Jump to content

problema contact bmw e39 525 tds


Recommended Posts

salutare

 

cateodata se invarte cheia in contact la 360 grade fara sa cupleze

vreau sa schimb contactul de pe o masina identica ca a mea, dar ce mai trebuie inafara de contact si cheie?

 

la mine e stricata doar partea mecanica se poate schimba doar aia si in cheia noua sa pun cipul meu?

 

am poze cu contactul nou si cheia

 

nu stiu cum se scoate doar partea mecanica sa schimb cipul in cheia noua

 

multumesc pt idei

post-32011-0-15037500-1316269026_thumb.jpg

post-32011-0-62556800-1316269032_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Poti sa schimbi doar partea mecanica si sa pui cip-ul tau in cheia noua , dar va trebuii sa porti 2 chei de acum incolo , una cu care sa o descui/incui si cu cealalta sa o pornesti .

 

Asta daca nu ai inchidere din buton si ai scapat de problema .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aceeasi problema am si eu insa la ambele chei. Dau contact normal fara sa faca nimic insa porneste numai impinsa, dar cu mentiunea daca a luat-o, ma poate tine si cateva zile fara sa imi mai faca probleme. Astazi de ex nu a mai vrut sa o ia sub nici o forma decat impinsa. Am dat vina pe electromotor insa era bun, cineva imi zice si de alternator. Contact imperfect (masa) sau pur si simplu contactul de cheie?

 

ce poate fii?

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am si eu insa la ambele chei. Dau contact normal fara sa faca nimic insa porneste numai impinsa, dar cu mentiunea daca a luat-o, ma poate tine si cateva zile fara sa imi mai faca probleme. Astazi de ex nu a mai vrut sa o ia sub nici o forma decat impinsa. Am dat vina pe electromotor insa era bun, cineva imi zice si de alternator. Contact imperfect (masa) sau pur si simplu contactul de cheie?

 

ce poate fii?

 

 

 

am avut problema asta la un seria 5 e39. verifica daca iti vine curent la alternator, cu o surubelnita lunga si un fir nou, pui contactul si apoi ii dai la masa cu firul. daca porneste ai un fir intrerupt.

eu am avut firul intrerupt s un bun electrician sa legat de la un alt + direct la alternator si acu merge fara nici un fel de problema.

Bafta

 

salutare

 

cateodata se invarte cheia in contact la 360 grade fara sa cupleze

vreau sa schimb contactul de pe o masina identica ca a mea, dar ce mai trebuie inafara de contact si cheie?

 

la mine e stricata doar partea mecanica se poate schimba doar aia si in cheia noua sa pun cipul meu?

 

am poze cu contactul nou si cheia

 

nu stiu cum se scoate doar partea mecanica sa schimb cipul in cheia noua

 

multumesc pt idei

 

 

 

salut

schimbi doar partea mecanica, apoi iei cipul din cheia veche il pui in aia noua si cauti pe youtube cum sa rescrii cheia singur, ca sa iti mearga inchiderea centralizata sa nu umblii cu 2 chei permanent dupa tine. eu unu asa am facut anul trecut. tot la fel se invartea cheia in contact. ma costat 100e contactul cu o singura cheie.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare

 

cateodata se invarte cheia in contact la 360 grade fara sa cupleze

vreau sa schimb contactul de pe o masina identica ca a mea, dar ce mai trebuie inafara de contact si cheie?

 

la mine e stricata doar partea mecanica se poate schimba doar aia si in cheia noua sa pun cipul meu?

 

am poze cu contactul nou si cheia

 

nu stiu cum se scoate doar partea mecanica sa schimb cipul in cheia noua

 

multumesc pt idei

 

salut la masina mea bmw 520 i din 92 partea mecanica la contact e din 2 bucati ... partea cu cheia si miezu de la mijloc pana in partea electrica care e dintr`o bucata.. si la tine cred ca miezul acela e rupt.. asa era si la mine.. dak ai alt contact desfaci si iei miezul ala si il schimbi ca alea potrivesc cam toate... sunt identice.. dak nu jtii cum sa desfaci contactu partea mecanica anunta`ma si am sa iti explic.. ca e cam complicat putin.. :D shortyadi asta e id meu de mess

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
Aceeasi problema o am si eu la un 520d....cand porneste din cheie cand nu, impinsa porneste imediat. In caz ca nu e electromotorul si trebuie schimbat contactul, am nevoie de tester pentru a seta/vinicula ceva? E posibil ca fostul proprietar sa fi ramas fara curent in baterie si sa se fi activat imobilizatorul. Cum se poate face immo off? Edited by Ment3list
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.