 dubluclimatronic, baga rece pe stanga si normal in functie de cum era setat pe dreapta.

Rezolvarea a fost simpla :frantics: , tot bordul demontat ca sa se ajunga la aeroterma si reparat acei paleti.

Mai este un topic pe treaba asta, nu stiu unde a rezolvat colegul respectiv, unde am fost eu nu am cum sa recomand pentru ca nu face reparatii de genul asta, eu il cunosc pe respectivul de acolo...

Daca este cum spun eu reparatia este destul de costisitoare plus ca cel/cei care se incumeta sa repare chiar trebuie sa stie sa monteze bine la loc.

Link to comment
Share on other sites

probabil cine a avut masina, a avut radiatorul fisurat si a bagat ca desteptul pilitura de cupru in radiator ca sa-l lipeasca. Daca acea pilitura a intrat pe instalatie si a infundat aeroterma partial (asa cum a fost si la mine) de aceea iti baga caldura cand accelerezi. Se creeaza o presiune mai mare si totusi apa trece prin aeroterma dar foarte putin. Deci bagi 3 litri de otet alimentar din acela cel mai ieftin de muraturi diluat cu 3 litri de apa. Il torni in vasul de expansiune (dupa ce l-ai golit complet de antigel/apa) si mergi cu el asa 2 zile.... Din cand in cand desfaci capacul de la vasul de expansiune si scoti mizeria care o aduce otetul de pe instalatie. Eventual torni peste acea mizeria cu alt otet diluat pana refuleaza, ca sa iasa mizeria. Mergi asa pana nu mai iese pic de mizerie. Eu asa am facut si acum stau iarna in masina in tricou :thumbsup: Ma anunti ce ai facut.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare la toata lumea am si eu o problema am un bmw e 36 . 325 td din 94 .

cand dau drumu la caldura mi se abureste geamurile mai ales in dreptu la sofer se aude un fasait tare si aruncaa un abur pe parbriz si parca dupa doua zile scade apa din vas stie cineva ce ar fi mi sa spus ca am radiaatoru spart cel de su bort ma puteti ajuta

Link to comment
Share on other sites

Calorifer spart,care iti supureaza antigel.Nu ai gasit urme de antigel in masina sau mocheta uda?Sunt 2 rezolvari:1 schimbi caloriferul,2 incerci sa peticesti caloriferul introducand in vasul de expansiune solutie pt stoparea curgerilor.Solutia trebuie sa fie calitativa si sa nu te arunci la solutii gen praf de 6-9 lei.Caramba are o solutie lichida,care este foarte buna si ieftina,15 lei flaconul.
Link to comment
Share on other sites

eu unul am rezovat problema cu caldura si am iesit foarte ieftin!!plus ca am incercat si cu curatatul punand otet cu apa pe instalatie si scotand toata mizeria de acolo. dupa aceasta operatiune venea caldura un pic mai bine parca, dar dupa o zi iar ca la inceput :mellow: a doua zi mi-am zis ca trebuie sa ma duc sa o bag pe tester si sa vad sigur care e problema!! zis si facut......acum pe tester nu dadea nici o eroare :o hmm..........nu o sa va vina sa credeti: a luat mecanicul respectiv si a verificat toate furtunasele alea care au legatura cu caldura si ce sa vezi si sa nu crezi: intr-unul din furtune era bagat un dop de ala vechi de la rachiu "(vodca SANIUTA)" am ramas tablou cand l-a scos mecanicul, bine bine era o bucurie acum ca venea caldura de mama mama dupa ce l-a scos, darrrr mai rau este ca nu stiam pt ce a fost bagat dopul ala???? poate ma ajutati voi un pic si sa imi spuneti daca aveti idee de ce fostul prorietar a bagat acel dop in respectivul furtun..........precizez ca dupa 3 sapt de mers cu masina totul este normal: baga caldura full, nu miroase urat, antigelul este la nivel ok, sincer nush de ce a bagat acel dop!!!! oricum cu ajutorul vostru am reusit si sa curat instalatia :goodjob: eventuale raspunsuri pe tema asta sunt bine venite ca cine stie degeaba nu a bagat dopul ala in furtun!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.